dinsdag 31 januari 2012

Winter cold.....



Heerlijk winter weer
rode wangen



Lovely winter time
red cheeks


WINTER COLD






Koude handen
diep gedoken in je sjaal


cold hands
wearing a warm scarf






Na zo'n buiten wandeling
niets heerlijker om even je handen te warmen
aan een mok hete thee



After being in this cold weather
nothing better than to warm your hands
on a mug of hot tea






De zon schijnt volop
het is op en top genieten van dit winterse weer



The sun is shining
how I enjoy this winter period






Wie had dit nog verwacht......



Who had expected this.......







ENJOY YOUR DAY



JANUARI 2012



***



45 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk fris met een zonnetje lekker genieten hier in harlingen ....kom maar op met die tocht zijn er klaar voor hahahhaha fijne dag lieve groet rosita

Sarina zei

Hier is het ook schitterend weer.Wilde lekker met hond wandelen,maar mevrouw dacht er anders over en ging direct terug.Nou ja, straks opnieuw.Wat een heerlijke foto's heb je op je blog gezet, krijg meteen zin, om weer iets te maken. groetjes, Sarina

Het lijstje van brocante zei

Eindelijk hebben wij ook een wit laagje in het westen!!!!!
We waren als laatste aan de beurt.
Volop genieten,heerlijk!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Thuis Thuis zei

Ja, het ziet er wel weer gezellig uit met die 'sneeuw' (laagje).
Blauwe lucht, zonnetje in huis (o, jee de ramen!)
Mooie foto's heb je gemaakt.
Lieve groetjes Annette

Unknown zei

dit is toch een cadeautje? Echt winterweer, koud, zon erbij en een beetje(mocht wat meer;)) wit! Mij krijg je niet gek, laat dit nog maar wat weekjes duren!!

FF
X

Alie zei

Mooi hè die dadeltakken. Heb ze door het hele huis liggen. Groetjes

Yvonne zei

Ben vanmorgen ook even eropuit geweest, samen met zusjelief, het was wel superrrr koud, maar zo heerlijk om weer thuis te komen en je te warmen aan een kop lekkers
het zonnetje schijnt uitbundig naar binnen, en de sneeuw schittert je tegemoet...eindelijk ist Winter !
Fijne dag
lieve groetjes Yvon

All Seasons zei

Ondanks de kou, vind ik het heerlijk nu buiten. Dit is pas echt winter, op en top genieten!!

Geniet van de dag!
Liefs,

Linda zei

Het is heerlijk weer ondanks de kou is het toch genieten. De zon schijnt en dat maakt al veel goed. Hier ligt ook een wit laagje sneeuw, het is toch wel weer speciaal. Geniet er erg van.

Lieve groetjes, Linda

Anita zei

Mooie foto's en heerlijk achtergrondmuziekje erbij, zonnetje op de poedersneeuw buiten. De vogeltjes vliegen hier af en aan om een graantje mee te pikken van de vogeltaartjes. Wat is het leven toch goed.

Susan zei

Inderdaad, heerlijk dit weer...zeker met het zonnetje erbij...
Prachtige foto's!!

Gr. Susan.

Thuis bij Tjits zei

heerlijk dit weer helemaal nu de zon schijnt:) en het is wederom genieten van je foto's!

lieve groet van Tjits

cindy 'wonenmeteenhart" zei

zodra ik helemaal van me buikgriepje af ben ga ik er ook van genieten binnen zitten wordt je ook zat hoor!!al zijn je foto's weer prachtig

en het ziet er zo mooi uit met het zonnetje

liefs cindy

Home and Lifestyle zei

Het is wel koud, maar met een zonnetje erbij vind ik dit toch wel genieten hoor!!

Lieve groet, Ingrid

Nana zei

Lovely nostalgic photos :) It's frosty here either. But there's no snow. Yes, hot tea tastes wonderful after coming home. Especially tea with some cinnamon and ginger or raspberry syrup :)
Have a beautiful day!

hokje zei

Erg koud, maar wel gezond weer en vanmiddag met het zonnetje erbij toch wel genoten van een wandeling met de hond! Mooie foto's, een geurzakje?

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Huys 50 zei

Ohh héhé ik ben net binnen en KOUDDDDDDD jeetje heb er 6en een halve kilometer op zitten(wandelen)ik kan niet meer...........
Bevroren, niet te geloven de wind is zo koud..brrrrrrrr
Mijn wangen zit geen gevoel meer in maar o.k het is prachtig weer dat wel hé.
Ze staan hier inmiddels op de schaats dus we kunnen los wie had dat gedacht.
Winter........

grtjssss
Dicky Marie

Margot zei

Ik had het in ieder geval niet meer gehoopt, maar ik heb me er dus wijselijk bij neergelegd, en zoals jij het beschrijft en met die prachtige foto's, kan ik er zelfs van gaan genieten...
PROOST, Margot

Pauline zei

Ja, het was een prachtige dag. De zon ging net ook zo mooi onder; wat een warme kleuren. Warm was het niet op de fiets vandaag. De wind was zo guur. Een hete mok thee is dan heerlijk als je thuiskomt.
Nog een fijne avond.
Liefs, Pauline

Maaike zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! In wintersfeer!

Groeten Maaike

Marjon zei

he Bonnie, bij ons is het bitterkoud in het Zuiden. De sneeuw is blijven liggen en de wegen zijn spekglad.....
Wat een leuk nostalgisch zakje met papaverzaadjes.....heel leuk gedecoreerd op de dadeltakken.....lieve groet Marjon

Anoniem zei

Je hebt weer prachtige foto's gemaakt!
En vandaag heb ik een heerlijke wandeling gemaakt. Ik vond het verrukkelijk. De zon, de kou, het was de moeite waard!

Lieve groet,
Gerry

Judith zei

Het is inderdaag gezond winterweer vandaag! Helaas kwam mijn jongste vanmiddag met hoofdpijn en koorts thuis van school en dat op zijn verjaardag nog wel! Dus hier geen frisse buitenwandeling helaas...

Mooie foto's van een lekker sfeertje: Wat is dat fijn thuiskomen tussen zo'n mooie spulletjes!

Groetjes Judith

Fluitenkruid zei

Mooi hoe je het verstilde van buiten naar binnen hebt vertaald!
Lieve groetjes

Joke zei

Dit had ik ook niet meer verwacht
maar we doen er niks aan ik zat
al met me hoofd in het voorjaar!!
Liefs Joke

Stina zei

heerlijk de winter,wel koud,maar we kleden ons lekker warm aan.

liefs Stina

butiksofie zei

beautiful images!!!!

was das für ein Stein ist weiß ich leider nicht! Den Ring haben wir in Lissabon auf einem Markt entdeckt...?!
LG


GGLG Anja

Room Seventeen zei

Mooie foto's ! Waren het maar blauwe druiven, zon, Frankrijk, warmte ;-)))

What's in a day zei

De sneeuw heeft heel wat harten verwarmd..rare mensen zijn we toch...we willen sneeuw zien dan is het pas winter.
Jouw mooie foto's geven dat warme gevoel weer...heerlijk.

Een lieve groet,
♥Eefie

Claudia Leertouwer zei

Ik heb genoten van vandaag!

Het stokpaardje zei

Dikke muts, warme sjaal en een strak blauwe lucht. En nu opwarmen bij de open haard. Genieten dus.
Groetjes Iris

Anoniem zei

Het is gewoon genieten nu buiten, dikke sjaal om handschoenen aan en dan lekker naar buiten. Daarna genieten van thee of chocolademelk en we zijn weer warm.

Hier geniet ik van, de sneeuw hoeft niet.

Brrrrrrr groetjes Pieternel

Jeanette zei

Die dadeltak, oh jij ook, helemaal geweldig he.


Groet,
Jeanette

Unknown zei

Van mij mag dit weer nog wel even zo blijven hoor. Ik vind het heerlijk.
Wat heb je weer mooie foto's gemaakt.
Groetjes, Nancy

Karin zei

Ik mag dat wel, zolang het maar droog blijft, zonnig en een stralend blauwe lucht. En ja het was echt koud vandaag, kreeg er rode oortjes van :)

Brad zei

Bonnie,
You sure have provided great eye candy.
Beautiful photography.
Love,
Brad

Fågel Blå zei

Hello Sweet Bonnie!
Your photos is so beautiful!
I always love them.
Have a nic day
Kathrine

Michelle zei

Vanmorgen toen ik de jongens naar de trein reed was het toch heel koud -8°...en voor de komende dagen nog kouder brrrrrrr...niet mijn ding hoor, ik bibber zo uit m'n vel...je foto's zijn weer prachtig!

Fijne woensdag!
Liefs Michelle

Gerreke zei

Ik moet je zeggen, het is wel koud, maar ontzettend lekker buiten!!!

Wateringen zei

Heerlijk om hier weer even op visite te komen...
Wat een geweldige Winterpost..
Ik geniet altijd zo van je foto's met een prachtig verhaal.

Ik wens je een heerlijke winterdag!

Liefs,

Marijke

Passione Helena zei

Heerlijk deze toch nog onverwachte winter!! Kom maar op met het sneeuw haha. Al vind ik dit ook heerlijk, mooi droog, met een vrolijk zonnetje.

Heerlijk post heb je gemaakt.. echt weer genieten!

Nu hopen dat de schaatsen snel onder gebonden kunnen worden;-)

Liefs Helena

Miss M zei

Mooie foto's en wat een schattig idee om zo'n lief kaartje tussen de dadeltakken te leggen!
Heerlijk decoratiemateriaal blijft dat he, heel blogland heeft ze volgens mij ☺

Fijne dag, liefs, Marjolijn ♥

Loraine Living zei

Ja zeker heerlijk en met het zonnetje super. Een mooie post hoor, nog een fijne week!
Lieve groet, Diana

Jansepans zei

Genieten he! Doen wij wel... Lekker met de honden wandelen. En daarna bij de houtkachel, mmmm! Liefs Janneke

Krek wak wou zei

Ik vind het ook prachtig weer....heerlijk het zonnetje, beetje sneeuw.....genieten!
Groetjes van Nicole