woensdag 1 februari 2012

The best recipes.....




Op deze koude dag even heerlijk heet nieuws
Een nieuw boek van Jeanne d`Arc Living in het vooruitzicht
Een boek waar ik me al zo erg op verheugde


Some hot news on this cold winter day
Expected:
a new book from Jeanne d`Arc Living
full with the most delicious recipes





Alle recepten van de afgelopen drie jaar van Jeanne d`Arc Living
gebundeld -op veler verzoek- tot één prachtig boek


Isn't this good news....?






DELICIOUS







Een boek wat in geen enkele keuken mag ontbreken



Voor jezelf
of om cadeau te doen








Voor een leuke prijs van slechts € 18,95


Je zou toch wensen dat het al zo ver was.......






Om van te smullen






Nu al te bestellen:
om met dit prachtboek
straks een heerlijke zomer in te gaan


verwacht: 1 mei 2012








TASTEFULLY - BREAD - EATING- DELICIOUS - VEGETABLES - YUMMY - MEAT - ENJOY- DRINKS - 




35 opmerkingen:

All Seasons zei

Ik zag dit boek al via Facebook voorbij komen. Dit ziet er veelbelovend uit. Er staan soms heerlijke recepten in het JDL magazine, die ook ik nogal eens gemaakt heb.
Eigenlijk mag dit boek niet in je keuken ontbreken...

Liefs,
Patricia

Het lijstje van brocante zei

Ziet er heerlijk uit,het water loopt mijn mondje al uit!!!!!!!
Groetjes Silvia

lien zei

Wat een mooi boek, de foto's erbij.. die oude weegschaal... heerlijke gerechten... hm... daar ga ik eens over nadenken :-)
Dankjewel voor je lieve woorden op mijn blog.
Liefs Carolien

Huis, Tuin en Quilt zei

Dat ziet er geweldig uit, ik heb een man die heerlijk kan koken en bakken, misschien dat ik hem er mee kan verwennen, dan kan ik er zelf mooi van mee profiteren... hihi!

Groetjes, Susan.

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Prachtige foto´s, heerlijk om alvast een preview te krijgen uit dit mooie boek.
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Passione Helena zei

Hmmmm, watertanden...helemaal nu de trek op komt zetten.

Heerlijke recepten, mooie foto's, prachtig boek! Ja, eigenlijk onmisbaar...

Ik ga koken.. want ik heb nu echt trek;-)

Liefs x

Unknown zei

wunderbar !!! herzlich Kathrin

Nicole (MLBV crafting) zei

De foto's zijn in ieder geval al om te smullen.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Bizzy @ home zei

Dat ziet er uit om te smullen!
Lieve groet, Renny

Yvonne zei

Het ziet er allemaal heerlijk uit...
Kom zo bij je proeven..
Gr Yvonne

Sanne zei

Dear Bonnie,

this really looks sooo tasty !!!
Such nice pictures !!

Have a cosy evening,

Sanne

Martine zei

dat boek lijkt me een aanrader, en in het nederlands, dus hoef je niet elke keer te vertalen. Super.
(ps, ik maak gauw een betere foto van de shutters, ik had er vandaag een gemaakt, maar die is vreselijk overbelicht, niet blogwaardig dus hi hi. Ik ben een ramp met het fototoestel.
fijne avond, lieve groet, Martine

Huys 50 zei

Oo,maar ik heb dit al !!!
Zelf gedaan,alle recepten geprint uit alle JDL boeken en heb er een boek van laten maken, mooi groot met een harde kaft.
Het is prachtig dus deze hoef ik niet meer :-))

grtjsss
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Dit mooie boek zag ik net al bij iemand anders, het ziet er prachtig uit! Ik ga hem onthouden voor mijn (zomerse) verjaardag, maar aan de andere kant...ik heb hier zoveel JDL's liggen dat ik dan straks waarschijnlijk alles dubbel heb :)!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Wat bijzonder dat JDL ook met een kookboek komt. De foto's zien er heel aantrekkelijk uit. Net als Ingrid ga ik het ook even onthouden. In april ben ik jarig en dan vind ik dit soort cadeautjes altijd erg leuk om te krijgen :-)!

Een gezellige avond!

Madelief x

Miss M zei

Dat lijkt me prachtig om te hebben! De paar JDL's die ik hier heb liggen: daar stonden inderdaad heerlijke recepten tussen.
Misschien een leuk idee voor moederdag ofzo. Manlief/kids maar lief aankijken... ;-)

Liefs, Marjolijn ♥

Jansepans zei

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n keukenprinses. Maar als je dit ziet krijg je er zeker wel zin in. Prachtplaatjes... Liefs Janneke

Claudia Leertouwer zei

Heb wel eens recepten uitgeprobeerd, handig om ze straks allemaal bij elkaar te hebben!

Anoniem zei

Hm, ziet er mooi uit. Is natuurlijk heel leuk om dat te doen.
Maar het probleem is dat ik niet van koken houd...

Lieve groet,
Gerry

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Natuurlijk staan de gerechten in alle boeken, maar naar ik aanneem nu allemaal in het Nederlands en in één boek. Geweldig!

Kijk er al naar uit hoor!

Lieve groet,

Loes

hokje zei

Dat wordt een prachtig boek, of moet ik zeggen heerlijk... want ik zie vaak heel veel lekkere dingen voorbij komen in de JDL.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

puur wit zei

hoi wat ziet dat er allemaal mooi
en lekker uit
mooie foto's
gr sandra

Marjon zei

Prachtig kookboek Bonnie en ik houd het in gedachten.....groetjes en fijne avond Marjon

Pauline zei

Heel verleidelijk allemaal !!
Liefs, Pauline

Loraine Living zei

Het ziet er mooi en heerlijk uit!
Een prachtig kookboek Bonnie! Lieve groet

gerrie zei

Wat ziet dat er allemaal lekker uit!
groetjes gerrie

Anneke zei

wat een prachtige post weer en ik zit te watertanden als ik dat lekkers zie.
ook je foto,s zijn weer helemaal top!

Margot zei

Mmmm...en pak nog een slok water en een hap van mijn appel....Lijnen hè...dus hoop deze zomer te kunnen genieten van deze recepten...haha...
Warme groetjes, Margot.
Gezellig, die vogeltjes op de achtergrond...Ik zie ze buiten volop nu...en hoor ze binnen...

@nne zei

wat leuk een JDL-kookboek! bedankt trouwens voor je lieve kaartje, liefs, @nne

Nana zei

Mmmm, looks delicious :) I hardly ever use recipes from cookbooks, I like experimenting with food. And my favourite winter dish is mushroom soup.
Have a great day!

Ger zei

Daar hoef ik niet lang over na te denken...
ben dol op koken en kookboeken lezen,alhoewel dat lezen en smakelijke foto's kijken al ruim 7maanden op een laag pitje staat,eten met je ogen maakt mij ook hongerig en de verleiding is dan groot,maar het resultaat van Bourgondisch eetpatroon drastisch omgooien mag er zijn,enne...niks boekjes of een van de bekende crash dieeten....''gewoon'' beetje logisch nadenken en ik weet wat niet verantwoord is voor mij,
inmiddels 22 kilotjes ligter:-)en ik ga nog wel 'n poosje door zó.

En daarom heb ik mezelf nou eens lekker verwend door dit, volgens mij fraaie en sfeervolle kookboek te bestellen in jullie Brocante Webshop,want voor mijn gasten aan tafel blijf ik gewoon met passie koken,bakken en braden.

Fijne dag en liefs,Ger

Rozmeen zei

HMMM smaakvolle fotos :-)

Ik ga binnenkort nog een mooie closeup fotos van de drijver maken ne plaatsen.

Liefs,
Rozmeen

Krek wak wou zei

Geweldig leuk een kookboek van JDL! Ik ben dol op koken dus die wil ik wel hebben!
Groetjes van Nicole

Jeanette zei

Ooo...ooo..ooo zo`n boek is niet goed voor mij...staan veel te veel lekkere dingen in:-)

Liefs...

Yvonne zei

Staan vast veel lekkere receptjes in,de foto's van de gerechten zijn meestal om te watertanden mmm
groetjes Yvon