donderdag 5 januari 2012

Warm and comfortable......



Het regent en stormt,
de wind giert om het huis
maar zo gezellig



Such stormy weather outside
it's raining cats and dogs





I make it myself comfortable at home
warm and cosy here inside



Maak het mijzelf comfortabel in huis
heerlijk kopje thee
Het magazine van Jeanne d`Arc Living binnen handbereik
Je kunt ook 's avonds zo heerlijk slapen met dit weer vind ik altijd.
Heerlijk warm onder de dekens terwij de wind buiten raast en de regen tegen de ramen klettert.
Niets heerlijker dan dat........



WARM AND COMFORTABLE









Vintage girls







This lovely small card is from Jeanne d`Arc Living
Such adorable little girl




Dit kleine kaartje komt uit de collectie van Jeanne d`Arc Living
Zo lief......









WENS JULLIE EEN FIJNE GEZELLIGE WARME AVOND



WISHING YOU A FINE EVENING













41 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hier kleppert het klepje van de afzuigkap er flink op los...een teken dat het buiten hard waait! Maar dat heeft inderdaad ook wel wat!!

Een fijne avond en bedankt voor je mooie post! Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Mooie plaatje weer.
Hier nog lang niet klaar met klussen.
Pas als het klaar is, komen de mooie plaatjes van mij.

Gr Yvonne

Bizzy @ home zei

Heerlijk behaaglijk is het als het buiten zo onstuimig is, echt genieten! Maar sneeuw of ijs mag ook!
Lieve groet, Renny

Sylvia zei

Bonnie, wat een prachtige post weer, de vintage kaartjes zijn zo mooi !
Hier ook regen en stormwind, goed dat we het binnen gezellig kunnen maken !
Fijne avond,
Sylvia

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Lief kaartje en weer prachtige foto's van gemaakt.

Wij zijn hier nog druk aan de gang met de bovenverdieping, het begint al aardig te vorderen.

Fijne avond!

Lieve groet,

Loes

Thuis bij Tjits zei

inderdaad heerlijk dat onstuimige weer als je behaaglijk binnen zit! ik installeer me straks lekker op de bank met een pot thee en de 1e aflevering van wie is de mol, heerlijk!!
zo lief dat kleine JDL kaartje!

fijne onstuimige avond!
lieve groet, Tjits

Jolanda zei

Lieve, mooie post weer als tegenhanger voor het stormachtige weer buiten, lieve groet

Mayflower zei

Wat een lief kaartje Bonnie en wat is het heerlijk om nu binnen te zitten nu de wind om het huis heen giert.
Plaid binnen handbereik, kachel en kaarsjes aan en in plaats van tijdschriften ga ik een mooie film kijken.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

ria zei

Lekker he,binnen nu!!Ik geniet er ook zo van.Hoewel ik in de storm lopen ook heerlijk vind (zolang t maar droog is tenminste).Ik vind t kaartje ontzettend mooi!!
Lieve groet Ria

Stina zei

wat een leuk kaartje,mooi om zo neer te zetten,voor jou een fijne avond...

gr Stina

Pierelantijntjes zei

Wat een schattig kaartje!!!
Ja dit is echt heerlijk weer voor op bed! Ik ben dan ook blij dat ik alleen maar vanmorgen hoefde te werken. Vanmiddag heb ik heerlijk bij de kachel zitten haken.
Fijne avond, liefs Ester

Unknown zei

Ik vind dit weer dus echt geweldig he!!! hoe harder het waait hoe beter,hihi. lekker openhaardje aan, kaarsjes aan en heerlijk slapen.
groetjes Anneke.

Judith zei

Wat een schattig kaartje! En buiten is het inderdaad erg guur, dus binnen moeten we het warm en gezellig houden! Groetjes Judith

(p.s. Het klopt dat ik extra pagina's toegevoegd heb in m'n woonboek)

La Maison zei

Eigenlijk horen dit soort stormen bij november. Maar ik ben blij met deze wind en hoop dat hij de winter ver weg blaast.

Lieve groet
Hermine

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Hier giert de wind om het huis en kletterde de regen daarnet keihard tegen de ramen. Valt mij mee, dat er nog geen schade is hier in de buurt.. Alleen scharrelen er nu een paar kerstbomen in de straat. Ze zouden afgelopen dinsdag door de jeugd zijn opgehaald, maar die hadden er met dit weer denk ik geen zin in, en nu worden ze door de wind de straten door geblazen..
Mooie plaatjes heb je weer, daar worden we vanzelf van binnen warm van..
Lieve groet,
Mirjam

Passione Helena zei

Wat een prachtige post, Bonnie! Zo mooi en lief! ook je header ziet er weer geweldig uit!
Genieten hoor...bij kaarslicht en haard.

De wind klinkt inderdaad gezellig, als je binnen zit! Ik ben er vannacht tegen vijven even uit geweest...niet normaal hoe hard het tekeer ging. Alsof je aan zee was, zo stormde het water overal overheen. Lekker mijn warme bedje weer ingekropen en poeslief op het voeteneinde gelegd...het heeft wel wat.

Geniet van een knusse avond!
Ik vond het weer gezellig om bij je langs te komen.

Liefs Helena

Unknown zei

Hier tikt vanalles tegen het raam..heerlijk om dan lekker binen te zitten en genieten van je post, nicole*

het tuinengeltje zei

Hoi Bonnie,

dat zal wel lukken hoor. Ik heb ook altijd dat gevoel dat jij beschrijft. Als je de deur niet uithoeft, is het heerlijk binnen.

Groetjes, Sylvia

Linda zei

Ik ben het helemaal met je eens, lekker binnen blijven met dit weer.
Met een plaid, kopje thee en een tijdschrift binnen handbereik vermaak ik me prima.

Groetjes, Linda

Anoniem zei

Wat heb je er weer mooie foto's van gemaakt.
Het is lekker weer voor binnen, maar het was toch ook wel lekker om vanmiddag lekker door de wind te gaan!
En als je dan weer binnenkomt, ja dan is een beker thee weer heerlijk.

Je bent ook van harte welkom op mijn gestarte blog!

Lieve groet,
Gerry

Loraine Living zei

Mooie foto's en schattige kaartjes! Geniet van het blad ... heerlijk wegmijmeren onder een dekentje met een warm drankje. Lieve groet, Diana

lien zei

Ja heerlijk die wind he, vooral 's ochtends als je wakker wordt en bedenkt dat je niet hoef te werken! laat maar waaien! :-) Liefs Carolien

What's in a day zei

Zolang de storm geen schade aanricht, kan ik heerlijk genieten, maar o, wee die mensen die pal naast het water wonen...

Mooie sfeerplaatjes..winters en toch net even dat heerlijke frisse gevoel dat ook bij het naderende voorjaar hoort.
Geniet nog even...

Lieve groetjes,
♥Eefie

nelleke zei

wat een mooie post, en wat ziet je blog er geweldig uit!!

lieve groetjesss

little sweet things zei

Dit is idd weer om met je voeten opgetrokken op de bank de nieuwe Jdl te lezen. Ik kijk er nu al naar uit dat hij bezorgt wordt.
Liefs, Sas

Jansepans zei

Wat een weertje he Bonnie. Ik waardeer dan des te meer mijn warme leuke huisje. Kan dan ook weer extra genieten van jouw mooie blog! Liefs Janneke

lia zei

Ja uitslapen doe je heerlijk met dit weer. Maar er komt steeds niets van... Ook morgen moeten, nee willen we er weer vroeg uit voor een ritje Noorden.
Maar het is wel weer voor een lekker warm thuis.

Geniet van je JDL
Liefs Lia

THE BLACK BARN zei

BONNIE,
IK WIL JOU EN JE GEZIN EEN GEWELDIG 2012 TOE WENSEN!

LIEVE GROET,

MIRANDA

gerrie zei

Wat een prachtige plaatjes allemaal!Ik heb zelf toevallig net een post over poezieplaatjes gemaakt!
Slaap lekker!
groetjes gerrie.

Yvonne zei

Er zit niet veel anders op om het binnen gezellig te maken, sjonge wat stond de boel hier blank achter het huis...
we hebben maar het monopoly spel tevoorschijn gehaald haha
was wel weer voor een langdurig spelletje
ben benieuwd naar de JDL, heerlijk lezen!
Fijn weekend gewenst!
Groetjes Yvon

Sjoukje zei

Ik ben er wel een beetje klaar mee, we hebben nogal wat wateroverlast. Niet in huis hoor maar de achtertuin en de garage staan helemaal blank.....
Nog een beetje winter vind ik zelf mooier..
Prachtige plaatjes heb je gemaakt, vooral het kaartje in dat staandertje vind ik prachtig~!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Michelle zei

Als ik maar binnen kan blijven met dit weer vind ik het niet erg, buiten brrr...mooi de plaatjes!

Liefs Michelle

Theemuts Rommelhoekje. zei

Van harde wind kan ik ook lekker slapen.
Maar als het zo erg stormt dan wordt ik toch altijd een beetje onrustig...........

fijn weeekend,groetjes Romkje.

Puur Kate zei

Ik vind het ook gezellig hoor zo de wind en de regen buiten.
Gezellig dekaarsjes aan.
Vind het alleen niet leuk voor de mensen die er schade door oplopen dat lijkt me zo naar.
Heel fijn weekend en geniet nog maar even lekker.
Lieve groet,
Katja

Nana zei

The card is lovely :) And I like that old spiny thing, I suppose it's called kenzan.
Here, the weather is also bad. It's cloudy and dull. So I'm staying at home and preparing my giveaway :)
Hugs.

hokje zei

Het is inderdaad heerlijk weer om het binnen extra gezellig; hier brandt de kachel en de thee staat klaar, een avondje genieten!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Pauline zei

Oja, ik zou bijna zeggen dat ik bij dit weer geniet als ik naar bed ga. Ik vind het zo heerlijk onder mijn warme dekbed (mijn schaapjes, zeg ik altijd). Laat het buiten dan maar stormen.
Liefs, Pauline

Unknown zei

Lovely!! ,)) Stunning!!!
Wish you a great weekend ;)
Warm hug, Anki

bleudelavandou zei

Hier ook klopt en bonst het langs alle kanten van het huis, vandaag nog...dus het beste is van gezellig binnen te blijven, wat wij dan ook gedaan hebben.

Liefs
marieke

All Seasons zei

Dat slaapt zo fijn, als je de regen op de daken hoort tikken. wij slapen namelijk op de zolder van ons huis, dan is het erg goed te horen, zelfs de wind om het huis hoor je erg goed. Dus lekker de de dekens erover, een warme kruik in bed, mij hoor je niet meer...

Ik zie dat je je blog hebt veranderd, het ziet er erg mooi en rustgevend uit. Genieten!!

Fijne avond enne...slaap lekker
Liefs,

toves sammensurium zei

Such beautiful images to enter the weekend with,couldn't be better!!!
Happy weekend to you from Norway,
Tove:))