zaterdag 21 januari 2012

Pre view Jeanne d`Arc Living no:2 -2012






Wat vliegt de tijd toch
we zijn alweer toe aan een voorproefje van nr: 2 van 2012




Time flies
already time for a pre view from no: 2 -2012








Altijd heerlijk om even bij weg te dromen.....






De ene foto nog mooier dan de andere







Alles prachtig in beeld gebracht.....
Heerlijke details....








Nu al te bestellen:



(bij bestelling gratis leuke attentie)







ENJOYING








BEAUTY.....








Verwachte datum: 24 februari 2012



WISHING YOU A FINE WEEKEND








31 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Ik ben er vroeg bij,wat een prachtige foto's,mijn dag begint weer goed als ik dit zie!!!!!!
Ik geniet ontzettend van BLOGLAND.
Fijne dag en lieve groetjes,
Silvia

Fluitenkruid zei

Mmmm ik heb al weer ontzettende zin in het voorjaar, wat ziet deze uitgave er weer mooi uit.
Lieve groetjes Jannet

Het lijstje van brocante zei

En ik ben weer even terug,ik ben even in je winkel geweest,ik dacht dit komt me zo bekent voor.
Dus je gastenboek door gespit en ja hoor!!!!!!
Ik heb de mooie PLAFONNIERE,S gekocht bij jou,ze zijn geweldig!!!!!
In de Engelse slaapkamer op mijn blog is ze te bewonderen!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Theemuts Rommelhoekje. zei

al heb ik al een tijdje geen jda gekocht ,ik geniet altijd van jouw foto's !!

Fijn weekend,groetjes Romkje

Petra zei

Heerlijk om even bij weg te dromen dat het weer lente gaat worden!

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een prachtige foto's...
Ja, inderdaad, we gaan toch straks al weer richting Pasen, en als ik nog wat wil frobelen voor die gelegenheid,mag ik nu wel vast beginnen hoor...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Pasen.. voor m'n gevoel duurt dat nog heel lang, maar ik krijg er wel voorjaarskriebels van!
Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Gisteren zag ik bij de A.ction de kippen en eitjes al in de rekken liggen!! Het voorjaar komt er aan!!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Heerlijke foto's om bij weg te dromen...hier hagelt het, dus ik kijk liever naar jouw mooie foto's :-)
Fijn weekend!
liefs

Loraine Living zei

Wat een mooie foto's, heerlijk om vast een voorproefje te zien. Ik ben al aan het speuren voor leuke paasdecoraties ... ik loop ook al een beetje vooruit op pasen. Fijne dag en een lieve groet, Diana

Jolanda zei

Ik krijg zin in het voorjaar!!! Ziet er weer prachtig uit, lieve groet

lien zei

Dat belooft veel goeds, mooie foto's! Ik kom al helemaal in voorjaarsfeer! Fijn weekend!

Mayflower zei

Hier ook al zo'n mooi voorproefje van de nieuwe JDL Bonnie.
Wat leuk dat we even met je mee mogen bladeren.
Het ziet er allemaal weer sfeervol uit.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

lia zei

Pasen, is het al zover.....
Als ik nu naar buiten kijk, lijkt het herfst.

Fijn weekend,
Liefs Lia

Unknown zei

Ziet er weer leuk uit. Heb het kerstnummer van Jeanne d'Arc Living laatst gekocht. Er staan soms zulke leuke plaatjes in.

Groetjes van Nancy

Margot zei

Oook bij jou zijn het prachtige plaatjes...krijg er zin in...maar eerst carnaval...getver...
Zonnige groetjes, Margot

het tuinengeltje zei

Haidiehai,

ik kijk er naar uit naar de nieuwe Jeanne d'Arc. Lekker op de bank met een kop thee en dit boek.

Groetjes, Sylvia

het tuinengeltje zei

Heerlijk!

Fijn weekend, Sylvia

Anoniem zei

De chocolade-eitjes liggen al weer uitgebreidt bij de Jamin.
Bonnie, ik zie naar het nummer uit.

Lieve groet,
Gerry

Sylvia zei

Mooie inspiratie voor Pasen, Bonnie, ziet er weer veelbelovend uit !
Fijn weekend,
Sylvia

north pal zei

great photos. you have such a flair for making things so desirable. Bestest,Denise

Madelief zei

De foto's zien er veelbelovend uit Bonnie!

Een goed weekend!

Madelief x

Alie zei

Leuk dat je m'n blog even bezocht! Ik heb de jouwe ook al vaak bekeken. Wat een inspiratie heb jij, waar haal je dat vandaan? Echt heel leuk al die creativiteit, daar hou ik van!
Gr. Alie

G-STYLE zei

Mooie plaatjes hoor ... blijft mooi dat blad, heel soms koop ik er eentje.
Vooral als er ook stoere items instaan.

Heb je 9 februari ook vastgelegd?

Mocht er iets tussen komen dan horen we dat van elkaar en anders hebben we het nog wel weer even over de tijd ..

Fijn weekend Bonnie !

xxx Gea

Joke zei

Pasen!!
In limland begint de carnaval!!
Ha ha ha...
Ik vind pasen ook gezelliger!
Fijne zondag
Liefs Joke

Unknown zei

Lovely vintage blog, love it. Jeanne d`Arc living is an amazing magazine.
Best regards!

wonen met brocante zei

Dat wordt weer genieten als die op de deurmat valt! Kan niet wachten. Groetjes Peggy

Facts and Fairytales zei

Dat ziet er weer heel mooi uit. Volgens mij moet ik er weer eens eentje bestellen. Ik vind sowieso dat ik maar eens even in je winkeltje moet neuzen en mezelf verwennen. En zo'n regenachtige zondag is daar natuurlijk ideaal voor.

lieve groetjes
Brigitta

Hannekie(Sisterly) zei

moest eerlijk gezegd even wennen aan de JDL van januari. allemaal wat strakker en zo maar dit ziet er wel weer heel erg mooi uit zeg..ik kan nu toch weer niet wachten...
liefs hannie

http://truutske.blogspot.com zei

Elke keer weer \n plezier
om in te lezen en de prachtige foto's te bekijken.
Heerlijk zo'n voorproefje.
Fijne dag, Trudie

Maison Marie et Florence zei

Ik kijk er al naar uit ,ik vind pasen een leuke tijd (leuk om te decoreren) en het voorjaar is dan in aantocht !!!!heerlijk! je hebt een prachtige blog!leuk om je te volgen

Vriendelijke groetjes Manuela