zondag 8 januari 2012

Pearls from my garden.....





Deze pareltjes stonden maar in de storm en in de regen
Heb ze maar gezellig binnengehaald


These little pearls stood outside in my garden in the storm and rain
I've picked them from my garden






Licht gehavend zijn ze uit de strijd gekomen
Maar dit maakt ze nu des te mooier



Slightly damaged they came out of the battle





Zijn ze niet prachtig........




Aren't they beautiful........





Het zijn vaak weer de 1e bloeiers in de tuin




Mostly they are the first ones blooming in my garden








BEAUTY








PEARLS

OUT

OF

NATURE









Ze staan nu mooi te zijn op een klein vaasje




They are now looking nicely on a little vase









LA ROSA










WISHING YOU A FINE SUNDAY











51 opmerkingen:

lien zei

Wat een mooie bloempjes, stonden die echt al in de tuin? Inderdaad juist mooi dat ze zo 'verweerd' zijn! Fijne zondag! Liefs Carolien

Jeanette zei

Wat een mooie fragiele bloempjes. Heb je mooi weergegeven in je post. Wat kan jij toch mooi fotograferen, ik wou dat ik dat ook kon. Maakt het bloggen zoveel mooier.

Groet,
Jeanette

Ger zei

We hadden het zelfde idee.....en vele met ons denk ik zo....

De Helleboris soort die ik buiten in potten heb staan bloeien normaal pas in februari maar vertoonden door het warmere najaar al begin december volop bloemknoppen,heb met Kerst een grote pot in mand binnen op de vensterbank gezet(staat er nog)en van de andere staan enkele bloemen mooi te wezen in kleine vaasjes tussen mijn oude witte Maastrichtsaardewerk puddingvormenverzameling.

En jou bloemetjes een beetje geleden van de regen de afgelopen weken.......ach wat maakt het uit....ze zijn nog mooi en hebben hun charme daardoor niet verloren!!!
En het sfeertje van je foto's is echt genieten zoals ALTIJD!!!

Fijne zondag!
Liefs,Ger

hokje zei

Wat een prachtige reportage heb je gemaakt van de helleborus-bloemetjes; blijft toch een heel mooie bloem!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

natuurlijk groen en doen zei

Wat een heerlijk begin van de zondagochtend ,zulke prachtige foto's

fijne dag
groetjes Bep

Irena zei

mooi,bij mij zijn de sneeuw klokjes al boven,nog bedankt voor de poëzie plaatjes bij de magazine groet irena

Mayflower zei

Ze zijn zeker prachtig Bonnie en jij heb dit fragiele bloempje ook weer prachtig weergegeven.
Hier staan ze ook te pronken in de tuin, een leuk idee om er een vaasje mee te vullen.
Je heb je lay-out van je blog ook zo mooi veranderd.

Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Hier staan ze ook in de tuin, eens kijken of ik al knoppen kan ontdekken. Je hebt prachtige foto's van de helleborus bloem gemaakt, een mooie start van de zondagmorgen!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Passione Helena zei

Och, helemaal aangetast, door regen en storm. het heeft inderdaad ook wel iets..we schuren de nerven van de meubels toch ook door..;-) Gelukkig heb je ze binnen gezet, het is zo'n vrolijk plantje!

Prachtige foto's Bonnie!

Fijne zondag!

Liefs Helena

Anoniem zei

Heel mooi, Bonnie!
Ik heb gisteren zelf ook een blog gemaakt over bloemen/planten die maar blijven groeien en bloeien op mijn balkon.
Je hebt het tere van de bloemen heel mooi gevangen in beeld.

Lieve groet,
Gerry

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat heb je er weer prachtige plaatjes van gemaakt !
Groot gelijk dat je naar binnen hebt gehaald.


fijne dag ,groetjes Romkje.

Sylvia zei

De storm en de regen hebben deze fragiele bloemetjes charme gegeven, Bonnie !
Prachtige foto's heb je gemaakt !
Fijne zondag,
Sylvia

Unknown zei

Ze zijn prachtig, en de foto's die je ervan gemaakt hebt, oh wat ben je toch een talent zeg!
Net ben ik even de tuin ingewandeld om naar de Helleborus te kijken maar ze zitten hier nog helemaal in de knop, nog even wachten met ze naar binnen te halen dus.
Jij ook een hele fijne zondag,
liefs, Sonja

Huys 50 zei

Ohh, z zijn zo mooi die bloemen hé.
Maar bij ons in de tuin willen ze maar niet,jammer maar ik blijf het proberen hoor.
Je foto,s zijn zoals gewoonlijk weer zo mooi Bonnie.

groetjes
Dicky Marie

lia zei

Ze komen zo nog mooier over dan wanneer ze helemaal mooi zouden zijn.
Hoop nog vele mooie genietmomenten te zien hier in 2012.

Fijne zondag,
Liefs Lia

G-STYLE zei

Wat lief dat je die bloemetjes 'gered' hebt!

Staat mooi en zo kun je er nog even van genieten he ..

fijne zondag verder , liefs Gea

Anoniem zei

Ze zijn zekers prachtig,is ook 1 van mijn favorieten,in mijn hobbytuin had ik een verzameling ervan,maar helass heb ik de tuin niet meer,maar hier heb ik ze ook,maar niet zo veel meer,wel een mooie dubbel gevulde bloem,ik zet ze ook altijd binnen als ze bloeien,ik zit nu te wachten tot de oudroze gaan bloeien haha,je foto`s zijn schitterend,fijne zondag,lieve groet Musje.

Thuis Thuis zei

Vaak zijn bloemen of planten zo mooi in hun 'lelijkheid'.
Ik hou daar wel van.
Mooie post, nog een fijne zondag.
Liefs Annette

Sanne zei

Hi

Sanne zei

....sorry,


Hi Bonnie, I´m late...wishing you a very Happy New Year !!!!
Your first flowers are really sweet...here it´s warm & sunny like spring, but no flowers...

Have a nice day,

Sanne

THE BLACK BARN zei

IK WENS JE JOU EN JE GEZIN EEN GEWELDIG MOOI 2012.

DE Helleborus IS PRACHTIG EN HET GLAZEN WAXINELICHTJE OOK.
IK HEB HET ZELFDE WAXINELICHTJE ALS JOU!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie pareltjes!!

fijne zondag,
lieve groet, Tjits

Maaike zei

Mooi hoor!

Fijne zondag!
Groeten Maaike

Laura @ 52 FLEA zei

Hi Bonnie...
Such a delicate, fragile appearance for a blossom strong enough to survive a storm. Your photography is so beautiful and your arrangements artful and interesting. Sending good wishes this Sunday and hoping your week ahead is full of joy!
Laura :)

Fluitenkruid zei

Een leuk idee om ze in zo'n mooi glaasje te zetten. Hier staan ze nog even buiten te pronken.
Nog een fijne zondag, lieve groetjes

Elly's kleine idylle zei

wat een super mooie ode aan deze hele mooie helleborusbloem.
het zijn ook wel echte beautys en ook heel mooi zo in een vaasje !!!
Prachtig zijn je foto's en is voor mij groot genieten hier even bij jou.
lieve groet...Elly.

wonen met brocante zei

Wat heb je dat weer mooi vast kunnen leggen. Ze zien er prachtig uit. Nu kan je er tenminste nog even van genieten. Groetjes Peggy

Created by Essie zei

Je hebt ze weer prachtig vastgelegd. ze zijn gehaven maar er niet minder mooi om, misschien wel mooier . Ze hebben iets door staan wat ze samen perfekt maken

Groetjes
Esther

Jeanette zei

Hai Bonnie, eerst nog even alle goeds voor dit jaar, mag nog tot de 11de gerloof ik:-)

Echt pareltjes zijn het die lieve kleine tere bloemen van de kerstroos.Ik heb ze ook in de bloembakken samen met de kleine narcisjes...zo lief:-)

je foto`s zijn weer om te smullen meid!

Liefs...

Corine(THUIS) zei

Juist mooi dat ze niet écht mooi zijn :)

Unknown zei

Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt van dit mooie bloemetje. Leuk dat we er van mee mochten genieten.

Groetjes van Nancy

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een mooie bloemetjes en wat heb je ze weer prachtig mooi op de foto gezet. Dit is weer helemaal genieten...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Dit bloemetje verdient inderdaad een prachtige post :-)
Ik ben dol op de helleborus.
Hier staan ze zowel buiten als binnen mooi te wezen.
Dat is tweemaal GENIETEN hihi
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Antonia zei

Dit is driedubbel genieten Bonnie. Binnen, buiten en van je prachtige foto's! Fijne week, groetjes Anja

Linda zei

Wat fijn dat je deze mooie bloempjes nog gered heb van het bare weer.Ja het ging ook echt flink tekeer.
En wat heb je dat weer mooi vast kunnen leggen. Ze zien er prachtig uit. Zo genieten we er allemaal nog even van, maar jij het meest.

Fijne avond nog.
Lieve groetjes, Linda

Claudia Leertouwer zei

In de tuin van mijn moeder een roze hortensia geplukt, ook een beetje gehavend maar dat is de natuur.

Nana zei

Those are hellebores, aren't they? I was thinking of buying those plants but it's difficult to find a flower shop which has them so eventually I bought cyclamen.
Best regards.

Bianca zei

Ik zie overal al weer bloemetjes opkomen........de natuur is echt van slag. Waar blijft onze winter ???
Fijne week.
Groetjes Bianca xx

Unknown zei

ik duik morgen meteen de tuin in, met mn neus tussen al dat blad...eens kijken of er hier al wat te ontdekken is:)

Liefs
FF

Eleonore zei

Mooi he die helleborus bloemen.Leuk zo een paar in een klein vaasje en weer mooie foto's.
Groetjes van Eleonore.

La Maison zei

Je hebt er een prachtige reportage van gemaakt en dat verdienen deze wondertjes ook.

Liefs
Hermine

Gustaviana zei

zucht..... wat een mooie foto's weer.... mmmmmmm !!!!

d e l i g h t zei

So delicate and sweet! I'm glad you saved them from the rain!

Stina zei

leuk is je post weer over die helleborus,hier nog volop in de knop.

liefs en een fijne dag

Stina

Sjoukje zei

Prachtig zijn ze, echte winterbloeiers. Wij hebben ze ook gehad maar elke keer verdwijnen ze weer na een jaar. Je hebt er prachtige plaatjes van gemaakt en dat ze wat beschadigd zijn is helemaal niet erg, eigelijk heel mooi~!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Joke zei

Toch zijn ze nog prachtig!
Fijne week
liefs Joke

rommy moosie68 zei

hoi leuk dat je even bij mee langs kwam een ja je mist toch dat je even wil kijken hoe het met iedereen gaat ij ook een rustig begin van 2012 hihih groetjes rommy een wat een super foto`s heb je weer op je post *

Margot zei

Inderdaad, Prachtig...kijk net naar buiten, maar mijn Helleborissen hebben dit jaar niets gedaan....evn op gaan letten dus.
Andere voorjaarsbloeiers proberen al naar boven te komen, maar dat moet natuurlijk nog niet....
Het was een fijne zondag...dank je.
Fijne week verder...het zonnetje schijnt hier al....
Warme groetjes, Margot

Marijke van Ooijen zei

Geweldige foto's!
Dit zijn echte parels...

Wens je een heerlijke week,
Marijke

Anneke zei

wat een prachtige bloemetjes en dat die al in je tuin stonden.
je hebt een super mooie foto serie gemaakt , die alles goed weer geeft.

Monica zei

Hey Bonnie, what cute post today!
It was only yesterday that I was checking my hellebores I have transplanted from my garden to bring along with me, to see if they had flowers... They're not an early variety, so fingers crossed this year!
Monica xo