maandag 16 januari 2012

Dreaming.....




Ben mijn tijd alweer ver vooruit.....weet het
zit al helemaal in het zee gevoel ;0)



I am a bit early...I know
I am in to a summer feeling






en vannacht heeft het nog wel gevroren




and tonight it has frozen outside







Maar ja als manlief leuke zee items op de kop heeft getikt
tja dan begint het zomergevoel toch te kriebelen


Hoezo vroeg......







Dit gedroogde takje komt bij me uit de tuin
wat het is......
geen idee
maar vond hem mooi genoeg voor een plekje in huis.





This dried twig is from my garden
so beautiful






Kijk nu toch......
dan wil je toch gewoon naar een ver zonnig oord........




Dreaming of a warm sunny place






LOVE

TREASURES

FROM

THE

SEA





WISHING YOU ALL A FINE NEW WEEK



WARM

OR

COLD










51 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Ik droom met je mee......ik verlang weer naar zomerse dagen! Prachtige foto's weer zoals gewoonlijk!
Groetjes van Nicole

Room Seventeen zei

Mooie foto's zeg! De zee en de zon, tja, dat zou ik ook wel willen. De winter is niet mijn ding...

Huys 50 zei

Inderdaad Bonnie je bent wel heel vroeg.
We hebben net even het wintergevoel te pakken op het moment maar lekker warm weer spreekt ons ook wel aan,heerlijk.....
Prachtige foto,s weer.

grtjss
Dicky Marie

Passione Helena zei

Wat een prachtige droom foto's, Bonny!

Zie ik het goed...zit er nog rijp aan de tak, of heeft het zo'n mooi wit randje.

Zon,zee..helemaal mijn ding, maar als ik naar buiten kijk, kan ik daar ook van genieten. Je man heeft prachtige vondsten gedaan en jij hebt het, zoals je dat zo goed kan, weer prachtig in beeld gebracht!

Genieten hier!

Fijne week,
Liefs Helena

methartzielvansil zei

Prachtige foto´s-en de zee-vind ik een goed plan. Mag ook in eigen land zijn. De zee is altijd goed. Mooie maandag/mooie song op je blog-xxx-Sil.

Thuis bij Tjits zei

gistermiddag heb ik een half uur in een ligstoel met mijn ogen dicht in de zon gelegen.. dromend over de lente.. de zomer.. en de zee..
vandaag geniet ik van dit schitterende winterse tafereel buiten, maar zodra dit weerbeeld weer over zal gaan in grauwe grijze dagen.. droom ik weer heerlijk met jou mee:))

lieve groet van Tjits

yvonne zei

Het zijn weer prachtige foto;s ....
Wij hebben 60 jaar aan het strand gewoond en vonden alles heel normaal.
Als alles een beetje te veel was geworden ging je uit waaien aan het strand .
Nu wonen we in Limburg (Belgie) en weg strand .
We missen het niet echt ,maar als we in de buurt zijn gaan we toch even waaien ...

En jouw foto,s doet er weer aan denken Liefs Yvonne

lia zei

Vandaag schijnt de zon heerlijk, dat is weer het voordeel van vorst.
En die zomerzon duurt nog wel even.
Maar van de mooie foto's geniet ik nu ook.

Fijne week, liefs Lia

Yvonne zei

mooie zee schatten ! en dat takje tegen het witte luik, de oude eiermand...zo mooi !
heerlijke lichte foto's, genieten ist weer bij je!
liefs

Thuis Thuis zei

Wat een heerlijke post. Die tak is super, zo teer.
En ja je weet het, ik ga ook veel te hard. Niet naar het strand dat is niet zo mijn ding.
Maar de rozen de planten.
Dus dromen we nog even verder.
Groetjes Annette

Margot zei

Ik ga met je mee....
en die tak is prachtig, maar wat het is???...gewoon mooi dus...
Zonnige groetjes, Margot

Anita zei

Hihi wát een héérlijk vooruitzicht :-)
En ZON hebben we zeker vandaag !!!
De wereld lijkt er zo anders door ...
kannie wachten tot het LENTE wordt.
Groetjezz lfs mij

Marjon zei

Mooie foto en de draadmand is ook prachtig. Het takje vind ik nou echt iets hebben VOORJAAR...lieve groet Marjon

Madelief zei

Wat een prachtige foto's Bonnie. Het zonlicht straalt er vanaf!

Een gezellige nieuwe week!

Madelief x

Loraine Living zei

Heerlijk toch, ja wanneer de kou dan niet doorzet ... dan graag volop lente of misschien wel zomer. Je foto's maken het wel héél aantrekkelijk! Prachtige tak, erg fijn en daar houd ik zo van. Fijne week, lieve groet, Diana

Sjoukje zei

Lijkt me heerlijk~! Het duurt inderdaad best nog wel lang maar met deze plaatjes gaan er alvast van dromen.....
Prachtige verzameling spulletjes~!
Fijne week, groetjes sjoukje

Anoniem zei

Ach Bonnie, geeft niets. Alles is toch in de war. Dus als het vriest, ga jij gewoon van de zomer dromen. Dat heet vooruit denken.
Je hebt er trouwens mooie foto's van gemaakt.

Lieve groet,
Gerry

Pieternel zei

Ook hier is het koud maar wel heerlijk zonnig. Kijk de zomer zou al lekker zijn, ook omdat we dan weer heerlijk buiten kunnen zijn. Alle deuren weer open gegooid kunnen worden. Maar die tijd komt vanzelf en dan gaan we weer genieten.

Die tak is trouwens een plaatje zeg.

Vries groetjes Pieternel

Ger zei

ALLES op zijn tijd....;-)
de natuur is de laatste maanden al helemaal in de war.....vogels die nestelen,Hazelaars die in december al bloeiden, Narcissen aan de slootkant,rozen die doorbloeien etc.

Maar dromen over zon en zee kan en mag natuurlijk altijd...
'Wie geen dromen heeft, heeft evenmin een werkelijkheid'

Ik neem van zonnige vakantiesoorden altijd wat mee van het strand en die verzamel tik is terug te vinden op de richels van houten lambrisering op nummer 100 en in de tuin.
Op die manier blijf ik me graag herinnering aan de warmte van het land de zon en de zee, en de bijzondere warmte voelen die ik mocht ervaren onder de lokale bevolking.

En van het staren naar jou bijzondere foto's Bonnie..... krijg ik het ook prettig warm en vergeet helemaal dat ik het net nog koud had.

Fijne zonnige dag!!
Liefs,Ger

Unknown zei

Zalig he een nieuw sfeertje :-)
Bij mij druppelen eind van de maand ook al de eerste voorjaars dingen binnen..heb er nu al zin in :-)
Prachtige foto's heb je ervan gemaakt!
groetjes karin

Puur Kate zei

Geen probleem hoor, ik droom wel met je mee.
Ik vind het heerlijk als het in de winter vriest maar even zo'n uitstapje naar een zonnig strand heb ik geen problemen mee.
Groetje Katja

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hahahah ben gek op de zee maar even nog de winter hoor ,vond het vanmorgen zo heerlijk even wat vorst al was het maar 1 graad hahaha wil nog even die winter voelen even schaatsen lekker koud van buiten komen heerlijk een bak heerlijke snert eten mmmmm fijne week enne niet te ver dromen he ....lieve groet rosita

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
So good that you can visit me again!!!!!
Lovely,, and i visit you and can see your lovely photos I love them!
This basket are so beautiful,,, it is old????
Do you have some on your shop to sale?
Have a nice week!
Kathrine

Jansepans zei

Het is nooit te vroeg om te dromen! Wat een heerlijke post. Op en top genieten hier in de vrieskou. Liefs Janneke

gerrie zei

Wat een prachtige zonnige foto,s!!!
dromen mag altijd!
Groetjes gerrie.

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Nou, ik ga zo met je mee hoor, naar een warm oord, heerlijk even bijtanken qua temperatuur en gelijk maar even een kleurtje opdoen. Klinkt goed.
Prachtige foto´s heb je weer geplaatst. Je maakt ze altijd zo mooi...
Ik wens jou ook een heel fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Laat de zomer maar komen...het idee alleen al van warmte op mijn huid, buiten eten en genieten...heerlijk!

Lieve groet, Ingrid

Maaike zei

Weer prachtige foto's! Mooie tak heb je in huis hangen!
Ik vind de vrieskou met een zonnetje voor nu wel fijn!

Groeten Maaike

Unknown zei

Mooie foto's weer. Maar het mag van mij nog wel een poosje zo doorvriezen hoor. Overdag een zonnetje erbij. Echt genieten. Het mooie weer is in de zomer weer aan de beurt.

Groetjes van Nancy

lien zei

Mmm ik ruik de zee bijna als ik je foto's zie. lekker toch alvast vooruit lopen. Op naar de zomer! Liefs Carolien

By Nela zei

He descubierto tu blog y me ha gustado mucho. Desde hoy te sigo si lo deseas te invito a conocer mo blog y si es de tu agrado, me gustaría tenerte como seguidora y así poder seguir en contacto. Saludos.

Manoli.

Unknown zei

Ja de zomer/
Heb er wel zin in maar dan wel echt zomer.
Ach winters vries weer heeft ook wel wat.
Als het maar geen regen is.
Groetjes Brigitte

Bohemian zei

Your Vignettes always have such a Beautiful Serenity about them my Friend! Lovely!

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Miss M zei

Mooi zeg... heerlijke foto's; zo mooi licht bij jullie binnen! De zeeëgels zijn zo gaaf!!!

Liefs, Marjolijn ♥

Bizzy @ home zei

Ik droom heerlijk met je mee, we hebben het hier ook steeds over onze geboekte strandvakantie...ik kan niet wachten! Mooie zomerse plaatjes.
Lieve groet, Renny

Pauline zei

Dat is het leuke van dagdromen; dat kan altijd en al vriest het buiten je bent zo in de zomer.
Heerlijk toch!
Liefs, Pauline

Marian zei

Die fijne week...dank je wel, maar dan wél liever warm dan koud :)
Zee hoeft van mij ook niet, de zee items zijn al goed genoeg :)
Prachtig, kan wel snappen dat je man er mee aan kwam zetten...

het tuinengeltje zei

Ik had vandaag ook zo'n heerlijk voorjaarsgevoel. Dat zonnetje, mmmmmm! Tot ik buiten kwam en alles wit was. Autoramen krabben, brrrr.

Fijne week, groetjes, Sylvia

Daniëlle zei

Wat een mooie foto's!
Dat takje is echt super, zo fijntjes en romantisch.
Groetjes
Dani

Met Brocant Label zei

Wat heb je de tak prachtig gefotografeerd. En wat betreft de zee items, een beetje zonnige warmte kunnen we vandaag wel gebruiken dus hier wordt ik blij van.

Lieve groet,
Yvonne

Linda zei

Wat een prachtige foto's. Het takje vind ik ook erg mooi, ik hou daar ook wel van. Maar ehh...wel even wennen hoor die kou van vandaag. Het leek de afgelopen dagen al zo lente achtig.Maar goed we nemen het maar zoals het komt.

Fijne week nog.
Groetjes, Linda

Samira zei

Toen ik vanmiddag in het zonnetje stond te wachten op de bus, kreeg ik toch wel even voorjaarskriebels, maar het is pas januari. We moeten nog tot eind maart, dus er kan nog van alles gebeuren. Geniet maar lekker van al dat zomers, binnen in huis waar het lekker warm is ;)

Joke zei

Wat een mooie tak geweldig van vorm
en ja je eiermandje is ook leuk
die heb ik hier ook staan!!
Fijne week
Liefs Joke

Josephine zei

Heerlijke beelden Bonnie, en ik droom graag met je mee hoor.
Dat takje uit je tuin is wel heel erg schattig zeg, en vooral zeer decoratief. Jaaaa we willen LENTE!!!

Fijne week,

liefs Josephine

Cosy Life by Elly zei

Heerlijke foto's..Ik verlang best wel naar wat warmere tijden..En dat takje is echt een schatje zeg. Dream on..
Lieve groetjes, Elly

bleudelavandou zei

Even wegdromen naar warmer oorden, het ruisen van de zee, rapen van schelpjes...dat gevoel krijg ik bij het kijken van je prachtige foto's.

Liefs
marieke

Sylvia zei

Ik krijg al heimwee naar de zomer, Bonnie :-)
Mooie, dromerige foto's !
Fijne dag,
Sylvia

hokje zei

Zon, zee en strand... zomer! Ik droom even met je mee en zoek ondertussen naar een mooie vakantiebestemming...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een heerlijke fotos weer zeg
liefs cindy

What's in a day zei

Geniet ik net een beetje van de kou, zie ik zee en schelpen....nog even winter hoor, droom jij maar lekker, ik geniet wel van je foto's:))
Prachtig en sfeervol, maar ook zomer.....

Lieve groetjes,
♥Eefie

THE BLACK BARN zei

PRACHTIG!!

FIJNE WEEK,

MIRANDA