donderdag 23 december 2010

We wish you a merry Christmas.....



We wish you a merry Christmas,



We wish you a merry Christmas,
We wish you a merry Christmas,
And a happy New Year!







Good tidings we bring
 

To you and your kin;
We wish you a merry Christmas
And a happy New Year!






Now bring us some figgy pudding,


Now bring us some figgy pudding,
Now bring us some figgy pudding,
And bring some out here!



 


Good tidings we bring

To you and your kin;
We wish you a merry Christmas
And a happy New Year!






For we all like figgy pudding,


We all like figgy pudding,
We all like figgy pudding,
So bring some out here!

 



Good tidings we bring


To you and your kin;
We wish you a merry Christmas
And a happy New Year!





And we won't go till we've got some,


We won't go till we've got some,
We won't go till we've got some,
So bring some out here!

 

Good tidings we bring

To you and your kin;
We wish you a merry Christmas
And a happy New Year!






59 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk met die muziek erbij!

Susan zei

Lieve Bonny,

Ook ik wil jou en je gezin hele fijne feestdagen wensen en een voorspoedig 2011.

Lieve groetjes van Susan.

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, your photos is very amazing....very, very much!!!!
I wish you and all your family Merry Christmas:))
Big hugs
Fleurette

Marian zei

Leuk muziekje!!
En mooie sfeerplaatjes!!
En een mooie tekst!!

Voor jou en je naasten dezelfde wens!!!

Jolanda zei

Lieve Bonnie, hele gezellige dagen en lieve groet Jolanda

Marieke Reintjes zei

Ook voor jullie heel fijne dagen toegewenst..
Bedankt voor het leuke liedje...kom je echt in de stemming!!
Lieve groet,Marieke

homemadebysylvia zei

Jij natuurlijk ook een Merry christmas. Lekker genieten samen met mensen die je dierbaar zijn. Lieve groetjes Sylvia

Ger zei

Ha lieve Bonnie, wat ziet mijn oog........een heel klein gedeelte uit jou nostalgische kerstfiguren verzameling, mooi,mooi,mooi!!!

Bedankt voor je leuke,sfeervolle en muzikale Kerstwens!!!

En wij wensen jullie toe:
een jaar vol vreugde en zonneschijn waarin verdriet en zorgen twee onbenden zijn!!!

Fijne Kerstdagen!!
Liefs XXX,Ger

Rozmeen zei

Lieve Bonnie,

Ik wens jou en je gezin ook fijne feestdagen.

Liefs,
Rozmeen

Willy zei

Fijne kerstdagen voor jou en je gezin.
Lieve groet Willy

Pauline zei

Een glimp van jouw boom, maar ik weet precies hoe de rest is. Een boom naar mijn hart :)
Je nostalgische en waarschijnlijk antieke kerstdecoraties vind ik geweldig. Ik krijg ook steeds meer zin ze te gaan sparen. Vorige week in Maastricht heb ik nog een prachtige antieke paddestoel laten liggen. Hoe dom kun je zijn!!

Ik wens je en jouw dierbaren een warme, gelukkige en vredige kerst toe.
Liefs, Pauline

Kom Achterom zei

Ha Bonny
Ik wil jou hele fijne feestdagen wensen en een heel warm en liefdevol nieuwjaar! en bedanken voor al je lieve reakties!
lieve groetjes
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin ook hele warme, sfeervolle en gezellige feestdagen gewenst!

Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Good tidings to you and your kin! I wish you all a merry christmas and a happy newyear in return!
Bye,
Marian

G-STYLE zei

Prachtige foto's , wat doe je dat toch mooi , ook hoe je alles bij elkaar zet .......

Jullie nogmaals fijne kerstdagen gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar !

XXX Gea

THE BLACK BARN zei

WAT ZIJN DIE KERSTBALLEN MOOI.
DOET ME DENKEN AAN VROEGER BIJ MIJN MOEDER THUIS.

FIJNE WARME DAGEN TOEGEWENST.

LIEVE GROET,
MIRANDA

alma zei

Voor jou ook lieve Bonnie! Ik zit hier lekker te zingen met de muziek mee! Er is momenteel toch niemand thuis! Heerlijk! Mooi en sfeervol heb je de post weer verzorgd!

Ik heb me nog door je laten inspireren met het bevroren lichtje!
Thanx!

"and a happy new year!!"

Lieve groet
Alma

kienkele zei

Jij blijft wel heel mooi in stijl Bonnie! Ook voor jou en je naasten hele fijne feestdagen en geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!
Lieve groeten, Tineke

Nieneke zei

Fijne dagen!

jose zei

Jij ook fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.

lieve groeten,
Jose

Haikey love of living zei

Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig maar vooral gezond 2011..

Bij Guusje Thuis zei

Jij ook hele gezellige feestdagen!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Jij ook hele fijne feestdagen en een goed 2011.
Dat je maar veel mooie berichtjes mag posten...

lieve groet Romkje.

Sylvia zei

Prachtige kerstfoto's, Bonnie !
Ook voor jou en je familie fijne feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar !
Sylvia

Bohemian zei

We wish you a Blessed and Merry Christmas too my Friend. I love your vintage ornaments... this year I decorated our Tree and Home with our vintage Treasures. I even found some Bohemian style ornaments and posted about them yesterday... and they were ON SALE!!! *SMILES*

God Bless... Dawn... The Bohemian

Thuis bij Tjits zei

wens jou en je familie ook hele fijne dagen lieve Bonnie!!
kom in het nieuwe jaar graag weer genieten op je mooie blog!

lieve kerstgroet van Tjitske

Unknown zei

Prachtige foto's weer!
Wens je hele fijne kerstdagen samen met je gezin.
groetjes karin

lia zei

Jij hebt wel hele mooie oudjes in de boom hangen meid.
Echt leuk......
En verder hele fijne dagen met je gezin.

liefs Lia

Mayflower zei

Wat een prachtige kerstgroet lieve Bonnie en ook de foto's zijn weer genietmomenten.
Ik wens jou en je naasten ook hele gezellige en liefdevolle kerstdagen toe.
Liefs, Mea

Janny zei

Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne Kerstdagen toe en een gezond en voorspoedig 2011 toe
en dat we nog dikwijls van je mooie sfeervolle blog mogen genieten
Hartelijke groetjes Janny

trudette zei

Ben helemaal stil van je mooie foto's !

Jij ook een hele fijne Kerst samen met je gezin !

groetjes ,
trudette

Unknown zei

Mooie foto"s weer.
Die ene kerstbal Mijn moeder had hem ook.
Hele fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2011

brocante roos zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt, het is weer genieten...
Hele fijne dagen gewenst.

Liefs Marjan

Ingrid zei

Mooie foto's weer Bonnie....Ik wens jou en je familie een hele fijne kerst toe.....liefs

It's me zei

Hele fijne dagen lieve Bonnie,.........voor jouw en je gezin.....heb een fijne tijd.........geniet en laat je verwennen....oja...hemmes is helemaal weg van je kever kerstbal..........hij kijkt er de hele tijd na....hihihihih!! liefs van ons,....xxxx....xxxx

Josephine zei

Voor jou ook heerlijke Kerstdagen Bonnie, genieten van alles en zeker van elkaar...
Zo MOOIIII je oude Kerstballen!!!

Liefs Josephine

All Seasons zei

Wat een prachtige foto's heb je hier weer geplaatst!

Ik wens je hele fijne en liefdevolle Kerstdagen, geniet van deze mooie dagen..
Liefs,
Patricia

Hannekie(Sisterly) zei

hoi bonnie
mooie post zoals gewoonlijk :-)
heerlijk...
jij ook hele fijne dagen voor jou en je gezinnetje
veel liefs hannie

Brad zei

What a beautiful post, the words and the enchanting and beautiful photos.
Wishing you and yours a very merry Christmas :)
Brad

Unknown zei

*haaktinenwiegtvanlinksnaarrechtsenzingtintweedestem*...we wish you a merry christmas , we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas and a happy new year"!!!!!!!!!!!

Lieve Bonnie, ondanks het feit dat 2010 ons op vele fronten een beetje in de steek hefet gelaten had ik het jaar niet willen overslaan! Ik ben blij dat ik je heb mogen "ontmoeten"!
Mooie dagen meis, vol liefde en warmte!!!

X

Lynda

t brocante sfeertje zei

hai,wat heb ik toch weer zitten genieten van je prachtfoto's.Wens je hele mooie dagen toe en n heel fijn nieuwjaar,vol met mooie foto's en gezellige posten!Ingrid

t brocante sfeertje zei

O,ja ben verliefd op je prachtige roze bessen heb je n naam voor me??
Ingrid

Gustaviana zei

super voor jou ook xxx

Anoniem zei

Very enchanting!
Merry Christmas and all the very best in the New Year~
Rosemary...X

north pal zei

and to you dear Bonnie and your lovely family, i wish you a blessed and merry christmas from us here in Tony,Wisconsin. give that precious Jade a sweet kiss just from me. :) Love,Denise

Anita zei

Lieve Bonnie,

Prachtige kerstpost ...
Ik wens je een kerst vol licht en warmte
en voor 2011 geluk, liefde en gezondheid.
Blijf vooral mooie dingen posten.
HEERLIJK

Groetjezz lfs mij

yvonne zei

hel fijne dagen met veel warmte en liefde liefs yvonne

Thamar, zei

hoi hoi

Ik wens jou en familie ook geweldige, gezellige en romantische kerstdagen en een gezond 2011 toe.
En wat zijn de fotos mooi.
Ik heb drie jaar terug op een rommelmarkt een doos met oude zilvere ballen gekocht en die heb ik in een stolp op tafel staan ik vind ze zo mooi oude kerstballen.
Vooral als het glitter een beetje geel is geworden.

gr Thamar

jolanda zei

lieve Bonnie, wat heb je het weer mooi hier!
Graag wil ik jou en je gezin ook hƩle fijne dagen wensen en het allerbeste voor het nieuwe jaar.
liefs, jolanda

Anoniem zei

Pracht foto`s en ik wens jullie hele fijne kerstdagen en ohh de luiken zijn zo`gaaf en alles wat ik bij jullie heb gevonden,liefs Joke.

Les Cotrions zei

Dear Bonnie,
your photos are faboulous!
I wish you and your family Merry Christmas and a very sweet time!
Warm hugs,
Vale

Unknown zei

I wish you MERRY CHRISTMAS, filled with love, family, contemplation, light, shine and Gloria!

Love hugs

Tine

Michaja zei

Lieve Bonnie
Ik wens jou en je gezinnetje een hele fijne kerst. En may all your wished come true in the new year :)
Liefs Michaja

Kaatje zei

Wat fijn dat je je pakje nog vĆ³Ć³r kerst hebt gekregen. begon me al zorgen te maken, hihi. Bedankt voor je enthousiaste reactie, heel fijn om te lezen. Hele fijne kerstdagen en tot knuffels!!

les belles choses zei

Such a lovely Christmas post! Thanks so much for your Christmas wishes. I wish you wonderful Christmas days, too.

Angelika

Magia da InĆŖs zei

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal nĆ£o seja apenas uma data... mas um estado de espĆ­rito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivĆŖncia."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♫♥

Rosabella zei

dankeschƶn fĆ¼r Deine herzlichen WeihnachtswĆ¼nsche ... ich schicke Dir und Deinen Lieben schneeweiƟe AbendgrĆ¼ĆŸe und hoffe, Ihr habt ein schƶnes Fest! alles Liebe von der Rosabella ♥

Pierelantijntjes zei

Hallo lieve Bonnie,
Wel een beetje laat maar jij ook nog een fijne tweede kerstdag toegewenst en een heel gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar!
Lieve groet van Ester

Passione Helena zei

Lieve Bonnie,

Wat een prachtige posten heb ik van
je gemist.
Ik heb zojuist even bij je genoten, van je geweldige sfeer en creaties!
Je kerstdagen zullen niet anders zijn geweest. Met liefde en veel gezelligheid zal het totaalplaatje helemaal geslaagd zijn.

Ik wens je nog een hele fijne tweede kerstdag-avond. Nog heel veel gezelligheid en warmte, naar het einde van dit jaar en een gezond, liefdevol, gelukkig nieuwjaar!

Veel liefs, Helena