donderdag 9 december 2010

In the mood.......



Met dank aan Tjitske mag ik ook
 nog eens al mijn gedachten opschrijven......

Nu dat is een stroom die momenteel niet te stoppen is.
Druk...druk......(ja, ja ik weet het....;))

I AM IN THE MOOD FOR CHRISTMAS



Wat een sneeuw buiten.....
Moet nog zoveel doen
Eigenlijk geen tijd om te bloggen
Maar kan het niet laten.


SNOW IS FALLING HERE OUTSIDE


Zie je Lyn.......ben helemaal los
Oh... en de boodschappen nu dan.......
Er ligt hier een winterwit pak

LOVE THE WINTER WHITE


Zie je Tjitske....ik denk toch wel
Heel veel zelfs...;)
Oh ja en weer de fair in Meeden komend weekend.
Nog steeds grieperig....tjonge, wat duurt het lang deze keer.
Genoeg voor nu.....ZENNNN!!!!!

WISH IT WAS CHRISTMAS ALL THE TIME






24 opmerkingen:

Gustaviana zei

super weer je foto's wat een sfeer xx Viana

Thuis bij Tjits zei

leuk gedaan Bonnie, dank je wel!!
en ja tuurlijk denk jij ook veel, wij vrouwen kunnen niet anders haha!
mooie foto's, die schaatsjes zooo leuk!
hoop dat je snel opknapt, duurt wel lang hè.. ben zelf ook al een week niet fit, blijf maar doorkwakkelen..

liefs, Tjitske

Karin zei

Wat een prachtige foro's weer Bonnie. En ja hoor.....ze is los aan het komen!!! Ik geniet ervan ;))

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE WARME FOTO'S HEB JE WEER.
LUCHT HET NU OP, DAT JE AL JE GEDACHTEN OP JE BLOG HEB GEZET( HIHI).

lieve groet,
miranda

flowing moments zei

Wat een leuke kerst sfeer erg leuk met de oude schaatsen een prachtige winterse sfeer. Mooie oude kerstballen zie ik liggen ,ik verzamel ze al jaren en hier liggen ze ook alweer in de kamer!

Groetjes Joke

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer. Prachtig je foto's Bonnie.
Lieve groet, Mea

Rozmeen zei

Mooie sfeerfotos Bonnie, weer genieten!

Liefs,
Rozmeen

G-STYLE zei

Wat een gedachten heeft een mens toch he en in deze periode helemaal .......druk druk druk .

Doe rustig aan anders ben je nog langer ziek .......
veel beterschap gewenst , liefs van Gea

MOODZ zei

Oh bonnie, je bent altijd welkom hoor... kan je mij nog wel wat tips geven met foto's maken..die van jou zijn zo sfeervol...Ik hou mijn Iphone ongveer op 30cm van mijn hoofd en druk op -klik- en daar is mijn foto....

*beterschap* nog steeds!!!

liefs Tamara

Anoniem zei

hebben jullie sneeuw? hier is vandaag net alles verdwenen, bahhh hou je het a.u.b daar:-)

Gerreke zei

Gaaf man die oude kunstschaatsen! Wat een nostalgie! Heerlijk!

Barnyard Country Gifts zei

Ik ZENNNN met je mee. Je gedachten heb je leuk verwoord.
Jij ook beterschap en heel veel plezier op de fair dit weekend.
Lieve groet, Annemieke

Marieke Reintjes zei

Mooie foto`s heb je weer gemaakt..Ook leuke gedachtes..hopelijk knap je snel op van de griep, met die leuke fair in het vooruitzicht..
Fijne avond, lieve groet, Marieke

Kom Achterom zei

heerlijk en hier net al jij druk druk druk
Heb net bij mijn ouders de kerstboom op gezet en het kerstdorp daar gemaakt. helemaal munt du Zennnnn
hmmmmmm. maar dan wel in een warm bad! hihi
fijne avond
Yolanda

Marga zei

Hallo Bonnie.
Iedereen druk, druk.
Maar toch nemen we allemaal wel soms eventjes de tijd (eventjes word vaak iets langer)om te bloggen.
Heerlijk he.
Zie op moment je foto's niet, kom nog weer terug om te kijken.
Groetjes Marga

Anoniem zei

Wauw wat prachtig,ik vind de schaatsen helemaal super,het sfeertje wat je laat zien,vind ik schitterend,lieve groet Joke.

Musenkuesse zei

Liebe Bonnie,
deine Fotos sind wieder einmal wunderschön. Die alten Schlittschuhe und die gläsernen Kugeln, ein herrlicher Baumschmuck und so romantisch!!!

Winterliche Grüße
und ein paar Schneeflocken
Tina

Marian zei

mooi sfeertje weer, je vertaat de kunst uitstekend..
En druk,druk,druk...en dan toch altijd Kerstmis willen...liever niet...
in het nieuwe jaar maak jij gewoon weer prachtige sfeerplaatjes met 'andere' spulletjes, wedden?

Janny zei

Oh wat een heerlijk sfeertje fantastisch
en met de schaatsen leuk voor kaarten
Fijne avond groetjes Janny

Jeanette zei

Oohh...nee hoor, niet altijd kerst moet er toch niet aan denken. Ik vind het leuk om te versieren en er een paar week van te genieten maar ben ik blij dat ik straks alles weer mag opruimen en lekker kan schoonmaken:-) Maar daar willen we nu nog niet aan denken hoor:-) Wat heb je mooie ballen in je schaal liggen echt oudjes kan je wel zien.

Lieve groet, Jeanette

homemadebysylvia zei

Prachtig je foto's. Die met de schaatsen kunnen zo in een woonblad. Wat een mooie met dat bruin, die zie je niet zo vaak.
En je hebt helemaal gelijk over ons vrouwen....;-)

Fijne dag.
Lieve groetjes, Sylvia

Hannekie(Sisterly) zei

mmmm ben weer zwaar onder de indruk van je foto's
geweldig zeg. jij heb ook echt de mooist spulletjes hoor...
gr hannie

Jennifer zei

This is one of my favorite picture because I have been searching high and low for a pair of ice skates to decorate with and they are very expensive right now - I won't give yo ... blessings to you, come visit again! jennsthreegraces Jennifer

Vicki Boster zei

Your love for Christmas shines in these wonderful photos! I love the ice skates!

vicki