zondag 19 december 2010

Treat......


Vandaag is de dag om te trakteren.......
Als dank voor al jullie trouwe bezoekjes en lieve reacties

Today I will give you a nice treat
for all your lovely visits here


 Ik heb alvast een stukje voor je afgesneden
Kun je gelijk even proeven......

I already cut one piece for you
So you can taste immediately.....



Het kaarsje heb ik alvast ontstoken
Voor net dat beetje extra sfeer

I 've already lit the candle

 

En wat zal ik je erbij inschenken......
Zeg het maar.......

EET SMAKELIJK

And what would you like to drink.....?

BON APPETIT




47 opmerkingen:

It's me zei

Capucinno natuurlijk....meid wat een stuk !!! ik deel wel met hemmes hoor.......gezellig zo toch??? heerlijk....geniet van deze zondag in huis....pffffff...wat een sneeuw !!.......lief van mij...en hemmes.......knuffel voor jouw...xx......xx....xxxxxx...

Theemuts Rommelhoekje. zei

MMMMMMMM heerlijk ,ik zou er graag een kopje thee bij willen hebben.
Lekker !

liefs Romkje.

Susan zei

Ooohhhh hij is heerlijk...graag met een kopje thee erbij!!

Lieve groetjes van Susan.

Janny zei

MMMMMmmmmm .... wat heerlijk smaakt het doe voor mij maar een heerlijk kopje koffie en als het kan wel voor deze keer met een lekkere vers geklopte grote klodder slagroom
mmmmm dat is echt genieten
bedankt Bonnie en een hele fijne dag voor jou en je gezin
Liefs

flowersandhome zei

Dat is lief van jou! cappucinno graag! En wat vind ik het knijpertje voor de kaars leuk, ik kwam dit al zowat overal tegen, in blogland dan wel, anders nog nooit gezien. Inderdaad instant sfeer bij het bordje!
Kortom, wat een prachtige post weer! Genieten altijd bij jou!
Vele groetjes,
Marian

@nne zei

hmmm! lieve groet, @nne

Kom Achterom zei

ooh heerlijk!! met choco graag!! mmmmm!
en wat een plaatje zo!
fijne dag hoor maar dat gaat zo zeker lukken
Yolanda

Sunny zei

warme chocolade melk met slagroom alstublieft en wat een verwennerij

lia zei

Oh, ik wil hier ook wel een lekkere kop chocolademelk bij.
Wat een sfeer die mooie plaatjes.

fijne dag, liefs lia

Ger zei

.......stukje....zeg je...
nou ik zie wel dat ze in het noorden des lands ook gul en gastvrij zijn!!!

Dankjewel lieve Bonnie voor je heerlijke Kerstkrans, je hebt het zó realistisch mooi op de foto gezet dat ik er bijna echt in ga happen......en dat mooie vorkje heb ik niet nodig......pak het STUK wel met m'n tien geboden;-)hapt zo heerlijk weg!!

Doe mij maar 'n kop geurige zwarte koffie erbij, nee, niet omdat daar geen caloriën inzitten......dat woord komt in de maand december niet voor in mijn vocabulair,hi,hi.

En zoals altijd was het weer een gezellig bezoek op jou weblog!!!

Fijne voortzetting van deze winterse zondag en liefs!!
Ger

Musenkuesse zei

Liebe Bonnie,
ist das eine Einladung? Der Kuchen sieht sehr lecker aus und ich hätte gern einen Cappucino dazu .....

Liebe Grüße
und einen schönen 4. Advent
Tina

Huys 50 zei

Hai Bonnie !!!

NOU....GEZELLIG meid !!! mmmmmmm....
Ik schuif even aan hoor,jazeker en uuuhhhhh tja...wat zullen we er eens bij nemen ??? eehhhhhh weet je wat... doe maar een glaasje gluwein... lekker !!!
Warme chocomelk mag ook hoor !! 't is maar net wat je hebt..

Kom je het eens terug halen dan ???

BEDANKT hé !!!

lieve groetjes van Dicky Marie

DE LORELEI BROCANTE.

Jeanette zei

Een kopje thee graag en het water loopt me in de mond bij het zien van deze heerlijke kerststaaf. Jammer dat het virtueel is. Ik was graag bij je aangekomen om samen een bakkie te doen.


Fijne zondag!

Liefs,
Jeanette

by kuzz zei

mmmm...even opwarmen in de oven..heerlijk! Bedankt!
fijne dag, groetjes Erna

Home and Lifestyle zei

Wat gezellig, zo al die vrouwen hier bij jou op bezoek...en ik schuif graag aan hoor! Een heerlijk bakkie thee en een klein stukje banket sla ik ook niet af!

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Jammie ... lekker met een mok warme choco erbij. Fijne zondag!

natuurlijk groen en doen zei

Na vieren ,kan er wel gluhwein bij met deze kou .Maar doe voor mij maar een iets kleiner stukje .Je hebt zoveel bezoek anders moet je straks weer naar bakker,

NOg een fijne dag verder
bep

Jolanda zei

wat ziet dat er mooi uit....bijna zonde om op te eten! Enne...het is tijd voor iets sterkers, een glaasje port met deze kou!?
Lieve groetjes Jolanda

Fluitenkruid zei

Wat heerlijk zo'n virtuele verwennerij :-)

Kind An Huys zei

Oooh lekker!!! doe mij ook maar een stukje met een warme chocolademelk...en slagroom?...
Na een dag buiten in de sneeuw te zijn geweest krijg je hier wel trek in...
Lieve groet, Anne.

Unknown zei

Hmm klekker.
Fijne zondag avond.
Groetjes Brigitte

Mayflower zei

Hey wat gezellig....even bij Bonnie om de koffie en wat een heerlijk stuk kerstkrans serveer je erbij, die verdelen we wel even hoor, want zo'n groot stuk is me teveel hihi.
Prachtig je foto's en wat mooi dat kleine rose kaarsje.
Fijne avond.
Liefs Mea

Sylvia zei

Bonnie, hoe gezellig weer hier, voor mij graag een kopje koffie !
Prachtige foto's, mooi dat hartje in de sneeuw !
Het ziet ernaar uit dat we een witte Kerst krijgen.
Fijne week,
Sylvia

Unknown zei

O ja dank je Bonnie, doe maar n kopje thee! Lekker!
Een fijne week wenst je,
Nicole

bijzonder-oud zei

Mmmmm dat ziet er lekker uit, ik lust er wel een lekkere kop thee bij, heerlijk!

Gezellig met het kaarsje er bij, genieten!

Lieve groet,
yolanda

homemadebysylvia zei

Nou, wat lief. En wat een gezellig muziekje op de achtergrond. Fijne avond. Groetjes Sylvia

LifeStyle Events zei

Lief van je en ook zo lief dat je altijd een reactie bij mij achter laat! Ik ben idd klaar voor het kerst feest, kan er zo van genieten...en al het sneeuw maakt het voor mij compleet!
We hebben net nog een sneeuw gevecht buiten gehouden met de kids en daarna een lekkere warme kop chocolademelk gedronken.....mmmmmm!

Sabihax

Gustaviana zei

nou het is al avond nu dat ik bij je aanschuif dus doe mij maar een bailey.... zonder ijs..!!!
voor jou en je familie ook een fijne kerst..
xx.

Thuis bij Tjits zei

wow wat een groot stuk, maar ziet er heerlijk uit:) ik zou er graag een kopje thee bij willen..
dat kaarsje vind ik ook zo lief!!
dank je wel!!!

lieve groet, Tjitske

The things I like to do zei

Dat ziet er lekker en leuk uit...en Marco op de achtergrond..wat een gezelligheid!

Anoniem zei

I'd like some white hot chocolate to go with that please!!! :D How beautiful and Thank you for your visits. Merry Christmas my Dear.
& have a beautiful New Year.
Rosemary...XO

katja-Mariska zei

Heerlijk warme chocolademelk. Wat gezellig :)
Liefs Katja

Michaja zei

Lekker ik heb hem nog niet gehad maar dat gaat vast en zeker goed komen nu ik in NL ben :)
Liefs Michaja

north pal zei

well, aren't you quite the tease. you have me drooling for a taste of that lovely looking pastry and no chance of a bite. Bestest,Denise

Claudia Leertouwer zei

Het zou zo een kerstkaart kunnen zijn...

Pauline zei

Ik was gisteren pas laat thuis en ik vrees dat het lekkers al lang op is :)
Maar ik geniet nog van de plaatjes bij mijn eigen kop koffie nu.
Liefs, Pauline

Hannekie(Sisterly) zei

ben ik al te laat..is het al op???
mmmm
gr hannie

Anoniem zei

Prachtig,normaal lust ik het niet,maar bij het zien van deze foto`s wel,doe mij maar een lekker kopje thee,fijne avond,liefs Joke.

Kaatje zei

Heerlijk zeg!!! mmmmm. Ik heb trouwens uit goede betrouwbare bron vernomen dat je knuffel onderweg is hoor!!!! Geen zorgen, no worrys!!! Het is zo'n enorme knuffel voor een enorme lieverd....daar heeft de tnt wel wat werk aan, hihi......geduld....

Fågel Blå zei

Love love your photos!!!!!!
So nice and my card is for you my dear friend!!!!!
Have a nice week!!!!
Kathrine

Pieternel zei

En kan je je knuffel er al bij leggen? Of nog steeds niet binnen gekregen? Wel balen zeg.. Hopenlijk komt hij nog en is het opgehouden door de sneeuw.
Ik duim voor je, dat ook jij een knuffel krijg.

P.ieternel

Anja zei

mmmm, lekker. Maar het is geen straf om hier te komen hoor.
Groetjes Anja.

It's me zei

Zo lief je kerstkaart !!! dikke knuffel van ons voor jouw en je hele gezin !!! liefs van ons......xxxxx.....

Sanneke Panneke zei

Dankjewel voor dat heerlijke stukje kerstkrans. Het heeft extra lekker gesmaakt door de prachtige sfeer die je eraan gegeven hebt. wat gezellig, dat kaarsje aan de rand van het bord, super.
Hele fijne feestdagen toegewenst.
Lieve groet Monique

greet's foto's zei

bedankt voor je lieve berichtje,helaas voor mij geen zoetigheid,vind het wel lekker,maar ja,het is kiezen of delen,en ik kies voor mijn gezondheid,je foto;s zijn heel mooi neergezet,net echt, smul er maar van.fijne feestdagen,en geniet van het samenzijn.

liefs van Oma nijn

desde my ventana zei

Great images!!
I wish you and your family a christmas full of Love,Hapiness and Joy,
Merry Christmas,
Cecilia

Josephine zei

Wat lief van je Bonnie, en jij weet tenminste wat een lekker STUK is. Dat is aam mij goed besteed, want ik ben echt een zoetbekje.
Jij trouwens ook bedankt voor je altijd lieve en attente reactie's bij deze. Het is net wat Ger zegt, de foto's zijn zo levensecht dat het lijkt of ik letterlijk bij je aan tafel zit. En ik geniet ervan.

Liefs Josephine