vrijdag 10 december 2010

Counting......



 Langzaam aan tellen we door.......het is al de 10e.
Waar blijft de tijd.
Slowly we count on and on.
How quick time flies

Dit weekend moeten we toch echt eens op zoek naar een lelijke boom.
Ja je leest het goed......de lelijkste die er staat. Mooi  dun en zo'n één die een ander zou laten staan.
This weekend we will looking for a Christmas tree.
The most ugly one we can find......Yep you read it right.......That one we must have;)



Daar komen de kerstspullen het mooist in uit. Je ziet ze dan extra goed en dan hangen ze echt.
En het leuke....vaak mag deze ook nog voor een zacht prijsje mee.
En daarna mag ie in een prachtige, met verf afgebladderde, dolly tub.
This is most georgeous one for my Christmas decorations. And mostly we can buy it for a very fine price ;)
We will put it in our old dolly tub.....pictures will follow later on.

Dus fijn weekend iedereen
Wishing you all a fine weekend



46 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR JOU ZIELIGE BOOM.
LIEVE GROET,
MIRANDA

die Waldfee Moni zei

Mijn lieve Bonnie,
waar is de tijd gebleven?
deze Vraag vraag ik me te vaak.
Moelijk te gloven hoe snel de tijd verstreken.
Morgen beginnen we op zoek naar enen mooie kerstboom.
Uw Post wordt so mooi stemmen.
Ik weens je een geweldige tijd.
Liefste groeten,
Moni

Yvonne zei

HAHA een lelijke boom.
Ja antiek is ook niet helemaal top meer.

Ook vuil en geleefd en hier en daar niet gaaf meer.
Ik begrijp je goed, dat ook je boom niet TOP hoeft te zijn.
Het heeft zijn alure, zeker met jouw antieke ballen erin.

Wordt vast een heel mooi plaatje.....

Gr yvonne

Susan zei

Hahahaha...Veel plezier met het zoeken naar een "kale" boom!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat...

Gr. Susan.

Bakfeest & Creaties zei

Geweldig, op zoek naar een lelijke en kale boom. De meeste (lees ik)zoeken toch echt een perfecte boom uit.

Nou ik ben benieuwd naar het resultaat.

Fijn weekend.
Gr cynthia

Anoniem zei

En ik durf erom wedden dat er hier heel veel blogdames jaloers gaan zijn op je 'lelijke' boom :))
Veel plezier met uitkiezen en een fijn weekend van Sonja

Thuis bij Tjits zei

haha een lelijke boom;) ik ben zo benieuwd hoe mooi je lelijke boom gaat worden en wat zal die boom straks stralen, dat is pas een echte kerstboom!!
fijn weekend en succes:)

liefs, Tjitske

Anoniem zei

Pracht foto`s heb je gemaakt,op jou blog staat mijn tijd altijd even stil,geniet echt van je foto`s,zo knap hoe je het steeds weer doet,maar idd de tijd gaat echt snel en ik moet eerlijk bekennen,soms kan ik het niet bijhouden,maar kerst vind ik wel een fijne tijd en dan voorla in eigen huis,fijn weekend en succes met het vinden van een lelijke boom,zo op het laatst staan er altijd zat haha,liefs Joke.

Nieneke zei

Hahahaha! Nou, kom maar op met die lelijkerd! Ben benieuwd; je kent het gezegde hè; al draagt een aap een gouden ring, het is een blijft een ...Bewijs ons het tegendeel!! (gaat je VAST lukken)

Karin zei

Mooi lelijk is niet lelijk toch. Ben benieuwd of je wat gevonden krijgt voor een leuk prijsje!
Ik heb je een mail gestuurd.
Fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Waarom ben ik jaren geleden niet op dat idee gekomen...een lelijke boom had ons veel huwelijksleed bespaard ha ha! We zijn dus op een gegeven moment over gegaan op een kunstboom, maar dat had dus helemaal niet gehoeven!

Ik ben erg benieuwd! En je foto's...prachtig....zucht!

Marian zei

ha ha, een LELIJKE boom.. snap je bedoeling wel..
Wij kozen altijd een boom met VEEL takjes, niet te vast en te vol dus.
Want al mijn 350 kerstballen moesten aan die takjes.

Ik ben ook benieuwd naar je lelijke boom... en wat je er in gaat hangen.

Servies en Brocante zei

Whahaha, jij bent net als ik..
IK HEB EEN LELIJKE BOOM

Gejat uit het bos, ja dat wilde nog met de vorst in de grond..een hele zielige hebben wij, zal hem na et wknd eens online gooien..
Fijn weekend!

Yn'e Steeg zei

Ik denk dat ik weet waar je voorgaat...
Het zal wel een JDL kerstboom worden. Of heb ik het mis?
Ik moet altijd lachen om de reacties van klanten die de kerstedities van de JDL bekijken.
Altijd hetzelfde; wat een lelijke kerstbomen staan er in dit boek. hihi

Groetjes, Jantsje

flowersandhome zei

Veel plezier met de zoektocht naar de lelijkste boom, die voor jou dan de mooiste is... het is dus maar hoe je het bekijkt!
Groetjes,
Marian

Sanneke Panneke zei

Wat een mooie kaarsenhouder, super.
Wat die boom betreft, je hebt helemaal gelijk. In de JDL staan altijd van die kale boompjes en ze zijn gewoon heel erg mooi.
Ik heb niet een echte kale boom, maar wel een die ik vorig jaar nog zou hebben laten staan,je kan namelijk overal tot op de stam kijken, en hij hangt vol, heel erg vol, en als de lamjes branden en al die kerstballen en poppen erin, dan is hij super.Helemaal tot op de stam zit hij vol met allerlei versiersels.
Veel plezier met het optuigen van de boom.Fijn weekend gewenst.
Groetjes Monqiue

Mayflower zei

Wat een genietplaatjes weer lieve Bonnie, zouden niet misstaan in de JDL. Ben benieuwd naar je kerstboom, je heb eigenlijk wel gelijk, de kerstspulletjes komen er mooier in uit. Het zal vast prachtig staan in de Dolly-tub.
Fijn weekend.
Liefs, Mea

Gerreke zei

Mooi de betekenis van kerst op je blog! Die oude kaarsenstandaard doet met echt aan vroeger denken. Wij hadden er thuis ook zo een! Geweldig!

Unknown zei

Your candle holder is a dream - I love it!

I wish you a wonderful weekend, too!!!

Room Seventeen zei

Lelijke boom? Nou ,ik ben benieuwd. Bij mij moet het altijd zo perfect mogelijk, haha, ik leg nog net geen liniaal langs de takjes ;-))

It's me zei

Jij ook een heel fijn weekend....liefs Ria...

Ingrid zei

Wat mooi je kerstdecoratie,succes met het zoeken van een lelijke boom!!!!fijn weekend...liefs

@nne zei

Hiep, hiep voor het lelijke eendje! Dit jaar komt er bij ons geen boom ... we doen het écht eco ... met afgestormd groen uit het bos. Liefs en een heerlijk knusse avond. @nne

greet's foto's zei

lieve Bonnie,het vogeltje komt nog steeds terug,en ik kan hem alleen maar achter het glas op de foto zetten.nee de koorts is er nog steeds,jammer genoeg,mijn huisarts kwam gisteren onverwacht langs,en zei dat het niet zo goed was,voor mij,we zien wel.ik ben in iedergeval lekker thuis,en wil ook thuis blijven,
hoe is het met de griep,,iets beter,ja het heerst heb ik gehoord,
word maar vlug beter hoor,je hebt in ieder geval een lekkere kwebbel om je heen.
lieve groetjes oma nijn

katja-Mariska zei

Mooie kerst gedachte dat die lelijke boom bij jou een mooie kerst krijgt.
Liefs Katja

Pauline zei

Je hebt helemaal gelijk wat die "lelijke" boom betreft. Alles hangt dan veel mooier. Wij hebben vandaag 5! adressen gehad. Maar dé boom zat er niet bij. Dat wordt morgen nog wat, want dan gaat de zoektocht verder. Ik hoop dat jij sneller succes hebt.
Liefs, Pauline

alma zei

Hoi Bonnie,

Ik vind het altijd zo moeilijk om een "mooie" boom uit te zoeken. Dan pak jij het toch slimmer aan! Ik ben benieuwd naar je foto's!

Groetjes en een heel fijn weekend!
Alma

Josephine zei

Super bekeken Bonnie want je hebt inderdaad gelijk, een lelijke boom heeft veel meer ruimte voor hangertjes. Ben wel heel benieuwd naar je boom. Je foto's zijn zoals altijd weer SUPER genieten.

Heel fijn weekend,
Liefs josephine

Sunny zei

succes met je zoektocht naar die "lelijke"boom. Ik werk in een tuincentrum en bij ons zou het vandaag "de" dag van de kerstbomen moeten worden. Ben heel benieuwd want de afgelopen dagen was het al mega druk. veel plezier ook met het vullen van je boom
fijne dag!!

met
groet Alexandra

Janny zei

Wat een heerlijk sfeertje weer Bonnie en succes met het zoeken naar een boom maar dat zal je best wel lukken
heel goed weekend Groetjes Janny

Anja zei

Ik snap het van je lelijke boom geweldig! Ik vind dat je nu al een mooie kerstsfeer hebt. Wacht de boom af!!
Fijn weekend groetjes Anja.

lia zei

Het is alweer de 10e, waar blijft de tijd, schreef je gisteren dus...
En idd waar blijft de tijd. Gisteren kijk ik naar mijn jongste alweer 19, een hele volwassen vent. En glip even terug in de tijd.....

Mooie kandelaar trouwens.
liefs Lia

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
en...? je lelijke boom al gevonden hahaha, ben benieuwd nu hoor. Wij hebben dit jaar voor het eerst een nepperd. Van mijn schoonvader te leen...om te proberen. Maar ik vind hem 'te perfect'... 'te netjes'... 'te niet echt' Nee volgend jaar denk toch maar weer een echte niet perfecte kerstboom.
Liefs, Ingrid.

Unknown zei

Ja ik ben ook benieuwd naar je boom, ik kon er niet echt een vinden, hij is n klein beetje shabby...
Succes met zoeken en n fijn weekend!
Nicole

Sylvia zei

Ja, de tijd gaat veel te snel !
Prachtige foto's weer, Bonnie !
Ik hoop dat je de boom die je zoekt kan vinden ... ben benieuwd.
Fijn weekend,
Sylvia

bijzonder-oud zei

Ik ben zeer benieuwd naar jouw lelijke boom, hij gaat vast heel mooi worden uiteindelijk :-).

Succes met de zoektocht!

Lieve groet,
Yolanda

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik ben heel nieuwsgierig!
Maar ik weet zeker dat die zielige boom in een korte tijd bij jou een plaatje van een boom is...
'
liefs Romkje.

Pauline zei

Ha, daar ben ik nog een keer.
Hoe is het jou vergaan vandaag met de zoektocht naar de kerstboom?
Ik heb gelukkig mijn magere boom gevonden. De verkoper was ook helemaal verbaasd "die?", "JA" was mijn vastberaden antwoord :)
Liefs, Pauline

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Ik ben heel benieuwd hoe jullie boom er uit komt te zien. Grappig om te lezen dat jullie voor het minst mooie exemplaar gaan, maar het heeft zeker wat!!

Heel veel plezier met versieren! Lieve groet & fijne avond,

Madelief

Anoniem zei

I don't think anything you find will be ugly! Not with your beautiful touch.
Happy Third Advent.
Rosemary...X

Hannekie(Sisterly) zei

nou ik ben wel heel nieuwschierig naar die lelijke boom. goede tip voor volgens jaar hahha
geweldige fotos weer hoor
gr hannie

Pieternel zei

Heey hallo,

En is er een lelijke boom gelukkig gemaakt? Want die boom zal met liefde worden opgetuigd.

P.ieternel

Yvonne zei

Lelijke bomen zijn er meestal genoeg toch haha
elk jaar valt er genoeg op en aan te merken, wij zoeken altijd naar een mooi boompje :-)
op jouw manier had ik het nog nooit zo bekeken
hier staat ie sinds gisteravond, heb er al verschillende foto's van gemaakt, maar geen 1 is mooi, of te donker, of met flits zo'n lekkere kille foto, dus weet niet of je onze boom te zien krijgt hihi
succes met je kale lelijke boom :-)
groetjes Yvonne

Villa König zei

Oh your pics are so wonderful and your candleholder is gorgeous! Love it so much! Have a wonderful 3. advent, hugs Yvonne

Vicki Boster zei

You need to make a calender or something with these fabulous photos - they take my breath away!

Vicki

The things I like to do zei

Oooo dat is een mooie kandelaar!