maandag 13 december 2010

A touch of Christmas.......




Met de herfst stond dit stuk al boven op de kast. Wat geweien, eucalyptus en wat takken met dennenappeltjes
Nu heb ik er alleen een oude kerstslinger omheen gewikkeld en één klein dennenappeltje en voilà..... 

I already had this one in the autumn on my cabinet
Now I made it a Christmas decoration.







Juist zo'n oude slinger vind ik zo mooi. Die zijn niet zo glimmend en mooi oud van kleur.

I put this old pendulum around it
 They are the most beautiful I think.
They aren't shiny and that is what I love the most






A touch of Christmas.......



In dezelfde kleur tonen staat er ook nog deze prachtige dame......
Zeg nu zelf is ze geen plaatje......?

Together with this lovely vintage lady in the same colours I think is perfect.









39 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

O dat mooie koppie en die schaal vol moois, hoe vinden jullie toch telkens van die schatten?

Yvonne zei

ik denk, je laat die "lelijke" boom zien haha, maar dit is werkelijk prachtig!
Ik val vooral voor het dametje, prachtig is ze
groetjes Yvon

Rozmeen zei

Goedemorgen Bonnie,

De kerstsfeer komt er al aardig in bij je..MOOI!

Liefs,
Rozmeen

Anoniem zei

Hoi Bonnie,
wat een sfeertje zeg, zo mooie combinaties, en dat kopje, geweldig vind ik het!
Fijne week van Sonja

Gerreke zei

Ik vind het echt prachtig. Dat dennenappeltje hadden wij vroeger ook in de boom!

Wat heb je soms weinig nodig om iets moois te maken!

Unknown zei

krijgen we die "lelijkerd"nou nog niet te zien????( hier nog nogs groen en prikkeligs in huis hoor....dat duurt en duurt;))
Ik ga NIKS zeggen over je geweien want ik ben ZO stinkend jaloers......ben altijd te laat.....blurgh......


XX

Lekker dagje!

FF

Pauline zei

Wat een mooi hoofdje; zo'n lieve uitstraling.
En met zo'n prachtige slinger is zo'n stilleven gelijk heel feestelijk voor de kerst.
Een fijne dag, liefs
Pauline

Unknown zei

Wow - so nostalgic and magical. Great!

Tine

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk sfeertje heb je er weer van gemaakt en ik vind je schaal zo mooi!!
en die lelijke boom.. hoe gaat het daarmee??

liefs, Tjitske

Claudia Leertouwer zei

Dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog. Binnenkort zie je me weer verschijnen!

Liefs Claudia

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een mooi setje !!
Het kleurt prachtig bij elkaar.
Heb je al een "lekijke "boom??

groetjes Romkje.

Mayflower zei

Een prachtige 'touch of Christmas' lieve Bonnie. Een prachtig opgemaakte franse schaal en je heb gelijk zo'n oude slinger is qua 'glimgehalte' veel ingetogener.
Mooi koppie en prachtige oude ornamentjes, een heerlijke sfeer.
Fijne week.
Liefs, Mea

Anja zei

Heel mooi dat gewei stuk en dat koppie erbij leuk. Ben ook al een tijdje op zoek naar een gewei om neer te leggen maar nog niet de juiste gevonden. Ach ik moet ook wensen en wat te speuren hebben.
Lieve groet Anja.

Servies en Brocante zei

Mooi hoor, zal morgen eens mijn gietijzeren vaas met kerstdeco en boompje online gooien, nu eerst op sollicitatie pff..heb nu al de bibbers

Fijne week!

Janny zei

Wat een heerlijke Kerstsfeer heb je weer gecreëerd en ik ben het helemaal met je eens de spulletjes van vroeger waren veel mooier en sfeervoller
fijne dag verder
Liefs

katja-Mariska zei

Wat een mooie kerstversiering.
Ik vind het heel erg mooi zoals je die vaas hebt gedecoreerd
Vind dat kopje ook erg lief.
Een fijne dag
Liefs Katja

lia zei

Ach ja, mijn moeder had die slingers vroeger altijd in haar boom.
Voor mij is het een beetje too much, maar bij jou hoort het gewoon.

fijne week
liefs Lia

It's me zei

Kijk nou toch zo mooi weer!! prachtig gedaan meis......heel mooi gedaan !...liefs fijne week van mij....

flowersandhome zei

Da's weer prachtig hé, niets aan toe te voegen. En die prachtige dame is ook nog eens zo lief en teder, echt mooi!
Groetjes,
Marian

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige schaal...en heel mooi omgetoverd van herfst naar kerst!

Lieve groet, Ingrid

Haikey love of living zei

Prachtig gedaan. Dit geeft echt het kerstgevoel weer.

groetjes, Haikey

jose zei

Prachtige compositie en hele mooie kleuren bij elkaar.
Echt genieten!

groetjes Jose

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
ja hoor, hier ook nog gewoon de ouderwetse slingers in de boom. Die horen voor mij nog steeds gewoon bij een kerstboom. Vind jou stuk ook prachtig en dat lieve koppie, heerlijk sfeertje hier.
Liefs, Ingrid.

Yn'e Steeg zei

Wat weer een prachtig koppie!!
volgens mij heb jou daar wel iets mee, of heb ik het mis.
Ben inderdaad wel benieuwd naar je kerstboom.
Je weet de spanning er wel in te houden zeg.

Jantsje

Anoniem zei

super, erg mooi zo ingetogen, en de foto's zijn weer jammie.

groetjes

Alexandra zei

Prachtig mooi.
Ik vind de kandelaar ook schitterend gedecoreerd in je vorige post.

Vanavond weer sneeuw bij ons en jou mooie foto's geven mij een enorme kerstsfeer.

Tot snel.

Groetjes, Alexandra.

Anoniem zei

Prachtig en ook de schaal ofzoiets ehmm franse vaas,ik weet het niet haha,die vind ik ook gaaf,heerlijk al kerstblogs op het moment,fijne avond,lieve groet Joke en dank je wel voor je lieve reactie`s op mijn posten.

Jeanette zei

.....en zo verandert een al heel mooi herfststuk in een prachtig kerststuk, mooie subtiele kleuren. Je lady is ook een plaatje!

Lieve groet, Jeanette

Room Seventeen zei

Hee, leuk, ik heb dezelfde vaas in het wit, ook met geweien. Zal er eens even een paar kerstballen bij in mikken ;-))

Miranda | Taxx Life Blog zei

Prachtig mooi! Ik vind die vaas zoiezo al super en je hebt hem ook prachtig opgemaakt. Helemaal nu met de kerstversiering!

@nne zei

voilà ... meer moet dat niet zijn om sfeer in huis te brengen. je te souhaite une bonne soirée ... een mooie avond en toute douceur. liefs, @nne

alma zei

Wat heb je dat leuk gedaan met die pot! Mooi sfeertje Bonnie!

Geniet lekker van deze dagen!
Hier moet alles nog gebeuren!

Groetjes
Alma

Antonia zei

Je blog is weer genieten Bonnie! Lieve groet, Anja

Bizzy @ home zei

Wat een schoonheid, deze dame. Weer genieten hier Bonnie!
Liefs, Renny

Het Hoogerhuys zei

Wat weet je toch met de "simpelste" dingen een waar kunstwerk te maken, ik kijk elke keer weer vol bewondering naar je foto's. Zo origineel.

Groetjes, Sandra

Gerreke zei

Je weet vast wel wat ik ga doen als we weg gaan ... m'n ski's weet je nog?

We gaan een weekje naar Zwitserland kijken of m'n ski's net zo lekker skiën als dat ze mooi zijn.

Fijne avond!

kienkele zei

Mooi hoor Bonnie, een prachtige sfeer laat je ons weer zien!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

Hannekie(Sisterly) zei

meid wat heb je toch altijd de prachtigste beelden. geweldig. en je sfeertje is weer helemaal genieten hoor. nu nog je lelijke boom....
gr hannie

Vicki Boster zei

This is what I adore about your blog - your photos are mesmerizing!

Vicki