woensdag 8 december 2010

Special gift.......



Onlangs werd ik verrast met een pakketje van Anita.
Mijn gewonnen give-away.


I won this lovely price in a give-away.

Om heerlijk de kerstdagen mee in te gaan.
En in de klemmetjes passen ook zo mooi de kaartjes die ik erbij kreeg.
So lovely for the coming Christmas days.......


Heel erg bedankt lieve Anita.
Ben er erg blij mee.


Als dank pak maar zo'n heerlijk chocolaatje
En voor ieder ander.........pak gerust maar op = op.
Als dank voor jullie lieve reacties.
So for her and every other one: Please taste some of these delicious chocolates.
For all your nice words on my posts


50 opmerkingen:

katja-Mariska zei

Leuke die give away vind het kruisje ook erg mooi.
Geniet lekker van al dat moois.
Liefs Katja

G-STYLE zei

Wat een mooie kadootjes Bonnie en als altijd weer prachtig door jou in mooie sferen neergezet.......mooie muziek erbij .......wat willen we nog meer .

Fijne dag verder , lieve groet van Gea

All Seasons zei

Wat een heerlijk sfeertje hier met die prachtige muziek op de achtergrond.
Wat een mooie Give-away. Ik had deze niet eens gezien, ofwel langs zien komen. Hier kan je echt van genieten met de Kerst.
Ik zit hier met een heerlijke kop thee en pak er bij jou een lekker chocolaatje bij, dankjewel!
Fijne dag vandaag
Liefs,
Patricia

Unknown zei

The little candlesticks are a dream. I'm excited. You got great gifts. So pretty!!

Hugs

VINTAGE

Alle mooie dingen zei

ik ben blij dat je blij bent met de give away.... geniet er maar lekker van.. het is je van harte gegund
dan luister ik nog even naar je muziek!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Thuis bij Tjits zei

ik zit ook met een kop thee je blog te lezen en ondertussen te genieten van zo'n heerlijk chocolaatje.. en wat zien ze er mooi uit!
erg leuke give-away heb je gekregen, geniet er maar lekker van!

lieve groet, Tjitske

Home and Lifestyle zei

Wat ben jij verwend zeg...en zo prachtig op de foto vastgelegd! Heel sfeervol!

En chocola...mmmmm...ben er gek op!

Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Wat een leuke give away.
Staat gezellig hoor..

gr yvonne

Laura @ 52 FLEA zei

How lovely! I hope that you are having a wonderful Christmas season!
:) Laura

lia zei

Nou, ik vind dat ik nu ook weleens iets leuks mag winnen hoor.... haha
Maar het staat superleuk bij je.
Neem er snel een voor ze op zijn..

fijne dag, liefs

Janny zei

Mmmmm lekker chocolaatje
en gefeliciteerd met je prachtige give away
en wat een heerlijk sfeertje weer
liefs

Huys 50 zei

Wat fijn zo,n lief kadootje en ruim voor de Kerst.
Kun je er lekker lang van genieten !!

Fijne dag nog.

Groetjes van

Dicky Marie.


DE LORELEI BROCANTE

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Van harte meis met je give away.
en niet zo maar 1tje zeg.
prachtig.
en ik ben al veelste lang niet meer op je blog geweest o wat is het hier prachtig zeg.
de sfeer de muziek genieten zeg.
heel veel liefs margarita

Gerreke zei

Wat is het toch heerlijk om zo te worden verwend! Geniet er maar lekker van!

Karin zei

Wat leuk om zo'n pakketje in de post te vinden, zo bijzonder.
Jammer, ik ben te laat, de chocolaatjes zijn al op..;)

Pauline zei

Wat een leuke verrassing. Geniet maar van deze sfeervolle kadootjes.
Liefs, Pauline

Unknown zei

hmmm ik ben nummer 17....ik denk dat ik in een leeg bakje grijp????;))))
Ook zonder chocie vindt ik het leuk bij je hoor....en wat ben je een bofbips!!! Heerlijk hoekje weer....krijgen we dar OOIT genoeg van???
IKKE NIET!!

X

Bizzy @ home zei

Hoor ik chocola? Mmm...heerlijk.
Wat ben je heerlijk verwend met deze give away! Super.
Lieve groet, Renny

Anita zei

Wahah hoor ik chocolade ... ?!
Te laat: er zijn al 17 snoepers voor me geweest.
OP = ECHT OP Volgende keer beter ;-)

flowersandhome zei

Zo'n mooi verpakte chocolaatjes, te mooi om op te eten eigenlijk. Hé, leuk, je gewonnen giveaway, gisteren kwam ik op internet nog iets gelijkaardigs tegen en dacht ik, dit is leuk, zou ik wel willen hebben, nou zie ik het bij jou opnieuw, raar toch soms de dingen...
Groetjes,
Marian

Alexandra zei

Wat een mooie give a way heb je gehad.
Ik geniet van je sfeervolle blog.
Heel mooi.

Bijna Kerst!!!

Lieve groetjes, Alexandra.

Sylvia zei

Wat een mooie giveaway, Bonnie !
En weer zo prachtig op foto gezet !
Fijne avond,
Sylvia

Yvonne zei

wat staat dat gezellig ! leuke give away heb je gewonnen, gefeliciteerd!!
enne wat zijn die chocolaatjes leuk ingepakt, zonde om op te eten
groetjes Yvonne

Marieke Reintjes zei

OOhh, wat een leuke cadeautjes, enig!! Helemaal in de sfeer van nu..
Geniet ervan. Groetjes Marieke

Zwergenwelt zei

wunderschöne stimmungsvolle bilder, liebe Bonnie, bei dir ist alles immer so schön romantisch!!liebe Grüße, cornelia

Too Cute Things zei

Leuk kadootjes, mooi muziekje en een lekker chocolaatje...super blog!!
Thankz,
Simone

Sussi zei

Congratulations! What a wonderful gift!
Amazing pictures from you....as usual!

Hugs
Sussi

Passione Helena zei

Gefeliciteerd!! Heerlijk om zo verwend te worden!

Wat heb je er een mooie sfeer van gemaakt! Enne zo'n chocolaatje sla ik niet af..als ze tenminste niet op zijn hihi Wat een prachtige wikkel zit erom heen, bijna zonde om te eten.

Fijne avond!
Liefs Helena

Irma zei

Ik pak het laatste chocolaatje dan laat ik de hond uit toch;-))
prachtige plaatjes zo mooi liefs Irma

http://truutske.blogspot.com zei

Wat 'n prachtige foto's heb je gemaakt van je gekregen give away.
Erg mooie en sfeervolle kado-tjes hoor. Geniet ervan!!!
Ennuh..wat zie...is Irma me net voorgeweest.....jammer...ze zagen er zo lekker uit. Had ik maar eerder 'langs 'moeten komen, toch.
Volgende keer beter. Fijne avond, Trudie.

Mayflower zei

Van harte Bonnie met je gewonnen Give Away, wat een prachtig kado.
Mmmmmmmmm....ik pak even zo'n heerlijk chocolaatje, wat een mooie verpakking trouwens.
Liefs, Mea

Marian zei

Je chocolaatjes zien er geweldig uit...
En je Give -away die je gewonnen hebt ook, wat een leuke houdertjes
Bofkont..

Anja zei

Het schaaltje zal nu wel echt leeg zijn jammer. Wat een leuke giveaway heb je gekregen veel plezier ermee al zal dat wel lukken aan je foto's te zien. En volgende keer moet je maar een soepterrine chocolade klaarzetten!!
Groetjes Anja.

Gustaviana zei

Yep leeg schaaltje .... maar dat maakt niet uit jou foto's waren al heerlijk om naar te kijken....
xx Viana

Stina zei

Je heb ook een errug mooie give away gewonnen. En jammie wat een lekker chocolaatjes, dank je Bonnie!!

liefs Stina

Anoniem zei

Beautiful gift and nicely displayed as always. Thanks for the chocolates. :)
Rosemary...

Een sneller kloppend hart zei

Wat heb je een geweldige Give away gewonnen en ook zo prachtig op de foto gezet door je, super!!

Geniet ervan en dankjewel voor 't chocolaatje, daar had ik net zin in ;)

Veel groetjes, Veronique

Sanneke Panneke zei

Gefeliciteerd met je mooie prijs.
Geniet ervan, net als van de chocolaatjes.
Fijne avond gewenst.
Groetjes Monique

@nne zei

wish you ... een mooie avond ... plein de douceur! liefs, @nne

Michaja zei

Dank je voor de chocolaatjes en voor het meegenieten van jouw gewonnen give-away!
Fijne avond
Liefs Michaja

~*~ saskia ~*~ zei

Die chocolaatjes zijn heeeeel bijzonder!
Een gezellige avond, Bonnie xxx

Antonia zei

Gefeliciteerd met je gewonnen give away Bonnie. En zo toepasselijk in deze donkere dagen. Vind je chocolaatjes prachtig om te zien! Groetjes Anja

Unknown zei

Oh dank je wel, ze zien er in ieder geval lekker uit!
Mooie give-away!
Fijne avond wenst je,
Nicole

jolanda zei

Wat een supermooie give-away heb je gewonnen zeg! Ik vind die klemmetjes helemaal geweldig en de mooie vintage plaatjes staan zo mooi!
liefs, jolanda

Josephine zei

Heerlijk Bonnie zo verwend te worden met deze prachtige Give-Away. Je fofo's zijn TOP, en ook ik pik nog snel even een chocolaatje weg, zag nog net dat er eentje naast het kommetje was gevallen.

Liefs Josephine

Fågel Blå zei

Hello my dear friend!!!!
So lovely gifts!!!!
I have same candleholder!!!!!
Have a nice day!
Kathrine

Yvonne - Frl. Klein zei

Das sind ja wunderbare SAchen!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een prachtige give away heb je gewonnen!
Leuk al die kadootjes die hier in rondslingeren in blogland....

Groetjes Romkje.

Fluitenkruid zei

Wat mooi allemaal, geniet ervan!

Vicki Boster zei

Your have captured the essence of gift giving - gifts from the heart are so much loved~~

Vicki