dinsdag 21 december 2010

It's beginning to look a lot like Christmas......

Zelden koopt ie iets voor me.....
Maar als ie dan iets koopt als verrassing nu dan is het ook wel iets heel erg moois

He rarely buys me something......
But if he does it is extremely beautiful

 

 

Zo lief dit prachtige beeld.........
Eigenlijk als kerstcadeau, maar hij kon niet langer wachten.....

So lovely this statue



Oh, ik ben verliefd......
Op dit prachtbeeld en op hem!

I am in love.......
On this lovely statue and at him ;)


It's beginning to look a lot like Christmas




Soon the bells will start...






51 opmerkingen:

Anoniem zei

zo he! heb je die gehad???

gaafffffffffff

geniet er van en alvast fijne dagen.

groetjes

Home and Lifestyle zei

Wat lief!!!! En als het niet vaak gebeurt dat hij iets voor je mee neemt is het extra bijzonder!

Geniet er van! Lieve groet, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Dat begrijp ik helemaal!

Kom Achterom zei

Kijk de liefde van de vrouw gaat via het interieur!!! hhihii hij begrijpt het! wat een geluk heb jij!
Geniet ervan het is zoo mooi!
fijne dag
Yolanda

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wauw wat een mooi kado !!
Geniet van je kado en van hem....

fijne dag ,groetjes Romkje.

Sanneke Panneke zei

ZOOOOOOOOOO lief, en zo mooi.
Wat een prachtig beeld, ja met kerst zou zonde zijn, nu kan je er veeeeeel langer van genieten.
Hele fijne feestdagen gewenst.
Lieve groet Monique

Thuis bij Tjits zei

jouw kerstkindje is al geboren!! wat ontzettend lief van je lief!!

lieve kerstgroet, Tjitske

Mayflower zei

Wat een prachtig kado lieve Bonnie en wat fijn dat je man precies weet wat jij mooi vind.
Een prachtig Kerstkindje.
Liefs, Mea

Pauline zei

Lief lief van hem !
En ook zo'n prachtig beeld.
Je hebt ook iets aan je banner veranderd; mooi !
Liefs, Pauline

Rumour has it zei

Wat supermooi inderdaad! Ik heb in onze kringloopwinkel enkele jaren geleden ook zo´n mooi Jezus-kindje gevonden; wellicht maakte het deel uit van een hele kerstgroep/stal. En nu ligt het elk jaar met Kerst in het stro onder onze kerstboom.
Fijne feestdagen voor jullie en alvast zalig Kerstfeest!
Hartelijke groet, Marjolijn

Unknown zei

Ohhh wat een mooi beeldje,super toch zo'n lief cadeau!
Genieten dus!

Huys 50 zei

Aaach ja dat is mooi zeg !!
Dat je lief daar op komt om dit voor je te kopen,hij heeft wel de juiste smaak hé.
Wij houden hier zo van...

Geniet er maar van en wees er zuinig op.

Lieve groet
Dicky Marie.

DE LORELEI BROCANTE.

greet's foto's zei

nou daar zou ik ook verliefd op zijn ,hoor,zo'n mooi beeld,en heel mooi op de foto,

fijne en gezegende dagen oma nijn

Unknown zei

Yes, time is running and soon the year is over. The same procedure as every year ;)

Hugs

Tine

Anoniem zei

Ik kan alleen maar tikken WAUWW!en wat superlief! fijne dag,liefs Joke en dank je wel,x

Unknown zei

Hij is werkelijk beeldschoon,,
nou mijn man neemt echt nooit wat mee,dus die van jou valt dan toch super mee...en dan ook nog zo goed uitgekozen..

Fijne dagen
xxKari

lia zei

Leuk hoor, en het tafereeltje bij de spiegel is zo mooi.....

liefs Lia

Jeanette zei

Dat zijn de leukste kado's die je krijgt, als je het niet verwacht.

Liefs,
Jeanette

Een sneller kloppend hart zei

Wat zal jij blij zijn! Heel lief van ' ie ' :)

Groetjes, Veronique

Sylvia zei

Wat een prachtig kerstcadeau van je man, Bonnie !
Wondermooie foto's !
Groetjes,
Sylvia

Sussi zei

Wonderful little statue! So lovely...and so much Christmas!

Christmushugs
Sussi

Marieke Reintjes zei

Prachtig hoor....ik kan het mij voorstellen dat hij niet tot de kerst kon wachten...
Lieve groet, Marieke

butiksofie zei

Hallo, was für ein wunderschönes Christkind! Ich wünsche Dir ein traumhaftes Weihnachtsfest, alles Liebe Anja

It's me zei

Wat een pracht kadooo Bonnie...wat is het toch een lieverd !!! ...liefs van mij.....fijne avond ....xxx....xxx....xxx...

wonen bij de dijk... zei

jij de aanzet tot het leid, ik de rest, want het blijft een mooi lied..

It's beginning to look a lot like Christmas
Ev'rywhere you go;
Take a look in the five and ten glistening once again
With candy canes and silver lanes aglow.
It's beginning to look a lot like Christmas
Toys in ev'ry store
But the prettiest sight to see is the holly that will be
On your own front door.

A pair of hopalong boots and a pistol that shoots
Is the wish of Barney and Ben;
Dolls that will talk and will go for a walk
Is the hope of Janice and Jen;

And Mom and Dad can hardly wait for school to start again.
It's beginning to look a lot like Christmas
Ev'rywhere you go;
There's a tree in the Grand Hotel, one in the park as well,
The sturdy kind that doesn't mind the snow.

It's beginning to look a lot like Christmas;
Soon the bells will start,
And the thing that will make them ring is the carol that you sing
Right within your heart
Groet, cobi

THE BLACK BARN zei

DAT IS EEN MOOI KERST KINDJE.
PRACHTIG BONNIE!!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Claudia Leertouwer zei

Dank je wel voor je lieve woorden, enne het is hardstikke wit in mijn nieuwe post...

nelleke zei

Hallo Bonjade,

Lief dat je zo meeleeft met mensen en in dit geval Marga.
Maar niet zo leuk wat je schrijft over die ander....dat is behoorlijk pijnlijk! Vooral om dat die gene ook een (behoorlijk) kant van het verhaal heeft.

Groetjes,

Loesjes

@nne zei

ik zou ook niet kunnen wachten wanneer ik zo'n prachtig beeld kan schenken voor kerstmis. lieve groet, @nne

Juule zei

jeetje wat mooi! En het dan ook nog krijgen van je lief. prachtig.

Vanavond even deze blog aan mijn liefste van de wereld laten lezen *winck*....

Fijne dagen meis! geniet.

Tierlantijn zei

Wat een PRACHTIG cadeau zeg!! Wow!

Groetjes, Ilona

Anja zei

Wat een mooi beeldje en wat lief dat je dit kreeg en je man niet kon wachten. Het beeldje ligt er lekker en mooi bij op het vachtje.
Groetjes Anja.

Ingrid zei

Prachtig gebaar van je man Bonnie!fijne avond nog....

Gustaviana zei

waanzinige mooie foto's weer !!!! echt een genot om naar te kijken
liefs Viana xx

nelleke zei

Okè,Jij ook heel fijne dagen en alvast een heel mooi blogjaar voor het nieuwe jaar.


groetjes,

Loesje

Michaja zei

Wat lief, beide!

Les Cotrions zei

That's a really special gift! Wonderful statue! Yes Christmas is coming!
Enjoy it and have a great and happy time!
Vale

Servies en Brocante zei

Ik wil jou man rond kerst ook wel een tijdje lenen hihi
Fijne feestdagen! Maar dat lukt wel met zo'n omgeving :)

alma zei

Wat een prachtig beeld Bonnie! Mooie foto's!

Hele fijne dagen maar dat gaat zo te zien wel lukken!

Lieve groet
Alma

Fågel Blå zei

Hello bonnie!!!!
So many beautiful photos, i jove your angel!
So wonderful!
Have a nice day!
Kathrine

Unknown zei

Wat een prachtig kado.
Geniet er van.
Fijne Feestdagen.
Groetjes Brigitte

G-STYLE zei

Wat een prachtig beeld en helemaal passend bij jou , dat heeft je mannetje erg goed aangevoeld .....
Heel erg liefffff !!!

Jou kerstgevoel kan nu niet meer stuk , ik wens jullie dan ook alvast hele fijne kerstdagen met elkaar .

Lieve groet van Gea

Madelief zei

Lieve Bonnie,

Ik begrijp wel waarom je man niet langer kon wachten met dit cadeau. Het is ook zo mooi én past perfect bij jou!

Ik wens jullie hele gezellige kerstdagen toe! Veel plezier!

Lieve groet, Madelief

nelleke zei

Hoi Bonnie,
Tuurlijk vind ik dat leuk, sommige dingen lopen zoals ze lopen,de verassing van het leven,zeg maar.

Ik heb jou blog al eens een keertje vluchtig,via Viana,doorlopen.Maar ben nog niet zo vaak in andere blogs en heb ook nog niet zoveel mensen die ik volg,maar ik heb al bij jou gezien dat het zeker de moeite waard is,dus volg ik graag mee.

En nogmaals;
hele fijne dagen.

lieve groetjes,


Loesje

Hannekie(Sisterly) zei

nou hij is wel los gegaan zeg. wat een mooi cadeautje. beetje extra lief zijn voor hem met de kerst :-)
gr hannie

Anoniem zei

Liebe Bonnie,
ich wünsche Dir ein wunderschönes Weihnachtsfest mit Deinen Lieben.
Merry Christmas!!!
♥ Ulrike

Yvonne - Frl. Klein zei

Ich wünsche Dir und Deiner Familie Frohe WEihnachten!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

MOODZ zei

Wow,....dan maar niet heel vaak maar wel iets wat HELEMAAL bij jou
past, en dat maakt het een heel waardevol iets.

liefs
Tamara

Josephine zei

Mijn hemel Bonnie, wat een schoonheid. Jou Kerst kan niet mee stuk, dacht ik zo...SUPER!!!

Liefs Josephine

Unknown zei

Wat leuk Bonnie! Heel mooi kado!
Fijne kerstdagen wenst je,
Nicole

Anita zei

Wow deze vind ik echt zoooo mooi !!!
Daar wacht je echt niet mee tot kerst ;-)
GENIET