dinsdag 21 februari 2012

Small crocus glass...





Vind deze kleine glaasjes zo lief
uit de lente collectie van Jeanne d`Arc Living





Love these small vases from Jeanne d`Arc Living






Mooi afgewerkt met een touwtje
en drie zoetwater pareltjes

Zijn ze niet lief....?



Decorated with fresh sea pearls

Aren't they lovely.....?







Mooi met een enkele bloem
of een heel klein boeketje uit je eigen tuin
(nu ja....straks dan.......;)




Georgeouw with one flower
or a very small bunch of flowers.








Heb er zelf een hortensia takje in gezet
Zo mooi naturel



I put some hydrangea in it
Pure nature







PURE NATURE





WISHING YOU A FINE PURE DAY







30 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Ze is zeker heel mooi...een schatje!!
Fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

Miss M zei

Nou, je brengt me op het idee! Wat leuk zeg...
Prachtige lichte foto's heb je gemaakt.

Liefs, Marjolijn ♥

Sarina zei

Heel erg leuk!.Heb deze crocus/blauwe druifjes vaasjes al een paar jaar, ooit gekocht op een rommelmarkt.Helaas zijn ze alle kleuren van de regenboog, dus passen nu niet in het plaatje.Maar jouw idee is super.
Groetjes,
Sarina

Thuis bij Tjits zei

superlief zijn ze! oh ik kan bijna niet meer wachten tot het zover is dat we buiten een lief bloemetje kunnen plukken!

lieve groet van Tjits

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

erg leuk zijn ze heb ze al vaker voorbij zien komen ....fijne dag hoop met wat meer zon hahahha lieve groet rosita

Susan zei

Klein maar fijn...echt heel schattig met die pareltjes!

Gr. Susan.

Ger zei

Ze blijven leuk.....
heb er een heel stelletje van in verschillende hoogtes,glad en geribbeld glas maar allemaal oud,
soms blijven ze jaren op zolder staan en dan is er plotseling weer zo'n jaar(net als nu)dat de hyacintbol glazen in de vensterbank staan.
Zelf op glas kweken van bol tot bloem doe ik eigenlijk nooit meer,
koop gewoon hyacinten in potje en spoel al het zand van de wortels en zet de bol met ontluikende bloem op water in glas, zodat de wortels in het water hangen.

Mijn allereerste hyacinten glas won ik in de 4 klas van lagere school,we kregen een film te zien over glas maken in Leerdam, na die film deelden de juf vragenlijsten rond over die film.
Laat ik nou alle vragen goed hebben en dit keer kreeg ik geen 10 maar een hyacinten glas uit Leerdam wat als prijs aan vragenlijst verbonden was.

Maar de tijden veranderen.....en in JDL style is het ook heel sfeervol!!!

Fijne dag en liefs,Ger

Janet zei

Ik wilde je even laten weten dat ik het erg leuk vond dat je op mijn post reageerde.....doet goed als mensen daar even de moeite voor nemen.
Prachtig vaasje trouwens!

Gr. Janet

Stina zei

gezellig die vaasjes.

liefs Stina

Corine(THUIS) zei

Daar kijk ik ook naar uit: bloemen uit eigen tuin!!
Mooie foto's Bonnie :)

Kom Achterom zei

ooh wat een schatje!
fijne avond
Yolanda

Sabine zei

Heel mooi. Echt schattig. Gr. Sabine

flowersandhome zei

Van Hyacinthenbol glazen hoorde ik al, maar nog nooit van Krokusbol glazen. Klein en fijn. Heel mooi! En ideaal voor een klein boeketje of takje.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Heel lief en teer! En dan een mooi voorjaarstakje erin...

Liefs,
Gerry

lien zei

Wow, die zijn echt heel erg lief! Weer op en top JDL style, mooi!! Fijne avond! Liefs Carolien
enne nee... ik lijk eigenlijk helemaal niet op mijn dochter, haha. Zij heeft steil licht haar en ik ben donker met krullen!

Home and Lifestyle zei

Alleen het idee al dat je binnen een paar maanden daar een bloem uit eigen tuin in kunt plaatsen! Van dat idee en je mooie foto's word ik helemaal vrolijk!

Lieve groetjes...

Sylvia zei

Wat een prachtige vaasjes, Bonnie, zo mooi met de hortensia !
Fijne avond,
Sylvia

Anita zei

Ontzettend leuk zijn deze glaasjes !!!!
Nog even geduld wat dat bloemetje uit eigen tuin betreft ;-)
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Yvonne zei

De enige bloemen uit eigen tuin die ik nu heb zijn sneeuwklokjes, maar daar is het vaasje te hoog voor denk ik.
het vaasje is wel super schattig, nu ja straks met een roosje uit eigen tuin ??
je rozen uit je vorige post zijn ook plaatjes !!!
Lieffs Yvon

Nana zei

Lovely vase :) I would probably put a hyacinth bulb in it and watch the roots grow to the bottom :) And the pearls are so pretty!
Hugs.

Marjon zei

Prachtige vaasjes ze zijn echt apart....en heel mooi met de sobere kleur van de gedroogde hortensia....groetjes Marjon

gerrie zei

Simpel,maar zo mooi!!!
groetjes gerrie

Fluitenkruid zei

JDL heeft altijd van die mooie glaasjes, zo is het niet zo erg als er een bloem knakt.
Lieve groetjes

FƄgel BlƄ zei

Hello Bonnie!
So beautiful!
Kathrine

Hannekie(Sisterly) zei

oo prachtig. dat plaatje ook..ze kunnen het zo mooi afwerken he,,geweldige fotos ook weer
liefs hannie

Unknown zei

Wat een prachtige vaasjes. Erg mooi! Vind het plaatje zo mooi met die pareltjes erbij.
Fijne avond. Groetjes, Nancy

Unknown zei

Erg leuk inderdaad die vaasjes!
Leuk met die hortensia!
Fijne avond! wenst,
Nicole

Homemade Home zei

Lief vaasje !!
Fijne avond ,groetjes nelly

Brad zei

Bonnie,
Your photos are so beautiful with Mary and the little lamb.
P.S. I love your bird song, so tranquil and sweet to the ears, the best music in all the world.
Love,
Brad

Krek wak wou zei

Wat een mooie, lieve vaasjes! Prachtig afgewerkt met de pareltjes!
Fijne dag en liefs van Nicole