dinsdag 7 februari 2012

Winter time......




Hadden we eerst nog even de voorjaarskriebels

zijn we nu toch echt gewoon in de winter beland


First we had a real spring feeling
now we know
it is real winter time






Ik geniet er van



I enjoy it






Ben nu dagelijks op het ijs te vinden
heerlijk aan het schaatsen




I am daily on the ice now

I love to skate






Ben toch ook al 40 maar ha het gaat nog steeds




I am already 40 but I still can








Ik voelde me voor even Marianne Timmer
of Ids Postma








Dusse....als je me zoekt




So ....if you are looking for me









I am on the ice







WINTER TIME







ENJOY IT




wintertime - warm scarf - skating - hot chocolate - gluhwine- gloves - red cheeks - whipped cream -










56 opmerkingen:

Jolanda zei

Veel plezier! Ik ben niet meer schaatsend op het ijs te vinden, dat ligt niet aan de leeftijd -pas 46- maar nooit zo van gehouden. Ik maak wel ieder dag een lekkere wandeling! GENIETEN! En straks de lente, ook weer heerlijk, lieve groet

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Geniet jij maar lekker van het ijs hoor. Niet vallen en zeker niets breken, dan kun je er lekker nog de hele week van genieten....
Ik gun het iedereen die van schaatsen houdt, zelf schaats ik niet meer, veel te bang om te vallen...
Ik wens je wedereom een heel fijne schaatsdag,
Lieve groet,
Mirjam

* zei

soooooooo wonderful
♥doris

natuurlijk groen en doen zei

Geniet met volle teugen ,dit is zo heerlijk en dat voorjaar daar gaan we gewoon straks van genieten

groetjes Bep

Anoniem zei

Prachtige foto`s Bonnie,ik heb nog niet geschaatst,weet niet heb er geen zin in,terwijl ik normaal als het kan gelijk op het ijs ben,maar brrrr zo koud hahah,veel winterplezier,groetjes Musje.

Het lijstje van brocante zei

Prachtig Bonnie!!!
Ik wilde ook gaan schaatsen( ben wel bijna 10 jaar ouder) ,het lukt nog steeds,maar er staat een erg koud windje,we blijven bij de kachel vandaag.
Ik wens jou veel plezier & lieve groetjes,
Silvia

Ger zei

Nou geloof ik niet dat schaatsen op natuurijs iets met leeftijd te maken heeft....
maar meer met in welk gedeelte van het land je wiegje heeft gestaan, je opgroeit....zak mar zeggen....

In het waterrijke noorden met zijn vele sloten,plassen en vaarten krijg je het schaatsen volgens mij al met de paplepel ingegoten.
Hier in het brabantse is men niet zó fanatiek op de schaats,
dat was gisteren ook goed te merken op de 3 vennen op de hei waar ik uren rond liep,af en toe kwam ik er iemand tegen met de hond....die liepen net als ik wel op het ijs maar zonder schaatsen.

Vandaag blijf ik binnen en ga snel weer verder met mutsjes breien,
maar eerst nog even genieten van jou mooie foto's.

Veel plezier met zwaaien en zwieren op de schaats!!!

Liefs,Ger

Jeanette zei

Ik houd wel van dit soort wintertaferelen. LEkker hutspot of snert eten nadat je een frisse neus hebt gehaald op de plaatselijke ijsbaan. Zometeen breng ik mijn zoon tezamen met zijn klasgenootjes naar de ijsbaan. Zelf al 2x met hem geschaatst, heerlijk, ook ik ben al 43 maar ik ben het nog lang niet verleerd.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Je wel goed warm aankleden vandaag Bonnie, want het is roetkoud brrrr.
Maar jij schaatst je wel lekker warm en na afloop warme chocolademelk met slagroom.
Mooi sfeerplaatjes weer.
Lieve groet, Mea

Fia zei

Ohhhhh wat een schitterende foto,s prachtig ook het plekje!!!!

Geniet lekker van het schaatsen je bent nog jong hoor!!!

hart, groetjes Fia

Thuis bij Tjits zei

heerlijk dat je zo van het schaatsen geniet, ik schaats zelf niet maar geniet wel van het kijken ernaar en alle gezelligheid eromheen:)
ik duim dus ook heel hard voor een elfstedentocht!
geniet er nog maar even van, ik hoor zo hier en daar dat de dooi vanaf zondag wel eens kan gaan invallen..
maar dan gaan we echt op naar de lente, heerlijk!!

lieve groet van Tjits

Anoniem zei

Schaatsen verleer je nooit meer! Dus geniet met volle teugen. Als je maar wel ergens weer omkeert en terugkomt!
Je hebt ondertussen wel prachtige foto's gemaakt!!

Lieve groet,
Gerry

Marjon zei

He Bonnie, veel plezier met schaatsen. Ik kan er niets van, ooit geprobeerd (echte schaatsen gekocht)meer op het ijs gelegen als erop gestaan en ik ben bang dat het ijs doorzakt....Ik heb weer van je foto's genoten, de kleuren zijn altijd zo mooi.....lieve groet Marjon

d e l i g h t zei

Beautiful photographs! Enjoy your skating!

Fluitenkruid zei

Hoi Bonnie, wat leuk dat je zo van schaatsen houdt. Ik hoop dat je er voorlopig nog even van mag genieten.
Lieve groetjes

Sanne zei

Dear Bonnie,

so nice that you enjoy the ice outside...I couldn´t skate, but my kids do...

Have a
great week and a lot of fun outside,

SAnne

Huys 50 zei

Een kadootje deze winter en ik geniet er dan ook met volle teugen van !!! heerlijk koud maar gezond dit weer.
Nederland is gek(11 steden)maar Friesland niet hoor, hahaa nee dat gaat er echt niet van komen.
Lekker schaatsen Bonnie !!

grtjssss
Dicky Marie

Bianca zei

ik ben het helemaal met je eens.....Het is eindelijk winter......Heeeerlijk !!!!!
Alleen dat schaatsen...mmmm......ik ben er niet zo van ( al de 40 gepasseerd ) Zou het best nog wel kunnen hoor....proest !!!kuch !!
Nou, veel plezier nog op het ijs.
Lieve groetjes van Bianca xx

Anoniem zei

Veel plezier met het schaatsen. Ik vind het helemaal niets. Had er vroeger al een hekel aan. Dus als ik niet hoef dan ga ik ook niet.

Breek maar geen ledematen hoor, schuiver is zo gemaakt.

gladde groetjes Pieternel

lia zei

Winter is niet anders.
Vorst hoort erbij.
Sneeuw eigenlijk liever niet.
Maar als het er dan toch allemaal is probeer ik er wel van te genieten.

Schaatsen, ECHT NIET (en dat heeft niets met leeftijd te maken)

Oefen jij maar vast voor de tocht der tochten...

Liefs Lia

Elisabeth zei

Heerlijk dat je zoveel aan het schaatsen bent ,ik durf helaas niet meer.Maar genieten is het wel van de winter.Prachtige foto's ,en zo mooi dat zacht roze lint.
Lieve groetjes Elisabeth

PIETA zei

Ik ben helemaal verliefd op dit prachtige winterse weer.
Maar schaatsen durf ik niet meer.
Wel super dat je zo van schaatsen houdt.
Geniet ermaar lekker van het kan deze week nog.
Misschien is het dan wel weer gebeurd met de winter.
Ik hoop wel dat we het weekend de 11 stedentocht nog mogen beleven.
Dan heb jij in iedergeval goed geoefend hiervoor Ha Ha.
Ze zijn druk bezig met de voorbereidingen.
Dat roze lint is trouwens prachtig.

Veel schaatsplezier
FIJNE DAG VERDER
LIEFS PIETA

LandHausLeben zei

Traumhaft schöne Bilder!! GGLG CArmen

Met Brocant Label zei

Wat leuk dat je gaat schaatsen, ik vind het zo gezellig om te zien. Hier achter de dijk zijn door het hoge water de weilanden ondergelopen en dus de perfecte schaatbaan. Ik geniet al zo om er naar te kijken. Heb winterhanden en voeten dus houd het niet lang vol.

Lieve groet,
Yvonne

Home and Lifestyle zei

Als jij Marianne Timmer op de schaatsen bent, dan ben ik jouw coach :)! Hier kan ik vanuit de tuin zo het ijs op stappen, maar ik heb nog niet geschaatst. Zit al wat verder in de 40 hihi...en weet dus niet of dat nog wel zo verstandig is :)!

Een fijne avond! Liefs, Ingrid

Corine(THUIS) zei

je hebt zoals gewoonlijk prachtige plaatjes bij je post, maar wij willen natuurlijk wel graag een schaatsende Bonnie zien.....;)
geniet er maar van, ik blijf gewoon op de vaste grond!

hokje zei

Zelf schaats ik al jaren niet meer (veel te bang ;)) maar ook wandelend geniet ik van het winterse weer! Je foto's doen mij trouwens wel een beetje naar het voorjaar verlangen... mooie spullen in zachte tinten.

Lieve groet, Miranda

Maaike zei

Heerlijk om weer op natuurijs te kunnen schaatsen. En weer pracht foto's! Beetje winter en al wat voorjaar...
Veel schaatsplezier verder!

Groeten Maaike

Geartsje zei

Ik ben zelf geen schaatser, maar vind het wel ontzettend leuk om naar te kijken.
En de gezellige sfeer erom heen.
Geniet er van!
Groetjes, Geartsje

nelleke zei

Nou zeg...als je net zo goed kan schaatsen als fotograferen(wat een smulfoto`s) dan zit het wel goed..
bewonder je....ik kan geen meter schaatsen...!

veel plezier ON ICE!

liefs
Nelleke

Marja Rijnsburger zei

Winter buiten, maar met jouw mooie plaatjes een beetje lente binnen.
Ik vind het prachtig weer, zo met een strakblauwe lucht, wel koud maar daar kun je je op kleden.
Ik ben nog niet op het ijs geweest maar wel veel buiten met de honden. Zij vinden het heerlijk om in de sneeuw te ravotten.
Geniet ervan.
Lieve groetjes,
Marja
Ps. het boek in mijn post, waar je naar vroeg, is geen boek maar een collage van mooie plaatjes die ik verzamelde.

Alie zei

Heb vroeger ook best veel geschaatst, maar ik durf niet echt meer. Ben zo bang dat ik val en iets breek en wat dan?? Wie zorgt er dan voor de kids, want mijn man is de hele week op zee.Maar toen ik vanmiddag bij een ijsbaantje langskwam, kriebelde het echt wel. Ik zal er nog even over denken.

Nicole (MLBV crafting) zei

Heerlijk dat je zo van het schaatsen geniet. Het blijft nog wel even koud dus je kunt nog heel wat rondjes maken en je tijden verbeteren ;)
Fijne avond en groetjes, Nicole

Loraine Living zei

Wat leuk dat je zoveel schaatst!
Ben helaas vorig jaar gevallen, gebroken arm hmm, ben nu wel wat angstig helaas. Schaats lekker de week uit en geniet er goed van.
Wat een mooie tinten op de foto's, daar geniet ik lekker van!
Lieve groet Diana

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Wat goed dat jij al op het ijs hebt gestaan! Ik heb de ijzers nog niet onder gebonden, maar deze week gaat het er toch echt van komen. Het is zonde om deze twee koude weken voorbij te laten gaan zonder er te van hebben genoten.

Je foto's zijn zoals altijd weer prachtig!

Lieve groet, Madelief x

Stina zei

je heb groot gelijk,het kan nu nog,maar nee ik ga niet schaatsen.
veel plezier...

lien zei

Leuk dat je zo van het schaatsen geniet gelijk he je! Ik heb als kind veel geschaatst, maar dit jaar is het er nog helemaal niet van gekomen helaas. Ik ben wel even gaan kijken, word je ook al blij van!
Je foto's zijn weer ontzettend mooi, zoals altijd!
Liefs Carolien

Jansepans zei

Gekkerd met je: ben al 40. Ben pas 40! Lekker van genieten!! Doe ik ook en ja ik ben pas 23;-)
Mooie foto's! ben weg van het roze lint op rol... Tof! Geniet met volle teugen van het schaatsen. Liefs Janneke

Thuis Thuis zei

Wat een heerlijke pastel tintjes.
Prachtige foto's.
Geniet maar fijn van het schaatsen, ik laat mijn beurt voorbij gaan.
Veel plezier.
Groetjes Annette

Sylvia zei

Veel plezier met het schaatsen, Bonnie, ik heb het vroeger wel gedaan, maar ik ben er niet zo goed in :-)
Mooie sfeervolle foto's !
Fijne avond,
Sylvia

kienkele zei

Kind, wat leg jij de lat hoog, meteen maar Ids Postma of Marianne Timmer..... Geniet er maar lekker van, voor je´t weet dooit het weer. Heb vroeger ook heel veel geschaatst, twee keer per week naar Thialf om te trainen, jaja, maar het lijf wil het niet meer helaas. Maar kan ook genieten van er naar kijken hoor, hier vanuit het keukenraam!!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

idémakeriet zei

Wat mooi die oude rol met dat band erop.
Nou ik ben geen schaatser, helaas heb ik hele zwakke enkels, ben net bambi op het ijs. Ik loop lekker op mijn stevige stappers over het ijs en kijk hoe de anderen mooi schaatsen.
Liefs Gerda

Marge zei

Oh, how beautiful light is on your wonderful photos!!♥

Hugs, Marge

Alexandra zei

Oh heerlijk dat je zo kan genieten op het ijs.

Doe jij maar lekker schaatsen, dan blijf ik op de kant met een bakkie snert.
Ik zal naar je zwaaien.

Lieve groete, Alexandra.

Karin zei

Tuurlijk kun je met 40 nog prima schaatsen! Het was wel ERRUG kkkkkoud vandaag hoor, een snijdende wind. Geniet er nog maar van, het wordt morgen weer een stuk warmer ;)

Cosy Life by Elly zei

Schaatsen?? Mij te koud, ik hou me lekker binnen met de verfroller. Geef mij maar het voorjaar. Jij in iedergeval heel veel schaatsplezier Marianne..eh Bonnie!
Fijne dag en lieve groetjes, Elly

MOODZ zei

hoi bonnie, ohh heerlijk dat schaatsen, maar nu vraag ik me af...schaats je dan noren of helemaal stylisch op mooie houtjes.
hoe dan ook veel plezier!!
fijne (schaat)dag
Tamara

Judith zei

Ik zou heel graag gaan schaatsen op het natuurijs, maar ik durf nu echt nog niet met m'n rug... Geniet jij maar lekker van je dagelijkse tochten nu het kan!

Groetjes Judith

All Seasons zei

Gelijk heb je, ik geniet ook zo van dit prachtige mooie weer. Het is wel erg koud, maar laagjes kleding over elkaar doet wonderen.
Doe je wel voorzichtig..
Geniet ervan!!

Liefs,

Wateringen zei

Hay Bonnie,

Wat leuk...lekker schaatsen...en zeker met 40 jaar!
en krijgen we nog een kiekje van jou te zien op de schaats?
De gezelligheid zo op de schaats is super!

Meid geniet er lekker van...

Liefs,
Marijke

lien zei

Ohhh dus het gaat niet door? Wat jammer!
Wie weet komt er nog een vorstperiode aan?

Dank je voor je lieve berichtje. Met dochterlief gaat het op en af. Gisteren was echt niet leuk, zacht uitgedrukt, maar vandaag ging redelijk.

Fijne avond!

Sjoukje zei

Wat een prachtige foto's, ik heb genoten~! De collage is werkelijk prachtig, een prachtige verzameling van mooie plaatjes. Het bankje is ook erg leuk, ik zoek ook nog een voor in de vensterbank..
En wat de winter betreft, ik geniet met je mee. Heerlijk met de kinderen het ijs op.De jongste op de slee, ze vinden het prachtig~!
Er volop van genieten en lekker zwieren op het ijs.....

Fijne dag, groetjes Sjoukje

Miss M zei

Schitterende foto's Bonnie!
En heerlijk he, schaatsen! Maar ik waag me er (voorlopig) niet aan nu ik geopereerd ben aan m'n hoofd. Als ik val... neej. Ben zo geschrokken van de buurvrouw dat van de week viel op het ijs van de sloot achter ons huis... ze liep alleen maar en báf: gebroken pols...
Dus... doe je voorzichtig?
En ik duim gewoon door dat het blijft vriezen! Niets zo onvoorspelbaar als het weer. Dus Elfstedentocht? Jaaaaah!

Liefs, Marjolijn ♥

A Creative Grace zei

Beautiful! Have fun :)

Anneke zei

geniet jij maar lekker op het ijs hoor, want het is zo weer voorbij.
wat een prachtige post met foto,s en je bent een echte kei in foto bewerking.
fijn weekend en liefs

The things I like to do zei

Ik heb helaas geen schaatsen...kom lekker bij jouw blog langs met warme thee.Veel gezelligheid en niks breken!