donderdag 16 februari 2012

Fresh green.....




Nu de vorst weg is lonkt toch wel het voorjaar
Heerlijk om wat fris groen in huis te hebben




Now the frost has gone
it is time for some fresh green at my home







Een hyacintje doet het altijd goed

Heerlijk fris groen en ik verheug me straks op de heerlijke geur




I love hyacints

Fresh green and I am looking forward to the delicious smell








Het kaartje is van Jeanne d`Arc Living
uit de nieuwe paascollectie



The card is from Jeanne d`Arc Living









FRESH GREEN




LONGING
FOR
SPRING








WISHING YOU A FINE EVENING












- green - fresh - spring - easter card - sunshine - longing for spring - chicken - egg- leaves - february -

45 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Prachtige post!

Bonnie wat zie je witjes, niet zik tich? Haha

Huys 50 zei

Mooi Bonnie het tipje groen tussen de mooie sobere tinten.
van mij mag het voorjaar nu ook wel komen,dit weer is ook niet alles.

grtjssss
Dicky Marie

Claudia Leertouwer zei

Niet ziek toch? Was mijn grapje, sorry voor de typefouten

Madelief zei

Mooie voorjaarsplaatjes Bonnie!

Een gezellige avond!

Madelief x

Loraine Living zei

Fris weer dat beetje groen en wat een mooi beeld!
Ik heb gisteren het blad van Jeanne d'Art ontvangen, het ziet er prachtig uit, nog bedankt voor de leuke attentie!
Lieve groet Diana

Chrissie en Heidi zei

Heerlijk heh!
En leuk in zo´n Belgisch potje!!
Gezellige avond, groetjes, Chrissie

Anita zei

Hahah ik vond je er ook al bleekjes uitzien ;-)
Héérlijk deze plaatjes ...
het VOORJAAR roept en je vogeltjes óók !!!
Fijne avond Bonnie !!! Groetjezz lfs mij

Passione Helena zei

Gezellige beelden Bonnie, met name het mooie beeld. Het geeft mij altijd het gevoel dat jij het bent haha, ik ken je niet anders.

Het is maar triest weer buiten..een beetje voorjaar in huis fleurt de boel een beetje op. En onze kat krijgt ook weer de voorjaarskriebels door de vogeltjes en de zoemende vlieg op de achtergrond;-) Hij zit bijna te klappertanden naast mij op de bank.

Fijne avond!

Liefs Helena

Bizzy @ home zei

Mooi fris voorjaarsgroen!
Lieve groet, Renny

Het lijstje van brocante zei

Weer prachtig bij elkaar gezocht.
Heerlijk het voorjaar naar binnen halen,konden we het maar alvast andersom doen want ik heb er zin in.
Fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Home fourteen zei

Ja, dat voorjaar mag van mij ook wel opschieten, kijk er naar uit. Mooie plaatjes weer!! Gr. Jac....

Anoniem zei

Een heerlijke hyacinth en prachtige foto's. In deze tijd van het jaar valt er ook nog veel te genieten!

Lieve groet,
Gerry

Maaike zei

Mooi, fijn om het voorjaar in huis te halen! Hyacinten zijn altijd goed!

Groeten Maaike

Jolanda zei

Heerlijk foto's. Laat de lente maar komen! Ik ben er klaar voor, lieve groet

Nana zei

Oh yes, I'm longing for spring either! It's a bit warmer here too, there was a lot of snow but it's already melting. I like your hyacinth :) Will it have white or pink flowers? Thank you so much for your comments :) Yes, I was organizing that giveaway. Don't miss the next one, in spring perhaps.
Warm hugs.

Homemade Home zei

Mooi plaatjes heel sfeervol.
Groetjes Nelly

Home and Lifestyle zei

Gelijk heb je om zo het voorjaar naar binnen te halen...ik heb vanmiddag ook maar eens een witte hyacint gekocht!

Geniet van je weekend! Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

ja ben er ook gek op. zoveel mogelijk bolletjes in huis..super gezellig
liefs hannie

Judith zei

Inderdaad... heerlijk fris dat groen accent! Laat het voorjaar maar komen:-)

Fia zei

Altijd prachtig en heerlijk de voorjaarsbolletjes in je huis...ziet er weer zo gezellig uit bij jou!!!

Fijne avond hoor..

What's in a day zei

Ja dan kriebelt het toch wel...de sneeuw weg en dan dit mooie groen...

Lieve groetjes,
♥Eefie

Thuis bij Tjits zei

nu de winter op zijn retour lijkt, verlang ik ook wel erg naar het voorjaar, zo heerlijk om straks weer lekker buiten te zijn!
ik geniet van het heerlijke voorjaarssfeertje op je blog!

lieve groet van Tjits

Jeanette zei

Staat prachtig zo in de oude terracotta pot....vind het lijstje met vlinders ook zo mooi!! Vlinders en veren zijn weer helemaal hot, ook in modeland:-)

Fijn weekend alvast,
liefs...

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat staat dat gezellig in de oude pot.
Morgen ga ik er ook op uit voor nieuwe voorjaarsplantjes, dat vrolijkt de boel altijd weer op.

Lieve groet,

Loes

Anneke zei

wat staan hyacintjes toch altijd gezellig en zo leuk in dat oude potje.
je krijgt gewoon weer de lente kriebels al je dit weer ziet.
fijn weekend meisje

Marjon zei

Prachtige foto's en wat een heerlijk geluid je waant je in de tuin lekker met een warm voorjaarszonnetje.....lieve groet Marjon

Rozmeen zei

Helemaal mee eens. Kan niet wachten op voorjaar en jou fotos doen me goed.

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Yvonne zei

Gezellig he, die Voorjaarsbloemetjes, en nu de sneeuw weg is, zingen hier de vogels het hoogste lied, tot ergernis van de poezenbeesten haha
heb je nu een tweeling ?? zo prachtig die meisjes !!
Mijn zus had gisteren de jdl's al ontvangen, dus vandaag komt ie ook naar mij toe, heerlijk lezen dit weekend..
Fijn weekend gewenst
liefs Yvon

Margot zei

O zeker...vers groen is de mooiste kleur van de hele wereld...je ruikt en voelt het voorjaar, my favorite season...
Warme groetjes, Margot

Miss M zei

Prachtig zo in het terrapotje, en dan met die vlinderlijstje op de achtergrond... je bent helemaal in voorjaarsmood he!

Liefs, Marjolijn ♥

lien zei

Wat een leuke voorjaarspost, daar word ik blij van! Het zou dit weekeinde zelfs 10 graden worden! Mooi kaartje en de hyancinten in die verweerde pot geven ook veel sfeer. Maak er een leuk weekeinde van! Liefs Carolien

kienkele zei

Heerlijk plaatjes Bonnie, en ja, het doet het altijd goed, zo'n hyacintje. Zelf heb ik tulpen staan en kastanjetakken, ook zo mooi!
Fijn weekend, lieve groeten, Tineke

THE BLACK BARN zei

MOOI MOOI MOOI!

JE BEELD IS OOK HEEEEEEL MOOI!

FIJN WEEKEND,

MIRANDA

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Ik denk er net zo over... Heerlijk om met dat frissen groen vast het voorjaar binnen te halen.
Mooi deze hyacinth... en het kaartje is een snoepje...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

lien zei

Wat lief dat je de datum hebt onthouden. Helaas zijn nog niet alle uitslagen binnen, wordt volgende week, maar haar vitale organen zijn allemaal in orde en het is ook geen voedselallergie. Kan nog darminfectie zijn of PDS: prikkelbare darm syndroom. Dat laatste vermoeden we. Ik hou je op de hoogte, lief dat je eraan hebt gedacht!! Fijn weekend!

Le Patiné zei

In 1 woord "mooi".
En die geur, heerlijk.

gr Natasja

idémakeriet zei

Ja de lente mag van mij nu ook wel komen.
Ik verlang naar wat warmere temperaturen, groen, vogeltjes die zingen en die lieve voorjaarsbloemetjes.
Wat een schattig kaartje die van JDL.
Ik wens je een fijn weekend toe Bonnie.
Liefs gerda

@nne zei

mooie foto's, en de kaartjes van JDL zijn schitterend! liefs, @nne

Unknown zei

Wat mooi weer die hyacint. En wat staat dat tillandsia er leuk bij. Dat heb ik van de week ook al bij iemand gezien.
Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

Unknown zei

Wat mooi weer die hyacint. En wat staat dat tillandsia er leuk bij. Dat heb ik van de week ook al bij iemand gezien.
Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

Room Seventeen zei

Heerlijk dat groen! Was het alvast maar lente!

hokje zei

Genieten van voorjaarsbloeiers en wat een mooi potje heb je er omheen! Lief kaartje...

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Wateringen zei

Hay Bonnie,

Heerlijk deze voorjaars post!
De foto's zijn weer wonderschoon om van te genieten!

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

molly's home zei

Heerlijk hè om het voorjaar naar binnen te halen. De sneeuwklokjes komen hier al boven, buiten duurt het nu hopelijk ook niet lang meer.

Fijn weekend!
Groet,
Annemarie

Krek wak wou zei

Ik ben het helemaal met je eens! Weer wat groen en voorjaar in huis! Ik heb vandaag de roze tulpjes en vogeltjes weer in mijn takken voor het raam gehangen....ik kan niet wachten op wat meer warmte. Fijn dat ik dat altijd via jou post wat krijg!
Liefs van Nicole