maandag 13 februari 2012

Ice cake.....



Helaas is de dooi nu echt ingetreden.
Zo jammer want was het genieten op de schaats


The frost has gone
all the ice is melting






Heb nog snel even een twee-laags ijstaartje gemaakt


Quickly I made this ice cake





Op deze grijze dag even een kaarsje aan



On this grey day I light my candles at home


RITUALS.....


 



Een taartje met rozenblaadjes



A cake with leaves from roses





Nog even van genieten






en dan zet ik hem buiten neer



I put him outside






 
ROMANTIC ICE CAKE




 

 


FINE NEW WEEK


- roses- leaves - romantic - valentines day - perfume - post - candle - love - heart- kisses - chocolate -

38 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Zo leuk het ijstaartje! Erg mooi met de roze blaadjes. Ik bedenk me net dat ik vorige week ook een vorm heb gevuld maar dan met mijn uitgebloeide tulpblaadjes. Ik heb nog niet gekeken hoe is geworden...
Fijne dag verder!
Groetjes van Nicole

Unknown zei

oooooh ik zie het al!! JIJ bent er klaar voor...voor morgen..Valentinesday!!!! OEHOEEEEE.......... Toujour L'amour!!!;)

FF
X

Home and Lifestyle zei

Een mooi ijstaartje en aan het eind van je post een verrassende enveloppe. Ik heb er niet zoveel mee vanwege de commercie, heb liever dat manlief spontaan een bloemetje meeneemt en dat doet hij heel lief regelmatig!

Een fijne Valentijnsdag Bonnie! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

zo mooi en lief je ijstaartje en ook het lieve envelopje onderaan je post!

ik wens jou ook alvast een fijne valentijnsdag morgen!

liefs, Tjits

Claudia Leertouwer zei

Niet alleen mooi maar ook goed voor de lijn!

lia zei

Sorry meid, maar ik vind die dooi alleen al fijn dat nu die smurrie van de straat is. Maar het mag van mij wel blijven vriezen, en dan overdag het zonnetje erbij....
Maar ja, maar goed dat wij het allemaal niet voor het zeggen hebben.
Je taartje is leuk.

Liefs Lia

gerrie zei

Wat een romantisch taartje!!
groetjes gerrie.

House of Seasons zei

mooi taartje mooi kaartje,
ook voor jou een fijne valentijn
liefs
lia

THE BLACK BARN zei

JE IJS TAART IS PRACHTIG!
JAMMER DAT HET GAAT DOOIEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Susan zei

Wat een prachtig rozen taartje...zo helemaal mijn kleur! Zet hem maar snel buiten...alhoewel...het daar ook behoorlijk aan het smelten is allemaal...

Gr. Susan.

All Seasons zei

Wat heb jij een mooi taartje gemaakt, prachtig!!
Het dooit en het dooit en het gaat wel heel erg snel nu ineens, ik vind het ook niet eens meer koud buiten. Ik vind het alleen een beetje druilerig nu met al die nattigheid, het kijkt niet vrolijk. Maar met jouw taartje komt de dag weer helemaal goed, Bonnie!

Liefs,

Het lijstje van brocante zei

Een post met een hoop romantiek,prachtig taartje, heerlijk kaarsje,lief kaartje!!!!!!!
Jou valentijn kan niet meer stuk!!!!
Lieve groetjes,
Silvia

Huys 50 zei

Mooie foto,s van een mooi taartje.
Alleen zo jammer dat het nu niet meer vriest buiten nu is het zo weg :-((
Wat een vies weer hé vandaag,bahhh
Valentijn...oja das morgen hé,ja toch ?? doe er nooit aan dus dn vergeet ik dat hé.

grtjssss
Dicky Marie

Created by Essie zei

mooi ijs taartje heb je gemaakt hoor en dan heerlijk sfeervolle foto's Wens je een fijne valentijns dag

Lieve groet
Esther

Unknown zei

Leuke post. Je hebt een heel leuk taartje gemaakt. Leuk met die rozenblaadjes erin. Heb ze ook al gezien (naturel) en dan met een kaarsje erin. Dat leek ook heel mooi.
Fijne valentijnsdag morgen.
Groetjes, Nancy

Anoniem zei

Je wilt graag nog even tot het allerlaatste toe genieten. Maar je hebt een mooi ijstaartje.
En vandaag was het somber, goed voor een kaarsje.
Nu nog genieten van de voorjaarsbloemen en dan komt de lente misschien.

Bonnie, voor jou ook een mooie Valentijn.

Liefs,
Gerry

Jeanette zei

wat een prachtig ijstaartje heb je gemaakt, heel subttiel met die rozenblaadjes. Zo jammer dat het niet meer vriest als je wat langer plezier van je taart wil hebben zal die toch echt in de diepvries moeten:-)

Fijn Valentijn Bonnie...

Liefs

Michelle zei

Zo mooi is het!! voor jullie ook een mooie valentijn!

Fijne week!
Liefs Michelle

Sylvia zei

Wat een mooi ijstaartje, Bonnie !
Ik wens jou ook een fijne Valentijn !
Groetjes,
Sylvia

Maaike zei

Wat een prachtig ijstaartje! MOoi hoor, kan je nog even van nagenieten!

Groeten Maaike

Alie zei

Jammer dat ze nu zo weg zijn. Maar we gaan nu lekker op weg naar de lente, yes!

lien zei

Wat een mooi taartje! Naar eigen idee? Super! En al helemaal in de stijl van een romantische Valentijnsdag, dus dat gaat goed komen morgen :-)
Liefs Carolien

nelleke zei

Hallo Bonnie,

...Ongelooflijk mooi! De taart..maar ook de foto`s!

liefs

Nelleke

Madelief zei

Wat ziet de ijstaart met de roosjes er prachtig uit Bonnie! Helemaal in jouw kleuren :-)

Fijne nieuwe week!

Madelief x

Stina zei

die is zeker mooi om naar te kijken,en oohh wat een mooie vogel geluiden hoor ik weer,jippie lente!!!

liefs Stina

hokje zei

Wat een mooie ijstaartjes, maar met het weer van vandaag zijn ze vast helaas snel verdwenen... een kaarsje konden we vandaag wel aanhebben, het was hier behoorlijk somber.

Lieve groet, Miranda

idémakeriet zei

Leuk dat ijstaaartje, ja buiten zul je er waarschijnlijk even wat langer van genieten.
Lief die rozenblaadjes erin.
Liefs Gerda

Joke zei

Mooi valentijns taartje !!
Fijne week
liefs Joke

Cosy Life by Elly zei

Prachtig taartje. Lief met die rozeblaadjes.
Fijne Valentijnsdag en lieve groetjes, Elly

Wonen in wit zei

Wat een plaatje jouw ijstaartje, dat heb je mooi gemaakt.

Happy Valentine

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een pracht van een ijstaart heb je gemaakt. Zo lief en zoet met die roze rozenblaadjes er in... Prachtig. Jammer dat-ie nu ook buiten niet meer bewaard kan worden. Hier dooit het heel hard hoor, alle sneeuw is al weg, gisteren al +6 graden overdag...
Ik wens jou ook een heel fijne valentijnsdag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

* zei

Wonderful!
♥Doris

Haikey love of living zei

Leuk die ijstaartjes en ik zie daar rituals... mmm heerlijk. Ik ben gek op hun thee

je vroeg me hoe het met me gaat en ik kan je zeggen dat het elke dag een klein beetje beter met me gaat.
Veel kan ik nog niet doen. Zelfs het bloggen gaat moeizaam, maar ik houd de moed erin..

Dank voor je altijd zo lieve woorden ..

lieve groet, Haikey

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
What a lovely ice cake!!!
So wonderful!
You are so sweet!
And i hope your Valentines was happy!
have a nice week
Kathrine

Unknown zei

Prachtig zo jammer dat ze smelten.
Elke keer als het winter wordt neem ik mij voor er een te maken en elke keer vergeet ik het. Vind ze zo leuk.
Hoop dat je een leuke Valentijn had gister.
Groetjes Brigitte

Fluitenkruid zei

Wat een schattige ijstaart, leuk met die bloemblaadjes erin.
Fijne dag, lieve groetjes

Evelyne zei

Wat een leuk ijstaartje. Als het nog zou vriezen had je er nog wat extra plezier van gehad. Ik vind het een tof idee!!!
Om je een leuke Valentijnsdag te wensen ben ik te laat, maar hoop dat er toch een leuk tintje aan je dag heeft gezeten!

Groetjes en een fijne dag verder, Evelyne

Pauline zei

Echt een schitterend taartje. Leuk om die zo te maken.
Hoop dat je een gezellige valentijnsdag hebt gehad.
Liefs, Pauline