zondag 8 september 2013

Slowly getting used to the idea of autumn...

 
 
 
 
Nu de herfst in aantocht is
 
merk ik toch dat mijn accessoires in huis veranderen
 
van kleur
 
 
 
 
 
 
 
 
While autumn is on its way
 
I style my home with more naturel
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
De meer aardse kleuren komen tevoorschijn
 
en pure natuurlijke accessoires komen in huis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
More naturel colours
 
and accessoires out of nature
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Een gewei,
 
puur hout
 
dadeltakken
 
 
 
 
 
 
antlers
 
pure wood
 
 

 
 
 
 
Maar om nog niet helemaal om te zijn
 
toch nog wat kleur in huis
 
 
 
 
 
 
But there is still some colour left
 
 

 
 
 
Als voorbode van de herfst
 
langzaam aan wennen
 
 
 
 
 
 
 
 
so I can
 
slowly getting used
 
 to the idea of autumn
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
DAT
 
HET
 
EEN
 
FIJNE
 
HERFST
 
MAG
 
WORDEN





 
 
 
FINE EVENING


32 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat mooi zeg, dat warme roze bij jou in huis. Ik vind het prachtig. Ja, de herfst is echt in aantocht, dat merk je aan alles. Ik vind het wel best zo, we hebben echt een prachtzomer gehad en ik kijk er naar uit om weer lekker binnen bezig te zijn en het daar gezellig en warm te maken...
O, Janus is onze houtkachel, zo heet-ie nu eenmaal...
Ik wens je een heerlijke zondagavond en een prachtige nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Wil er nog niet echt aan dat het al bijna herfst is. Wil nog even genieten van de nazomer, maar je hebt gelijk, het wordt al vroeger donkerder, dus weer gezelliger in huis.

Indruk zei

we hebben een prachtige zomer gehad en ieder jaargetijde heeft iets moois vind ik. Ik vind het dan ook helemaal niet erg hoor dat we straks ons huis weer herfstklaar kunnen stylen. Mooie foto's! Fijne zondagavond nog, Pascale X

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ik ben zelf een herfstmens dus mag van mij wel hoor ...prachtige plaatjes ..... langzaam afscheid van de zomer en welkom herfst niets mis mee toch hihihi ...fijne week lieve groet rosita

Unknown zei

Ik houd wel van de herfst, we hebben een super zomer gehad, waar we nog lang van kunnen nagenieten.
Je hebt het weer mooi vastgelegd, de hortensia's verkleuren hier ook weer, zo mooi...

Fijne Week,
Inge, my choice

Marian zei

Ja hoor ..het wordt een fijne herfst...het mag van mij ook weer, ik ben een voorjaars- en herfstmens, dus laat aar komen dat jaargetijde...

Huis in de Provence zei

Ook hier is het al vroeg donker, om 8 uur eerder dan in Ned...maar overdag is het nog super weer tegen de 30 gr, hier komt meer in ene de winter....merkte ik vorig jaar.
Fijne week.
Gr. Mirjam

Le Patiné zei

Hoi Bonnie,

eigenlijk wil ik er nog niet aan. Maar ook hier staan de kaarsjes 's avonds al te branden en dat vind ik wel weer wat hebben. En ja ook bij ons trekken de warme kleuren het huis is. En natuurlijk mogen daar de hortensias niet ontbreken. Je hebt weer prachtige foto's gemaakt.

Groetjes Natasja

Anoniem zei

Ook hier maakt het zomerse blauw langzaam plaats voor een wat soberder kleur en de schelpjes worden vervangen door dennenappels. En de kaarsjes gaan steeds eerder aan. Ach, zo heeft elk seizoen wel een bepaalde sfeer. Niks mis mee, ik vind het wel gezellig zo...lekker cocooning...
Geniet weer van je prachtige foto's!!!
Liefs, Peetje

Anoniem zei

Prachtig je sfeer plaatjes,het gaat best oke met mij,gelukkig,het heeft lange tijd best slecht gegaan,binnenkort foto`s van het huis zoals het nu is en wat oude witte sfeer plaatjes,ja wit is heel mooi,maar vind kleur ook mooi haha,echt moeilijk,fijne week,lieve groetjes Musje.

hokje zei

's Avonds weer vroeg donker, dus de kaarsjes aan... ook wel weer gezellig om het dan in huis wat aan te passen naar de herfst! Nu nog even genieten van je vorige posten die ik heb gemist.

Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

Ik hou van de herfst, van mij mag ze helemaal komen. En je voelt aan alles dat ze in aantocht is.
Prachtige sfeerbeelden, Bonnie en dat roze staat toch wel prachtig.

Lieve groet,
Gerry

La Blomst-Living zei

We kunnen zo nog even nagenieten van het zomerse kleurtje in je huis. Ik hoop toch ook op een hele mooie herfst, zodat we nog vaak buiten kunnen zitten, ik heb er nog lang geen genoeg van! Maar binnen zijn went ook weer snel en dan kunnen we de boel in huis lekker 'om gaan gooien!'
Lieve groet, Linda

Home and Lifestyle zei

Ik hoop dat de echte herfst nog even op zich laat wachten, maar als het echt zover is, vind ik het ook goed hoor. Maar stiekem hoop ik op nog heel veel zonnestraaltjes ;-). Een mooie post Bonnie!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

De herfst kan ook heel mooi en zonnig zijn. Ik heb er geen moeite mee, en hou van de herfst...

Fijne week
Liefs lia

het moonhuis zei

Laat de herst maar komen hoor, ik vind het juist een heel fijn seizoen!!

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Mooi,dat witte duifje.
Toch nog een beetje zomer bij je.
En ja,de herfst komt er voorzichtig aan.

Groetjes Ans

Our photos zei

Mooie photo's en ook een fijne herfst gewenst!
Groetjes, RW & SK

Fågel Blå zei

Hello Sweet Bonnie!
love it love it so mutch!
Yout photos is so beautiful!
have a nice week
Kathrine

Roelie Steinmann zei

De herfst is een prachtig seizoen. Maar ik hoop toch nog op een paar lekkere nazomer weken. Prachtige foto's

Fijne week, Roelie

idémakeriet zei

Zeg Bonnie ken jij dat kinderboekje "rupsje nooitgenoeg"?
Weet je dat rupsje lijkt wel wat op jouw, hihi.
Dus jij wilt wel meer foto´s zien van mijn keuken:)
Ik zal op mijn blog wel wat meer foto´s laten zien hoor maar beloof niet wanneer.
Het bloggen komt heaas voor mij wat meer op een derde plaats.
Ik vindt het nog steeds leuk hoor maar het kost ook veel tijd en die tijd is erg kostbaar met kinderen die actief sporten, mijn webwinkel die lekker gaat nu en al de andere werkzaamheden in en rondom het huis. Ach je herkent het vast wel.
Ik heb sinds een tijdje geleden Instagram ontdekt en dat werkt een stuk sneller. Veel minder persoonlijk maar dat neem ik nu even op de koop toe.
Daarom wil ik ook niet stoppen met bloggen maar gewoon iets minderen.
Ik wil ook de tijd hebben om even iets leuks terug te schrijven en iets van de post te maken.
Kijk allleen een fotootje plaatsen en één zinnetje is niet mijn ding. Ja inderdaad ik maak het mij zelf ook niet gemakkelijk:)
Maar goed het werd zo alweer een heel verhaal.
Een fijne dag toegewenst.
Liefs Gerda

A place for my home zei

Ik vind alle seizoenen wel wat hebben, met de herfst heb ik dan ook geen problemen. Vind het een heel mooi seizoen.

Groetjes, Cynthia

Celine zei

Ja,elk seizoen heeft wat! Helemaal mee eens. Lekker van genieten.. en weer prachtige foto's.. like always :) Lieve groet Celine

ida zei

Ja laat maar komen de herfst , we maken het weer gezellig in huis lekker de kaarsjes aan !
Mooie plaatjes hoor !

What's in a day zei

Heerlijk om het in huis gezellig te maken, warme kleuren, de kaarsen aan, die gezelligheid hoort echt bij de herfst, ik geniet enorm van jouw voorbode.

Lieve groetjes,
Eefie

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Heerlijke foto's weer, Bonnie!

We kunnen nog een klein beetje genieten van de nazomer, maar op mijn fiets ruik ik dat de herfst zijn intrede aan het doen is.

Dadeltakken, geweien, herfstbladeren en allemaal in prachtige natuurlijke tinten en.... niet te vergeten dat de avonden gevuld zijn met licht van de kaarsjes.

Ik wens je een hele fijne nazomerse week toe!

Lieve groet, Loes

Madelief zei

Mooi de gedroogde hortensia's Bonnie!! Mijn moeder bracht gisteren ook een boeketje voor mij mee in paars tinten. Zo lief!

fijne week!

Madelief x

♥Sanne zei

Wat een prachtige foto's. Vind het heel mooi hoe je dat gestyled hebt... met die kleuren. Heb best zin in de herfst hoor. Gezellig

liefs en een fijne week Sanne

SOBERenSTIJL zei

Mooie plaatjes, en laat de herfst maar komen!

Groetjes, Dorine

hemelswitwonenmetbrocante zei

't is wel weer even wennen inderdaad dit herfstweer, na al die zonnige dagen! Je foto's zijn weer prachtig!
groetjes,
Bertha

hemelswitwonenmetbrocante zei

't is wel weer even wennen inderdaad dit herfstweer, na al die zonnige dagen! Je foto's zijn weer prachtig!
groetjes,
Bertha

Marja Rijnsburger zei

Hoi hoi,
Op mijn blog staat nog een zomerse post. Maar die dateert dan ook nog van vorige week. Inmiddels is het buiten heel anders geworden.
En dan komt bij mij ook langzaam het herfst gevoel bovendrijven.
Misschien nog niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat we nog op vakantie gaan.
Ik vind je post en foto's weer prachtig.
Hartelijke groetjes,
Marja