vrijdag 13 september 2013

Candle light...

 
 
 
 
 
 
Time for some candle light
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Love
 
this
 
season
 
of
 
the
 
year
 
 
 
 
 

 
 
 
Such cosy feeling
 
 

 
 
 
 
- Hot chocolate, soft music, warm colours, chestnuts, hot coffee, soups, pumpkins, candle light, mashmallows, fire light, hot tea, boots, umbrellas plaids, rain, wind, leaves, cakes with wipped cream, knitted sweaters, long coats, cinnamon, nuts, scarves, squirrels, pine cones, blackberries, apple pie, star anise, storm, socks, pumkin soup, wine -
 
HOME
 
 

 
 
 
 
 
 
Wishing you a fine weekend
 
 
 

 
 
 
 


28 opmerkingen:

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Bonnie, heerlijke foto's weer, zo sfeervol.

Ook hier branden de kaarsjes weer gezellig!

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

Ger zei

Hoi Bonnie,

YEP!!!Klinkt allemaal goed....de heerlijkheden die de smaakpapillen in werking zetten en de mond verwennen, die de herfst en winterdagen zó verdomde gezellig en sfeervol maken...
Maar zoals jij weet ''eet'' ik eerst met m'n ogen en dan pas met de mond.
En juist die ogen laten het nu afweten,ik had al meteen een dag na staaroperatie in de gaten dat er iets niet goed was,mijn zicht is te vergelijken met een raam waar plasticfolie tegenaan geplakt zit,waar ik doorheen moet kijken,vandaag terug naar oogkliniek waar de oogchirurg na enkele onderzoeken en oogscan de oorzaak van problemen in beeld kreeg,na-staar...komt vaker voor maar dan pas na lange tijd(jaren)ik heb de pech dat het meteen na operatie gebeurden,heeft met troebel worden van achterzijde oogzakje te maken waar nieuw kunststof lensje ingeschoven werd.Kan pas verholpen worden wanneer oog helemaal goed genezen is van vorige behandeling,over 4 weken krijg ik een laserbehandeling die er voor zal zorgen dat mijn zicht weer scherp is.Geduld is een schone zaak......
De afspraak die al gepland stond voor andere oog is tijdelijk uitgesteld
De arts gaat voor veiligheid om oog pas over maand te laseren,ik ga voor veiligheid én zekerheid,vandaar mijn keuze.

Geniet....maar dat hoef ik jou niet te zeggen of te leren;-)jij kende het al...in woord en beeld.

Liefs,
Ger

Je foto's

Unknown zei

Gezellig...hier branden de kaarsjes ook...
Fijn weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

lia zei

Oh heerlijk, ik kan me ook verheugen op de herfstwandelingen, en dan thuis lekker een kop koffie met verse appeltaart. Kaarsen aan, en gezellig binnen van alles doen.

Heerlijk.....
Fijn weekend
Liefs lia

♥Sanne zei

wouw wat mooi allemaal! Die stoel met dat stoere kussen van jutte en ik vind dat bakblik zo leuk als dienblad. Heb er ook 1tje gezien in de kringloop, maar geen idee wat ermee te doen. Nu wel... kan niet wachten hem te halen. Prachtige fotos

liefs en een heel fijn weekend toegewenst Sanne

La Blomst-Living zei

Het is alweer gezellig bij je!
Fijn weekend hoor! Linda

Indruk zei

Ziet er gezellig uit bij je! Fijn weekend, Pascale X

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat een sfeertje weer zeg. Prachtig. En als ik al die trefwoordjes lees krijg ik er helemaal zin in, in de herfst. Ik ben weer helemaal geïnspireerd...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

het moonhuis zei

Ik ben ook een herfstmens, in de zomer heb ik altijd veel meer het gevoel dat ik wat moet ondernemen met de kinderen en in het najaar is het dan heerlijk om bijv. op zondag eens lekker thuis te blijven en dan lekker te lezen of een film te kijken met heel veel kaarsen aan, dan is zo'n dagje thuis reuzegezellig.
Echt een tijd om het in huis weer gezellig te maken.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

yvonne zei

Geweldig!!
Pracht foto,s gr yvonne

Our photos zei

Sfeervol de branden de kaarsjes.
Fijn weekend, RW & SK

Ús hûs ús thús zei

Heerlijke sfeervolle foto's!
Jij ook een fijn weekend.
Groetjes van Aleta

Claudia Leertouwer zei

Het voordeel van het najaar: Kaarsjes!

Home and Lifestyle zei

Hier gaan ook elke avond al vroeg de kaarsjes aan...zo sfeervol. Net als jouw post!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Hmmm, heerlijke sfeer. Waarschijnlijk omdat we zo'n heerlijke zomer hebben gehad, vinden we het nu niet meer zo erg dat de herfst voor de deur staat. Alleen had ik wel gehoopt op een iets meer Indian Summer. Maar als je deze sfeerplaatjes ziet...wie klaagt? Dat is toch het heerlijke van seizoenen. Elk seizoen heeft zijn eigen charme, hoewel ik de lente/herfst prefereer. Dan gebeurt het meeste met de natuur. En wij...steken nog een kaarsje aan...hmmmmm.
Liefs, Peetje

Mayflower zei

Het is vandaag een echt Herfstachtige dag, maar ik hou ook zo van dit seizoen. Die regen die hoort er gewoon bij en dan maken we het binnenshuis knus en gezellig. Het ziet er bij sfeervol uit Bonnie.
Ik wens je een fijn weekend.
Liefs, Mea

Ans van Ispelen zei

Wat een bijzondere sfeer weer bij je.
Echt prachtig.

Nog een fijn weekend
Groetjes Ans

Anoniem zei

Wat een heerlijke post, Bonnie!
Ik ben een liefhebber van de herfst en je maakt het heel gezellig!

Lieve groet,
Gerry

hokje zei

Jij weet wel hoe je een fijn sfeertje kunt creëren... geniet ervan!

Fijn weekend.

Madelief zei

Gezellig om te zien dat jij de kaarsjes ook alweer aan hebt Bonnie! Ik moet mij ontzettend inhouden om niet ook al de lichtjes rond de spiegel op te hangen :-) Ik heb mij voorgenomen dit pas in oktober te doen. Ik hoop dat ik het vol ga houden :-)

Geniet van je zondag!

Madelief x

Elisabeth zei

Nog heel even heb ik wat verzet gevoeld ,maar ook de herfst is zo mooi .Lekker veel kaarsjes aan ,dingen veranderen in huis want ook de kleurtjes ''moeten'' anders.Mooie sfeervolle foto's weer .Geniet ze!
Lieve groetjes Elisabeth

SOBERenSTIJL zei

Hier branden ook al de kaarsjes...gezellig!
Wat een prachtige stoel heb je trouwens.
Groetjes, Dorine

Loraine Living zei

Ja de kaarsjes gaan weer aan ... sfeervol en warm. Ik wens je een fijne nieuwe week!
Liefs Diana

idémakeriet zei

Ja heerlijk gezellig is dat he genietend van de warmte binnen en de mooie kleuren en bessen buiten.
Het enige wat ik minder leuk aan de herfst vind is de regen. Maar goed ik heb een lekkere wind/regenjas gekocht dus ik moet nu tegen een stootje kunnen.
Fijne avond meis.
Liefs Gerda

Homemade Home zei

Ik vind ieder jaargetijde wel iets hebben, maar de herfst met al zijn mooie kleuren geef je een warm gevoel, net als jou mooie post.
Fijne week lieve groet Nelly

THE BLACK BARN zei

LOVE IT!

MOOIE SFEER!

FIJNE DAG BONNIE,

MIRANDA

All Seasons zei

Dit jaargetij, ik geniet er zo van. Kaartjes aan, warmte van de houtkachel, warme dranken. Precies hoe jij dit heier verwoord. Van mij had de warmte buiten nog wel even door mogen zetten tot eind september, maar helaas is het dit jaar toch heel anders..

Ik stuur je een warme groet,
Patricia

A place for my home zei

Ik geniet er ook van. Heerlijk om weer de kaarsjes aan te steken. Brand gezellig zo je kaarsjes en je stoel vind ik erg mooi!

Groetjes, Cynthia