dinsdag 17 september 2013

Nuts...

 
 
 
 
Bij de herfst horen noten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
In the autumn I love nuts
 
 
 
 

 
 
 
Voor decoratie en ook om op te eten.
 
Hoewel het laatste daar vaak bij blijft heb ik ze gisteren
 
eens in een salade gedaan.
 
Met een frisse dressing en wat parmezaanse kaas erbij werd het
 
gelijk een heerlijke herfst salade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
For decoration and
 
for in autumn salades.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
TASTE
 
AUTUMN
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
FINE EVENING
 
 
 
 

 
 
 
 


37 opmerkingen:

Huis in de Provence zei

oja, noten zijn zo lekker in een salade maar ook...broodje brie beetje honing en walnoten.....hier zijn ze zo op!!

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Ja, deze walnoten zijn bijzonder decoratief en ze zijn ook nog eens heel lekker door salades heen. Maar ook bij dat broodje dat hierboven al is beschreven...zie ik nu... haha...
Maar zo op de schaal zijn ze echt prachtig. Wat een kleur en wat een sfeer...
Mooie plaatjes weer hoor...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Ik weet het je post gaat over noten, maar o ik kan mijn ogen niet van die vaas afhouden.. zo mooi vind ik 'm!!

Indruk zei

Hier staan ze ook op tafel omdat ze zo gezellig staan en lekker zijn. mijn dochtertjes breken vaak ook wat nootjes na het eten om op te peuzelen. mooie foto's heb je gemaakt, de vaas is erg mooi ook. Pascale X

Unknown zei

Ha....je hebt je header verandert, leuk hoor.
Wat een schitterende vaas, super gaaf.
Ja...lekker noten, hoort zo bij de herfst.
Mooie post...mooie foto's.

Groetjes,
Inge, my choice

lia zei

Daar is de notenpost... Maar nu wel een keer echt opeten hoor.... En je vaas, is da ook een marmeren urn. Ik heb ook zoiets en daar lijkt hij enorm op.
Zag ook dat je de header veranderd hebt, mooi en simpel.

Liefs lia

Unknown zei

Wat is de herfst toch een heerlijk rijk seizoen, ga ik ook een keertje doen, noten onder de salade, lijkt me heerlijk :)
Fijne avond Bonnie,
liefs, Sonja

Anoniem zei

In de salade doe ik ze ook wel, maar even de noten hakken en in de yoghurt met een lepel honing...heerlijk!
En je vaas is ook een beauty!

Lieve groet,
Gerry

g zei

Wat een prachtig betonnen ornamentje zeg! Mijn oog valt er steeds weer op in je fotos! Nou gezien de temperaturen begin ik denk ik maar weer met de stamppoten. Maar een heerlijke salade is ook goed te doen hoor. Maar ik ben niet zo van uitgebreide salades. Hup snel klaar ha ha. Maar klinkt prima hoor die van jou!

Lieve groet,
Gerralda

La Blomst-Living zei

De herfst is toegeslagen, maar we krijgen er veel moois en lekkers voor terug. Dit is ook genieten!
Liefs, Linda

het moonhuis zei

Lekker walnoten en ook zeer decoratief, mooie foto's hoor!!

Liefs Monica

Sylvia zei

Ik lust ook graag noten, Bonnie, hazelnoten en okkernoten zijn mijn favorieten :-)
Wondermooie foto's !
Fijne week,
Sylvia

Esther zei

Ik ben dol op walnoten. En ze zijn nog gezond ook. En mooi dus...
Groetjes, Esther

ida zei

Heerlijk een walnoot kraken en idd lekker in salade of gewoon voor de sier !
Mooie vaas !
Liefs Ida

Ans van Ispelen zei

Ja,ik vind walnoten ook heerlijk.
En als ik je foto's zo zie,ook erg decoratief.

Groetjes Ans

Fågel Blå zei

Just lovely my sweet Bonnie!
I love it!
Have a nice day
Kathrine

THE BLACK BARN zei

MOOIE VAAS ZEG!
MOOI,MOOI!

FIJNE DAG BONNIE,

MIRANDA

Our photos zei

Mooie herfst foto's!
Groetjes, RW & SK

Claudia Leertouwer zei

Goed idee, vanavond eten wij een salade met noten!

Ús hûs ús thús zei

Prachtige sfeerplaatjes! De noten hebben ook zo'n mooie kleur. En ze zijn nog lekker ook. Ik krijg nu al zin in je heerlijke salade. Ik gebruik ze vaak voor een broodje geitenkaas met honing. Even wat walnoten erop, in de oven en smullen maar!
Groetjes van Aleta

Thuis bij Tjits zei

Walnoten.. ik ben er gek op! We zijn net terug uit de Dordogne en daar hebben we heel wat walnoten aan de bomen zien hangen. We hebben natuurlijk ook walnoten mee naar huis genomen, heerlijk!

lieve groet, Tjits

All Seasons zei

Noten door een salade dat doe ik regelmatig en weet je dat deze noten wel heel erg gezond zijn. Goed voor onze hersenen, dat zeggen ze. Ze lijken er tenslotte op.
Deze noten zijn ook erg lekker door een witlof salade, met rozijnen en een dressing. Ook leuk, even hier recepten met elkaar uitwisselen...

Ik stuur je een warme groet,
Patricia

Anoniem zei

Ik heb genoten van je noten-post! Zo uit het vuistje vind ik er een paar wel lekker. In de salade is ook een goed idee, maar manlief zal ze er dan uitpeuteren (hij vindt ze maar niks). Maar ik ga het toch eens proberen.
Prachtige sfeerfoto's weer! Wat kan een uitgelopen kaars toch mooi zijn....
Liefs, Peetje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mmmm ben er dol op om te eten en ook erg leuk om een krans van te maken ...prachtige plaatjes jij ook een fijne week ..lieve groet rosita

Jolanda zei

Mmmm lekker, ook weer eens meenemen. Ik vind je eerste foto ook mooi, zie allerlei moois in de spiegel:) lieve groet

Marjonel M zei

Walnoten heerlijk, ik vindt je betonnen vaas prachtig zeg!

Groet, Marjonel

hokje zei

Heerlijk om te eten, maar ook zeker mooi om mee te decoreren.

Fijne dag!

Anoniem zei

Hoi Bonnie,
Ik heb je het adres gestuurd maar ik krijg de email terug met als fout dat je mailbox niet beschikbaar is.
Zou je alsnog even op de link in mijn log willen drukken

Lieve groet,
Gerry

Celine zei

Jaaaa noten! Mmmmm.... Geweldig mooie notenpost, ik heb
Er weer van ge-noten ;-) Fijne dag en een lieve groet van Celine

Dineke@esatto zei

Prachtige foto's!!
Lieve groet,

Dineke

Unknown zei

op een of andere manier mis ik steeds weer je nieuwe blogposten maar nu ben je komen zoeken! :D...herfst...geef toe ...zo slecht nog niet!

FF
X

Madelief zei

Het is zo leuk om te zien dat we allemaal onze eigen stijl van fotograferen hebben. Ik zou jou foto's zo uit een stapel kunnen halen :-). Ze zijn weer prachtig Bonnie!!

Een fijn weekend

Madelief x

Ester zei

Prachtige foto's. en hier hangen ze nog aan de boom dus moeten we nog eventjes wachten ...... maar lekker en decoratief zijn ze zeker. Fijn weekend,

Ester

Josephine zei

Lieve Bonnie toch, want ben jij toch een kei in het weergeven van beelden
en sferen......

En je salade doet me watertanden,
lijkt me zalig met de walnoten.

Super weekend lieverd,

Liefsssssssssssss
Josephine


Hann¥ zei

Prachtige foto's weer Bonnie en hmmm walnoten...staan leuk en zijn daarbij ook nog eens erg lekker en gezond...

Liefs Hanny

G-STYLE zei

Wat een mooie rustige sfeer heb je in je laatste posten neergezet.
Ik vind kleur bij jou altijd mooi maar dit ook hoor!

Hopelijk ben je weer helemaal bij met lezen...
Ik wens je een fijn weekend samen met
je gezin en tot een volgende keer.

Lieve groet Gea

Anneke zei

Wat zalig en decoratief zijn walnoten toch. En ze zijn nog gezond ook.
Liefs Anneke