donderdag 12 september 2013

Less...

 
 
Ook in de herfst houd ik een herfst schoonmaak.
 
Ga alles weer even bij langs
 
 
 
 
 
 
I also clean my home in autumn
 
 
 
 

 
 
In de herfst heb ik behoefte aan weinig en leeg
 
Weinig accessoires en wat er staat is natuurlijk en aards van kleur.
 
De herfst vraagt bij mij om minimalisme.
 
Rust en ruimte om straks tegen de kerst daarentegen heerlijk uit te pakken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I want less in this season
 
less accessoires







 
 
 
En alle kleur gaat eruit
 
 
 
 
 
 
 
No colour
 
 
 
 

 
 
 
En zo met het zonnetje erbij.....
 
is het leven goed.....
 
 
 
 
 
 
 
And today while the sun is shining.....
 
life is good.......
 
 
 
 

 
 
 
ENJOY YOUR DAY


28 opmerkingen:

lia zei

Ja, helemaal mee eens....
En kijk dat oudje er eens lekker bij liggen, zit opeens met tranen in mijn ogen omdat ik aan Onze Kitty moet denken.

Liefs lia

Home and Lifestyle zei

Aan een herfstschoonmaak doe ik niet, maar rust in huis is altijd prettig...vooral met een zonnetje erbij ;-)!

Alvast een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Our photos zei

Leuke foto van de kat!
Groetjes, RW & SK

Anoniem zei

Dat maakt het opruimen tenminste leuk, om dan weer eens kritisch te kijken naar wat je hebt staan. En wat je in de zomer prachtig vond, vind je nu te veel.
Leuk, je slapende poes op het einde. Volgens mij hadden we hetzelfde gevoel daarbij: toevallig eindig ik ook zo bij mijn post, hihi. Het blijven heerlijke gezellige beesten!
Liefs, Peetje

Ans van Ispelen zei

Wat een rust.
Erg mooi.
Ik houd ook erg van natuurtinten en ik heb er een vleugje bordeauxrood bij in huis.

Groetjes Ans

Jolanda zei

Mooi, maar ik ben nog aan t nazomeren...misschien tegen beter weten in. Lieve groet

Unknown zei

Wat gezellig en rustig allemaal...daar houdt ik wel van.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

Mayflower zei

Die rust die je foto's uitstralen daar hou ik wel van. Prachtige sfeer en ja straks met de feestdagen dan pakken we weer uit hihi. Alhoewel ik een iets minder uitbundig kerstversiering ook steeds mooier ga vinden.
Fijne avond en liefs, Mea

Indruk zei

Ik vind de herfst een heerlijk jaargetijde! Weer lekker kaarsen aan, mooie takken maar ook vesten en sjaals aan, heerlijke geur van bladeren. We hebben ook een prachtzomer gehad dus nu genieten van de herfst. Mooie rustige sfeer bij jou. Pascale X

Anoniem zei

Echte schoonmaken houd ik niet. Als iets schoon moet, dan doen we dat.
Maar opgeruimd, ja, daar houd ik wel van.
Ik hou van de herfst, dan leef ik op.
Daarom mag er voor mij wel een kleurtje bij.
En het zonnetje kwam hier pas tegen de avond.
Ik wens je een mooie avond Bonnie!

Liefs, Gerry

Marian zei

Prachtige plaatjes....en hier was het regen :( dus jullie poes had geluk :)

Joke zei

Eenvoud siert de mens zo ook jou foto`s die zijn puur, naturel, sober en sjiek net zoals de herfst.

Groetjes Joke

ida zei

Rust daar hou ik van en met de herfst in aantocht kaarsjes aan gezelligheid in huis ! Mooie foto's trouwens .
Liefs Ida

ida zei

Rust daar hou ik van en met de herfst in aantocht kaarsjes aan gezelligheid in huis ! Mooie foto's trouwens .
Liefs Ida

Petra zei

Grappig, ik maak ook altijd in september nog even schoon en richt daarna de boel in de herfst. Bij mij is dat meestal rond de 22ste, ook omdat ik dat zo heerlijk kan combineren met kransen maken.

SOBERenSTIJL zei

Daar ben ik het mee eens...je foto`s stralen al rust uit.

Groetjes, Dorine

Marjonel M zei

Van rust en gezellig ja daar hou ik ook van, mooie foto`s.

Groet, Marjonel

La Blomst-Living zei

Zie ik daar nou opeens een slak, betekent dat je rustig aan gaat doen, maar je gaat toch ook schoonmaken???
Hoe dan ook, je foto's zijn weer heel mooi en stralen rust uit...
Lieve groetjes, Linda

Unknown zei

prachtige foto's en sfeertje!

goed weekend alvast :-)

liefs, Debby

g zei

Grappig ik ben ook al bezig om alles wat te was weg te halen. Het zit em echt in het seizoen. Donkere dagen vragen om less is more.

Groetjes,
Gerralda

Unknown zei

Dat is ook de kunst om het met weinig gezellig te maken, rust in je interieur. Dan pas kan ik ook genieten. Zo ben ik net jarig geweest en overal staan nu bloemen (heel lief hoor!), maar toch word ik er onrustig van. Gelukkig weet iedereen wel dat als ze me bloemen geven het in iedergeval wit moet zijn. Zelf had ik net rozebotteltakken gehaald en vond dat wel genoeg... Ook met de kerst hoeft het van mij niet te druk. Ben benieuwd hoe het er dan bij je uitziet.
Lieve groet,
Karin

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat lekker is het dan he, om zo schoon te maken en alles weer even een ander gezicht te geven. Heerlijke rust in je huis heb je dan.
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Claudia Leertouwer zei

Prachtige kleuren!

Bizzy @ home zei

Rust in huis geeft rust in je hoofd, heerlijk.
Lieve groet, Renny

Kom Achterom zei

Mooi verstild hoor! maar bij mij stromen de dennenappels en eikels en heidekransen het huis binnen!! ojee bij mij niets verstild!
Fijn weekend
Yolanda

Dineke@esatto zei

Mooi!
Geweldige foto's!

Fijn weekend!

Dineke

hokje zei

Het ziet er wel heel sfeervol uit! Ook hier weinig kleur in huis tijdens de herfst en kerst... daar wil ik voorlopig nog niet aan denken ;))

Fijn weekend.

A place for my home zei

Mee eens! Hoewel ik mezelf er met regelmaat op betrap dat ik soms teveel in huis zet. Maar less vind ik echt more.

Groetjes, Cynthia