maandag 23 augustus 2010

Wishing a warm september

Vandaag is het weer lang niet alles
de regen valt tegen de ramen
Today the weather isn't sunny at all
it is raining and raining

Toch is de zomer nog niet voorbij
vaak is september nog genieten en warm
Still summer is not over yet

Ik ga nog voor een warme september maand
om nog te genieten van een lange na-zomer
I hope september will be warm and sunny......
To enjoy....

De herfst mag nog even buiten blijven
Authumn may still stay outside my home





33 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Ik hoop met je mee!

Liefs Claudia

Jeanette zei

Tis huilen met de pet op:-) hopen dat september nog wat mooi na-zomer mag geven, de vooruitzichten zijn nog niet geweldig. lekker binnen wat aanrommelen kan ook fijn zijn....fijne week!

Lieve groet, Jeanette

Miranda | Taxx Life Blog zei

Voor een warme septembermand ga ik zeker met je mee, ik hoop het echt. Dan begonnen we goed en dan eindigen we goed, laten we het daar maar op houden. Wat een geweldige kopfoto heb je, erg mooi!

by kuzz zei

Ik sluit me helemaal bij je aan...de herfst mag nog even wegblijven...
Mooie plaatjes (weer) :))
groetjes, erna

La Maison zei

Ja laten we hopen op een zwoele september, hoe noemen ze dat ook alweer, Indian summer?
Ach en regen is goed voor de tuin toch???

gr. Hermine

Anoniem zei

Liebe Bonnie,
danke für Deine schönen zarten Hortensien-Bilder. Auch Dein neuer Header gefällt mir gut. Die Kette sieht klasse aus, hast Du sie selbst angefertigt?
Das Wochenende war richtig schön warm bei uns, wir waren sogar nochmal baden. Aber heute regnet es schon wieder und es ist kälter. Ich hoffe auch auf einen schönen warmen September.
Liebe Grüße
und eine schöne Woche wünscht Dir
Ulrike

Janny zei

Fantastisch mooi weer echt geweldig
en ik wens jou en je gezin ook een hele mooie maand September toe
Groetjes Janny

lia zei

Het is hier nog droog, maar wel donkere wolken met zon. Maar toen ik vanmorgen aan het werk was, had ik het zweet op de rug staan, zo benauwd. Dus dat kan nog wel wat worden straks.
Maar wij hebben hier nog helemaal niets te klagen met het weer.
En we rekenen gewoon op een prachtige na-zomer.

fijne week, lia

Michaja zei

Hier ook al de hele ochtend regen. Dat is nooit leuk en al helemaal niet als je op vakantie bent. Hopelijk is het een dag en schijnt morgen het zonnetje weer!
Lieve groet
Michaja

jolanda zei

Wanneer ik aan de herfst denk, denk ik niet in de eerste plaats aan regen. Dan denk ik juist aan de mooie dagen die de herfst ook zeker kan hebben.
Niet zo warm, maar toch de zon. En dan al die bomen met hun mooie gekleurde bladeren... prachtig!!
Ja hoor, ik hoop ook met je mee dat er nog een heleboel van de mooie dagen komen.
Je foto's zijn weer prachtig trouwens!!
liefs, jolanda

Fågel Blå zei

Hello!!!!
This photos are so specell...
I love them!!!!!
have a nice Day, and a nice week!
Kathrine

Pierelantijntjes zei

Het is inderdaad net herfst als je naar buiten kijkt, maar september kan zeker nog heel mooi zijn, dus daar gaan we gewoon voor.
Prachtige foto's hoor.
Liefs Ester

Jeanette zei

Laten we hopen dat september ons nog verrast met wat mooie nazomerdagen voordat de herst echt losbarst.

Prachtige foto's, mooi gestyled.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Ja.....daar ga ik ook voor Bonnie....een heerlijke lange nazomer. Vanmorgen leek het wel herfst, maar nu schijnt de zon.
Wat heb je je blog mooi verandert, een prachtige Headerfoto en ook de foto's van deze post zijn weer stuk voor stuk plaatjes.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Kijk dat zijn berichten...helemaal met je eens !!!.......heerlijk lang nazomeren......de zon schijnt hier volop weer...en het is warmmmmmmm...benauwd....pffff......echt geen herfst......liefs Ria.......ik zit moed te verzamelen om te gaan strijken.....hahahahh!!

All Seasons zei

het is echt erg vandaag met het weer, ik word er ook niet echt vrolijk van. Dan maar gewoon lekker in huis aan de gang, vanmorgen achter de naaimachine gezeten, da's goed te doen met dit weer :)
Ik ga ook voor een heerlijke warme september maand en toch is dat vaak het geval in ons land, zoonlief is eind die maand jarig en heel vaak is het erg mooi, zelfs warm weer. Dus we gaan ervoor ☼
Geniet van de dag
lieve groet,
Patricia

Passione Helena zei

Het was idd erg herfstachtig vanmiddag. Toch was het nog behoorlijk warm. Het doet anders vermoeden wanneer je naar buiten kijkt. Maar als velen..blijf ik ook positief. Het wil nog weleens weer omslaan, en wie weet hoe mooi het nog kan worden.Er zijn weleens mooie dagen tot november aan toe geweest.
Of ben ik nu te positief;-)hihi.

Je hebt echt prachtige sfeerfoto's geplaatst!

Ik geniet ondertussen nog even verder van het avondzonnetje. Hopelijk jij ook.

Fijne avond,
Liefs Helena

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, great photos...I love hortense and angels!!!
Nice evening
Hugs
Fleurette

Room Seventeen zei

Bonnie wat heb je een fantastisch mooie banner! Echt supermooi gedaan. Die kom, de naam van je blog, prachtig gewoon!

Room Seventeen zei

O ja, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ook op een warme septembermand hoop. En op een warme oktober,en een warme november. Geen winter graag. Oh ik heb z 'ón hekel aan de winter.
Groetjes Hennie

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Laten we hopen dat we nog een beetje zomer krijgen :-)!

Lieve groet, Madelief

Sylvia zei

Prachtige foto's met de hortensia, Bonnie !
We hadden hier een prachtig weekend, vandaag de ganse dag regen. En ja, laten we samen hopen op een mooie septembermaand !
Fijne week,
Sylvia

Anoniem zei

Het is zekers erg nat en door de wind zijn wat van mijn verzamelde spulletjes kapot gevallen,echt balen,maar jou prachtige foto`s geven zonneschijn,hortensia`s zijn zo geweldig,ik hoop ook op een mooi najaar,fijne week,lieve groet Joke.

Unknown zei

Ben het helemaal met je eens, Bonnie! Ik wil nog geen herfst, en ook geen regen, maarja...wat willen we...
Groetjes van Nic☼le

Unknown zei

AMEN!!!.....ik ben dol op winter maar moet nog niet dénken aan een warme trui!!!!!!!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaa Bonneke!!!:D

Liefs
Lynda

Marianne zei

Ik ben er ook nog helemaal niet klaar voor, maar terwijl ik dit type hoor ik de wind blazen en kan ik de koelte in de lucht voelen. De herfst komt eraan of wij er nu aan willen of niet. Och ja, ik zou ook echt niet in een land zonder seizoenen willen leven.

flowing moments zei

Prachtige Hortensia en ja ik hoop ook op een mooie Septembermaand met nog mooie temperaturen.

Groetjes Joke

Stina zei

Vindt de herst ook wel gezellig hoor, die harde wind tegen de ramen de kaarsjes weer aan, het heeft wel iets.
Maarrr...als het zonnetje nog schijnt, natuurlijk genieten we daar van.

liefs Stina

Brechtje zei

Ik vind nazomer altijd zo'n prettig woord, ik weet niet waarom, maar het klinkt comfortabel, zacht, vriendelijk. Misschien raar dat ik dit nu hier zeg, maar zo voelt het wel... Fijne nazomer voor jou hoor!

De Ruijsbroekjes zei

Nou weet je...ik heb de eerste 2 weken van september nog even vakantie...ik hoop dat het droog is, dan ben ik helemaal blij..

Sandi zei

Your photos are just beautiful! I love hydrangea flowers and you have captured them amazingly!
Blessings~

Corine(THUIS) zei

Bonnie dankjewel voor je lieve meeleven!!
En ik ga ook voor een warme mooie septembermaand hoor!!
Het heeft hier vanavond gestormd..!! Vreselijk gewoon!
Groeten, Corine(THUIS)

Irma zei

prachtige foto's Bonnie ik ga het met he mee hopen want de herfst is niets voor mij, liefs Irma