dinsdag 10 augustus 2010

Way of life.....

Zolang ik me kan heugen zit brocante al in mijn bloed....
Een way of life
As long as I can remember I have a great love for brocante
A way of life


Niet alles moet oud...nee een mooie mix en match van nieuw met oud
Zoals hier in mijn keuken
Not everything has to be old......
as you see in my kitchen
I look for a perfect match from old and new items
mix and match......
Een paar prachtige potten van Jeanne d`Arc Living......
Vind dit nog steeds één van hun mooiste items.......
Some glass jars from Jeanne d`Arc Living
Still one of my favourites......


En dit bord....echt geen oudje hoor........al zou je dit misschien zo denken
......
LIFESTYLE IN A CLASS OF MY OWN








40 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het doet er bij mij ook niet toe of iets oud of nieuw is: als het maar een bepaalde stijl is, die past in mijn interieur! Brocant maar ook stoer...daar ligt mijn hart!

Mooie foto's Bonnie! Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Het liefst heb ik alles oud maar heb ook een mix van oud en nieuw...voor manlief die niet van oude zooi houd (zoals hij het noemt) Idd prachtige potten van Jeanne'd Arc Living, had ze nog niet eerder gezien.
Fijne dag.
Lieve groetjes Tilly.

Zwergenwelt zei

Liebe Bonnie,
du hast immer so schöne Dekoration und zauberhafte Fotos... wunderschön!
Ganz liebe Grüße, cornelia

Yvonne zei

Oude Brocante heeft mijn voorkeur, laat ook steeds meer oud, gewoon zoals het vroeger was, maar ook de nieuwe spulletjes van JD vind ik superrrr, of af en toe zelfs wat kitch er door heen, ook grappig
vind het soms wel moeilijk om het niet te bont in huis te krijgen, want sober vind ik juist ook geweldig mooi, straalt weer veel rust uit, grrrrrrr soms toch wel moeilijk om de juiste balans te vinden haha
vind jouw potten super gaaf, net als jouw foto's !
Groetjes Yvon

Ali @ Betty and Violet zei

I love your mix of old and new ~ I am a big follower of Jeanne D'Arc ~ beautiful!
Ali x

~*~ saskia ~*~ zei

GEZELLIG * GEZELLIG *
Een leuke dinsdag Bonnie! xx

Unknown zei

die potten zijn prachtig Bonnie....stoer daar hou ik wel van!
Ik ben momenteel verslingerd aan broodplanken:)...heb ze dan in diverse afmetingen.....staat mooi met mn oude terinne, die weer gevuld is met rode uien en knoflook......keileuk!!!!

Liefs,
Lynda

Carre zei

Hoi
Prachtige potten van Jeanne'd Arc Living...Groetjes Karolina
Een fijne week

Karin zei

Mooi hoor die voorraadpotten. Het blijft gezellig om van die mooie hoekjes in je huis te maken vindt je niet. Ennuh...lukt het nog een beetje, de kunst van het weglaten *grote grijns*

Tuur zei

Prachtige foto's en potten...
maar de kleur van de hortensia is ook heel erg mooi erbij

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, so these are very beautiful and interesting photos.....I applaud you!!!!!!!
Have a nice summer days:)
Hugs
Fleurette

Haikey love of living zei

Hoi Bonnie,

Ik hou ook erg van een mix. Zowel oud brocante vind ik mooi, maar soms ook wel strak en nieuw. je potten zijn in ieder geval geweldig!

groetjes, Haikey

basiclabelSweden zei

Gezellig even bij jouw in de keuken, ooh ik mix er ook wat af, alleen mijn basis moet wit zijn dit is al jaren zo en dat blijft denk ik ook wel, in de jaren 90 door Jan aangestoken hahah...

Kram*Marion

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik hou van oude spulletjes. Maar juist die combi met iets nieuws is heel leuk! Prachtige foto's heb je gemaakt!

Unknown zei

owwwwwwwwwww jee....heb ik mn naam niet op het kaartje gezet??????(weer eens niet;)))...ik verstuur ZO vaak pakketjes waar ik dan weer vergeet het kaartje in te doen....)
Als ie met bloemen en servies was....yep.....I was me!;)
Tastbare award;)

Liefs
Lynda

Laura @ 52 FLEA zei

Hi Bonnie,
Yes, I am convinced we are soul sisters! LOVE those glass jars!!!! Your kitchen is wonderful with the perfect mix of old and new. As always, your photos are amazing! Hope you are having a good week!
:)

It's me zei

Hoi hoi....ik ken die potten niet....zeker van voor mij tijd??? hahahah!! heb jij ze nog te koop dan????..mooie foto's weer meis...........en tja jongens feestjes....kweetniet...die houden toch niet van bloemen?? zal het even aan de baas vragen als ie thuiskomt straks.......liefs liefs Ria......ga even kijken of ik ze zie ......

It's me zei

snik........

lia zei

Oud of nieuw maakt niet zoveel uit, als je maar niet voor oud betaald en het nieuw is. Want daar heb ik zo'n hekel aan. En bij mij is het ook altijd al oud geweest, zolang ik me kan herinneren. Mooie plank trouwens..

lieve groet Lia

jolanda zei

Mooi juist om oud met nieuw te combineren. Wanneer je een mooi oud stuk op een nieuw kastje of tafeltje zet, vallen beide juist extra op vind ik.
Mooie foto's heb je weer hoor. Ik ga zo nog even je andere posten bekijken, want tijdens m'n vakantie heb ik vast het 1 en ander gemist! :-)
groetjes jolanda

Jeanette zei

Ik vind een mix van nieuw en oud wel heel erg leuk. En het blijft inderdaad de kunst van het weglaten. Als je niet uitkijkt staat je kamer/keuken vol met accessoires.
Door het bloggen kwam ik in aanraking met JDL en dat vind ik helemaal super.

Lieve groet,
Jeanette

Jeanette zei

Wilde nog even zeggen dat ik je berichtje niet had weggehaald, wellicht een lichte ongesteldheid van mijn blog....

Tot blogs,
Jeanette

It's me zei

Hij komt er nu life in....vraag het even....ja dat wil ie !!! dan gaan we vogelhuisjes timmeren zegt ie !!

Ik ga zo even op het net kijken..............liefs Ria.....

Janny zei

Helemaal geweldig TOP
Mijn complimenten hééééééééL mooi
Fijne avond groetjes Janny

De Ruijsbroekjes zei

die glazen potten..zucht die zijn dan ook wel hel erg gaaf met die bijzondere deksels ! zijn die ook van jd'arc? Mooie foto's en wat en schattig flesopenvogeltje heb je daar liggen !

Unknown zei

*gooitpumpsaandekant*.....ik heb een nieuw plaatje opgezet Bonnie, kom je nog een rondje dansen???? *STAPTIKSTAPTILSTAPTIK*;)))))


X

Monica zei

Fabulous, Bonnie! Love those jars...
Hugs,
Monicax.

Corine(THUIS) zei

Supersfeer!! Prachtig oud en nieuw horen bij elkaar...
Groeten, Corine(THUIS)

Jeanette zei

Een mix van oud en nieuw maar toch m`n voorkeur naar wat oude brocante, iets met een verleden en verhaal daar ben ik gek op! Fijn om even weer op je blog te zijn, na een dikke maand ga je toch behoorlijk wat missen hoor:-)

lieve groet, Jeanette

Jolanda zei

Supersfeertje weer, mooie mix van oud en nieuw. Genieten...zomerse groet

Musenkuesse zei

Liebe Bonnie,
deine Fotos sind wieder einmal herrlich .....

Liebe Grüße
Tina

Caatje zei

Ik kom hier bij jou op de koffie, tjee dat ik je blog niet eerder heb ontdekt.
Mix&Match - oud/nieuw - antiek/zweeds warenhuis - heeft mijn voorkeur.

Groetjes en een fijne avond, Carina

alma zei

Mooie Mix hoor! Heel fraai weergegeven. Leuk hoekje met die blauwe hortensia!

Groetjes
Alma

Josephine zei

Heerlijk altijd Bonnie hoe jij zo sfeervol alles op de foto zet. En inderdaad is zo'n mix van oud en nieuw juist heel erg mooi als je de juiste dingen combineert, en daat ben jij erg goed in!!!

Lieve groet, Josephine

Fågel Blå zei

Oh dear!
So lovely wonderful photos i love them!!!!!
The pictures have i buy in a shop!
Its so nice!
Have a nice day!
Kathrine

yvonne zei

Prachtig!!!!!!

Hoe zo je bent creatief,kijk eens goed!!!!

Alles is erg leuk op jou site,ga er vooral mee door.

Ik zit te genieten altijd

groetjes yvonne

@nne zei

Bedankt voor je bezoekje. Mooi hoe jij oud en nieuw weet te "matchen" tot een prachtig geheel. Ik geniet steeds weer van je blog. Lieve groet, @nne

bijzonder-oud zei

Hallo Bonnie,

Wat een mooie foto's heb je gemaakt, ik ben ook helemaal verslingerd aan brocante, ook al heeeeel lang :-). Ik vind die potten ook heel mooi zeg van Jeanne d'arc, nog niet eerder gezien.

En je vroeg naar m'n oppaskindje, dat is heel, heel verdrietig, maar het gaat niet goed. Afgelopen dinsdagavond laat kregen we een telefoontje dat de chemokuur niets heeft gedaan (ze heeft drie hersentumoren) en ze kan ook niet geopereerd worden, ze kunnen niets meer doen....echt zo erg, zo'n klein meiske, 2 jaar oud....ik kan er met mijn verstand niet bij..

Lieve groet, Yolanda

Room Seventeen zei

Hoi Bonnie, ik hou ook van een mix van nieuw en oud, is toch vaak de mooiste combinatie.
Groetjes Hennie

Anoniem zei

Zucht.. fuut.. fuut.. hoe krijg je het voor elkaar om steeds zulke prachtige posten te maken en wat heb je veel verzamelde oude en nieuwe spulletjes,wou dat ik al zo ver was met verzamelen,ja ik weet,alles op zijn tijd haha,lieve groetjes Joke.