vrijdag 16 april 2010

INSPIRATION2...........


Je hebt hier wel het één en ander voor nodig.....
Dus eerst even shoppen.

Mijn keuken tafelstuk
.......



Ontkurk de kurken..........

Deze zijn prachtig tussen een boeket zijde-bloemen
.....



Aan een paar zit zelfs nog de echte oud rose kleur van de rode wijn.....

hik......





Zelfs een rank nep knoflook zit erdoor.......

Maar je zou ook echte bollen kunnen doen

........



De kurken zijn op een saté prikker gezet

Zo prik je ze er makkelijk tussen
....



Prachtig dit natuurprodukt........

Mooie teksten........




Mijn boeket wil ik even virtueel doorgeven aan lieve F.

Lieverd, heel veel kracht en liefde en steun wens ik je toe.
Ik denk aan je
........



In de kamer heb ik er één gezet met de heerlijke geurende badzeepjes.

Voor de liefhebbers....(Ik kreeg nogal wat vragen erover) gekocht bij de dames van Mooi!...
*
De prachtige druiven zijn mijn pronkstukken.......
Brocant en helemaal gemaakt van glas......


Zo heb je een echt geurend tafelstuk
......
Waarschijnlijk gaat het dit weekend gebeuren......
DE 1e NOTIALE ROKJESDAG!!!!
FIJN WEEKEND



Uncork the corks.......
I made this kitchen piece with corks and all sorts of silk flowers
Even with delicate garlic and grapes......
I love this old corks, real nature....
You can make also one with smelling and lovely little soaps.
You see at the last one.......
This weekend it may happen....
The first national skirt day!!!
FINE WEEKEND

40 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik ben helemaal onder de indruk...ik vind het een prachtig stuk, het is in één woord af! En je kunt er zo lang mee doen!

Ik heb sinds kort kunsttakken met magnolia's...ik had nooit veel met nep, maar mooi nep is absoluut niet lelijk, daar ben ik inmiddels wel achter!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Nicole Claudia zei

Wat een verrassingen zitten er in je tafelstukken... kurken... knoflook... geurende zeepjes!! Prachtig. De vaas is ook zo mooi en die zachte tintjes erin. Ik ga iedergeval de kurken bewaren en op zoek naar mooie geurende zeepjes!!

De laatste foto is ook zoooo leuk!! De schoenen passen qua kleur wel mooi bij haar rokje... maar de maat...?!?!? Hahaha, ik vind hem prachtig!!

Groetjes, Collie

Een sneller kloppend hart zei

Wat heb je het stuk mooi gemaakt zeg, creatief en zulke prachtige kleuren!
Je laatste foto is toch wel de klapper voor mij, ik hou daar zo van...'t klein meisje in mama's schoenen, heerlijk!

Fijne dag!
Groetjes, Veronique

Yvonne zei

Wauw prachtig tafel pronk stuk Bonnie, maar ik val nog meer voor die kleine schattige beentjes, het rokje en de hoge hakjes hihi, wat een ontzettend leuk fotootje is dat !
Lieve groetjes en een goed weekend gewenst!
Yvonne

Corina zei

Wat een prachtig tafelstuk heb je gemaakt, zo orgineel en elke keer zag ik weer iets anders, zo mooi!
Fijn weekend!
Groetjes Corina

Kind An Huys zei

Een echt dametje! Wat schattig.....
En dan op zulke hoge hakken, geniet van je lieve meisje!
Fijn weekend, en je tafelstukken zijn prachtig, je foto's laten wel zien hoe mooi nep kan zijn!
Lieve groet, Anne.

All Seasons zei

Geweldige foto die té grote schoenen, tja dit zijn echt meiden, je zou het bijna oud kunnen vergroten.
Je tafelstuk heb je erg mooi gemaakt, daar kan je lang plezier van hebben, leuk idee met die kurken erin verwerkt.

Geniet van een heel fijn weekend
Lieve groet,
Patricia

Passione Helena zei

Wat een prachtig tafelstuk heb je gemaakt! Het ziet er heel bijzonder en decoratief uit.

En je rokjesdag...GEWELDIG!
Ik heb zelf geen meiden, heerlijk dat getut!

Fijn weekend!
Lieve groet, Helena

Karin zei

Ik moet dus aan de wijn, en shoppen voor een rok. Dat wordt druk....doei!
Karin

Bizzy @ home zei

Een prachtig verrassend boeket heb je gemaakt. Leuk met die kurken erin. Ik spaar ze ook al een tijdje, zat aan een krans ofzo te denken. Maar alleen de echte vind ik mooi...zo snel gaat het niet..
Fijn weekend,
Groetjes Renny

Unknown zei

GEWELDIG!!! kan niet anders zeggen!! Dit is een idee om te onthouden!!!! SUper!!!

Groetjes
Lynda

Rianne zei

Leuk! die kurken, ik had er nog nooit aan gedacht om ze zo te gebruiken!
Fijn en zonnig weekend!

Pierelantijntjes zei

Wat een prachtig stuk!!! Ik zit bijna te kwijlen eerlijk waar. Omdat ik alleen maar kunstbloemen binnen kan hebben is dit helemaal mijn ding.
Dank je voor de tips.
Fijn weekend,
Lieve groet van Ester

Loveforpiemonte zei

Wat grappig die kurken, ik bewaar ze altijd zonder te weten wat er mee te doen. Dus dit is wel een leuke inspiratie.
Ik wens je een fijn weekend, Madelon

It's me zei

Hoi hoi.mooi gedaan hoor!!...maar ik zie het liever met echte bloemen................dat zul je begrijpen....................er komen hier echt geen kunstbloemen in huis hoor!! maarja das voor mij makkelijk zeggen...........ik kan gewoon pakken wat ik wil...............maar ik vind hem superrr geslaagd .........en da laatse foto !!!! ooooooooooooo zo geweldig !!! fijn zonnig weekend .....lieve groetjes Ria

Anoniem zei

Wat maak je toch altijd weer mooie foto's! Maar eh...ben je alweer nuchter???

Fijn wekend!
Groet,
Karin

alma zei

Wat een verschillende dingen bij elkaar en wat leuk gevonden!! Ziet er mooi uit en prachtig weergegeven. Het weer wordt prachtig dit weekend dus lang leve de rokjes!!

Geniet lekker!!

AlmY

greet's foto's zei

OH,,Bonnie,,je kleine meid,,zo schattig,doet me aan mijn kleine meisje denken,die liep ook zo graag met mijn schoenen,jij misschien ook wel.je foto's zijn erg mooi,mijn kurken gooi ik altijd weg zonde he maar ja je krijgt al zoveel troep,en als je ouder wordt wil je steeds minder.

groetjes oma nijn

lia zei

Dat boeket met kurken is wel heel leuk. Die ga ik onthouden. Samen met knoflook in een keuken.

Enne zat nog even naar aanleiding van de laatste foto, de foto's rechts te bekijken. Wat een leuk ding is het toch. Vooral waar ze die rood en witte blok blouse aan heeft.
Ze word groot hoor.

fijn en zonnig weekend
lieve groet Lia

Ger zei

Wat een mooi geheel.......het lijkt wel op een ''vaas des overvloeds'' Nou moet ik eerlijk bekennen net als Ria dat ook ik niet van de kunstbloemen ben......maar als ik hier naar jou mooie creatie kijk met al die leuk gecombineerde materialen ben ik om......
Helemaal niet nepperig!!!

....en die kleine mollige beentjes in die veel te grote schoenen.....wat 'n lief plaatje!!!

Fijn weekeind en lieve groet,
Ger
Ik ga je volgen hoor,leuk,leuk!

Brigitta zei

Hmmm ik ben bang dat wijn voorlopig niet op mijn dieet staat, maar daarna ga ik zeker kurken sparen, wat een leuk idee.

Ik weet ook niet of ik straks in Beatrixoord zoveel kan internetten maar ga zeker proberen, de blogs te blijven volgen en af en toe zelf iets vermelden indien mogelijk.

Fijn weekend alvast en wat een leuke foto van je kleine meid in jouw hoge hakken. Die van mij draagt tegenwoordig hakken die hoger zijn dan de mijne LOL ;-)

liefs
Brigitta xx

Anoniem zei

Prachtig gemaakt en haha``hik``kurken zijn gaaf he,ik heb ze ook lange tijd gespaard en ik zelf lust geen wijn,dus mijn ex moest de flessen op drinken en ik verzamelde ze in een oud glas,nou ja voorraad pot,helaas heb ik het niet,maar hij,maar ik wilde niet al het moois meenemen toen ik wegging en wat een schattige foto met de te grote schoenen,grappig om te zien,dat bepaalde altijd zullen zijn want ik liep vroeger ook op de schoenen van mijn moeder,ik wens je een fijn weekend en ik heb genoten van je post,lieve groet Joke.

Sylvia zei

Prachtig tafelstuk, Bonnie !
Schattig die foto van je
dochtertje !
Fijn weekend,
Sylvia

Mayflower zei

Hoi lieve Bonnie, wat een prachtig bloemstuk op de Franse vaas en wat een leuk idee met de kurken, ik heb nog twee stopflessen vol kurken, een bewaartic van mij hihi, dus pik je idee misschien wel eens. Wat lief dat je dit mooie boeket aan iemand doorgeeft die het zo nodig heeft.
Ohhh........rokjesdag, ik ben er helemaal klaar voor haha. Wat een ontzettend leuke foto van Jade.......heerlijk zo'n echte meid op mama's schoenen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Wat staan de bloemen mooi in de Franse tuinvaas. Zelf gebruik ik ook vaak zijde bloemen in combinatie met echte bloemen. Als je het niet weet, zie je het niet, zo mooi zijn ze van kwaliteit. Leuk die kleine beentjes in je zwarte hakken!!

Fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

G-STYLE zei

Hallo Bonnie,
ik zie dat ik een aantal posten van je hebt gemist en ze zijn nog wel zo leuk , stuk voor stuk !
Ook jullie zijn in de tuin bezig zag ik maar volgens mij is die van jullie een stuk groter dan die van ons en wat ik van je begreep , nog in aanleg ?

Je stuk voor op tafel vind ik zo origineel , die knoflook erin is helemaal leuk zeg !!

En die kleine meid in de hoge hakken is natuurlijk ook weer een super plaatje geworden .

Nou , ik ga stoppen , we zijn de hele dag bezig geweest in de achtertuin , alle onkruid is weg en morgen gaan we de stenen schoon schrobben .
En nu lekker relaxen op de bank met een koppie thee denk ik .
tot de volgende keer, lieve groet Gea

bijzonder-oud zei

Hallo Bonnie,

wat een leuke en originele bloemstukken heb je gemaakt zeg! Echt heel mooi geworden!

groetjes en een heel fijn weekend,
Yolanda

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een prachtig tafelstuk, Bonnie! Er zit heel veel moois in!!!

Een heerlijk weekend, veel groeten van Saskia

north pal zei

great arrangement! but, i really love the jade in the dress up shoes. she has to be such a dear. your boys must love her to pieces. Bestest, Denise

Carolyn zei

It is a beautiful center piece-thank you for the inspiration.
Sweet photo of little Jade's feet in Mama's shoes.
Have a good weekend,
Carolyn

Fluitenkruid zei

Hoi Bonnie, wat een bijzonder en origineel bloemstuk. Je dochtertje is zo schattig. Een heel fijn weekend wens ik je. Groetjes Jannet

Bleudelavande zei

Hi Bonnie, such wonderful floral deration!!!
Have a nice weekend you too

Haikey love of living zei

Wat heb je het stuk mooi gemaakt zeg, creatief en zulke prachtige kleuren!
En dan die kurken, hoe kom je erop.
De foto's van je meisje zijn om op te smullen :-)

groetjes, Haikey

The things I like to do zei

Een hele leuke tip voor thuis.

Fijne zondag.

Marion zei

Hoi Bonnie,

Mooi je tafelstuk met al die verassende spulletjes erin.
Kurken heb ik ook een hele verzameling van in oktober verwerk ik ze altijd in mijn bloemstukjes samen met hortensia dat kleurt dan zo mooi met de rode wijn kleur op de kurk.
En je laatste foto....een plaatje hoor!

Fijne zondag nog.

Lieve groet Marion

-::Maris::- zei

De foto's van je bloemstukken zijn prachtig geworden maar de laatste foto steekt er boven uit!

Fijne dag!

Groetjes Maris

Cindy at her Country Home zei

Hmmmm.....(lieve zucht) wat SUPERTJES lieve Bonnie je creaties, ben er helemaal van onder de indruk! Ja, wanneer niet als ik even bij je kom lezen en vooral mijn ogen laten strelen onder de heerlijke posten wat je laat zien. Het allerleukste vind ik die schattige beentjes in de grote mama schoenen, GEWELDIG! "Tante Cin" doet mee met de nationale rokjesdag hihihi..., gister lekker mijn benen laten bruinen. Enjoy your sunny week, Love Cindy

Catharina Maria zei

Het zijn prachtige stukken maar het allermooiste vind ikde foto met de hoge hakjes en die heerlijke stappertjes erin !
Lieve groet van Rini

SeelenSachen ♥ zei

Beautiful pictures!!

Greetings from Austria,
Nora

Jennifer zei

Where on Earth do you get these superb ideas? They are so unique! You add touches that win my heart... the corks the garlic - I love it! Sometimes I want to make you up a little box of treasure from my house and ship it as a gift of American things to see what you would make - what do you think? Jennifer jennsthreegraces