zaterdag 10 april 2010

GARDENING.....

Wat is er nu fijner dan een dag wroeten in de aarde
.....

Planten, verpotten, onkruid wieden
........

Meer heeft een mens niet nodig
.........

Fijne avond en fijne zondag
........
*****
Tip: Ga eens gezellig langs bij: http://thethingsiliketodo.blogspot.com/
Zij heeft werkelijk een prachtig blog en verdient zeker meer volgers....
En voor alle nieuwe volgers op mijn blog: DANK en voel je welkom



What can be more fun than gardening.
With your hands in the earth and planting and weeding...
You don't need anymore.....
Fine evening and a fine sunday.....
To all my new followers I say: Thanks, and feel welcome......

27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heerlijk dat werken in de tuin, maar ik ben woensdag door mijn rug gegaan en nog steeds schiet het er telkens in...! Vreselijk balen, want daardoor moet ik mij gedeisd houden en daar hou ik niet van :-(

Het is de leeftijd zullen we maar zeggen hi hi!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

Ha daar ben ik weer!
Heerlijk berichtje!
heerlijk weertje!
heerlijk tuintje!
heerlijk kistje!
heerlijk blogje van ...!
Heerlijk heerlijk heerlijk!!
heerlijk weekend!
Yolanda

Pierelantijntjes zei

Het was dan ook heerlijk weer om in de tuin bezig te zijn. Wat een schattige afbeelding trouwens op dat doosje.
Ik heb een give away op mijn blog staan. Als je het leuk vind kan je meedoen hoor.
ik zal trouwens ook even een kijkje op de blog die je aanbeveelt gaan nemen.
Fijn weekend verder,
lieve groet van Ester

Anoniem zei

Have a nice weekend too

Nicole Claudia zei

Ik heb ook heerlijk in de tuin gezeten, één kant van mijn gezicht heeft minstens 20 sproeten erbij gekregen! Ik had eigenlijk recht in de zon moeten zitten, maar ja, dan kijk ik bijna scheel tegen de zon in... Maar ik heb heerlijk genoten deze week van de zon... Werken in de tuin heb ik nog niet gedaan, maar mijn handen kriebelen wel!

Ook een hele fijne zondag!

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Hoi Bonnie, wij zijn vandaag ook lekker buiten bezig geweest en ook nog even langs het tuincentrum en wat nieuwe plantjes gekocht.
Morgen ga ik weer verder, hopelijk nog zo'n mooie dag.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

All Seasons zei

Dat is het heerlijkste wat er is, bezig zijn in je tuin en lekker met je handen in de tuinaarde, heerlijk!
Ik ben hier ook de hele dag buiten bezig geweest en nu is het lekker genieten want...alles is klaar. We hebben heel veel moeten doen, maar dat is het dan ook meer dan waard.
Hoop morgen op weer een dag met zonneschijn ☼
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

It's me zei

Ooooo Bonnie wat een geweldige foto's weer.........zo lekker sfeertje..........ik ben geweest bij je tip blog en natuurlijk gelijk volger geworden.........nou fijne avond enjoy !! lieve groetjes Ria

Anoniem zei

Het is idd heerlijk weer om in de tuin bezig te zijn. Ook hier is weer eens flink wat werk verzet in de tuin...heerlijk. Hopen dat we morgen weer van zo'n mooie dag kunnen genieten..en dan alleen maar genieten van de zon.

Passione Helena zei

Mooie sfeerfoto's!
Heerlijk, de handen kriebelen bij iedereen om weer lekker naar buiten te gaan.
Helaas lukt het voor mij even niet, "met een ingepakt duimpie". Maar het genieten van de tuin word daar zeker niet anders van! Mijn man mag het onkruid wieden dan even overnemen hihi.

Bedankt voor je blogtip
Fijne avond!

Lieve groetjes, Helena

Anoniem zei

je hebt helemaal gelijk,het is heerlijk om in de tuin te wroeten,vandaag heb ik ook een paar viooltjes gehaald,staat zo gezellig,je foto`s zijn weer prachtig,echt genieten,voor morge een fijne zondag,lieve groet Joke.

Unknown zei

Hoi Bonnie,

Het was heerlijk weer voor in de tuin. Lekker genieten van het mooie weer!

Fijn weekend!

Groetjes
Almay

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Bonnie. Heerlijk de tuin, ik ben het helemaal met je eens. Nu even druk maar straks leef ik me helemaal weer uit.

groetjes van Pauline

Pierelantijntjes zei

Dank je voor je lieve reactie!
Lieve groet van Ester

Unknown zei

zalig he zo in de tuin bezig zijn,ik ben druk in de voortuin bezig geweest,en nu is het allemaal weer klaar netjes en potten gevuld.......heerlijk!

Sylvia zei

Mooi die terracotta potten, Bonnie !
Ik heb de mijne al jaren, daardoor zijn ze mooi verweerd, en dat zie ik net zo graag.
Heerlijk in de tuin bezig zijn, maar mijn man en ik hebben nu wel spierpijn. En er is nog heel wat te doen.
Fijne avond,
Sylvia

Fleurette zei

Hello my dear Bonnie, I also love working in the garden!!!
Beautiful garden photos!!!
Have a nice evening and very nice new week
Hugs Fleurette

Josephine zei

Prachtige foto's heb je weer geplaatst en O zo waar wat je schrijft. Kan er zelf ook geen genoeg van krijgen, heerlijk rustgevend in de tuin bezig zijn, daar laad je batterij van op...

Heerlijke week gewenst,
Lieve groet, Josephine

Unknown zei

Ik ben vandaag begonnen met het kaal maken van mijn keuken tafel...wat een klus en nog lang niet geklaard...dus geniet ik maar even mee van jou foto's!

lieve groetjes Sab
p.s. bedankt voor de tip van die mooie blog!

Magia da Inês zei

Olá, amiga!
Passei para outra visitinha...
Seu cantinho é muito lindo, agradável e de bom gosto.
Boa semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Brad zei

Gardening is so healthy, wholesome and FUN !
Thanks for posting,
Brad

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
So beautiful are your pictures!
And i can dreaming on spring!!!!!!
Many hugs to you!
Kathrine

greet's foto's zei

hoy booie,,mag alleen in de tuin lopen ook,want dat vind ik nou zo heerlijk.en dan loop ik in mijn eigen te kletsen,van ,,,,,dat moet ik vervangen,,dat komt uit,,,hier kan nog iets staan,en dat vind ik nou heerlijk,en mabeltje loopt gezellig met me mee,pal naast me en soms kijkt ze me aan,of ze zeggen wil,,vooruit gaan we nog verder,en dan zeg ik,,,ja hoor even wachten,,dat is echt zo hoor,Ja Greet met haar hondje.

maar anders is het zo stil he,dus Mabel is de klos.
lieve groetjes oma nijn

greet's foto's zei

sorry,hoor,maar je naam is er niet goed doorheen gekomen,
oma nijn

~*~ saskia ~*~ zei

Hi Bonnie, wat een mooie kleuren combinatie zo! De kinderen en ik zijn vandaag ook heel de middag in de tuin geweest met het planten van violen, en zaadjes, heel veel zaadjes. Een leuke avond! x

The things I like to do zei

Ontzettend bedankt en wat lief van je dat je mij op je blog heb gezet.....wat is dat toch leuk al die reactie`s van iedereen te krijgen.
De teller staat nu op 18!!!

Veel liefs Inez

bikim zei

THAT BOX IS SO PRETTY!
HAPPY DAY BONJADE!
ROSA