vrijdag 20 juni 2014

Busy...




Zo druk de laatste tijd......hebben jullie dat ook

uren te kort in de dag







So busy these days........










Achterstallig onderhoud in huis

tijd om alles eens grondig bij langs te gaan









En zelfs die paar planten die ik in huis heb hebben te lijden

Gelukkig zit er nog wat fris groen aan....

Ze hebben hoognodig water nodig






No time to clean the house

even the plants are suffering








Vandaag maar eens de ramen wijd open, de bedden verschonen, de stofzuiger erdoor nog even
dweilen de boodschappen halen en nog wat bloemen op tafel zodat we gezellig en fris het weekend kunnen beginnen. Niets heerlijker dan dat....



TODAY

CLEANING

DAY






Fine day

Fine weekend




29 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij is iedereen heel druk bezig in blogland. Maar dan is even 'bijkomen' hier bij deze foto's toch juist heerlijk. Mooi die 'beboterde' kommen. Je Meulenbeckje ziet er ongeveer hetzelfde uit als bij mij een paar weken geleden. Ik dacht al dat het niets meer zou worden. Totdat ik 'm buiten zette: hij bloeide helemaal op en zit weer vol in zijn (of haar?) blaadjes!
Ik ben ook weer helemaal opgebloeid, haha, en ga weer druk zijn met van alles en nog wat...Dankjewel voor je heerlijke rustpuntje...
Fijn weekend!
liefs, Peetje

Irena zei

de dagen vliegen voorbij,deze plantje is heel mooi,maar ik heb die nooit lang,groetjes irena

Ús hûs ús thús zei

Heeeeel herkenbaar. Ik weet soms niet waar ik eerst en laatst moet beginnen. Er ligt zoveel werk thuis en in de winkel te wachten.
We moeten maar gewoon rustig blijven hi hi.
Ik ben ook erg benieuwd hoe je fair in Terwispel was. Ik had heel graag willen komen (ook omdat Terwispel maar 5 km bij ons vandaan is). Maar ik was jarig dus kreeg 's ochtends visite en 's middags was de winkel open.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Unknown zei

De weken vliegen voorbij inderdaad. Wat een mooie beboterde schalen zeg.mmisscjien je plantje buiten zetten, net wat Peetje zegt. Het regent nu toch af en toe, wie weet knapt ie er van op... Fijn weekend en geniet vsn je schone huis. Groetjes, Nancy

Ger zei

Na gedane arbeid is het goed rusten in een schoon bed,fris en opgeruimd huis,wat bij jou toch al heel veel sfeer heeft en wat door het boeket bloemen nóg meer uitstraling zal gaan krijgen,al dat fraais is zo'n enorme blikvangers dat het niet eens op zal vallen dat er wat stof ligt.
Achterstallig onderhoud,huishoudelijk werk wat blijft liggen etc.is bij mij niet in de oorzaak te zoeken van druk,druk,druk,
maar meer van uitstellen,geen puf of zin hebben,andere bezigheden hebben die ik op dat moment veel leuker vind om te doen,zeker met het warme weer wat we achter ons hebben.
Slaap wel in een schoon bed,de stofzuiger komt ook regelmatig van stal,de ramen en deuren staan hier altijd open want dat is het eerste''werk'' wat ik in de ochtend doe,maar ik kom er alleen niet toe om er een blogpost van te maken,reageer liever bij jou;-)

Struikel niet over je eigen voeten,het gezegde:morgen komt er weer 'n dag,
past beter bij mij dan:stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.
Alhoewel ik beiden wel iets positiefs vind hebben.

Het Muehlenbeckia is in tegenstelling tot de moeilijke schrijfwijze een makkelijk plant,hier kwamen ze zelfs buiten de winter door net als de lobelia's,maar ik wilde wat anders in de zinken bakken onder het serreraam.
Manlief vond het toch jammer om ze in de GFT bak te deponeren en zette de mooiste planten in nieuwe aarde in grote oude zinken emmer die hij plaatste onder de appelboom waar in de ochtend wat zon is en verder op de dag schaduw,en ik kan je vertellen dat ze meer energie hebben dan ik;-)

Lieve Bonnie maak tijd om te beginnen aan een fijn weekeind!!!
Liefs,Ger

Corine(THUIS) zei

Vanavond zit je dus voldaan in een fris weekendklaar huis! Geniet ervan!

het moonhuis zei

Heel herkenbaar, ik ben ook beredruk. Vooral met de scholen van de kinderen, al die activiteiten aan het einde van het schooljaar.
Mijn huis moet ook nodig gepoetst worden en er ligt nog een berg strijk boven, maar ik zit achter de laptop pffff.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Home and Lifestyle zei

Die drukte probeer ik altijd te vermijden, maar natuurlijk lukt dat niet altijd. Heb net flink wat leesvoer van mijn werk meegenomen, dus ik mag dit weekend ook nog aan de bak. Maar goed...als de zon schijnt, kan ik dat ook buiten doen...dan heb ik na afloop toch vooral het gevoel dat ik lekker in de zon heb gezeten ;-).

Ik hoop dat jij inmiddels alles schoon en opgeruimd hebt: dan kan het weekend beginnen!

Veel plezier. Liefs, Ingrid

Jolanda zei

Herkenbaar hoor, genoten van je mooie plaatjes!!!

Anita zei

Dan hoop ik voor René dat hij vandaag niet wéér spaghetti krijgt ;-)
Hier ook aan het dwalen en verdwalen. Altijd wat!
Ik ga even kijken wanneer Edam is ...
Een heel fijn weekend voor jullie saampies enne thnXXX
Groetjezz lfs mij

Joke zei

Ja hoor dat heb ik ook maar wat vandaag niet is kan ook morgen denk ik dan altijd maar.

Groetjes Joke.

Karin zei

De klok terug zetten werkt niet, heb ik al eens geprobeerd ☺.
Fijn weekend Bonnie.

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie foto's
En ja,iedereen is druk druk druk.
Gelukkig is het weekend er om heerlijk uit te rusten.

Dus : Een fijn weekend toegewenst
Groetjes Ans

Anoniem zei

Ja, dat is af en toe goed herkenbaar. Toch weet je ons te trakteren op prachtige foto's.
Ik ben ook al lang op zoek naar een Meuhlenbeckia, maar ik kan ze niet vinden, en als ik er naar vraag lijken ze moeilijk te verkrijgen. De plant wordt te ouderwets, helaas. Hij wordt bijna niet meer aangeboden aan tuinwinkels.
Ik wens jullie een heel fijn weekend, Bonnie! Geniet ervan!

Liefs, Gerry

Unknown zei

Ja, ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben!
En toch nog mooie foto's tussendoor gemaakt, prachtig!
Fijn weekend(in n heerlijk schoon huis, hi hi)
Nicole

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat je nog tijd hebt voor een berichtje! Maar ja....dat is natuurlijk even leuk werk! Poetsen en boenen is minder leuk!
Wat een paar mooie kommen trouwens!

Fijn weekend
groet Trijnie

lia zei

Druk... Ik vraag me weleens af of er nog weleens iemand is die niet druk is.
Maar met kleine kinderen ben je weer met hele andere dingen druk.
Ik heb vandaag helemaal niets gedaan, alleen geslapen tot half 12.. Maar soms lijkt dat ook broodnodig.
Geniet lekker van je frisse start van het weekend, en wat een mooie kop heeft poes (waar ik de naam van kwijt ben)

Geniet
Liefs Lia

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
Busy days here also, lovely photos,
whish you a nice weekend
Kathrine

Housebythewaterhole zei

Zoals je opnoemt wat je allemaal gaat doen...kan ik best geloven dat er uren te kort zijn in een dag...maar als het je kan troosten je bent niet de enige die de dagen met enkele uren langer zou willen zien...
wat een prachtige plaatjes van die terrines ...mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste...een kleur dat je niet zoveel tegenkomt ...prachtig!!
Probeer nog een beetje van het prachtige weekend
te genieten...
Liefs Kathy

Brocante-Charmante zei

Hi,
ja, Du hast so viele schöne Dinge an Deinem Stand gehabt und erst die Präsentation... Super!
Natürlich kannst Du meine Bilder von Deinem Stand gerne für facebook nehmen. Würde mich freuen.
Fine weekend!
Heike

Unknown zei

Ondanks dat je nog heel veel te doen hebt, laat je ons toch mooie foto's zien , die gestapelde terrines zijn heel mooi.
Nog een fijn weekend , jilly

Anneke zei

Ja volgens mij zijn we allemaal druk druk druk. Als je ook kijkt hoe de weken omvliegen. Ik heb zoveel plannen maar bij mij komt er gewoon niets uit handen. We zijn aan vakantie toe denk ik. Maar het zijn prachtige foto's die we te zien krijgen
Ik wens je nog een fijn weekend,
Liefs Anneke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi hoi ook aan deze kant een tijdje eruit geweest druk met alles om me heen .... nu even aan het genieten van de plaatjes en blogposten die ik gemist heb ... met een glas wijn aan het genieten van de mooie foto's .... wens je een fijne weekend en geniet van je gezinnetje ..lieve groet rosita

https://e-i-n-f-a-l-l-s-r-e-i-c-h.blogspot.com/ zei

lovely impressions of your beautyful old soup tureens!
i wish i had ONE! ;-)
all the best
amy

What's in a day zei

Ook al ben of was je druk, je laat ons wel meegenieten van mooie sfeerplaatjes.
Hopelijk geniet je nu van een welverdiende rust...

Fijne dag nog en lieve groet, Eefie

Madelief zei

Ook ik kom tijd tekort. Het bloggen staat nu even op een laag pitje. Wanneer de dagen korter worden komt het vanzelf weer :-)

Fijne week toegewenst en succes met het schoonmaken!

Madelief x

Elisabeth zei

Het weekend is inmiddels voorbij ,maar het is genieten van het mooie weer.Je bent druk druk druk ,wel even tijd nemen voor jezelf hoor !! En prachtige foto's weer .
Fijne week ,liefs Elisabeth

Alie zei

Hahaha, het is overal hetzelfde. Ik kom ook amper nog aan bloggen toe, maar wil m'n 'vriendinnen" niet in de steek laten, dus af en toe toch maar even guzen :)

Athomebymy zei

Bedankt voor je lieve reactie , ik lees op facebook dat iedereen het probleem heeft , ik ben gewoon bij ingrid (home and lifestyle) in haar zijbalk gaan kijken en heb zo alle blogs bijgelezen ik weet dat ze er veel heeft in staan .. en voor de rest lees ik dat nu iedereen via bloglovin leest maar ik snap van die bloglovin niet veel ik ga nu eens even kijken hoe ik me bij iedereen kan aanmelden ..

Liefs Petra