woensdag 6 november 2013

Time for a coffee...

 
 
 
 
 
 
So busy these days
 
The fair in Edam was a great succes.
 
We loved it
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
So nice to meet all you blogsters
 
unfortunately I had so less time to speak with you
 
Thank you all for your visit
 
you made this day to a success
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Now I have to unpack the car
 
 
 

 
 
But first: Time for some coffee
 
 
A
 
COFFEE
 
CHOCOLATE
 
 
hmmmm......
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
WISHING
 
YOU
 
A
 
FINE
 
DAY





41 opmerkingen:

♥Sanne zei

wat een mooie pop en hele mooie foto's. fijn dat de fair geslaagd was. Geniet van je dag

liefss Sanne

Home and Lifestyle zei

Bij andere blogsters las ik dat de fair bijzonder geslaagd was, erg leuk dat jullie dat ook zo ervaren hebben. Nu even bijkomen en nagenieten.

Lieve groet, Ingrid

Rose zei

Doll dream! :)

G-STYLE zei

Ik zag ergens al op een blog foto's van jullie kraam, zag er super uit hoor !
Ik wil best geloven dat het heel erg leuk maar ook druk was.

Succes met het uitpakken van de auto , dan sla ik deze keer een 'rondje-rennen-richting-jou-en-dan -pauze -met -koffie' maar over.

Je hebt het al druk genoeg ;-)

Lieve groet Gea

Unknown zei

Mmmm...die koffie ziet er goed uit....geniet ervan...maar je hebt het waarschijnlijk al op....hihi....
Mooie foto's met de oude pop...
Volgend jaar probeer ik naar Brocante in de Kerk te komen...het ziet er allemaal zo mooi uit.
Fijne Week en succes met uitpakken.

Groetjes,
Inge, my choice

het moonhuis zei

Helaas kon ik niet zondag, ik ben nog nooit op die fair geweest, het lijkt me heel mooi om te zien in die kerk.
Fijn dat het een succesvolle dag was!!

Liefs Monica

hokje zei

Fijn dat de fair succesvol is verlopen! Succes met het uitpakken, maar inderdaad eerst even genieten...

Fijne dag.

Ger zei

Fijn voor jullie dat de brocantefair in Edam een succes was.
Zeker in een tijd dat je veel standhouders van speciale fairs/beurzen steen en been hoort klagen dat de mensen hun hand op de knip houden,en bezoekers klagen op hun beurt nóg harder dat de prijzen de pan uit reizen...
Ben benieuwd met welke ervaringen manlief volgende week weer uit Engeland terug komt.

Enne.....wat zit dat poppedijntje met heur haar op zolder daar mooi te wezen!!!

Lieve groet,
Ger

Homemade Home zei

Leuk dat het weer een succes was.
Nou nog ff uitladen, nou ff!!
Neem nog maar een lekker kopje koffie.
Lieve groet Nelly

Sjoukje zei

Jammer het is er niet van gekomen om ook af te reizen naar Edam.. Lag wel in de planning, misschien volgend jaar beter.. Prachtige pop, mooie plaatjes. Geniet maar van je koffie en een fijne dag. Groetjes Sjoukje

Anoniem zei


Al op andere blogs gelezen dat de fair een groot succes was.
Mooie foto's van deze mooie pop.
De koffie ziet er ook wel heel lekker uit. Zo'n pauze heb je gewoon even nodig!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Ik lees dat iedereen super enthousiast is over de fair en als ik de foto's zie geloof ik dat ook meteen. Wat een heerlijke sfeer! Kan me voorstellen dat je even op rust moet komen van zo'n drukke maar o zo gezellige dag! Dus geniet lekker van je heerlijke chocolade-koffie,mmmm!
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Fijn dat het in Edam zo'n succes was en wat is je pop mooi!
Geniet van je koffie

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Sylvia zei

Wat een prachtige oude pop, Bonnie, en die beer, wat een lieverd !
De koffie ziet er heerlijk uit ... ik denk nu 'time for a coffee' :-)
Groetjes,
Sylvia

Unknown zei

Your images are a DREAMS!!!! COMPLIMENTS...your doll is wonderful. Have a great day! NI

La Blomst-Living zei

Super dat de fair zo geslaagd is voor je! Het is altijd een heel werk, dus je hebt je koffie (ziet er heel goed uit) echt wel verdient!
Liefs, Linda

Ans van Ispelen zei

Erg mooie pop en zo mooi op de foto gezet.
Echt schitterend.

Groetjes Ans

Anita zei

Ik ben niet op de markt geweest maar ik hoor en lees zoveel leuke dingen erover.Hoop dat het volgend jaar ook weer is.Mooie pop trouwens!
Gezellige groetjes,
Anita
Scarborough Fair

What's in a day zei

Eindelijk je blog weer gevonden, ik was je kwijt uit mijn leeslijst, wat een prachtige post, fijn om te lezen dat de fair van afgelopen zondag een succes was....geniet van je koffie.

Lieve groet, Eefie

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat fijn dat de markt in de kerk in Edam zo'n succes is geweest. Ik heb er ook al heel wat heerlijke reacties over gelezen.
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Hi lief mens ik heb al zoveel mooie foto's op Facebook voorbij zien komen. Wat een prachtig sfeertje daar in Edam. En wat vind ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn! Hopelijk volgend jaar :-) Hahaha ... en die knuffel houd ik tegoed. Wie weet zijn we nog eens in de gelegenheid.

Enne je pop is echt beeldschoon. Evenals haar outfit! Het zal ook eens niet bij elkaar passen hè ;-)

Een hele fijne avond voor jullie! Groetjezz lfs mij

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Fijn dat de fair geslaagd is en wat een prachtige pop en sfeerplaatjes weer en die koffie mmmmm krijg gelijk trek yummieeeee .... altijd weer een genot omlangs te komen op je blog lekker ff genieten van je prachtige posten .... wens je een fijne week ....lieve groet rosita

lia zei

Volgende keer wil ik ook graag komen, want zou het leuk vinden om jou na al die blogjaren eens te ontmoeten.
Zag net bij Jolanda hoe mooi het was.

Liefs lia

Josephine zei

Heerlijk dat de fair zo'n succes was Bonnie, en wat een PRACHTIG poppenkind laat je ons zien.

Uhhhhhhh doe mij maar koffie.....
Even heerlijk bijkomen van alle
drukte en ervaringen.

Liefsssssssssssssssss
Josephine

Rozmeen zei

Super leuk je ontmoet te hebben.

Liefs,
Rozmeen

Marja Rijnsburger zei

Wat een prachtige plaatjes heb je weer op je blog gezet.
Altijd genieten hier.
Ik wens je alvast een heel fijn weekend.
Lieve groetjes,
Marja

Des guirlandes zei

Wat een superschattig popje, LOVE IT!
Barry

Homemade Home zei

Hi Bonnie, het kopje in die lijst heeft mijn man gemaakt, leuk hé.
Alvast een fijn weekend lieve groet Nelly

SOBERenSTIJL zei

Fijn dat het een succes was :-)Ik zou er ook graag een keer naar toe willen.
Groetjes, Dorine

Fågel Blå zei

I love that little doll so sweet i love old dolls,
lovely photos as always
Have a nice evening and a nice weekeend
Kathrine

Ús hûs ús thús zei

Wat een mooie oude pop! Je hebt er prachtige foto's van gemaakt.
Fijn dat de fair in Edam zo'n groot succes was. Ik heb al veel foto's van de fair voorbij zien komen. Misschien dat ik volgend jaar de reis richtig Edam maar een keer ga maken. Het zag er allemaal zo sfeervol uit!
Fijne avond! Groetjes van Aleta

Krek wak wou zei

Lijkt me geweldig die fair...helaas te ver weg! Fijn dat het zo'n succes was voor je, Bonnie!
Fijne avond!
X Nicole

Unknown zei

Fijn dat het een geslaagde fair was, nu nog lekker nagenieten.

Fijn weekend, Roelie

lien zei

Bedankt voor je lieve beterschapswensen. Ik voel me al beter door het kijken naar je vrolijke post over koffie :) En wat een mooie pop. Fijn weekend en houd de bacillen maar buiten! Liefs Carolien

Our photos zei

Schitterende foto's, vooral die met de beer!
Groetjes, RW & SK

Bohemian zei

I'm so Happy to hear that your Fair was such a success and you had the support of your Blog Friends to help make it so. Loving your Old Doll, I have one similar but she has lost her wig. I'm getting my Grandson ready for a very early Event this Morning so I could use some Coffee myself! *Winks*

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Dineke@esatto zei

Wat een prachtige foto's van een prachtige pop!
hoorde al veel enthousiaste verhalen over Edam...toch volgend jaar maar eens in gaan plannen..;-)
Fijne week!
Dineke

idémakeriet zei

Heerlijk dat je weer even langs kwam Bonnie!
Ja de laatste tijd ben ik ook niet zo actief met bloggen.
Jij zult het ook wel lekker druk hebben zo voor de kerst.
Fijne avond meid.
Liefs gerda

Anneke zei

Wat een mooie foto's van de pop. Er zijn al mooie foto's van Edam voorbij gekomen.En echt volgend jaar ga ik zeker ook.
Lieve groet Anneke

Pauline zei

Ha Bonnie,
Het was echt een succes. Zoveel mooie dingen en wat een warme sfeer overal. Bijzonder is het dan om "bekenden" ook echt te ontmoeten.
Ik ga even zoeken naar een e-mail adres om je de foto's te sturen.
Liefs, Pauline

The things I like to do zei

Mooie pop en de kandelaar is ook zo prachtig.Geniet maar lekker van je koffie!