vrijdag 30 december 2011

CHEERS.....




Wil met jullie alvast toasten op het nieuwe jaar


Cheers on almost a new year






Bijna gaat 2011 over in 2012
en knallen we het oude jaar uit.....
en het nieuwe jaar in.....






Iedereen bedankt voor alle lieve berichten het afgelopen jaar
en
bedankt voor al jullie trouwe bezoekjes


Thanks for all your visits at my blog
and all your lovely reactions
this makes blogging so much fun






IK WENS IEDEREEN EEN SPRANKELEND 2012 TOE




WISHING YOU A HAPPY NEW YEAR





CHEERS!!!!






TOT IN 2012










59 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jij ook bedankt voor je prachtige posten en lieve reacties!

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 toe!

Lieve groet, Ingrid

Peet zei

Ik wens jou ook het allerbeste voor 2012!!!!
Lieve groetjes van Peet.

Unknown zei

jullie ook een heel fijn nieuw jaar toegewenst.
tot in 2012.
groetjes Anneke.

Elisabeth zei

En wat heb je er weer een mooi blog van gemaakt ,prachtige foto's weer.Ik hoop het komende jaar weer heel vaak te mogen genieten van je mooie foto's en blogs.Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en een heel mooi 2012
Liefs Elisabeth

Fia zei

Voor jou en allen die je lief zijn een gezellige oudejaarsavond en een heel mooi Nieuwjaar...

Lieve groetjes...
Fia

Unknown zei

Ik wens jou en je familie een heel fijn en vooral gezond 2012!

Groetjes, Nancy

Linda zei

Bonnie, Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 toe!
Wat heb je er weer een mooie post van gemaakt,ik geniet er elke keer weer van.
Lieve groeten, Linda

Unknown zei

PROOST babes!!! Happy New Year!

X
FF

Elly's kleine idylle zei

WAUW !!!!Wat een prachtige post...Zo sfeervol en wat zijn je foto's werkelijk schitterend mooi zeg !!!!Altijd groot genieten is het hier bij jou hoor !!
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor jou en je gezin voor het nieuwe jaar....
lieve groet...Elly.

Le Style zei

Wat een mooie post om het jaar af te sluiten. Ik heb genoten van jouw blog en altijd lieve, enthousiaste reacties in 2011. Kijk weer uit naar je blog in 2012.....
Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling & alle geluk, gezondheid en liefde voor 2012!

Lieve groet,
Harriƫtte

Pierelantijntjes zei

Lieve Bonnie,
Ook jij heel hartelijk bedankt voor je lieve reacties, en prachtige posten! Ik wil jullie een heel goed uiteinde toewensen, en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!
Liefs Ester

Sanne zei

Dear Bonnie,

such a nice idea with the sugar on the top of the glass...love the colour of the sparkling drink ....

Happy new year to you !!!!!
All the best,

Sanne

natuurlijk groen en doen zei

Drink graag een glaasje mee op 2012.Voor jou en je gezin alle goeds en dat we veel fijne blogmomenten mogen delen

groetjes Bep

Jeanette zei

Dank voor weer een inspiratievol blogjaar. Ik wens jou en je familie een goed maar vooral gezond 2012 toe.

Groet,
Jeanette

Petra zei

Op naar een heel nieuw jaar met prachtige foto`s en verhalen.
Ik wens jou ook een fijn 2012 toe!

Lieve groet van Petra

Yvonne zei

Mooie post om het jaar af te sluiten!
Fijne jaarwisseling gewenst
Liefs Yvon

brocante roos zei

Ik wens jou en jouw gezin ook een heel gezond en gelukkig 2012! Ik drink graag een glaasje met je mee, het ziet er zo uitnodigend uit! CHEERS!! Ik hoop dat je het Bloggen nog lang niet zat bent, het is iedere keer weer zo genieten.........

Liefs Marjan

Thuis bij Tjits zei

jij ook bedankt voor het mogen meegenieten van je mooie blog en voor je lieve, hartelijke reacties op mijn blog!

ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

lieve groet van Tjits

Janet zei

Ik wens je een creatief en vooral gezond nieuwjaar!!

Groetjes, Janet

lien zei

Mmm, die bubbels zien er lekker feestelijk uit!
Ik wens jou en je gezin ook een mooi en gezond 2012. Ik hoop ook in het nieuwe jaar van je mooie foto's te genieten! Liefs Carolien

Het stokpaardje zei

Ik wens jullie ook al het goeds in 2012.
Fijne jaarwisseling Iris

Maaike zei

Wat een mooi plaatje!
Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2012!

Groeten Maaike

hokje zei

Een mooie post om het jaar mee af te sluiten. Bedankt voor al je mooie posten en lieve reacties!

Fijne jaarwisseling en een geluk en gezond 2012.

Lieve groet, Miranda

Pien zei

Bedankt voor al je berichtjes op mijn blog. Voor jullie een goed uiteinde en een gezond 2012!
Tot volgend blogjaar!

Groetjes,
Pien

Anoniem zei

Genietend van je sfeervolle post wens ik jou en je gezin een gezellige jaarwisseling en een heel goed 2012 toe!
En dank je wel voor je email!

Lieve groet,
Gerry

the cardigan-inn zei

Jij ook alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar.
Groetjes, LĆ©onie

La Maison zei

Wat een aantrekkelijke foto's heb je weer gemaakt.
Ik wens jou ook een heel mooi en gelukkig Nieuwjaar en bedankt voor al je lieve reacties het afgelopen jaar.

Liefs
Hermine

What's in a day zei

Cheers to you!!!Dat het maar een mooi, warm , gezellig en liefdevol jaar mag worden voor jou en je gezin!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Anki zei

Thank you!
And a happy new year to you!

Hugs, Anki!

Michelle zei

Ook voor jullie een heel goed en gezond 2012! PROOST!!


Lieve groetjes Michelle

All Seasons zei

Heerlijk om samen met jou het glas te heffen op een nieuw sprankelt jaar. Een jaar vol liefde en geluk. Geniet van de mooie kleine dingen die op je pad komen, maar ik weet zeker dat ook jij daar van geniet..

PROOST!!

Liefs,
Patricia

gerrie zei

Wat maak jij toch prachtige foto,s!
Ik wens je een heel gezellig nieuwjaar!
groetjes gerrie.

Ger zei

Hoi lieve Bonnie, aan de sfeer hier bij jou zal het niet liggen......als het nieuwe jaar net zĆ³ flonkerend en fijntjes mag worden teken ik ervoor:-)

Voor jou en je gezinnetje wens ik ALLE GOEDS in 2012!!!

Prettige jaarwisseling!!!
Liefs,
Ger

flowersandhome zei

Ook voor jou een heel mooi, gelukkig, sprankelend Nieuwjaar gewenst Bonnie!
Groetjes,
Marian

Marjon zei

Voor jou ook de allerbeste wensen en een mooi blogjaar....lieve groet Marjon

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat heb je weer prachtig mooie sfeerplaatjes gemaakt om het jaar mee af te sluiten...
Ik proost met je mee op een heel fijne jaarwisseling en een prachtig mooi 2012...
Lieve groet,
Mirjam

Fluitenkruid zei

Liefde, geluk en gezondheid is wat ik jou en je familie toewens!

Unknown zei

happy new year my dear !!!! big hugh Kathrin

Passione Helena zei

Jij ook enorm bedankt, het was telkens ontzettend genieten...en nu weer!!

Fijne jaarwisseling, lieve Bonnie.

Cheers!

Happy New Year!!

Liefs Helena

Bizzy @ home zei

Jij ook bedankt voor je reacties en prachtige posten!
Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!
Lieve groet, Renny

Nana zei

Happy New Year, dear! And may all your dreams come true in 2012!

Corine(THUIS) zei

Proost Bonnie, op een heel mooi jaar met je gezin!
Groeten, Corine(THUIS)

Loraine Living zei

Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012! groetjes Diana

@nne zei

geniet van de bubbels Ć©n het nieuwe jaar! liefs, @nne

Magia da InĆŖs zei

3...
2...
1...

♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
╔═════════ ೋįƒ¦įƒ¦ೋ ═════════╗
ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO *~~ ೋ
╚═════════ ೋįƒ¦įƒ¦ೋ ═════════╝
♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼ ¸.•*¨`*•.♫♫

Huis van "Mijn" zei

Jij ook een Goed en Gezond jaar toegewenst! en een fijne avond met elkaar!

Groeten Willianne

Anoniem zei

Gaaf dat glas,hoe doen ze dat toch met suiker ofzo,maar waarom plakt het haha.

Ik wens je een hele fijne Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,liefs Musje♥

Bij Guusje Thuis zei

Ik toast met je mee, wens je een gezellige jaarwisseling en tot in het nieuwe blogjaar! Groetjes Colin

The things I like to do zei

Mmmm...bedankt voor de bubbels en vooral je mooie plaatjes.Fijne jaar wisseling!

Zwergenwelt zei

Ein wunderschƶnes kreatives neues Jahr auch fĆ¼r dich liebe Bonnie!!alles alles Liebe wĆ¼nscht dir herzlich, ♥
cornelia

Thuis Thuis zei

Voor jou en je gezin, een hele fijne jaarwisseling en een inspiratievol en gezond 2012
Liefs Annette

Antonia zei

Altijd heerlijk om jouw blog te bezoeken! Hele fijne jaarwisseling gewenst en een voorspoedig maar vooral gezond 2012, lieve groetjes Anja

Anoniem zei

Haha Bonnie er staat geen grote brocante aankopen,dus wel kleine hoor whahahaah en dank je voor de tip,lieve groetjes mij.

Kind An Huys zei

Proost!! En wat een feestelijk glas heb je ervan gemaakt!! Ik wens jullie alle goeds voor 2012 toe! liefs, Anne.

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, I wish you and your family much happiness and joy in the New Year 2012!!!
Big hugs
With love
Fleurette

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi Bonnie,

Voor jou en je gezin een gezond, gelukkig en creatief 2012.

Dat drankje ziet er feestelijk en smakelijk uit hoor!

Lieve groet,

Loes

Pauline zei

Ik wil jou ook bedanken voor je prachtige posten. Maar ook voor je reacties op mijn blog.
Wens je en je gezin een liefdevol en gelukkig 2012.
Liefs, Pauline

Gustaviana zei

oooo bonnie wat een prachtige foto's weer..... voor jou en je gezin ook een geweldig 2012 liefs Viana

My Beautiful World zei

Sending you the Happiest New Year Wishes Ever my friend. Just found your beautiful blog and have enjoyed looking around everything is so lovely. I'm now following so we can keep in touch, if you ever find a spare minute I hope you visit me sometime follow back if you like. I look forward to many more wonderful visits with you in 2012 xo

Always Wendy