dinsdag 18 augustus 2009

Rose-cards.....

Bijna zijn al mijn kaarten ondertussen verkocht.

Alleen van de orange -roses zijn nog een aantal setjes verkrijgbaar.


Zo leuk om dan de blije mailtjes te ontvangen als de kaarten aangekomen waren. Nog leuker was het te vernemen hoe ze doorgestuurd werden naar bijv. ziekenhuis, of dat ze bestemd waren voor een leuk feestje.

Zelfs daar kwamen reacties van terug.....hoe blij men er van werd. Even een steuntje in de rug...... of een lieve felicitatie.

EEN ROOS STAAT SYMBOOL VOOR LIEFDE EN AANDACHT VOOR DE ANDER.


Dit maakt mij nu weer blij en daarvoor waren ze bedoeld. Een beetje liefde over de wereld verspreiden............

Volgens mij kan iedereen zoiets altijd wel gebruiken.

Iedereen dan ook heel erg bedankt voor zowel het bestellen als het doorsturen van lieve reacties.


Met een beetje geluk ga ik in het najaar nogmaals een nieuwe lijn uitbrengen..........

Ik houd jullie op de hoogte.


My cards are almost sold out. Only the orange set is still available.
I will like to thank everyone who has ordered my post-cards.
And I will like to thank all of you for your nice reactions about the cards. Many many people were so happy when they received a postcard.
Spreading some love over the world.........a little bonjade mission.
Maybe I will make a new line of rose-cards.........more news will follow.

21 opmerkingen:

Monica zei

...I'm one of them! A simple card written with love makes me SOOOOOhappy!
Your flower pics are just wonderful!
Monicax.

Corine(THUIS) zei

Zo kun je op jouw manier, via je kaartenseries de wereld een beetje mooier maken! Ik kan me voorstellen dat dat heel goed voelt! Heb je inspiratie voor de volgende serie? Groeten, Corine(THUIS)

Fluitenkruid zei

Fijn dat anderen zo mee genieten van jouw mooie foto's en kaarten!
groetjes Jannet

De Ruijsbroekjes zei

Oh wat leuk en wat goed dat jouw mooie kaartjes ook nog eens zo goed lopen ! Maar wat je met liefde maakt, komt altijd op de juiste plek ! Ik gun het je van harte, ik heb ze nog steeds op de salon tafel liggen, kan er geen afstand van nemen ;-) Ik kijk al uit naar de volgende serie want tegen die tijd ben ik wel toe aan iets nieuws en kan ik mijn huidige eindelijk weggeven ;-)

Veel liefs, Elise

My name is Riet zei

Wat fijn voor je. Als je weer nieuwe kaarten hebt wil ik waarschijnlijk ook bestellen. Ik blijf je blog volgen.
Riet

Dreamgirl zei

Oh, I love your rose cards! You take beautiful pictures! And what a great idea to turn your lovely photos into these special cards! Very creative...

Thanks for stopping by Sweeter Living today. You know that makes me so happy! It's sometimes the best part of the day, coming home tired and worn out to find sweet greetings on your blog... Today was such a day!

Have a wonderful week!

Brad zei

I can see why they sell out so fast,Bonnie.
They're gorgeous !
Brad

Brigitta zei

Lieve Bonnie, wat heb je weer een schitterend foto's op je weblog staan!!! Echt genieten, dankjewel.

liefs
Brigitta

Twa zei

Wat geweldig, dat je kaarten zo'n succes waren. Deze foto's zijn ook weer prachtig! Mooi voor een nieuwe kaart?? Succes in iedergeval!

G-STYLE zei

Wat Leuk Bonnie dat je kaarten zo goed zijn ontvangen overal , ze zijn ook met liefde gemaakt , dat kun je zo wel zien ........
Ik kijk nu al uit naar een nieuwe serie van je , ik vind de laatste foto van deze post ook erg mooi moet ik zeggen .
Fijne dag vandaag ,
groetjes Gea

Cindy at her Country Home zei

Hoi Bon en ik geef je bij deze een "virtueel" roosje! Wat laat je me weer genieten van al je mooie kaarten met de intense kleurenpracht, HEERLIJK. With love Cindy X

peet zei

Heerlijk dat ze zo goed lopen !
Maar zeg nou zelf een kaartje ontvangen is toch leuk en helemaal als ze zo mooi zijn !
Tegenwoordig gaat alles maar per mail ..
Nee geef mij maar gewoon een kaartje !

Groetjes Peet

lia zei

Hoi Bonnie,
Leuk dat je kaarten zo goed bevallen. Mijn reacties heb je ontvangen, maar gisteren liet ik iemand mijn lijst boven zien, en daar zit ook een labeltje van jou in gestoken. Die vond ze ook zo mooi. Ik gebruik ze echt voor kado's en het maakt het net iets specialer.
Ben benieuwd wat je in het najaar gaat doen.

groetjes Lia

Mayflower zei

Hoi Bonnie, wat heerlijk dat iedereen zo geniet van je kaarten, ze zijn dan ook prachtig. Je banner vind ik trouwens ook heel erg mooi en de laatste foto met de klaproos is ook een plaatje.
Ben benieuwd naar je volgende serie.
Een warme groet van Mea

Mayflower zei

Oja het jurkje draag ik zo af en toe nog weleens, heerlijk op een warme dag, het zijn geen roosjes, maar een Toile de Joie patroon.

Margie’s daughter Leiny zei

That is great news about your cards, and I love the fact that your mission is to spread love around the world, that is a wonderful life choice. I love to visit your blog and see your lovely roses, it does cheer me up everytime. Thank you for your lovely posts, your blog does indeed spread love. Hugs, Margie.

Yvonne zei

Daar word je helemaal blij van he, als je allemaal leuke reacties krijgt op jouw mooie kaartjes !!
de kaartjes van mij zijn naar mijn zus gegaan, en naar 2 oude tantes (waarvan 1 vanmorgen helaas is overleden...)
zij genoeten ook van de prachtige kaartjes en de persoonlijke aandacht daarvan, is toch veel leuker dan een mailtje !
dus kom maar op met je volgende collectie hoor :-)
groetjes Yvon

Zwergenwelt zei

Sagenhaft schöne Bilder hast du gemacht, liebe Bonnie, gefallen mir ganz ganz gut!!! Wunderschöne Karten sind das.
Liebe Grüße, Cornelia

Lotta "EnVilsenLoppa" zei

What a wonderful blog you´ve got !
And I also adore your cards , very much !
Love/Lotta

Fleurette zei

Hello, you have got beautiful blog. Your rose photos are so lovely!

brocante roos zei

Leuk zeg dat bijna alle kaartjes zo goed terecht zijn gekomen. Ik vind het ook zo leuk voor jou dat je veel leuke reakties hebt ontvangen. Ik hoop dat we weer mogen gaan genieten van nieuwe prachtige kaartjes....