woensdag 2 juni 2010

Watering......

Het is zo genieten met dit weer.........
met deze temperatuur
.........

En het wordt nog warmer........
haal de gieters maar vast uit de schuur.....
zet de sproeiers maar vast paraat
.......

Het kan allemaal wel wat water gebruiken
..........

En dan na al dat werk is het 's avonds tijd voor
een heerlijke barbecue.........
Geniet van de dag en van de lange avonden
......



I am enjoying this lovely temperature
and it is still getting warmer
so get your watering cans out of your shed.....
Every flower or plant can now use some water
And after the hard work it's time for a barbecue
Enjoy the day and the long evenings........

38 opmerkingen:

butiksofie zei

Hallo, ich war gerade eben schon Giessen:-)!!!Schöne Bilder! Liebe Grüße und einen schönen Abend, Anja

Unknown zei

Ha Bonnie...

gegoten CHECK
genoten CHECK....morgen weer?? CHECKCHECKCHECK!!!!
Wat een heerlijkheid he....die zon, dat windje......mij hoor je niet klagen!!

gezellig avond!!

Lynda

Kom Achterom zei

oooh jaaaaaa gietertje water erin boven je hoofd en dan??? hihihi
lachen het wordt weer een watergevecht dit weekend
fijne week
Yolanda

Barnyard Country Gifts zei

Het is zeker weer genieten met dit zonnetje. Ik hoop dat het een mooie en lange zomer wordt. Je ziet de tuin langzaam tot bloei komen.
Lieve groet, Annemieke

by kuzz zei

Genieten doen we zeker! Heerlijk die zon, en het gesleep met gieters water nemen we graag op de koop toe!
lieve groet, Erna

Anoniem zei

Heerlijk, alles hier geniet van het zonnetje, mijn hoofd, mijn lijf, alles rondom mij, mensen en diertjes, zaaaaaalig. Hier hebben we toch zolang op gewacht!
En als ik naar je prachtige foto's kijk vind ik dat rondje water geven elke avond helemaal niet meer zo erg :)))
Lieve groet, Sonja

Mayflower zei

Heerlijk hè Bonnie dat stralende weer, daar hebben we toch lang op moeten wachten. Wij hebben vanavond al heerlijk spare-ribs op de BBQ gedaan en voor het eerst s'avonds buiten gegeten.
Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt.
Ik wens je zonnige dagen toe.
Lieve groet, Mea

Ineke Stuiver zei

hihihi nou ik geloof dat wij ook wel wat water kunnen gebruiken.en we gaan zaterdag naar eo-jongerendag....pfffff in de bus en dan nog wachten.ineke

All Seasons zei

Heerlijkkk, zal het dan eindelijk echt mooi weer worden. ooh ik heb er zo'n zin in, tja wie niet. Je krijgt er zoveel energie van om dingen te doen en vooral te genieten!
Geniet van de komende mooie zonnige dagen ☼
Lieve groet,
Patricia

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Vandaag weinig genoten van de zon, druk geweest met allerlei andere dingen, maar dat ga ik morgen inhalen hoor!!
Inderdaad, de plantjes lusten wel een slokkie, en ik ook, later in de week, bij de BBQ ;-))

Yvonne zei

mmmm Bonnie, wat ik hier bij jou lees klinkt een stuk interessanter als waar ik nu (nou ja tussendoor eventjes achter de pc uitrusten he :-)mee bezig ben
sta het strijkgoed weg te werken blehhhhhhhh, heb jij het beter voor elkaar hihi
groetjes Yvon

Home and Lifestyle zei

Vanmiddag zat ik in de tuin met de nieuwste JDL...die ik bij jou besteld heb! Heerlijk lezen, heerlijk genieten! Bedankt daarvoor en ook voor het bijgevoegde poppetje, een lieve attentie!

Morgen na het werk ga ik verder lezen....weer in de tuin, in het zonnetje!

Bedankt voor je mooie post! Lieve groet, Ingrid

Ineke Pluim zei

Genieten he dat heerlijke weer! En ja, de planten hebben dan wel af en toe water nodig, vooral de potplanten. Maar ikzelf ook! Geniet lekker van het mooie weer en je tuin! En natuurlijk de BBQ!!!!
Groetjes,
Ineke

~*~ saskia ~*~ zei

Ik zie nu pas hoe mooi dat paars met dat zink bij elkaar passen, Bonnie. Prachtig gefotografeerd, wederom! Ik ga ook dagelijks met de groene donut gieter door de tuin...

Een gezellige avond nog! xx

Jeanette zei

Het mooie van dit weer vind ik als ik dan thuis kom van werken dat ik lekker buiten eten kan en nog tot 20:00 uur van het zonnetje genieten kan. Dan nog even een half uurtje door de tuin, plantjes water geven, wat onkruid verwijderen, gewoon heerlijk even ontspanning in de tuin. Mooie foto`s Bonnie van een stukje clematis en gieter, ik geniet!

Groetjes,
Jeanette

Eleonore zei

Hoi,leuke originele foto's weer.Fijn dat het weer prachtig weer is.
Groetjes van Eleonore.

Sylvia zei

Prachtige foto's, Bonnie, mooie kleur die clematisbloem !
We hebben de ganse avond in de tuin gewerkt en de sproeiers staan nu op.
Fijn dat het weer mooier en zonniger wordt.
Groetjes,
Sylvia

kienkele zei

Jaaaa, heerlijk he Bonnie, eindelijk dit heerlijke weer. En daar hoort gieteren nu een maal bij. En ik heb veel te gieteren, want veel potten door de tuin. Maar dat heb ik mezelf aangedaan, dus niet mopperen nu, GENIETEN!
lieve groet, Tineke

alma zei

Hoi Bonnie,

Ja een beetje water was geen overbodige luxe vandaag! Maar wat is het genieten hè? Mooie foto's heb je gemaakt!

Geniet lekker!

Groetjes
Alma

Les Cotrions zei

Charming photos Bonnie! My plants don't need to be watered today...we had a lot of rain!
Sweet dreams!
Vale

Ger zei

Ja......meerdere keren per dag gaat deze vinger ff over de rand van de potten om te voelen of de bloemetjes dorst hebben,en dat is met deze zon en toch een behoorlijk windje wel nodig.

Het was een heerlijke ochtend in de tuin........en vanmiddag was ik nog meer in m'n element......in een tuincentrum in Arendonk.......whaw...dit was veel meer dan enkel een tuincentrum!!!

Ben met een post bezig....

Denk dat jij Bonnie je daar ook wel zou kunnen vermaken......

Wat zet je weer een tuinsfeertje neer.....ik blijf vandaag genieten!!!
Bedankt!
Lieve groet,
Ger

Karin zei

Oeps, ik dacht al dat ik iets vergeten was vanavond. Zal ik dan nog even...neh, morgen dan maar :)

Rozmeen zei

Ja ik wordt ook zo blij van dit heerlijke weer. je krijgt weer overal wat meer zin in... genieten..

Groetjes en een heerlijke dag toegewenst.
Groetjes,
Rozmeen

Fluitenkruid zei

Hoi Bonnie, wat een mooie dieppaarse clematis is dat. Hier heeft het flink geregend en kan de tuin hwel weer wat zonnestralen hebben. We gaan er van genieten.
groetjes Jannet

@nne zei

Prachtige foto's. Groetjes, @nne

Passione Helena zei

Prachtig je foto's!

Ik hoop dat we nu eindelijk het zomergevoel kunnen vasthouden. Het lijkt alsof we er ook meer naar verlangen als andere jaren...Het word nu ook wel tijd om zonnige energie te krijgen toch?!

Ga maar lekker genieten van het buitenleven!

Lieve groetjes, Helena

Josephine zei

Geweldige foto's Bonnie, en wat is het genieten op dit moment. Je krijgt er zo'n heerlijk intens gelukkig gevoel van, en dat stralen jou prachtige foto's ook uit.

Geniet met volle teugen...
Lieve groet, Josephine

jolanda zei

Prachtige foto's!! En je hebt helemaal gelijk... het is eindelijk weer genieten!!!!
Ik krijg met dat mooie weer altijd gelijk dubbel zoveel energie lijkt het wel, heerlijk.
fijne zonnige dag, groetjes jolanda

G-STYLE zei

Ondanks het vele werken toch wel goed om m'n plantjes gedacht hoor , heb ze goed water gegeven want het droogt inderdaad snel uit ,binnen een dag soms al .
Mooie foto's heb je weer gemaakt , het hoeft maar heel simpel te zijn maar jij maakt er elke keer weer iets moois van .....
fijne zomerse dagen gewenst , lieve groet Gea

Willy zei

Ik heb wel niet zo'n mooie gieter als jij, maar gegoten wordt er zeker.
Mooie foto's.
Ik ga zo snel met een kopje koffie en borduurwerkje de tuin in.
Fijne dag, groetjes

Fleurette zei

Hello my dear Bonnie, Your photos are beautiful and interesting!!
Violet flower is very amazing
Have a nice day
Hugs Fleurette

lia zei

Ja, dat is dan ook het enige nadeel van het mooie weer. Water geven.... En heerlijk genieten van de avonden. Lekker de BBQ aan, wijntje, lezen....

fijne dag

Room Seventeen zei

Mooie combi dat grijze zink met die paarse clematis.
Groetjes Hennie

Hannekie(Sisterly) zei

wat een mooie fotos zeg. en inderdaad ik sproei alle potten bijna elke avond
gr hannie

Madelief zei

Hoi Bonjade,

We zullen de gieters inderdaad hard nodig hebben! Heerlijk dat warme weer. Kunnen eindelijk de vrolijke zomerjurkjes, rokken en sandalen weer uit de kast!!

Geniet van je weekend!

Lieve groet, Madelief

Corine(THUIS) zei

Ha Bonnie, nou we hebben braaf je raad opgevolgd, de sproeier staat aan en de potten zijn begieterd(leuk woord).
Morgen weer genieten van een mooie dag!
Groeten, Corine(THUIS)

Kind An Huys zei

Wat een mooie zomerse foto's...en de kleur van de Clematis .....prachtig!!
De gieters zijn bij mij vanavond al meerdere keren gevuld! Alleen die BBQ heb ik hier niet gezien....
Fijn zonnig weekend, lieve groet, Anne.

Anoniem zei

Zoo knap vind ik,hoe je steeds de onderwerpen kiest en zo prachtig weet te fotograferen,het zijn stuk voor stuk ansichtkaarten,je blog is echt genieten,lieve groet Joke.