zondag 13 juni 2010

Evening sun......

Het hele weekend heerlijk in de tuin gewerkt en gezeten
...
Al het onkruid is weer verdwenen
......

Mezelf getrakteerd op een verse bos pioenrozen
.....
de avond zon verdwijnt langzaam aan
.......

Nog even nazitten......kaarsje aan, glaasje wijn.......
wat achtergrond muziek
een prachtige afsluiter van een geslaagd weekend
......

Een nieuwe week in het verschiet
.......
Fijne zonnige week
......



I worked all weekend in my garden.......
weeding and weeding.......
I bought myself a fresh bunch of flowers.
The evening sun is almost disapearing.......
A candle, some lazy music, a glass of wine
the perfect finish of a lovely weekend
Wishing you all a sunny new week

42 opmerkingen:

kienkele zei

Dag Bonnie, ´t was er echt weer voor he, lekker in de tuin werken. Ben ook eventjes bezig geweest, maar had ook andere verplichtingen.... Maar het wordt goed weer deze week geloof ik, dus wat in het vat zit....
Fijne avond nog en een goede nieuwe week, lieve groet, Tineke

Twa zei

Nou, hier geen achtergrond muziekje hoor, ik hoor voetbalgeluiden achter mij. Dus ik duik straks met een kop thee mijn boek in. Ook heerlijk rustgevend. Ook ik ben nog even in de tuin aan de gang geweest, het onkruid groeit erg hard met dit weer. Maar is in de voortuin ook weer gewied en morgen ga ik de achtertuin in.
Jij ook een zonnige week! Groetjes Antoinette.

Passione Helena zei

Hallo Bonnie, wat prachtig je foto's! Mooi met jet licht van de avondzon.

Hé, ja dat onkruid wil wel groeien!
Als je klaar bent kan je weer opnieuw beginnen hihi.
Maar het beloofd inderdaad een mooie week te worden. Dan gaan we lekker ontspannen de tuin in.

Maar morgenmiddag natuurlijk wel aan de buis gekluisterd!

Nog een fijne avond!

Lieve groetjes, Helena

Anoniem zei

Ohhh Bonnie wat een prachtige foto`s,is dat een sfeerhoekje in je huis,ik vind het helemaal wauww en dat het avond zonlicht erop,prachtig!

Ik heb ook een poosje in de tuin gewerkt,ik heb weer een nieuw plan,ik maak een tuin in een tuin haha,ik wil zoveel,dat ik net zolang denk en doe tot ik het heb en vandaag zag ik het opeens,dus op ons gemak waar maken,ik wens je nog een fijne avond en een nieuwe fijn week toe,lieve groet Joke.

De Ruijsbroekjes zei

wat een mooi licht heb je zo op je mooie spulletjes ! Kost me geen moeite om daar een wijntje en muziek bij te bedenken ;-)

Fijne avond

Laura @ 52 FLEA zei

You paint a beautiful and romantic picture with your words as well as your gorgeous photos!
Enjoy your evening Bonnie!
:)

De Ruijsbroekjes zei

Groot relligieus beeld (60cm)
in je webwinkel, misschien vind je het leuk om te weten maar dat sint Antoine de padou,

Hij is patroon van de verloren voorwerpen; van de franciscanen; van de reizigers en van de huisdieren paard en ezel (de laatste vanwege het hostiewonder). In vroeger tijden was de dinsdag bijzonder aan hem toegewijd

Irma zei

Hoi Bonnie, heerlijk hé al die zon. Ff lekker genieten, zeker zoals jij het verteld en op de gevoelige plaat vastlegt.
Ook een hele fijne zonnige en gezellige week gewenst

Groetjes
Irma

Home and Lifestyle zei

Wat lekker dat je een fijn weekend hebt gehad en dat je kon genieten van het avondzonnetje! Die was hier niet hoor, al was de temperatuur wel heel lekker!

Een fijne week met - ik hoop - veel zon! Lieve groet, Ingrid

Marianne zei

Ja, jammer he, het weekend is weer voorbij. Maar zo te zien kun jij wel op een paar lekkere dagen terug kijken.
Mooie plaatjes heb je weer voor ons geschoten!

It's me zei

Gezellig sfeertje hier..............leuk leuk.........is het goed als ik een wijntje met je meedrink?? en even geniet van je mooie pioenen??

Hele fijne week liefs Ria

Janet zei

Hoi Bonnie,

Ik ben niet de enige dus, die heerlijk in de tuin in het werk is geweest, wat was het er een prachtige dag voor vandaag....
Mooie foto`s hoor!

Fijne week!
Groetjes,Janet

Monica zei

Have a look at: www.moo.com
You'll have FUN!
Monicax.

Corine(THUIS) zei

Heerlijk, ik kom helemaal bij hier bij jou.. ons weekend was er veel gedoe, dus pff ik hoop op een rustige week!
Wat is je blog mooi, een lekkere rust, straalt het uit!
Groeten, Corine(THUIS)

Catharina Maria zei

Dag Bonnie , Na al de gedane arbeid is het heerlijk even te mijmeren en te genieten van al het moois om je heen !
Lieve groet ♥RINI♥

Pierelantijntjes zei

heerlijk als de tuin weer onkruidvrij is. Wat een schitterende foto's weer. Kan zo in een blad.
Jij ook een hele fijne week toegewenst,
Liefs Ester

Pierelantijntjes zei

heerlijk als de tuin weer onkruidvrij is. Wat een schitterende foto's weer. Kan zo in een blad.
Jij ook een hele fijne week toegewenst,
Liefs Ester

Jeanette zei

Hmm.....vreemd maar ik krijg al een tijdje geen post van je, ik volg je wel en als ik op je naam klik dan krijg ik de foto`s wel op m`n dashboard maar ik krijg er geen melding van....

Ik heb dus al heel wat posten gemist zie ik....alles ziet er weer fantastisch leuk uit en ik zie dat jij met hetzelfde sjabloon aan de slag bent geweest, er zullen wel meer volgen denk ik want het is de moosite die erbij
zit...althans dat vind ik"-)

Fijne week en lieve groet, Jeanette...

Sylvia zei

Bonnie, prachtig !
Zo mooi gefotografeerd in de avondzon !
Fijne week,
Sylvia

trudette zei

Ja het was inderdaag heerlijk tuinweer vandaag , niet te warm, niet te koud , echt geweldig.
Wat een mooie foto's ik geniet weer even helemaal met je mee.
fijne week,
groetjes
trudette

Sandi zei

Oh my goodness. Your photos are just beautiful!! I love your photography and will visit often. Thanks for stopping by my blog again too.
Blessings~

maría cecilia zei

Hola my darling Bonnie, such a beautiful light, all in gold looks wonderful!!!!
Cariños,
Maria Cecilia

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
Such a lovely beautiful photos, I love them all!
And this madonna!
So nice!
Hope your week be nice!
Kathrine

Anoniem zei

Wat een mooie sfeer brengt de avondzon. Prachtige foto's heb je er van gemaakt. Heerlijk als de tuin weer onkruid vrij is en dan zo kunt nagieten in de avondzon.
Een hele fijne week. Lieve groet Tilly.

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's zo bij de spiegel met krans. En die lampetkan met pioenrozen, prachtig!!

Groetjes, Collie

Fluitenkruid zei

Wat een mooie sfeervolle foto's van dat zonnetje dat daar nog even schijnt..

Natasha in Oz zei

It sounds like you had a lovely weekend. I bet your garden looks so pretty now!

Best wishes,
Natasha.

Cindy at her Country Home zei

Adembenemend lieve Bon, het lijkt of ik gewoon thuis zit met deze mmmmmm post! Past echt zo in m'n huis, doe je ook aan lenen hahahaha....
Absoluut een mooie afsluiter van het weekend en ik wens jou een heerlijke start van de week! Nu bij het ochtendkrieken kan volgens mij de dag niet beter beginnen met die prachtige ochtendzon...., Love you Cin x

Yvonne zei

Hier zijn bijna alle buxushaagjes ook weer geknipt en de voortuin ziet er weer tiptop uit
achter is nog wel even wat werk te doen, maar geloof dat het aankomende week ook weer mooi (tuin)weer word
prachtige foto's Bonnie!!
Fijne dag
Groetjes Yvonne

lia zei

Hier ook een na een drukke zaterdag een heerlijke relaxte zondag gehad. En nu krijgen we een zonnige week, wat wil je nog meer.
Mooie foto's heb je weer voor ons.

fijne week, lia
Je blog ziet er heel mooi uit, zal toch ook eens gaan kijken.

Les Cotrions zei

Enchanting photos under the evening sun Bonnie!
Wish you a nice start of the week!
Vale

WEERspiegeling zei

Wat een heerlijke, sfeervolle post! Het GENIETEN straalt er vanaf.
Prachtige foto's ook. En het genieten gaat door, want ze voorspellen prachtig weer de hele week.
Mocht je eens in Friesland zijn: je bent van harte welkom in m'n Weerhuisje!
Fijne week!
groetjes,
Anita

Hannekie(Sisterly) zei

wat een prachtige post is dit. echt heel mooi met da zonlicht. echt genieten
gr hannie

Jeanette zei

Hoi Bonnie, dankjewel voor je reactie, vreemd dat onze linken het naar elkaar niet doen. Ik heb ook wel dat er zomaar volgens missen, en zij maar denken dat ik ze eraf haal, vreemd hoor. Dat de linken niet werken zal inderdaad kinderziektes zijn. Het zal nog wel een betaversie zijn, dan wil alles nog niet zoals het hoort. Toen ik het net aangemaakt had deden de links het wel. Net als de muziek en neocounter die liggen er ook heel vaak uit. Ik heb onder m`n just fashion blog nu de link gezet maar echt handig vind ik het niet hoor. Het zal vanzelf wel goed komen hoor....

Groetjes, Jeanette

@nne zei

Heerlijk wat zonnestralen doen voor een stilleven. Lieve groeten, @nne

Unknown zei

Ha Bonnie...wat een prachtige foto's weer, ondersteund door een prachtig liedje...het plaatje klopt helemaal zo! Wat is het simpel om het leven mooi te maken he.....je moet het willen zien!!!
En zonder twijfel, JIJ ziet het!

Groetjes
Lynda

Mayflower zei

Wat een sfeervolle plaatjes, prachtig je spiegel en beeld en natuurlijk die bos Pioenen, dat is toch genieten. Het lampetstel waar ze in staan vind ik trouwens ook prachtig.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Je weekend klinkt gezellig! Het was inderdaad perfect weer om in de tuin te zitten en te werken. Ook ik heb, tussen het bezoeken van tuinen door, genoten van mijn tuintje. Alles is zo mooi op het moment!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Fleurette zei

Hello my dear Bonnie, Your photos in the sunshine are incredibly beautiful..... very excellent!!!
Have a very nice evening and week
Hugs
Fleurette

Kind An Huys zei

Zo te lezen heb jij je weekend goed besteed... wat een klus he al dat onkruid verwijderen, maar je hebt dan ook wel eer van je werk!
Heerlijk dat avondzonnetje die bij jullie naar binnen schijnt...
Lieve groet, Anne.

Nieneke zei

Wat een verwennerij hè, die zon en zo'n avond en dan ook nog die pioenen...toe maar!! Nee hoor, geniet-ze..
Nieneke

The things I like to do zei

Nou ik moet nog nodig de tuin in...prachtig die avond zon in je huis...echt genieten.Fijne week gewenst