woensdag 23 juni 2010

Touched by the summer......

Heerlijk, heerlijk de zomer is nu dan echt begonnen.......
geraakt door de zon..........

Heerlijk van binnen genieten van het buitenleven......
en het buitenleven naar binnen
......

Wat heerlijke kruiden in de keuken.......
Altijd handig als later in de week de barbecue aan gaat
en een klein boeketje uit de tuin
.......
Dat de zomer maar heel lang mag duren
.......
Fijne zomer!!!!



So lovely....now summer has really started......
I am touched by the sun.......
Some spices in my kitchen for the barbecue later this week......
Oh summer may last for a long long time......
NICE SUMMER!!!

41 opmerkingen:

bijzonder-oud zei

Wat een mooie foto's weer!

Ik hoop dat het een lange, mooie zomer gaat worden!
geniet van het mooie weer en veel plezier als je gaat bbq-en.

groetjes, Yolanda

Fleurette zei

Hello Bonnie,You have gorgeous pictures of Madona....very amazing!
Nice evening
Big hugs
Fleurette

Laura @ 52 FLEA zei

Beautiful soft,summery,serene images! As always you have given us a picture to keep in our minds and soothe us through the day...
Take care my friend,
Laura :)

bikim zei

just hope it's a long hot summer!
take care Bonnie!
Rosa

Nicole Claudia zei

En of!! Het mag tot en met minstens oktober duren.... Héérlijk de zon en de warmte en dat licht...... super!!

Wat een mooie foto's met groen van buiten!

Groetjes, Collie

Anita zei

Ik wens jouw ook een zeer lange warme en gezellige zomer toe!
Mooie foto's weer hoor!
Groetjes Anita

Home and Lifestyle zei

Het was heerlijk vandaag, ook niet te warm zodat het goed uit te houden was! De komende maanden mogen van mij zo blijven!

Bedankt voor je mooie post! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Een zalige dag vandaag,ben heel veel buiten geweest,ook lekker buiten gegeten en een heerlijke salade gemaakt,bij mijn zus een hortensiabol geknipt voor in een vaasje,ze had er toch zat haha,ik vind je foto`s om te genieten,lieve groet Joke.

Mayflower zei

Wat is dit heerlijk genieten, van het prachtige zomerweer en van deze prachtige post. Jij weet altijd zo'n mooie sfeer te scheppen en met zoveel warme woorden.
Ik wens jou ook een prachtige zomer toe.
Lieve groet, Mea

kienkele zei

Jaaa, het was echt genieten vandaag, en nu nog, zit nog heerlijk buiten aan de tuintafel te bloggen, de vogeltjes fluiten dat het een lieve lust is, genieten met een GROTE G!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Sanneke Panneke zei

Prachtige plaatjes weer, en heerlijk ja, die kruiden op de BBQ.
Nog een hele fijne avond.
Lieve groet Monique

Unknown zei

NOG langer!!!!;)

All Seasons zei

en ik kom nu even bij jouw kijken. Ik zit hier nog steeds heerlijk buiten, dit is echt genieten...terwijl het al na 10en is.
Dat witte bloemetje is dat een witte prikkeneus? Ik heb de roze daarvan, een geweldig lief bloemetje :)
Ik geniet nog even buiten, en misschien zit jij daar nu ook nog wel
Lieve groet,
Patricia

Marianne zei

Jaha, dat het maar een heerlijk lang luie zomer mag worden! De dagen worden al weer korter, hopelijk het weer alleen maar beter. Het ziet er in ieder geval prima uit voor deze week.
Geniet ervan.

lia zei

Zit nog prinsheerlijk buiten met lappie op schoot. Zo wil ik het de hele zomer.....

lieve groet Lia

De Ruijsbroekjes zei

zelfs op dit tijdstip is het nog heerlijk toeven buiten op balkon..we zijn weer terug en worden beloond met geweldig weer..mmm wijntje..kaasje..wij zetten onze franse avontuur nog even voort ;-)
dikke knuffel, Elise

It's me zei

Je bloemen zijn prachtig hoor..maar dat schilderij erachter !!!!!! mooi !!!!!!! echt zo mooi !!!!

Fijne zomer avond nog.....liefs Ria

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerkijk de zomer voor de boeg, en het begint goed met van die prachtige warme dagen. Gelukkig is het dit weekend ook mooi, dan ben ik uitgewerkt.
Wat zijn je foto,s weer prachtig, met weinig sfeer maken,

groetjes Pauline

Passione Helena zei

Een heerlijke zomerse post met prachtige foto's!

Eindelijk maar dan toch!

Geniet ervan Bonnie, we hebben er lang op moeten wachten. Ik hoop dat het een lange mooie zomer word!

Fijne zomer!

Liefs Helena

maría cecilia zei

Hola darling, such beautiful pictures... and oh the Virgin of the Rays, I love it sooooooo much.
Cariños,
maria cecilia

maría cecilia zei

Dear, I was browsing through your older posts and I`m so sad to see that it`s been a long time since my last visit to you, so sorry... but anyway it`s so nice to see beautiful images all at once, a big bunch of good energy at once. Your blog is so sunny nowadays, so lovely!!!!!
Cariños,
maria cecilia

Michaja zei

Ook hier lijkt het nu dan echt zomer te zijn geworden. Heerljke temperaturen die hopelijk nog heel lang zullen blijven.
Geniet van de zomer!
Groetjes Michaja

Anoniem zei

Prachtig...vrouwenmantel, ook hier staan ze in volle bloei en kan maar eindeloos plukken. Een mooi stilleven en wat een prachtig schilderij heb je daar hangen.
Eindelijk zomer..geniet ervan.
Lieve groetjes Tilly.

Fluitenkruid zei

Eindelijk lekker zomerweer, geniet ervan! groetjes Jannet

jolanda zei

wat een mooie post... zo echt zomers. En prachtige foto's weer!!
geniet van deze nieuwe zonnige dag, groetjes jolanda

Rianne zei

Prachtige foto's weer met een zonnige uitstraling.
Geniet vandaag ook van het heerlijke weer!
Groetjes

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
nou ik geniet met je mee hoor, de zomer mag vanaf nu beginnen tot ergens eind september of zo.
Er zullen veel BBQ aan gaan deze dagen, die van ons op zaterdag mmmmh...geniet er maar lekker van.
Lieve groetjes, Ingrid.

Cindy at her Country Home zei

Hmmmm.... wat een heerlijke frisse zomerkleuren, voel al een heerlijk zomerbriesje bij deze wederom prachtige post! Op naar alle prachtige en warme dagen en lange avonden..., zomerliefs wens ik jou toe met warme groeten vanuit mijn hart Cin x

@nne zei

Heerlijk zomersfeertje op je blog. Leuke foto's, mooie kleurtjes een romantisch muziekje. Wat moet een mens nog meer hebben? Lieve groet, @nne

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
I like your photos a lot!
So beautiful!!!!!
I love the summer smells!
Kathrine

Catharina Maria zei

Heerlijk hè Bonnie , dat heerlijke zomerweer !
lieve groet ♥RINI♥

Jolanda zei

Heerlijke zomerse post met Trijntje op de achtergrond, super! Ik zit nu op de laptop van zoonlief en hoor geluid!!! Op onze computer werkt het niet, dus ik luister nog even...lieve zomerse groet Jolamda

Nieneke zei

Jaha, bbq-en, van verse kruiden ongelooflijk sterke knoflookboter, versgebakken stokbrood, sate, wijn en een koel biertje, natte haartjes van het zwembad, veeel te laat naar bed...ZOMER!!

Janet zei

Mooie foto`s hoor,en ja dat de zomer maar lekker lang mag duren...heerlijk buitenleven!!

Groetjes,Janet

Pierelantijntjes zei

Heerlijk hoor, wat van buiten naar binnen en andersom. Wat hebben we hier naar verlangd he? Wij hebben vanavond bij vrienden voetbal gekeken, We waren met een hele ploeg en we hebben buiten gezeten. Was lang geleden.
Ik hoop dat het mooie weer een beetje blijft.
LIeve groetjes van Ester

Sylvia zei

Bonnie, wat een mooie foto's, met die frisgroene accenten, echt zomers !
Ik hoop op een mooie, lange zomer, we hebben er lang genoeg op gewacht.
Geniet van de barbecue !
Fijn weekend,
Sylvia

Unknown zei

Ja heerlijk zo'n zomer zoals het nu is....k wens jou ook een prachtige zomer!
Groetjes,
Nicole

Karin zei

Hij kan me niet lang genoeg duren!
Ik heb wel zo'n vermoeden dat er dit weekend een grote wolk boven Nederland hangt.....van alle branden BBQ's :)

~*~ saskia ~*~ zei

Een heerlijk, ZONnig weekend, Bonnie ! xx

Willy zei

Dit was een heerlijke eerste zomerweek. Fijn weekend.
Lieve groet

basiclabelSweden zei

Hej ik zie mijn broodtrommel hahahaah..... heerlijk genieten nu van het mooie zomerweer of niet.

Fijn dat je me hebt gevonden :)

lieve groet