dinsdag 8 juni 2010

Naturals.......

De dagen worden steeds langer......
de avonden steeds zwoeler........
heerlijk genieten van het buitenleven
Deze week bij de Brocante Webshop
de week van de Naturellen
.........

Mooie, stoere, robuuste vondsten uit Frankrijk en België
mis het niet
.......

Stijlvol en sober
Helemaal van NU
........


Kom gerust bij ons langs

Brocante Webshop
wenst je een fijne warme zomer
........

Op een zwoele zomeravond
straalt zo teder haar zachte kleur.
Als de stille nacht gaat vallen
ademt ze een zoete geur.
Ze strooit goedheid
op de weg die ze gaat,
want ze denkt aan het spoor
dat ze achter zich laat.
(tekst: Maarten Rood)




This week: the week of the naturels in our shop.
Beautiful and tough natural items
from France and Belgium
Don't miss it.......
*****
Brocante Webshop wishes you a nice and warm summer

33 opmerkingen:

Kind An Huys zei

Heerlijk, die zwoele zomeravonden....maar als ik nu naar buiten kijk, moet ik daar nog wel even op wachten!
Wat een mooie spulletjes, ik ga zo even een kijkje nemen.
En je banner ziet er ook weer super uit!!!
Lieve groet, Anne.

Fluitenkruid zei

In NL kan het weer zo veranderen van regen naar zwoel zomerweer. Mooi jouw naturellen, ik ben ook wel nieuwsgierig geworden.
groetjes Jannet

Rosabella zei

oh, so viele wunderbare Dinge für den Shop ... sie gefallen mir, besonders die Sauciere! herzliche Grüße von der Rosabella ♥

Barnyard Country Gifts zei

Wat een mooie foto heb je als banner.
Ja, de mooie, warme, zachte, zoele zomeravonden. Helaas nu nog even niet met de regen die in aantocht is. Maar de zomer duurt nog lang.
Fijne week en een lieve groet, Annemieke

Nicole Claudia zei

Wat een mooie "naturelen" laat je zien. En ook weer zo'n mooi gedicht... Sinds ik met mijn huis meer bezig ben, kijk ik inderdaad geregeld in je webshop. Ik zie altijd weer veel moois...

Ga binnenkort weer de verfkwast pakken voor de volgende fase in de woonkamer.... En ik zit te ienemienemutten of ik de eettafel in de kalkverf of krijtwas ga zetten voor een stoere robuuste look.... Stapje voor stapje gaat mijn woonkamer van ongezellige losse rommelsfeer, over in een sfeervol geheel (en dit met dezelfde meubels, hè)!

En door de spulletjes die ik pas op een erf-fair heb gekocht komt het steeds meer tot een geheel... maar ik heb nog een verlanglijstje met spulletjes.... maar éérst moet er geverfd worden.... grrr streng, hè! Maar anders stel ik het weer uit!

Het moet dan wel wat zomerser worden, want de tafel ga ik buiten verfvrij schuren/krabben!!


Groetjes, Collie

Anoniem zei

Wat een prachtige banner. Mooie naturellen, ga zeker zo even kijken en genieten. Hier nog geen zwoele zomeravonden, hopelijk komen ze gauw.
Lieve groet Tilly.

Zwergenwelt zei

Liebe Bonnie,
du hast immer so wunderschöne, tolle Sachen, die du herrlich dekorierst! Fein!
Ich liebe deine Bilder, sie sind fantastisch!
Ganz ganz schön!!Liebe Grüße, cornelia

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
prachtige foto's laat je ons weer zien en een heel mooi gedicht. Wat is het genieten nu met dit weer, zelfs een regenbuitje vind ik niet erg nu, de tuin kan wel wat water gebruiken. En ik geniet in m'n tuintje met het JDL magazine,heb hem al bijna stukgelezen geloof ik hihi...nee hoor, ben er heel zuinig op.
Fijne week nog,groetjes Ingrid.

Fågel Blå zei

Åhh so lovely things from your webbshop, I love them all!!!!
I hope your day be nice!
Many hugs to you!
Kathrine

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's Bonnie...en zwoele zomeravonden mogen van mij snel komen...heerlijk om zo lang 's avonds buiten te kunnen zitten!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Wat zei je, stijlvol en sober....
Dus voor mij speciaal....ik kom eraan.

fijne dag, lia

Het Hoogerhuys zei

Mooie foto's weer en wat dat weer betreft het kan mij niet zwoel en warm genoeg, kijk er naar uit.

Groetjes, Sandra

Mayflower zei

Jullie hebben de winkel weer verrijkt met prachtige spulletjes Bonnie en wat trakteer je ons weer op mooie foto's èn een prachtig gedicht.
Geniet van de dag.
Lieve groet, Mea

Rozmeen zei

OOo ik ga meteen even kijken in jullie webwinkel...sp mooi!

Liefs,
Rozmeen

greet's foto's zei

lieve Bonnie

wat een heerlijke foto's, en die telefoon,doet hij het nog.mooi gedicht ook trouwens,kijk gelijk even naar de schrijver,vind alles geweldig ,,,,,,,,,,zelfs heel fijne muziek.

groetjes en een heerlijk e tuindagen.

oma nijn

basiclabelSweden zei

Wat een mooie foto's, mooi die soberheid :), Laat nu die heerlijke zwoelezomeravonden maar komen.

lieve groet van http://zouthout.blogspot.com

Unknown zei

Wat een schitterende foto,s weer...

jolanda zei

Mooi die naturellen zeg! Straks ga ik even een kijkje nemen hoor.
Die zwoele avond is alleen vast ergens anders dan hier want op dit moment komt de regen met bakken uit de hemel. Ook wel lekker hoor, het liefst ga ik nu een boswandeling maken... ruikt zo lekker dan hé?
groetjes jolanda

Anoniem zei

Zucht....wat heb je dit weer prachtig gedaan,helemaal top en je bloghoofd vind ik helemaal super,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

butiksofie zei

I love your pics, especially the first one!!!Hughs Anja

Unknown zei

ooh leuk, ik ga kijken...maar uhm...*KUCH*...er is toch niks dat ik leuk vindt (SPREEK TEGEN MEZELF, TER WAARSCHUWING........)

Groetjes
Lynda

Catharina Maria zei

Stijl en soberheid daar kan ik wel wat mee , prachtige foto's!
Lieve groet RINI

Fleurette zei

Hello dear Bonnie, Your photos are beautiful and old objects are charming!!
Nice evening
Hugs
Fleurette

Josephine zei

Och Bonnie, je nieuwe header vind ik zo MOOIIIII. En wat een mooie noieuwe spulletjes voor de webshop, mmm. Je foto's zijn weer bijzonder sfeervol, en wat een mooi gedicht...SUPER!!!

Lieve groet, Josephine

The Old and the Beautiful zei

Het weer is helaas een beetje onbestendig maar we hopen toch echt wel op meer zwoele zomeravonden.
En wat een sfeervolle foto's maak je toch altijd.
En nu eens kijken op je webshop...

Groetjes,
Gonda

Villa König zei

Great images! I love so old stuff! Hugs Yvonne

Karin zei

Hello, hello, Karin calling for Bonnie !!!
Leuk die telefoon. Heb al eens gedacht om op zoek te gaan naar een bakkelieten die je aan de muur kunt hangen, hadden we vroeger thuis in de gang, ja ik weet het....ben al oud.
Tot ziens!

Anna zei

erg mooie spullen! trouwens je paspop vind ik ook erg super!!!
gr. xxx

Anneke zei

wat een prachtige brocante.
om van te kwijlen

Twa zei

Hier zijn de zwoele avonden ook weer even ver te zoeken hoor! Maar ik ga ervan uit dat dat weer helemaal goed komt. Je naturel foto's zijn mooi. Ik hou daar wel van. Die nostalgische kaart is ook erg mooi die erbij staan. Ik zal weer eens een kijkje gaan nemen in jullie webshop. Groetjes Antoinette.

Karin zei

Jawel hoor Bonnie, schoenenboer is hartstikke muziekaal. Is in het verleden DJ geweest en speelt drums....maar da's niet echt wat ik me bij een serenade voorstel :)

Anita zei

Ben een kijkje gaan nemen in je webshop,wat een leuke spulletjes zeg!Heg wel iets gezien maar ga er nog even over denken.Wat dat zwoele betreft ,het is hier gewoon plakkerig en nat buiten!!!Misschien is't morgen beter!!
Groetjes,Anita.

Passione Helena zei

Mooie nieuwe naturellen en sobere spulletjes in jullie webshop!

Wat een mooi gedicht..Ik hoop dat de zoele avonden niet lang meer op zich laten wachten! Alhoewel het vandaag er klam was.

Live groetjes, Helena