vrijdag 11 juni 2010

Joy........

Het weekend staat wederom voor de deur.......
Heerlijk even helemaal niets
......

Even de boel de boel laten.......
en lekker doen waar jij je goed bij voelt
......

De weersvoorspellingen zijn ook gunstig......
dus ik ga vandaag eens heerlijk bedenken hoe mijn weekend in te vullen
....


Hebben jullie ook nog leuke plannen dit weekend.....?


Ik heb voor de "verandering" ook een bos fluitekruid op de tafel gezet.....
Een prachtig boeket wit kant........
romantiek op tafel
.......


Fijn weekend en genieten geblazen........

I am looking forward to my weekend......
just relaxing and only doing things which I like......
only just enjoying of being.........
Wishing you all a joyful weekend

39 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Hoi Bonnie, volgens de weerberichten kom de zon ons weer verwarmen. Een heel mooi weekend wens ik je

Rozmeen zei

Goedemorgen Bonnie,

Mooie fotos en lekker genieten van je familie en weer.

Fijn weekend en ik vind je trouwe bezoekjes aan mijn blog zo lief!!

Liefs,
Rozmeen

G-STYLE zei

Prachtige foto's van het fluitekruid !
Ik ga dit weekend werken , om de week heb ik nou eenmaal weekenddienst maar gelukkig is het altijd heel gezellig op m'n werk dus geen straf .
Verder zal Erwin wel wat klussen gaan , de kozijnen buiten zijn nog niet klaar alleen moet het dan wel een beetje goed weer zijn , droog en niet te veel wind .

Nou ik wens je een heel fijn weekend met je gezin en tot een volgende keer , lieve groet van Gea

Lovely Vintage zei

Dear Bonjade!

Your pictures are so beautiful.

Have a nice weekend!

Bea

Les Cotrions zei

Your photos are very poetic Bonnie! Hope you enjoy the perfect week end you wish you had!
Vale

yvonne zei

Prachtige foto,s.
Daardoor ga je je al helemaal ontspannen ....
groetjes yvonne

Anoniem zei

Prachtige foto's heb je weer geschoten. Mooi dat fluitekruid, ik heb ook iedere keer een vers boeket op tafel staan. Ook je lay-out vind ik mooi zo, leuk dat er eens wat meer keuze is gekomen.
Een heel fijn weekend.
Lieve groetjes Tilly.

Karin zei

Ha jij hebt ook al zitten frobelen, ik zie ineens allemaal nieuwe layout op de verschillende blogs.
Vandaag blijf ik heerljk op mijn balkonnetje hangen, alle dames welkom heten :) en de rest van het weekend even helemaal niets.
Oh ja, zoonlief heeft een voetbalwedstrijdje, maar daar zijn vader voor....toch!

Passione Helena zei

Hallo Bonnie,

Wat heb je lieve romantisch foto's geplaatst. Mooi met het muziekje wat ik nu hoor?! "You are not alone"

Je layout is mooi geworden!! Ik zag net ook dat het helemaal vernieuwd is. Ook het berichtenvoorbeeld is een hele vooruitgang.

Een heel fijn weekend!
Die waar je zin in hebt;-)

Lieve groetjes, Helena

Nicole Claudia zei

Ik heb enorm veel zin in een zonnig weekend. Ik ben nu met een winterpatroon in de weer, dus het sombere weer is gunstig om mijn hoofd in de winter te ploppen.... maar ik vind het verder hélemaal niets dat memmelweer!! Als er een zonnetje is, plof ik in de tuin, winterpatroon of niet, dat leg ik ter plekke lekker stil!!

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Wat heb je weer mooie foto's geplaatst! Ons programma? Ik zou morgen wel naar de open tuinen route willen, misschien in Nijmegen...als ik manlief meekrijg! Verder gaan we morgenavond gezellig naar vrienden toe, lekker bijkletsen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Carre zei

Hi bonjade
you have nice new blog look:)
Happy weekend
greetings from Karolina

lia zei

Goh overal komen er nieuwe layouts te voorschijn. Leuk hoor.
En vandaag doe ik helemaal niets. En morgen gaat manlief weer met de slaapkamer verder, en er moet nog een hederahaag gesnoeid worden [de laatste pffff] en wil nog even naar een kleine fair in de buurt.

Jij ook een heel fijn weekend, maar als de zon schijnt moet het goed komen, lieve groet Lia

Sylvia zei

Bonnie, wat een prachtige foto's !
Zo romantisch met het fluitenkruid !
Mooie nieuwe lay-out heb je gekozen.
Hier schijnt de zon, maar er is hevige wind, hoop dat het wat beter wordt voor het weekend.
Groetjes,
Sylvia

kienkele zei

Zo te horen ben jij helemaal klaar voor het weekend Bonnie! Ik ook hoor, straks nog even de boodschappen doen en dan helemaal niks, even genieten van samen thuis zijn, heb lief bijna niet gezien deze week.....
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

basiclabelSweden zei

Fijn weekend Bonnie,

Heerlijk genieten van het niets doen en idd nu de zon nog, die mag hier van het weekend ook wel even wat uurtje komen schijnen.

lieve groet

Loveforpiemonte zei

Hoi,
Dank je wel voor je reactie ben benieuwd of je het een leuk stukje vond!
Ik wens je een fijn weekend, heb zelf enorm veel te doen, ik ga op vakantie, mijn zoon op kamp en tussendoor heb ik nog wat familiebezoeken en een BBQ afscheid van voetbal.
Groetjes Madelon

Unknown zei

...oh dear Bonnie ~
Your lovely photos are vignettes in and of themselves, what a visual treat! Also noticing your subtle blog changes, you are like a rose that keeps blooming and shows us a different perspective each time...dreaming,living, evolving!!
adoringly, Rosemary

Yvonne zei

Mooie foto's weer....
Fijn weekend
Gr yvonne

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Jouw blog is ook al zo mooi geworden! Prachtige foto's! Bij ons is het fluitekruid helaas alweer uitgebloeid.

Ik wens je een fijn weekend, ik ga een kijkje nemen bij bij de Open Tuin dagen!

Lieve groet, Madelief

All Seasons zei

Fluitenkruid is zó mooi, iedere keer weer als het hier op tafel staat is het genieten. Ik heb vanmorgen een mooi boeket uit de tuin geplukt, een bijna echt veldboeket.
Ook ik ga van het weekend genieten, heb niet echt iets bijzonders op het programma staan, dus genieten van elkaar
Fijne weekend
Lieve groet,
Patricia
(ps. je hebt je blog mooi gestyled)

It's me zei

Kijk nou !!! alles nieuw hier !!! hahahahaha!! leuk hoor !!

Ik wens jouw ook een fijn heerlijk weekend !! ik ga morgen werken....en verder weet ik het nog niet !!


Lieve groetjessss ,mooie foto's !!!! Ria....

The Old and the Beautiful zei

Nou morgen moet k nog werken dus die is al ingevuld maar dan begint mijn vakantie dus ik kan 3 weken lang invullen wat ik wil gaan doen ;-)
Moet wel het weer goed meewerken natuurlijk!

Fijn weekend.
Liefs,
Gonda

Kind An Huys zei

Wat een heerlijk romantisch sfeertje bij jou....
Zo wil ik mijn weekend ook wel beginnen!!!
Onze plannen gaan even anders, mijn zoontje ligt net met hoge koorts en helemaal ziekjes op bed, dus ik hoop dat hij snel wat opknapt, maar voor jullie een gezellig weekend!
Lieve groet, Anne.

Eleonore zei

Mooi is je blog geworden met die nieuwe lay out.
Hopelijk blijft het droog dit weekend,ik wil de brocante markt op.Geniet van je rustige dagen.
Fijne avond.

Nieneke zei

Fijn weekend! Ik hoop dat bij ons het luifeltje op z'n plek komt....(dus: graag droog!!!)
Nieneke

De Ruijsbroekjes zei

Hoi Bonnie, mooie post! Wat heerlijk dat fluitekruit, zo uit je tuin ? Zucht, woonde ik maar naast je ... dan kwam ik ook wat bij jou plukken en bracht ik er een paar rozen voor terug ;-)

Leuk he zo aan je blog knutselen met kleuren, ik vind de jouwe ook mooi geworden..je bent jezelf trouw gebleven met de kleuren, want ik herken je nog !

Jouw plaatjes in de sitebar klikken goed door met de links die er in hebt gezet hoor..ik heb ze allemaal geprobeerd ;-)

Maar je hebt niet op alle plaatjes een link gezet toch ?
Bijv "beperkte oplage"niet he?

Trouwens ik ben "indeling" nu wel kwijt..dus ik kan geen gadgets meer in de sitebar zetten..en jij ?

Ik kijk ook uit naar het weekend..zeker omdat het weekend over gaat in vakantie ;-) Net als vorig jaar ga ik weer een weekje naar de Elzas..een ander dorp, maar dezelfde omgeving.

Heel fijn weekend, tot gauw !
dikke knuffel

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Mijn fluitekruid hield het helaas niet langer vol dan 1,5 dag :-(
Geniet er maar van!
Wij gaan morgen naar de open dag van de zorgboerderij van m'n zoontje, allemaal leuke activiteiten en leuk om es wat meer te zien van het hele gebeuren.
En Kelly, de hond van m'n ouders komt logeren, vind ons Bikkeltje (hondje) heel gezellig, alleen de katten vinden het wat minder haha.
Fijn weekend,
groetjes Hilde

Anoniem zei

Hallo, du zeigst wieder wundervolle Bilder. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Ganz liebe Grüße aus Deutschland Tanja

Anoniem zei

Hallöchen, schick mir doch bitte mal eine mail
mausiiishome@arcor.de

greet's foto's zei

lieve Bonnie,jij ook een heel fijn en gezond weekeinde,je blog is mooi geworden,en wat een heerlijke muziek,zit echt te genieten hoor.wat een lieve plaatjes heb je,echt mijn ding,en dan je gezegdes ,,mooi hoor.

lekker uitrusten Oma nijn

Anoniem zei

Ow je hebt ook veranderd op je blog,ahumm ik ook en wilde weer terug,maar dat ging toch mooi niet haha,ik vind je post prachtig,altijd zoveel mooie details die je fotografeerd,wens je een heerlijk weekend,ik doe niet zoveel,blijf dicht bij huis,ben vandaag bij mijn moeder geweest,zodat zij kon slapen en dan zorg ik voor Louis en nu verveel ik mij eigenlijk een beetje,heb ik nooit geen last van eigenlijk,maar nu is het allemaal zo raar,maar goed zo maar een rondje door de tuintjes,lieve groet Joke.

De Ruijsbroekjes zei

Hallo lieverd,
daar ben ik weer hihi, ik kan gewoon op jouw plaatjes klikken hoor, je wordt meteen door gelinkt naar de webshop, dus je kunt die links eronder weg halen, je plaatjes doen het echt..misschien niet als jij er bezig bent, maar je bezoekers kunnen zich helemaal het oetjeboe klikken op je plaatjes ;-)

Dat maakt dat ik zo even weer ga neuzen in jullie winkeltje..;-)

..ik ga dinsdag weer heerlijk even een weekje met manlief naar de Elzas :-)heb er zo zin in..hopelijk regent het niet te hard..snif..maarja even weg in zo'n mooie omgeving is ook fijn!

fijn weekend, geniet er maar lekker van, tot gauw, liefs, Elise

xxx

ps links eronder kan je echt weg halen ;-)

De Ruijsbroekjes zei

alleen die bovenste van je romantic rose cards werkt niet goed, daarmee kom je gweoon weer bovenaan je blog terecht. Misschien is het een bug die nog bij blogger er in zit..misschien even geduld hebben.

nou nu ga ik echt even snuffelen hoor ;-)

Cindy at her Country Home zei

Ooohhhh wat ben je toch een grote SCHAT Bonnie, met een glimlach van oor tot oor heb ik je ontzettende lieve reactie gelezen op m'n blog!
Dat bedoel ik nou dus, m'n hartje maak jij aan het zingen hahah..
En dan kom ik nu op je blog en weet niet wat ik zie, helemaal in een nieuw jasje gestoken en dan begint je laatste post ook nog eens met JOY... Jij weet dat altijd zo goed weer te geven wat een mens nodig heeft. Het weekend kan niet beter beginnen met jouw fantastische posten altijd gevuld met veel zonneschijn en heerlijke relax momenten... De "Spa & Welness" van Bonnie, ja daar kom ik ontzettend graag... ben er nooit meer weg te slaan! Lieve zonnestraal groetjes en een hele dikke zoen voor je lieve reactie, Cin x

Het Hoogerhuys zei

Ziet er mooi uit bij je, met de nieuwe layout, ik ben nog steeds aan het klungelen met de oude, maar ja.
Schitterende foto's, mooie tekst, ik ben er nog steeds niet uit hoe ik een andere lettertype op mijn blog krijg.

Fijn weekend, groetjes Sandra

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschöne Blumen und so schöne Fotos!!!
Einen schönen Sonntag,
liebe Grüße, Yvonne

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
wauw wat een metamorfose hier, echt prachtig hoor. Ben hier alweer te lang niet geweest zie ik, hem zoveel mooie posten gemist. Maar nu geniet ik van heel veel mooie foto's en mooie woorden. Ik vind je fluitekruid ook zo mooi, mijn bos is allang uitgebloeit helaas, maar misschien ga ik vanmiddag nog een lekker stukje fietsen dus kan ik nog een vers bosje plukken.
Fijne zondag,liefs Ingrid.

Hannekie(Sisterly) zei

hoi
ik heb een leuk weekend gehad. lekekr geknutseld en samen met twee van mijn zussen een reisje gemaakt naar coevorden voor de opening van een nieuwe woonwinkel die ook onze kaarten gaat verkopen. hoop dat jij het ook leuk heb gehad
gr hannie