dinsdag 17 mei 2011

Give away Jeanne d`Arc Living.....


Uit de nieuwste collectie van Jeanne d`Arc Living
een prachtig notitie boek
Voor bijv je meest dierbare verhalen, om je mooiste gedichten in te verzamelen of recepten
of voor de leukste uitspraken van je kinderen.....
NU TE WINNEN.....

From the latest collection van Jeanne d`Arc Living
a georgeous note book!



-NOTEBOOK WITH GIRL-


Zie die prachtige vintage afbeelding eens....
Look at that lovely vintage picture.....

Ik geef er twee weg, dus twee maal kans.
En je hoeft er niets voor te doen, een reactie is genoeg.
Maar zet je de 1e foto als link op de blog dan heb je dubbel kans
(vermeld dit dan ook even in je reactie)

You now have the chance to win one
I will give away two note books so you have a double chance.
You only have to leave a reaction at this post.
Do you put a link on your blog with my first picture of this post you will have two chances.
(if you make a link please tell me in your reaction)



Prachtig afgewerkt met vintage knoopjes
Lovely decorated with vintage buttons.....



-WISHING YOU ALL GOOD LUCK-
de trekking is op: 27 mei
inschrijven tot en met: 26 mei
heb je geen blog mail dan gerust
 ook dan ding je mee naar dit prachtige boekje







104 opmerkingen:

the cardigan-inn zei

Wat een prachtige give-away!
Ik doe heel graag mee.
Groetjes, Joni

Het stokpaardje zei

Ik doe ook graag mee met deze mooie give-away. Ik zet je foto op mijn blog. Nu ga ik alvast duimen.
Groetjes Iris

Yvonne zei

Wow, dit is echt een mooie give away!
ik doe heel graag mee, en plaats even een link en foto op mijn blog (alleen de foto staat al leuk op mijn blog :-)
Fijne dag
lieve groetjes Yvon

WEERspiegeling zei

wauw, wat een schitterend notitieboek, ik waag graag een gokje.
Ik zal later vandaag ook je mooie foto op m'n blog zetten.
Groetjes en fijne dag,
Anita

Nana zei

What a lovely notebook! Of course I want it :)

butiksofie zei

very beautiful book!!hughs Anja

Sanne zei

Hello,

what a lovely giveaway...I started ones , too, perhaps you want to take part...

Have a great day,
Sanne

puur wit zei

hoi wat schattig dat boekje heel erg leuk
ik doe graag mee
gr sandra

Bizzy @ home zei

Oh, wat een prachtig boekje zeg! Ik doe graag mee en zal een link op mijn blog plaatsen.Wat een mooie foto's met de klavers erbij gedecoreerd.
Lieve groet, Renny

All Seasons zei

Wat een mooi notitie boekje. Ik zou hier graag aan mee willen loten. Ik zal straks een foto met een link naar jouw blog plaatsen. Ik zit nm nu niet op mijn eigen laptop :-)

Fijne dag
Liefs,
Patricia

Wanda zei

Leuk leuk leuk!!!
Wat zou ik dat graag willen winnen. En dan zou het dubbel feest zijn, want ik ben op 27 mei jarig... Het moet me vast wel een beetje geluk gaan brengen? Wie weet...

Ik zal een link plaatsen op mijn blog hoor.

Lieve groetjes,
Wanda

faire un songe zei

Ik doe graag mee.. zit nu op mijn werk dus kan de foto nu nog niet op mijn blog plaatsen.. maar dat lukt vanavond thuis wel...
'Wat een prachtige foto's heb je er van gemaakt.
Groetjes Hetty

Antonia zei

Echt een juweeltje, zo'n notitieboekje. Ik doe graag mee Bonnie, de foto met link is al geplaatst :-) Succesvolle give away gewenst, lieve groet Anja

Nana zei

OK, I've just put the picture and the link on my blog :)

bikim zei

so pretty! and generous!
happy day,
Rosa

Ingrid zei

Prachtig om een mood book van te maken Bonnie en weer mooi op de foto gezet hoor....ik wil ook een kansje wagen....liefs en een fijne dag nog...

Michelle zei

Een hele mooie give away, ook ik wil graag meedingen en zet ook een linkje op mijn blog, dankjewel voor het organiseren van deze mooie give away, Bonnie!

Fijne dag!
Groetjes Michelle

@nne zei

Prachtig boekje! Liefs, @nne

Siljo zei

Wat een pracht give away!!
Ik doe ook heel graag mee
zo leuk zeg ik heb zelf de
link gezet!!
De eerste keer normaal
moet man lief eraan te pas
komen !!
Alleen me begin foto is foetsie
maar dat maak niet erg
het is me wel gelukt!!
Groetjes Joke

Tanja zei

Een mooie give away, jammergenoeg heb ik nog niet zoveel followers om een give away te doen, ik wacht nog tot ik 100 followers heb, groet Tanja

Alexandra zei

Oh wat mooi!
Ik doe heel graag mee aan de Give-Away.
Ik zal een foto met een link plaatsen.

Lief dat je ons kans laat maken op zo iets moois.

Lieve groeten, Alexandra.

Linda zei

Wat een prachtig boekje zeg.
Graag doe ik mee met deze mooie give-away.Zelf heb ik geen blog dus kan helaas geen foto / link plaatsen.
Succes met je give away.
Fijne week nog. Lieve groet, Linda

Maria zei

Ben ik even blij dat ik tijd had voor een rondje bloggen

Ze zijn super,ik doe graag mee
Zal even een link plaatsen

liefs Maria

Elisabeth zei

De boekjes zien er heel erg mooi uit ,dus er zijn straks 2 Dames erg blij .Het winnen laat ik dus ook graag aan anderen over .
Fijne dag,liefs Elisabeth

Zwergenwelt zei

Gerne wĆ¼rde ich das wunderschƶne Notizbuch gewinnen, verlinkt wird auch!!
schƶnen Tag fĆ¼r dich, danke fĆ¼r die schƶne Verlosung!
cornelia

Zwergenwelt zei

Liebe Bonnie habe eben deine Verlosung bei mir verlinkt!!!! liebe GrĆ¼ĆŸe, cornelia

Ger zei

Met zo'n mooie give away is het niet verwonderlijk dat velen je al hebben gevonden aan al de reacties te zien, zelfs op de werkplek wordt druk geblogt,hi,hi.

Lieve Bonnie zoals je misschien al weet doe ik nooit meer mee aan een give away.
Maar voor jou maak ik graag en met alle plezier een plaatsje op mijn blog met link.


Succes voor allen die mee loten!!

Fijne dag,
liefs,Ger

Unknown zei

Hoi Bonnie,
wat een prachtige give-away!!!
ik doe ook heel graag mee,
ik zal vanavond als ik wat meer tijd heb ook even een linkje met de foto op mn blog plaatsen.
hele fijne dag vandaag,
groetjes Anneke.

Musenkuesse zei

Liebe Bonnie,
das Notizbuch ist wunderschƶn und ich wĆ¼rde sehr gern ein Exemplar gewinnen.

WĆ¼nsche dir einen schƶnen Tag
Liebe GrĆ¼ĆŸe
Tina

hokje zei

Wat een prachtige give away; een heel mooi notitie boek om al mijn verzamelde brocante-adresje in te vermelden ;) Ga een link op mijn blog plaatsen!

Fijne dag,
Miranda

Kaatje zei

Tuurlijk doe ik mee, wat een mooi boekje!!! Ik zet meteen een link op mijn blog!!
groetjes, Karin

wonen met brocante zei

Als fan van JDL wil ik natuurlijk graag meedoen aan deze mooie give-away! Ik plaats een linkje op mijn blog. Groetjes Peggy

Marga zei

Hallo Bonnie.
Wat een ontzettend leuk boekje.
Kan ik de mooie uitspraken, regels die ik tegenkom in de leesboeken in op schrijven.
Ik hou dit nu bij in een ander boekje, maar als ik het win dan......komen ze hierin.
Groetjes Marga
(ik probeer een foto op mijnblog te plaatsen, maar weet niet of dat lukt)

xxx roxy zei

ik doe heeeel erg graag mee!
helaas heb (nog) geen blog,
maar lees wel trouw mee :)
groetjes roxy(picasa)

Oude lappen zei

Ik wil wel graag meedingen naar zo'n mooi boekje!
groetjes
Liliane

ABily zei

I have also added yr link on my blog. What a nice give away.I'll take my chance.Greetings

Samira zei

Wat een mooie giveaway, echt een prachtig boekje! Ik ga zeker een dubbele kans wagen. Op mijn blog heb ik ook de foto+link geplaatst.

*Fingers crosed, liefs Samira :)

Unknown zei

Succes aan alle mededingers!! Jij en ik snappen wel dat ik niet meedoen en waarom he ;)!
Ik zal wel een linkje van je maken :D!

X
FF

Verrassend Goed! zei

Woh, wat is ie mooi he.
Nou ik doe natuurlijk niet mee, daar ik dit mooie item zelf in de winkel heb liggen.
Ik gun hem dus met liefde aan een ander.
warme groet,
Marianne

alma zei

Ooooooooooooooh Bonnie wat prachtig! Daar wil ik graag aan meedoen. Ik zet een link op mijn blog! En nu maar duimen. Prachtige foto's...

Lieve groet
Alma

Facts and Fairytales zei

Wat een schitterende giveaway Bonnie. Ik schrijf al vanaf mijn 10 dagboeken en heb dus best wel een notitieboeken tic en deze zou wel heel erg mooi in mijn verzameling staan, dus ik doe graag mee.

Lieve groet
Brigitta

Home is where the heart is zei

wat een dotje van een boekje:))) Ook ik doe graag mee en zet een link om mn blog
Fijne avond alvast
lieve groet Brigitte

simon zei

Ik doe heel graag mee!
Alleen weet ik niet hoe ik een link kan plaatsen :-( sorry.

Groetjes Simon

Sandi zei

What beautiful notebooks! I would love to enter your lovely giveaway and thank you so much!!
I also added your photo to my blog sidebar for another chance. :)
Blessings~

It's me zei

Ik wil wel mee doen hoor !! heel graag !! wij verkopen deze niet in de winkel.....echt niet heus waar !!!....duimendraaiend ga ik verder....fijn avond...liefs van mij......xxx...

Unknown zei

Zo wat een mooi boekje zeg!
Heb meteen mijn dochter om hulp gevraagd en je foto staat op mijn blog hoor!
Ik wil dus erg graag mee doen aan deze give away.
liefs van Vlinder

Home and Lifestyle zei

Je link had ik vier uurtjes terug al op mijn blog gezet...vergeet ik zowat een reactie achter te laten! Ja Bonnie, ook ik doe heel graag mee...wat een prachtige notitieboekjes!!!

Lieve groet, Ingrid

Bianca zei

Ja....ik doe heel graag mee enne ik zet een link op mijn blog.... Als ik 'm er nu 2x op zet, maak ik dan nog meer kans hihih !!!! :)
Prachtige boekje....
Groetjes Bianca xx

Alle mooie dingen zei

ohhh ik doe mee... dat boekje past echt super in mijn burokast
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Miss M zei

Ooh, Bonnie, wat mooi zeg! Ik wil zeker meedoen, en wil deze zĆ³ graag winnen dat ik de link op mijn blog plaats! :-) Dubbel zo veel kans? Laten we het hopen. Zo wel een hĆ©Ć©l leuk verjaardagscadeautje zijn. Een verlaat cadeautje; nog leuker eigenlijk, want ik ben de 23e jarig. Zou het, zou het? :-)
Een hele leuke Give-Away in ieder geval, maar dat wist je al.
Liefs, Marjolijn.

lia zei

Nou Bonnie, ik wil hier ook graag een gokje voor wagen. Ook al ben ik niet zo van JDL, dit boekje vind ik wel heeel leuk.
Ik zet de link even in mijn blog.

liefs Lia

natuurlijk groen en doen zei

Wat een schattig boekje ,ik doe graag mee en zet gelijk even een linkje op mijn blog

groetjes Bep

Created by Essie zei

Wat een leuk boekje zeg . Ik doe graag mee en zal een linkje zetten bij me op de blog

Groetjes

Esther

Hannekie(Sisterly) zei

tjee deze is echt prahtig zeg..ik doe natuurlijk heel graag mee..ik zet ook een linkje op mijn blog..heel super leuk deze give away
liefs hannie

Het Hoogerhuys zei

Wat een mooie give-away,
ik doe heel graag mee en zal natuurlijk een linkje plaatsen!
Succes.
Groetjes, Sandra

What's in a day zei

Ja, na al die reacites durf ik niet meer hoor, ik gun het al die leive mensen!!!
Ik geniet nu door het kijken en ben heel benieuwd wie hem gaat winnen!!!


Lieve groetjes,Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Dit boekje is te leuk om niet mee te doen, ik link je even. Groetjes, Colin

Pauline zei

Wat zijn ze mooi. Ik doe graag mee. Heb overal notitieboekjes voor. Leuk dat je dat zegt over die uitspraken van de kinderen; ik heb in de loop der jaren er aardig wat opgeschreven. Het is zo leuk om er af en toe even in te lezen.
Liefs, Pauline

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ohhh wat een gave give away zeg!!!!
echt een must have!
hij is zeker heeel mooi
dus ja ik doe graag mee en zet natuurlijk een link op me blog!!

wens iedereen heel veel succes
gr cindy

Anita zei

Nouh dat is Ć©cht een prachtige give away.
HĆ©Ć©l mooi Bonnie ik doe graag mee !!!
Ik zal een link op mijn blog plaatsen.
Succes allemaal :-)
Lieve groetjes, Anita

Karin zei

Het is idd een schatje Bonnie, maar aangezien ik nogal merkvast ben in mijn notitieboekjes sla ik deze over. Ik maak wel met alle plezier een link op mijn blog :)

Anoniem zei

Oh Bonnie, ik zie nu pas je prachtige give-away, wat zijn dat prachtige notitieboekjes zeg!
Ik heb dan ook heel snel een linkje op mijn blog gezet want hier wil ik zeker mijn kansje voor wagen :)
Fijne week van Sonja

gerrie zei

wat een prachtig boekje!!
ik doe graag mee hoor!
ik zet even een linkje op mijn blog.
groetjes gerrie.

Unknown zei

hallo,

Z'n mooi boekje ... Iets voor mijn huwelijksreisvakantiedagboek??? Ik doe mee!
Een link zetten op mijn blog... tja dat moet ik even bekijken...Ik ken daar nog niet zo veel van...
Toch probeer ik het via jouw blog...
groetjes,

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een beauty....wie zou daar nou niet blij mee zijn?!
Ik doe heel graag mee..en dan wel voor 2, want ik zet natuurlijk een linkje op mijn blog!
En nu maar hele hele dikke duimen draaien ;-))
Groetjes Hilde

(p.s met brocante op de dijk heb ik op jullie kraam een supermooi uithangbord gekocht...is die afkomstig uit Frankrijk? Ik heb 'm op m'n blog staan)

Marjan zei

Oh wat een mooie give away. Ik geef alleen deze reactie om mee te doen. Hoe ik een link op mijn blog moet zien te krijgen gaat me helaas boven mijn pet :-)
groetjes
Juul

Ricette low carb zei

Ik doe heel graag mee, en zet je link op mijn blog, liefs Barbara.

Sanneke Panneke zei

Hoi Bonnie, Ja, ik ben er weer... Even heel druk, en met dit weer leef ik eigenlijk alleen maar buiten, als het kan. En het terras moest natuurlijk ook een keertje af, kan ik eindelijk met het leuke gedeelte gaan beginnen, de aankleding. Of ik veel ga bloggen weet ik nog niet, want onze tuin is giga, en ook een van mijn grote hobby's. Ik hoop snel foto's te kunnen laten zien. Je hebt een prachtige give away,maar laat het deze keer aan mij voorbij gaan. ik weet hoe mooi Jeanne d'Arc Living is, dus gun het iemand die het zelf niet heeft. Ik heb de vorige posten net ook even gelezen en heb weer prachtige foto's voorbij zien komen, echt super. Nog een hele fijne avond gewenst.
Liefs Monique

Unknown zei

Hoi Bonnie even een vraagje. Er zijn nog niet veel blog dametjes die hun weg weten te vinden naar mijn blog.
Zou ik niet in jouw bloglijst mogen?
Ik zou het hardstikke lief vinden!
liefs van Vlinder

Jolanda zei

Wat een super give away dus ik doe heel graag mee, en ga een linkje plaatsen, lieve groetjes

Carine zei

Leuk he al die hebbedingetjes van Jeanne d'Ark Living en ook zo'n mooi blad. Ben heel blij om mee te doen zeker nu dat ik eindelijk mijn eigen blog heb (vroeger stond je wel in mijn favorieten). De foto staat al op mijn blog met een linkje ;)

Veel liefs
Carine

trudette zei

Leuk zoveel reacties al !
Het is dan ook een hele leuke give-away.
Ik ga meteen een linkje op mijn Blog zetten.
groetjes
trudette

Unknown zei

Hoi Bonnie,

Gisteravond ging het helemaal fout mer reactie plaatsen, volgens mij kreeg jij er wel 10 tegelijk terwijl ik het er steeds niet op kreeg.
Ik probeer het vandaag nog een keertje, ik hoop dat het nu wel lukt.
Ik vind het zo'n schattig boekje dus wil heel graag meedoen, het linkje staat er al vanaf gisteren op.

Fijne week verder en een lieve groet,
Monique

Ineke Stuiver zei

wauw geweldig,mag ik ook mee doen,ben er niet zoveel meer.maar voel me wel warm aanbevolen hoor.liefs ineke

little sweet things zei

Oei dit is echt een super leuke give away. Ik wil heel graag mee loten en ik zet ook direct een link op mijn blog.

Liefs van Sas

Yvonne - Frl. Klein zei

Eine wunderschƶne Karte!
Viele liebe GrĆ¼ĆŸe,
Yvonne

Katja zei

hoi,

ben pas sinds kort in de Jeanne D dus ik ga ik je blog zeker volgen al was het maar om je mooie foto's te bekijken. Ik hoop dat je er een hoop volgers bij krijgt.
groetjes

Thuis bij Tjits zei

een schitterende give-away Bonnie waar ik heel graag aan mee doe:))
ik ga een linkje plaatsen!

lieve groetjes, Tjits

Eva zei

What a lovely giveaway! I'd love to take part on this and I already linked your giveaway on my blog.

liefs Eva

All Seasons zei

Ben ik nog even...
Ik heb de foto en een link op mijn blog geplaatst.

Ik wens je een heel mooi weekend ☼
Liefs,

Gustaviana zei

wauw ik sluit me aan wat een mooie give away.... fijn weekend lieve groetjes Viana xx

le ciel flamand zei

Ik waag graag mijn kans, wat een mooie give away!

Groetjes, Annelies

Pink Princess zei

OH wat moooooi ♥ Zou ideaal zijn om mn reisverslag naar Thailand (ga weer naar mn broer) in op te schrijven :)

Liefs van Marian

Katsura zei

Such a beautiful give away! I'd like to enter :)

Katsura

inge zei

prachtig boekje , ik ding graag mee...zou leuk zijn om wat kalligrafrie in te oefenen...

Marta zei

Cudowne candy,rĆ³wnież bardzo chciałabym wygrać!pozdrawiam serdecznie i uciekam do kolejki;)!
m.kuternowska@gmail.com

Skandynawska_Indianka zei

Great candy!!!I will be honored if I get lucky;D
skandynawska.indianka@gmail.com

Jamie zei

These are wonderful notebooks. I would love a chance to win. Jamie V in MT (USA)
http://rem-nants.blogspot.com
amzanioli@yahoo.com

Anna zei

Geweldig! Deze mooie give away van JDL!

Liefs Anna

Gerd@ zei

Ik ben gek op schrijven dus zo een prachtig boekje zou goed van pas komen ..... ik ga een linkje op mijn blog zetten ....

Gr. Gerd@

Erna Price zei

Leuke giveaway! Natuurlijk doe ik mee...en de link heb ik op mijn blog geplaatst ;)

Yvonne zei

Ik wil ook meedoen!!
Was lekker een weekje weg, dus zie het nu pas.
Zet het ook op mijn blog!!

Gr Yvonne

Ester zei

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :) Ik ben je gaan volgen en ik plaatste een linkje op mijn blog :)

Anoniem zei

Wat een prachtig boekje! Ik doe graag mee aan deze giveaway. Had jouw blog al eerder opgemerkt, ga je volgen...

Ik zet ook een vermelding op mijn eigen blog.

Liefs Inge

FƄgel BlƄ zei

Hello Bonnie!!!
I take a chans!!!
I show your photos on my blog so I take 2.
Have a nice day!
Kathrine

Nicole Claudia zei

Aha, ja op mijn verjaardag heb ik je prachtige give-away over het hoofd gezien. Wat een bijzondere voorkant met die knoopjes... onzettend mooi, zeg!

Bij deze doe ik hƩƩl graag mee. Ik zet het fotootje op m'n blog!

Groetjes, Collie

Penny zei

What a lovely blog. Please sign me up for your giveaway. I will make a cup of tea and read some older posts.

schneckenpost0909 zei

Gerne hĆ¼pfe ich auch in den Lostopf.
LG von Elke
becjat(at)yahoo.de

magenta ♥rot zei

Wow wunderful.
Ich versuche mal mein GlĆ¼ck .
LG Maike

Gwennie zei

Wowwww.... ben ik nummer 100 in reactie? Volgens mij een cadeautje waard! ;-)

Kaatje1010 zei

amai wat een reacties :-) Maar met zo'n mooi boekje, wie wil die kans laten liggen.
Ik zet ook een linkje op mijn blogje :-)
www.kaatje1010.blogspot.com

My Sparrows Nest zei

So beautiful! I love the pink clovers in the photograph with it. I used to feed my pet bunny rabbit those clovers when I was a little girl! Hugs and Tweets to you from Iowa!

Cosy Life by Elly zei

Hey Bonnie..Wat een mooie give-away zeg. Ik doe heel erg graag mee en heb dan ook een link op mijn blog gezet!
Fijne dag en lieve groetjes, Elly

Kathy zei

What a gorgeous and ethereal cover. It is simply breathtaking as is your blog!!!