zaterdag 19 juni 2010

Impressive.......

Indrukwekkend is het juiste woord voor deze prachtige pioen.
Speciaal voor jullie dit weekend( en een beetje extra voor Lynda...)
Explotation........!!!

Zelfs zo helemaal open is het prachtig om te zien......
rose tinten, groen en een vleugje geel
Stoer of niet?
......

Ze staan nu precies een week
........
niet slecht toch???
.......

Ik laat ze nog mooi even staan......
ben er nog lang niet op uitgekeken......;)
Fijne dag.......



Impressive is the only right word for this peony
Even in this state I still love it.......
Some pink and green a touch of yellow
Beauty from nature.........

34 opmerkingen:

Rosabella zei

oh, das ist eine wunderbare Pfingstrose ... so schön!
liebe Grüße und ein wunderbares Wochenende ♥

Sanneke Panneke zei

Hij is inderdaad prachtig. Ook de foto's zijn mooi.
Heel fijn weekend gewenst.
Is het trouwens een hij, Zo'n mooie bloem moet haast een zij zijn.
Groetjes Monique

Sanneke Panneke zei

Hij is inderdaad prachtig. Ook de foto's zijn mooi.
Heel fijn weekend gewenst.
Is het trouwens een hij, Zo'n mooie bloem moet haast een zij zijn.
Groetjes Monique

Sanneke Panneke zei

Hij is inderdaad prachtig. Ook de foto's zijn mooi.
Heel fijn weekend gewenst.
Is het trouwens een hij, Zo'n mooie bloem moet haast een zij zijn.
Groetjes Monique

Michaja zei

Haha Lynda zal wel jaloers zijn op jouw prachtige geëxplodeerde pioen! Wat een bijzondere zeg nog nooit gezien. Hier vind je toch meer de traditionele :)
Enne ik ga dus gewoon nog even geduld hebben met mijn klimhortensia. Geef de hoop nog niet op (was ik ook nog niet van plan hoor maar na jouw berichtje helemaal niet meer).
Fijn weekend
Lieve groet
Michaja

@nne zei

Langskomen op je blog is altijd genieten. Fijn weekend, @nne

Unknown zei

AAAAAAAAAAAAAAAAAAACH!!!!!!!!!!!! *BLOOS*.....ik zie mijn naam!!*SMAK*.
Tja....ik vindt ze vet stoer!!!! Maar als ik je dan een tip mag geven......DO NOT TOUCH!!!!!.
Ik wilde er dus eentje afknippen omdat ik ergens had gelezen dat je ze kon laten indrogen.....hmm....*PLOF*.....kaal zijn ze een stuk minder stoer, kan ik je wel vertellen, dus na een ruime week zijn ze vervangen door een nieuwe bos.(drie kleuren bijeen althans...had drie bossen in verschillende kleuren 2,19 per bos van 7....Aldi....oeps...nog een tip;))

Afwachten hoe ze er volgende week uitzien hahahahaha...episode pioen!

Fijn weekend!

Lynda

De Ruijsbroekjes zei

nou wat een bijzonder bloem heb je daar ! Zeker stoer is ie !

Groetjes aan antoine ;-)..ik heb hem ( of z'n broer) toevallig vorige week op de markt gekocht..vandaar dat ik het hele verhaal er achter wist ;-) Ik was al druk op zoek geweest wie die was...en toevallig kwam ik hem ook bij jou tegen...vandaar mijn enthousiasme hihi ! Het regent hier al de hele dag, maar dat kan de pret niet drukken..kan ik zonder schulgevoel lekker overal even langs bij blogvriendinnetjes als jou ;-)

Anoniem zei

Wat heb je die mooie pioen prachtig op de foto gezet, op deze manier een echt sfeerbeeld. Uiteraard is deze veel te ver weg om nog in te drogen maar ook dit beeld heeft zeker een heel aparte charme,
lieve groet, Sonja

Home and Lifestyle zei

Mooie foto's Bonnie van een prachtige pioen!

Fijn weekend!

Laura @ 52 FLEA zei

It is, indeed very beautiful! I hope that you have a wonderful weekend!
:)

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ja de pioenen staan nu in volle glorie. Wat een sfeervolle stillevens, het kan niet anders dan dat het een goed weekend wordt.

groetjes Pauline

jolanda zei

Wat een bijzondere pioen! Zo heb ik ze nog nooit gezien... echt mooi!
fijn weekend, groetjes jolanda

Anoniem zei

Prachtige foto`s,wow ben onder de indruk,is dat een geurzakje wat zo mooi is erbij,fijn weekend,lieve groet Joke.

Corine(THUIS) zei

Prachtig Bonnie! Wat een aparte pioenroos!
Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Mooie roos en een mooie foto.
fijn weekend, lia

Een sneller kloppend hart zei

Prachtige foto's van die 'ontplofte' pioenen!
Bij mij zijn er een aantal die helemaal niet open willen, da's ook raar hoor hihi

Fijn weekend!

Groetjes, Veronique

Fluitenkruid zei

Ik heb hier van die bolletjes staan, heb je nog een tip om ze te laten ontploffen?
prettig weekend! groetjes Jannet

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Wat een bijzondere pioenroos. Deze heb ik nog niet eerder gezien. De bloemblaadjes zijn heel smal voor een pioenroos! De kleur is ook heel mooi.

Wens je een fijn weekend en nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

Lieve groet, Madelief

Willy zei

De hele week zag ik al overal op de blogs Pioenrozen. Nu stond er vandaag in éne een bos op tafel en zag ik ze eerst niet eens.
Ik geniet er nu volop van en hopelijk staan ze ook een week.
Mooie foto's van deze Pioenroos.

Groetjes

It's me zei

Wat mooi Bonnie............geweldige foto's weer............heel fijn weekend ....liefs Ria.........

die Waldfee Moni zei

Hay Bonnie,
eine sehr schöne Post.
Die Pfingstrose ist einfach....wunderbar!
Hab einen wundervollen gemütlichen Abend!
GLG
Moni,die WAldfee

~*~ saskia ~*~ zei

Het maakt inderdaad niet uit in welke staat ze verkeren, ze zijn altijd prachtig, PIOENEN om te ZOENEN.

Een leuke zondag, Bonnie. xx

Marianne zei

Ja hoor, die zou ik ook nog even bewaren. Het pioenenseizoen is maar zo kort, daar moet je het uiterste uit halen.

Josephine zei

Pioenen om te zoenen, van knikkertje tot ontploffing, het blijven schitterende bloemen die nog een heerlijk geuren ook. Je foto's zijn weer om te smullen zo mooi.

Een heerlijke dag morgen,
Lieve groet, Josephine

Mayflower zei

Prachtige Pioenfoto's, wat is dat toch genieten.
Bedankt voor deze mooie plaatjes.
Een heel fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Yvonne - Frl. Klein zei

Eine wunderschöne Blume! Mal was anderes!!!
Einen schönen Sonntag wünsche ich Dir,
viele liebe Grüße,Yvonne

Janny zei

Wat een geweldig mooie site is dit mijn complimenten ziet er schitterend verzorgd en super mooi uit een lust voor het oog
Groetjes Janny

butiksofie zei

Hej, I love this flower a lot and you took wonderful images of it! Hughs Anja

Pierelantijntjes zei

Prachtige foto's. Al die kleuren zo mooi bij elkaar!
Fijne week,
Lieve groet van Ester

June zei

It really is beautiful Bonnie. Sometimes your pictures stir me to almost tears...they are so beautiful.
Thank you for your sweet note about my studio.
hugs

Brad zei

Bonnie,
Your peony is so gorgeous. I have a little award for you,
Brad :)

Susan zei

Bedankt voor je berichtje. Wat een prachtige foto's op je blog van die mooie pioenrozen!

Gr. Susan.

Catharina Maria zei

Jammer hè dat het pioenen seizoen zo snel voorbij is , je zou er de hele zomer van willen genieten .
Gisteren de pioenen bij m'n dochter in de tuin gezien , heerlijke bloemen wel zo groot en heerlijk ruikend , mmm
Lieve groet ♥RINI♥