maandag 28 juni 2010

JEANNE D`ARC LIVING......

NIEUW BINNEN!!!!
IN THE HOUSE!!!!!

OM HEERLIJK VAN TE GENIETEN IN JE LUIE TUINSTOEL. KOEL GLAASJE DRINKEN, VOETJES OMHOOG.......WIE DOET JE WAT...........
HEERLIJKE RECEPTEN, ROMANTISCHE TUINEN EN NATUURLIJK WEER DE MEEST PRACHTIGE INTERIEURS.........

NU TE BESTELLEN: http://brocantewebshop.nl/

In the house nr: 5 from JEANNE D`ARC LIVING

For enjoying this issue in your garden, nice summer!!!!

You can now order him:http://brocantewebshop.nl/

( Ik probeer bij iedereen langs te komen deze week, maar ja...dat mooie weer ook....;)

het zou verboden moeten worden.....;0)

Geniet ze...)

17 opmerkingen:

Unknown zei

je vergeet te zeggen dat je er ook heel goed mee kunt wapperen, tegen de hitte;)))))))

GRoetjes
Lynda

It's me zei

Hhahahhaha!!! zet net mijn post erook op over deze.......grappig !!!! snel he???? tis onderhand een maanblad....hij zou 9 july pas komen !!! ...nou meid geniet ervan...ik ga nog even gauw stozuigen,,,dweiltje erdoor en dan roseetje..... jdl.....ik vermaak me wel........spreek je weer..........geniet van de zon !!!! liefs Ria....

Fågel Blå zei

Ohhhh this magazine.....
I wait for it!!!!!!
Have a nice sunny week!
Kathrine

Stina zei

Dus jij gaat genieten vanmiddag met het blad in het zonnetje?

groot gelijk, fijne week hoor.

Liefs Stina

Nicole Claudia zei

Ik heb net een binnenkijkje van het blad gehad bij eh, wie was het ook alweer. Nou ja, diegene waar nu druk naar de verjaardagsdatum wordt gegokt!! Hahaha, wat een prachtige foto's!! Gelijk m'n huis plat, opnieuw opbouwen en genieten, maar!

Hahaha, genietse!

Groetjes, Collie

@nne zei

Ik zou de JDL zooo graag bestellen, maar hier gaat zoveel verloren in de post dat ik er me niet aan waag. Lieve groet, @nne

It's me zei

Hahahahah!!! ik ga hem nu lezen...Rein brengt hem net thuis.....lief he???


Fijne dag Ria......

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Wat leuk dat de JDL er is. Ik heb hem zojuist bij je besteld!

Lieve groet, Madelief

Anoniem zei

Het is echt een gaaf blad,ik heb net betaald aan mijn shoppie voor het blad,ik mag bij haar altijd even wachten als ik weer eens al mijn geld hebt opgemaakt haha,wens je een fijn avond,lieve groet Joke.

Daniëlle zei

Leuk leuk leuk! Heb er nu al weer zin in. De voorproefjes zien er geweldig uit, ik wacht geduldig bij de brievenbus vanaf nu haha.
Fijne avond,
Dani

lia zei

We gaan er weer veel van zien hier.
Leuk hoor. Veel leesplezier, of heb je hem al tig keer bekeken.

fijne avond, lia

Monica zei

Aaaahhhh! I'm drooling over it!
Great cover!
Monicax.

~*~ saskia ~*~ zei

Hij blijft volgens mij leuk he, ik lees hem eigenlijk niet meer, ja waarom, weet ik eigenlijk ook niet. Zal er eens goed over nadenken... Geloof dat ik zoveel bladen heb die ik al niet lees...
Een leuke zomerse week, Bonnie! xx

Les Cotrions zei

I can't wait to read the next issue!!!
Happy new week Bonnie!
Vale

Brad zei

Pure loveliness.
Have a great week, my friend, oh I have something for you :)
Brad

Anoniem zei

Geweldig dat hij nu al binnen is..kan niet wachten tot ik hem in huis heb...nog even en dan genieten.
Lieve groetjes Tilly.

Michaja zei

Ik ken het blad niet, en zie hem vandaag voor de tweede keer op een blog verschijnen. En wordt toch eigenlijk nu wel heel erg nieuwsgierig. Misschien dat ik er maar eentje moet gaan bestellen.
Groetjes Michaja