zaterdag 5 juni 2010

INSPIRATION3

Oh...het is weer hoog tijd voor een inspiratie idee....
Alweer zo lang geleden......
Deze keer een "nieuwe" stola voor je brocante paspop
Let op: wat je nodig hebt is een stuk vitrage...(?)....ja je ziet het goed.....
vitrage en een leuke broche........

Meestal is er wel een stuk te vinden op de rommelmarkt of in een oude snuffelschuur of
misschien bij mams/oma op zolder.......
Daar zaten vaak van die drukke randen aan, aan de onderkant......

De vitrage knip je eraf en je houdt de prachtige rand over.
Sla hem om je oude paspop, maak het geheel af met een mooie broche
de stola zelf kun je natuurlijk zo lang of zo kort maken als je zelf mooi vindt
(ketting, kaart, broche van JDL)

En zie hier het pracht resultaat.
HAVE FUN!!!!



Oh time for an inspiration idea.......
Take an old piece of lace curtain, maybe at the attic or look at your mothers/grandmothers house........you know these old ones with lots of lace at the end
cut the lace from the curtain, put a lovely broche to it....and see this lovely result.....
Have fun

36 opmerkingen:

Yvonne zei

Tsssss, wat een idee, had het wat eerder moeten weten, mijn vader had nog dat soort vitrage, maar we hebben het weggedaan, omdat niemand wist wat ze ermee moesten, STOMMMM !!
had ik mijn oude dames een mooi kleedje aan kunnen bieden, het idee ga ik wel onthouden, vind het prachtig staan om de paspop !
Fijne dag !
Groetjes Yvon

Pierelantijntjes zei

Geweldig idee!! Vind het prachtig staan op de pop. Mooi met de broche erbij.
Ik sta op het punt om naar een rommelmarkt te gaan, jij snapt nu wel waar ik naar ga zoeken.....
Fijne dag lieve Bonnie.
Groetjes Ester

bijzonder-oud zei

Wat een idee zeg!! ik hou wel van dat soort ideetjes, super!!

groetjes en een heel fijn weekend,
Yolanda

Passione Helena zei

Wat een pracht idee!!
Wat staat het mooi op je paspop..super zeg! Sjiek hoor met de mooie broche

Als je het niet weet..zal niemand door hebben dat het van een gordijn afkomsig is. Van het overgebleven stof kan je altijd leuke geurzakjes maken.. of hoesjes om geurzakjes in te bewaren;-)

Fijn zonnig weekend!

Lieve groetjes, Helena

Rozmeen zei

OO wat een prachtig resultaat en zo mooi. Ik heb helaas nog geen paspop moet daar geloof ik nog even voor sparen en plekje voor vinden in huis maar dat witte kant en die broche..leuk gedaan!!

Fijn weekend.
Groetjes,
Rozmeen

Home and Lifestyle zei

Een paspop staat hier nog steeds op het wensenlijstje, maar dit is wel een superleuk idee! Om te onthouden!!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Fluitenkruid zei

Gelukkig ben ik niet de enige die nog niet in het bezit van een paspop is :-) Mooi idee!

little sweet things zei

Wat een goed idee, en voor mij op het juiste moment.
Vandaag gaan we mijn verjaardagskado op halen, die ik via marktplaats gekocht heb, je raad het al een paspop.
Nou heb ik laatst bij Tierlantijn een mooi sjaaltje gekocht en die kan daar mooi om heen. Nu nog opzoek naar een mooie broche.
Zonnige dag en groetjes Sas

Cindy at her Country Home zei

TE GEK lieve Bonnie! Wat een mooie paspop heb je daar... Ik heb alleen nog maar kinderpaspopjes in deze stijl. Nu ik je stylingidee zie baal ik ervan dat ik de "brocante" paspop ooit van de hand heb gedaan. Des te leuker vind ik het nu om bij jou te genieten! Wens je een heerlijk zonovergoten weekend toe met heel veel plezier, warm liefs van Cin x

Willy zei

Ik sluit me aan in de rij van mensen zonder paspop.
Het is ook al leuk om het hier op je blog te zien.
Fijn weekend.

Mayflower zei

Wat een leuk idee Bonnie en het resultaat is ook prachtig. Ga ik onthouden. Je foto's zijn weer om van te smullen. Ik vind die Sjabloon op de achtergrond ook heel mooi.
Geniet van een zonovergoten weekend.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Wat een leuk idee, het staat geweldig mooi. Ga het zeker eens proberen op mijn paspop.
Hele fijne zonnig weekend.
Lieve groetjes Tilly.

kienkele zei

Super idee weer van je Bonnie, heb sinds kort ook een paspop in huis staan, dus dit ga ik zeker eens proberen! Fijn weekend, lieve groet, Tineke

jolanda zei

Wat ziet dat er prachtig uit!! Zoooo romantisch... superidee hoor! Ga ik zeker onthouden. fijne zonnige dag, groetjes jolanda

Unknown zei

Hee Bonnie.....ik ga nog een stapje verder......ik vindt zélfs dat er sommige dames zijn die dit zélf goed zouden kunnen dragen , en dan nog vet trendy zijn ook!!!:)
Al ben ik meer van de wat stoerdere dingen....een paspop zou ik heeeeeeeeeeel graag willen voor mn slaapkamer!
Heb nu alleen een torso, mannenmodel.....maar die heb ik volgehangen met kettingen en erin geprikt met broches:).
Je hebt weer heel wat mensen het hoofd op hol gebracht, weet ik zéker!!!

verkoelende groetjes!
Lynda

Unknown zei

Dag Bonnie,
Ik heb weliswaar ook geen paspop, maar vind je ideetje bijzonder geslaagd. Waarmee maar weer eens is gezegd, dat je nooit iets zo maar direct moet weggooien...Altijd even over de grenzen heen proberen te kijken wat er nog me te doen valt. Het voorbeeld geef je hier in deze post. Heel origineel hoor!
Wens je een fijn en zonnig weekend! Geniet er van en lieve groet, Marja

Unknown zei

...it's soooooo ~ Bonjade!!!!
hugs my friend!
xo, Rosemary

by kuzz zei

Wat een sjieke dame! Goed idee het staat prachtig! Geniet er van enne...natuurlijk ook nog van de zon!
lieve groet, Erna

Pieternel zei

Bonnie,

Prachtige foto's weer, meid dat doe je toch echt heel goed zeg.

Pieternel

Eleonore zei

Weer zo'n leuk idee,en dat allemaal zo maar.Hartstikke leuk,bedankt.
Groetjes van Eleonore.

Josephine zei

Wat een SUPER idee, jammer genoeg heb ik geen paspop maar alleen al voor dit geweldige idee ga ik maar eens op zoek. Zo M*O*OI* met de broche ,ketting en de kaart, werkelijk helemaal geweldig!!!
Bedankt voor deze mooi tip.

Lieve groet, Josephine

lia zei

Ja, soms zijn het allemaal hele simpele dingen, maarrr je moet er wel op komen.

fijn weekend, lia

atelierlemlem zei

Leuke creatie hoor! Wat een super idee om daar die vitrage voor te gebruiken...soms heb je ineens een goed idee he?
Groetjes mama lieveheersbeestje.

alma zei

Wat een prachtige stola heb je van die vitrage gemaakt! Echt een inspiratiepost!!
Dank je wel...gauw maar eens naar de kringloop!

Groetjes
Alma

yvonne zei

Het idee is zo leuk ,dat ik het wel voor me zelf zou willen hebben.

fijne dag nog verder yvonne

Een sneller kloppend hart zei

Superleuk idee!
Wat is die laatste foto geweldig zeg zo met dat lijstje erbij, geweldig!

Fijne zondag voor jou!

Groetjes, Veronique

~*~ saskia ~*~ zei

Dat stola idee van jou is een prachtig idee, Bonnie! Mooie foto's heb je gemaakt. Een hele leuke zondag. xx

Kom Achterom zei

Mooi hoor die stola vooral omdat je heel grof kant vitrage hebt gebruikt!!
Leuk idee dank je wel!!
Fijne dag nog
Yolanda

Sylvia zei

Super idee, Bonnie !
Je paspop ziet er prachtig uit !
Fijne avond,
Sylvia

Corina zei

Prachtig wat een leuk idee!
Groetjes Corina

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschöne Inspirationen!
Ich wünsche Dir eine schöne , neue Woche!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Petra zei

Wat een idee zeg! Super!

Groetjes van Petra

Unknown zei

Wat een prachtig resultaat!
En wat de platen speler betreft ohhh jammer he :-)
Wie weet ooit nog eens...
fijne dag groetjes karin

Hannekie(Sisterly) zei

wat een leuk idee. heb helaas geen paspop. maar wie weet, in de toekomst
gr hannie

@nne zei

Een superidee! Lieve groet, @nne

Marianne zei

Wat een leuk idee! Ja eigenlijk staat alles prachtig op een paspop. Ik moet zeggen dat ik een beetje lui ben als het aankomt op het opnieuw decoreren van mijn paspop. Maar je missie is geslaagd, ik ben geinspireerd en de dames krijgen deze week nog een nieuwe outfit!
Bedankt voor de inspiratie en het leuke idee.