zondag 1 mei 2011

The smell of......


How I love this season in the year.
The scent of flowers

Hoe ik geniet van deze periode van het jaar.
De geur van allerhande bloemen in je tuin


The smell of freshly mown grass
The smell of fresh sea air

De geur van vers gemaaid gras
De geur van frisse zee wind bij het water




The smell of sun cream on your skin
The smell of a fresh rain shower after a warm and sunny day

De geur van zonnebrand crème op je huid
De geur van een heerlijke regenbui na een warme dag



WHAT IS YOUR FAVORITE FRAGRANCE IN THIS TIME OF YEAR?




42 opmerkingen:

puur wit zei

hoi alles goed je foto's zijn weer prachtig en die lekkere stukken zeep prachtig vindt ik die altijd
ben gek op die zeepjes
en het weer is geweldig ik zat net lekker buiten uit de wind dan brandt het erin
gaat hard
fijne zondag gr sandra

Sylvia zei

Wat een mooie post, Bonnie, ik kan de zeepjes bijna ruiken ...
Mijn favoriet op het moment is de Blauweregen aan de voorkant van ons huis, ruikt zo heerlijk !
Fijne zondag,
Sylvia

Ingrid zei

wat mooi gebracht weer Bonnie en wat een mooie zeepjes!!geniet nog van een mooie zondag....liefs

Pierelantijntjes zei

Hoi Bonnie,
Wat een prachtige foto's weer. ook ik geniet van de explosie van geuren om me heen. Ik wandel elke dag en op het moment vind ik de fluitekruid het allerlekkerst ruiken. Af en toe komt er zo'n zoete geur voorbij waaien en dan geniet ik intens van het voorjaar.
Een hele fijne week toegewenst,
groetjes Ester

Een sneller kloppend hart zei

Heerlijk die zepen, die roze heb ik de afgelopen weken gebruikt onder de douche...er komen steeds stukjes rozenblad mee :)

Je foto's zijn beauty's....genieten!

Veel groetjes, Veronique

Unknown zei

de zoete geur van de bloesem als je onder de bomen door komt! De zee, en inderdaad, zonnebrandcreme! Aardbeien, én de nieuwe kaarsen die ik laatst kreeg van Riverdale, Sandelwood Rose!!!! Mathilde M roomspray marquise, mn parfummetjes die ik momenteel gebruik ennnnnnnnnnnn...uhm...nah ja.....voor nu;)...kun je er wat mee??;)

LIEFS!
Lynda
FF

It's me zei

Mijn net gekregen heerlijke zelfgemaakte zepen uit America......wowwww Bonnie die ruiken echt goddelijk....mooie foto's heerlijk zondag verder....liefs van mij....xxx..

wonen met brocante zei

Wat een mooie foto's weer! Heerlijk van die geurende zepen. De geur die ik op het moment het lekkerste vind is van seringen. Maar dat is bijna over. Groetjes Peggy

Fluitenkruid zei

Bloemen en zeepjes, blijer kun je me bijna niet maken :-)

lia zei

Heerlijk die zeepjes, mits ze niet een te sterke geur hebben.
Maar de geur van na een regenbui met warm weer, heerlijk......

fijne avond, liefs Lia

Claudia Leertouwer zei

Ben gek op lekkere geurtjes!

Twa zei

Wat leuk, een post over geur. Jammer dat we via de computer niet kunnen ruiken aan je zeepjes. Maar je omschrijving maakt dat ik het bijna ruik. Ik heb zelf geen blauwe regen in de tuin maar de buren wel en aldoor als ik voorbij loop ruik ik die heerlijke geur, zo lekker.
Groetjes Antoinette

Pieternel zei

mmmm en de geur van al die lekker zepen. Ik vind momenteel lelietjes van Dalen (geurzakjes), Fresh Linen (roomspray)erg lekker.

Groetjes Pieternel

Nana zei

I guess those soaps smell lovely :)
My favourite fragrance of spring is the scent of lilacs.

What's in a day zei

Hatsjoe, hatsjoe, alle geurtjes zijn me op dit moment te veel, ik nies en proest van bloemen, zeep, gras....zo jammer want die nieuwe luchtjes in het voorjaar zijn zo vertrouwd, maar helaas. Mijn favoriete geur is mijn neusspray:)))
Dat houdt nog enigszins de luchtjes tegen.
Geniet jij er maar veel van, de lente is het waard.


Groetjes,Eefie

Marga zei

Hallo Bonnie.
Laatst na de regenbui rook ik het gras, de lente.
Heel verfrissend.
Ook vind ik vele geurtjes van de stuiken en bloemen heerlijk, maar soms te prikkelend en dan maar niezen, traan ogen, jeuk.
De foto's van de zeepjes zijn erg leuk.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Jeanette zei

Alleen de geur van een regenbui mis ik, voor de rest ben ik het helemaal met je eens, vooral pas gemaaid gras hmmmmm....net als je foto`s...hmmmmm...

Fijne week,
Liefs..

Elisabeth zei

Waar ik zo van geniet zijn de bloemengeuren laat in de avond.De NachtPhlox ,de Violen en de Putunia's die geuren zo heerlijk S'avonds.Wat een super foto's ook ik ben dol op lekker ruikende zeepjes .
Fijne week.liefs Elisabeth

Unknown zei

Ooh ik ben echt dol op deze zeepjes, vooral de rozen geur is zo heerlijk!! wat heb je het prachtig beschreven.
fijne avond,
groetjes Anneke.

Hannekie(Sisterly) zei

mooie fotos zeg..hier ruikt de tuin naar seringen..heerlijk
liefs hannie

Michelle zei

Mooie foto's en de zeepjes kan je haast ruiken...ik hou van de geur van seringen, heb er net één gekocht voor de tuin...

Fijne week!
Lieve groetjes Mchelle

Anita zei

Wat een práchtige zeepjes
héérlijk en op zo'n manier beschreven en gefotografeerd dat ik ze hier kan ruiken mmm ;-)
Lieve groetjes, Anita

Michaja zei

De klaproos!!!!!
Vanmiddag hebben we een fotosessie gehad midden in een veld met klaprozen. Mijn vriendin is fotografe en ik had haar gevraagd van ons 5-en foto' te maken. Ik kan niet wachten tot ik ze kan zien. Uiteraard zal ik jullie ze dan ook laten zien :)
Je zeepjes zien er mooi en vooral lekker ruikend uit!
Liefs Michaja

jose zei

Lieve foto's van de zeepjes, heel mooi.
Ik vind seringen heerlijk ruiken in het voorjaar.

groetjes Jose

katja-Mariska zei

Ja de geur van regen na een warme dag,heerlijk!
En de roos die in mijn tuin bloeit.
En de geur van de zee en de geur van fris gewassen was wat buiten aan de lijn hangt.
Ik stop maar kan zo nog wel even door gaan.
Liefs Katja

Unknown zei

Mooie foto's
En ja die geurtjes ben er ook wel fan van.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Pauline zei

Wat een prachtige stukken zeep.
Pas gemaaid gras. Gisteren fietsten we al langs weilanden waar de boer het gras aan het maaien was. Oh...wat een heerlijke geur.
Liefs, Pauline

Zwergenwelt zei

liebe Bonnie,
wunderschöne Bilder von den Seifen!Ich wünsche dir einen wunderschönen sonnigen Mai mit deiner süßen Tochter!
liebe Grüße, cornelia

Bizzy @ home zei

Mooie zeepjes en foto's weer hier!
Mijn favoriete geur is momenteel de seringenstruik. Straks weer de rozen...
Lieve groet, Renny

Anoniem zei

Prachtige foto`s,ik ben ook dol op geuren,nu vooral snuffel ik elke dag aan de bosviooltjes,fijne dag,liefs Joke.

hokje zei

Prachtige foto's! Heerlijk hoor al die geuren, wat dacht je bijvoorbeeld van lelietjes-van-dalen...

Fijne dag,
Miranda

Mayflower zei

Heerlijk al die geuren, sommige roepen mooie herinneringen op.
Mooie foto's van ongetwijfeld heerlijk geurende zeepjes.
Lieve groet, Mea

Eva zei

So poetic! And wonderful pictures...

I like the smell of all the different flowers in my garden, I like it when my daughters smell of sun and sea after a day out, I like the smell of strawberries...

Eva xx

Unknown zei

Voor nu zou ik zeggen: lelietjes van dalen.
Prachtige zepen!
Fijne avond wenst je,
Nicole

Jeanette zei

Ik bdn ook gek van geurtjes, ik douche nu met heerlijke douchegel van Mylene, heerlijk!!

Groet,
Jeanette

Samira zei

Mijn kokosbodylotion met glimmers, zo heerlijk als ik dan aan het eind van de middag aan mijn arm ruik, pept me helemaal op hihi.

En wat ik altijd lekker vind: de geur van schone lakens op bed! Dan slaap ik extra lekker..

Fijne week en lieve groetjes Samira :)

Miss M zei

Wat een mooie zeepjes zeg... ze zijn bijna om op te eten!
Vandaag maakte ik een wandeling met de kids en de geur van de gouden regen kon je van mijlenver al ruiken; een heerlijke geur!
En de geur van mijn favoriete geurtje: de eau de parfum J'adore van Dior... Mmmm...

Liefs, Marjolijn.

Antonia zei

Heerlijke foto's van de zeepjes Bonnie. Bij ons bloeit nu een Blauweregen boven de voordeur, een heerlijke geur. Maar ik kan bijna niet wachten tot onze lavendeltuin weer in bloei staat, de eerste knoppen zijn al te zien! Fijne week, groetjes Anja

Bij Guusje Thuis zei

Lentegeuren; bloesem, vers gemaaid gras, lelietjes van dalen, 's morgens als de dauw nog op de blaadjes ligt of na een regenbui, heerlijk gewoon.

Prachtige foto's heb je weer gemaakt, je 'ruikt' ze bijna. Groetjes, Colin

Het Hoogerhuys zei

Heerlijk die zeep ik heb zelf laats een hele verzameling van die roze gekocht heerlijke rozengeur dus,
dat is mijn favoriet.
Groetjes, Sandra

brocante roos zei

Hallo lieve Bonnie,
Ik kom even binnenwippen, ben zo lang niet geweest. Ik heb heel wat moeten bijlezen hier bij jou.....voor mij niet erg hoor, zoveel moois hier te zien en te genieten!

Misschien even uit het oog maar niet uit mijn hart hoor!!!! Ik hoop snel weer langs te komen.

Liefs Marjan

Siljo zei

geurtjes heb ik wat mee
ik hou daar erg van !!
Die zeep ziet er geweldig
uit dat is echt wat
voor bij me nieuwe bad!!
In oude stijl !!
Fijne week
groetjes Joke