dinsdag 3 mei 2011

Balance........


Blij verrast was ik toen ik mijn gewonnen give-away van Mignon opende
(sorry Lyn....)
Een prachtig verwenpakket zie hier de beelden

I was so happy winning the give-away from Mignon
Look at all these georgeous products


Een prachtige 100% katoenen handdoek
Een wenssteen
Een brok laurier olijfzeep
en een even zo mooi waterbakje

She has her own webshop so if you like
take a look at all those georgeous items to spoil yourself



Te koop in haar webwinkel
Zeker een kijkje waard

THANKX MIGNON




LEVENSKUNST HOUDT IN
DAT JE TEVREDEN BENT
MET WAT JE AL HEBT




WEES ZELF DE VERANDERING DIE JE WILT ZIEN IN DE WERELD
(mahatma ghandi)


HET LEVEN IS WAT HET IS,
JE KUNT HET NIET VERANDEREN,
MAAR JE KUNT JEZELF VERANDEREN



ALS JE AANDACHT GERICHT
IS OP WAT IS, DAN OPENT
DE WERELD ZICH VOOR JE




-BLOGGING WITH FRIENDS AROUND THE WORLD ENRICHES YOUR LIFE-



46 opmerkingen:

Unknown zei

hahah het is je anders van ganser harte gegund hoor!!! Dat bakje heb ik ook, en die wenssteen kocht ik maar zelf, alleen dan staat er VERTROUWEN op;)!
Wat voelt het heerlijk als je "balans"voelt he, zou het komen omdat we "ouder"worden??WHAHAHAHAH...zei IK dat?

HEERLIJKE dag!!!

FF

Zwergenwelt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Zwergenwelt zei

wunderschöne Geschenke hast du bekommen, liebe Bonnie, und so schön fotografiert, ich liebe deine Bilder!!!!
Einen wunderbaren Tag für dich, cornelia

Home is where the heart is zei

mooie give away heb je gewonnen zeg, super!!!
Fijne dag

lieve groet Brigitte

Hannekie(Sisterly) zei

prachtig zeg..je bent met recht verwend...je fotos zijn ook weer geweldig natuurlijk
liefs hannie

Thuis bij Tjits zei

oh wat heerlijk om zo verwend te worden:)) geniet er maar lekker van!!

lieve groetjes, Tjits

Ger zei

Jij goed verwend met deze prachtige give away....

en vast daarvoor ook al een heel tevreden mens.....die heel subtiel de ogen van de ander open laat gaan met deze mooie citaten...

Alleen om naar je foto's te kijken krijg ik al een gelukzalig en tevreden gevoel!!

Fijne zonnige dag en blijf een beetje uit de wind!!
Liefs,Ger

Claudia Leertouwer zei

Wat een parchtige post, later kom ik nog eens om dit op me in te laten werken...

Het Hoogerhuys zei

Van harte met je mooie give-away.
Je hebt het weer mooi weergegeven,
prachtig met die akelei (uit eigen tuin?).
Groetjes, Sandra

Een sneller kloppend hart zei

Prachtige Give Away heb je gewonnen...en erg mooi op de foto gezet!

Mooie woorden ook...tevredenheid is erg belangrijk, eigenlijk ben ik erg tevreden met kleine dingen maar soms bespeur ik ook andere dingen bij mezelf die toch wel wat aanpassing vergen ;) Dan komt dat veranderen weer om de hoek kijken...
Fijne contacten verrijken je leven, als ze je positieve energie én nieuwe inzichten geven...

Fijne dag!

Groetjes, Veronique

Samira zei

Wat een heerlijk pakket, wow! Daar ben je vast heel gelukkig mee. Super lief ook!

Ik ga zeker even kijken bij ze op de site.

fijne dag, Liefs Samira Xx

Bakfeest & Creaties zei

Wat een geweldige leuke prijs give away heb je gewonnen zeg. Geniet er van.

Liefs cynthia

p.s. super mooie foto's heb je ervan gemaakt.

Elisabeth zei

Wat ben je verwend .Een mooie post heb je ervan gemaakt,mooie woorden en zulke dromerige foto's.Het was weer genieten hier.Fijne dag.
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Wat een prachtige give-away heb je gewonnen en je foto`s ervan weer toppie! Lijkt wel een Akelei bloemetje,heb een hoop paarse,fijne dag,liefs Joke.

Bizzy @ home zei

Wat een verwennerij voor jou! Heerlijk genieten van al dit moois nu. Je hebt ze prachtig gespot.
Lieve groet, Renny

Catharina Maria zei

Wat een wijze woorden allemaal , en Bonnie , ik tel mijn zegeningen .
Mooie give-away !
Puur geluk in een pakje niet ???
Lieve groet ♥RINI♥

Michelle zei

Geweldige give away heb je gewonnen! veel plezier ermee!! en mooie foto's!

Lieve groetjes Michelle

Unknown zei

wat heb je een geweldig verwenpakket gekregen,
die zeep is echt geweldig!!
fijne dag,
groetjes Anneke.

Laura @ 52 FLEA zei

How wonderful to have won this lovely giveaway! Beautiful soaps...sigh! Your pictures are so very pretty...hope you are having a good spring! Take care, Laura

Bij Guusje Thuis zei

Geweldige give-away maar jouw foto's en vooral de tekst erbij maakt het helemaal af ... mooi! Groetjes, Colin

wonen met brocante zei

Wat een prachtige give-away heb je gewonnen, geniet ervan! Groetjes Peggy

Sylvia zei

Wat een heerlijke spulletjes heb je gewonnen, Bonnie, geniet ervan !
Prachtige foto's weer !
Groetjes,
Sylvia

Bianca zei

Wat een mooie spullen...je bent goed verwent zie ik wel :)
Geniet er maar lekker van...er staan weer mooie foto's en teksten op je blog...zoals altijd...
Doei...liefs Bianca

Corine(THUIS) zei

Bonnie wat heb je van dit mooie kado weer prachtige foto's gemaakt! Wat kun jij toch goed een sfeer vastleggen..
Geniet maar uitgebreid van dit alles!
Dan doe ik vanaf hier met je mee :)
Groeten, Corine(THUIS)

Nana zei

You won really fantastic things, congratulations :) And that flower is so beautiful!

trudette zei

Adembenemend mooie foto's !
gefeliciteerd met je gewonnnen 'give-away'!

groetjes
trudette

It's me zei

Wat een mooie post Bonnie.....helemaal superrrrr......geniet van je gewonnen give away.......liefs Ria....xxx....

lia zei

Oh, wat een leuke kado's heb je gekregen. Je foto's zijn ook weer zo prachtig.
En je post tja..........gewoon weer een compleet geheel.

liefs Lia

Tuur zei

Het is je super gegund!
maar wat een wijze waarheid woorden!
Bijzonder

Michaja zei

Prachtige give-away heb je gewonnen Bonnie. En wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt met die Akelei bloem er bij!
Liefs Michaja

Josephine zei

Wat een zalig verwencadeau Bonnie, alles even mooi. Zo ook al de schitterende spreuken en jou fantastische foto's, ik heb genoten van die alles!!!

Liefs Josephine

Thamar, zei

hoi hoi

wat heb je een mooi cadeau gekregen nou je heb hem verdient hoor ! Je heb een geweldig mooie blog met super inspirerende dingen erop.

Hele fijne avond en geniet van je cadeau

gr Thamar

What's in a day zei

Mooie cadeaus heb je gekregen, heerlij ontspannen en genieten hoor.
Mooie woorden en lief dat het je opschrijft, ik ervaar ook dat het bloggen je leven verrijkt.
De woorden van bloggers geven me soms net dat duwtje in de rug of geven me de tijd om te relativeren, heerlijk gevoel!!

Fijne avond, lieve groet,Eefie

Yvonne zei

Heerlijk zo'n verwenpakket, van zoeits zou je vanzelf al in balance komen :-)
vind je teksten ook erg mooi, en waar !
lieve groetjes en geniet van de heerlijke spulletjes
Yvon

Gerreke zei

Ach vertel me nou eens even welke bloem is dat? Van de Akelei???

Ben heel benieuwd. Wat ben je heerlijk verwend!

Anita zei

Wát een verwennerij Bonnie :-)
Prachtig sfeervol vastgelegd ...
en met woorden hélemaal naar mijn hart (dat weet je)!!!
Groetjezz lfs mij

Pauline zei

Verwennerij; dat is het juiste woord voor deze give-away. Daar zul je vast erg van genieten. Prachtige foto's weer en mooie woorden om even tot je door te laten dringen. Goed om te lezen.
Liefs, Pauline

(oja, mooie nieuwe header-foto)

Eva zei

Wonderful things you got!
I will definetely have a look at her webshop!

Eva x

Siljo zei

He proficiat dat is een super
leuk give away kado !!
Geniet er lekker van !
Fijne week
groetjes Joke

greet's foto's zei

wat een heerlijk cadeau,heb je gekregen.ik vind je teksten erg mooi hoor,liefs van Oma Nijn

Mignon zei

Wat een mooie foto's heb je er toch van gemaakt! Wow :-)

En wat een prachtige inspirerende blog! Hele mooie teksten!!

Vind het super dat je zo blij met je Give Away, geniet er maar lekker van!!!

Fijne dag nog!

Mignon

Makkie zei

Hee je hebt iets prachtigs gewonnen! Ik moest verschrikkelijk lachen om je vraag of dat mijn voeten zijn. Ik weet niet welk beeld je van me hebt? Ik heb paardenkuiten, spataders en kalknagels dus nee het zijn niet mijn voeten. Alhoewel....een beetje ze zijn van Anelot,onze dochter.
Hartelijks

Janny zei

Gefeliciteerd het ziet er prachtig uit heel mooi
fijne week groetjes Janny

north pal zei

Greetings Bonnie,such fun for you. a fresh sweet smelling spring gift. Enjoy! Bestest,Denise

Anoniem zei

Congratulations on the beautiful gift! Your photography makes everything look so inviting. It's beautiful. Thank you for the birthday greeting.

Have a wonderful weekend,
Rosemary...XX

Unknown zei

Wat ben je heerlijk verwend. Geniet er maar van.
Hele mooie woorden.
Prachtige foto's.
Groetjes en een fijne dag Brigitte