vrijdag 27 mei 2011

Almost weekend......



Het weekend staat weer voor de deur....
wat is er nu heerlijker dan dat......

Almost weekend.....
what more can you wish.....



Heb dit prachtige boek cadeau gekregen......
Wat een verwennerij......

I got this lovely book as a present.....
How I love this one......



Met het weekend in het vooruitzicht
vermaak ik me wel......

A lovely book to read this weekend.....


De pioenen zijn nog van vorig jaar.....
gedroogd en wel....

These peonies are from last year
I dried them .....







-A WEEKEND TO RELAX-




Bij deze heel erg bedankt voor al jullie reacties voor mijn give- away.
Overweldigend!

Ga dit weekend de lootjes schrijven en 2 winnaars trekken dus....
wordt vervolgd.......

Thanks for all your lovely reactions at my give-away.
This weeked I will pick two winners so.... will continued.........


Dit weekend een leuke ACTIE bij de brocante webshop:

Bij bestelling van € 25,00 aan JDL artikelen (excl. magazines)
een gratis FLOWER BROOCHE cadeau!
Leuk op een jasje, blouse of tas maar ook mooi om op een woonkussen te spelden.
Middenin zitten 3 glanzende zoetwaterparels

(zolang de voorraad strekt)





-WISHING YOU ALL A LOVELY WEEKEND-




56 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Met zo'n mooi boek zal je je niet snel vervelen.
Jij ook een heel fijn weekend,
liefs Ester

G-STYLE zei

Lieve Bonnie,

met alle plezier mag je bij mij in de tuin komen zitten hoor maar eerst kom ik bij jou .....heb ik al zo lang beloofd , voel me er haast schuldig over ...

Ga vanavond even rustig kijken welke dagen ik kan , je hoort van me .

fijne dag verder , lieve groet Gea

Het Hoogerhuys zei

Wat ben jij verwend met dat prachtig boek. Ik ga hem ook maar kopen denk ik, hoor er zoveel over!!
En je pioenrozen wat mooi, ik wist niet dat je die kon drogen, ik dacht die zullen wel helemaal uit elkaar rollen.
Heb je daar een speciale manier voor?
Ga ik ook een poging wagen.

Prachtige post weer overigens!!
Fijn weekend, groetjes, Sandra

Zwergenwelt zei

liebe Bonnie,
ich liebe deine wunderschönen Bilder....

nun hoffe ich, dass du meinen Namen ziehst, damit ich den schönen Gewinn bekomme!;o))
Herzliche Grüße♥, cornelia

Alle mooie dingen zei

wat zijn die pioenrozen nog mooi op kleur gebleven.. echt heel mooi
veel plezier met je boek
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Het stokpaardje zei

Jij hebt ook al van die mooie gedroogde pioenrozen. Ik wist tot gisteren niet eens dat het kon. Ga het ook maar eens proberen. Veel plezier met je boek dit weekend.
Groetjes Iris

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk kado heb je gekregen, daar ga jij je wel mee vermaken het weekend:))
en je gedroogde pioenrozen vind ik ook prachtig, hang je die op zijn kop in het donker te drogen?

ik wens je een heel fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Bij Guusje Thuis zei

Geniet van je prachtige boek en je weekend. Groetjes, Colin

Michelle zei

Veel plezier met je mooie boek en een heel fijn weekend! de pioenrozen zijn schitterend!

Lieve groetjes Michelle

Unknown zei

O dat wordt een heerlijk weekend zie ik. Prachtig dat boek. En die pieonrozen..super idee, weten we dat ook...heel fijn relaxed weekend gewenst, Nicole

Home and Lifestyle zei

Wat bof jij met dat boek, het is dat ik net een ander boek binnen heb...maar eh...ben over een aantal weken jarig...zou wel eens een goed idee voor manlief kunnen zijn, hij weet nooit wat hij mij moet geven :-)!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Fluitenkruid zei

Wat een lief kado, daar zal je nog vaak in kijken! Fijn weekend

Home is where the heart is zei

mmmm ik geloof dat ik ook eens pioenrozen meeneem en ga drogen, erg mooi!!! Mooie foto's weer Bonnie, kan ik altijd zo van genieten
Fijn weekend alvast
lieve groet Brigitte

Yn'e Steeg zei

Hier ook weer eens een reactie van mijn kant, jeetje alweer veel te lang geleden!
Maar ja je weet hoe of dat gaat...

Wat super mooi die gedroogde pioenrozen, ik wist geen eens dat dat kon!
Bij bij gaan ze zodra ze niet echt mooi meer zijn, gelijk in de groencontainer.
Maar niet meer doen dus.
Wat het boek betreft,ik ben ook een gelukkige eigenaresse.
Zo heerlijk al dat binnenkijken.

Jij ook een heel fijn weekend toegewenst, Jantsje

Unknown zei

YEAH!! weekend!! en ik zie dat je helemaal mij in je hoofd had met het maken van deze post!! EEN KROON!!!! Morgenavond ga ik QUEEN zijn he, for kings and queens, het thema bij JAWEL...de Toppers!!!! Voor 1 keertje GOUD, GLITTER, GLAMOUR, VEREN en foute brillen!!!!!!!:)

Die broche is LEUK, ik mocht m al van je krijgen en ben er nog elke keer blij mee, multifunctioneel!!!!
heb een heerlijk weekend FFje, de groetjes aan manlief en een dikke knuffel voor mn minivriendinnetje!!!!

X

Fågel Blå zei

Hello Sweet Bonnie!!!
I love your photos!!!!
So mutch!!!
SMILE!!!!
Whish you a happy weekend!
Kathrine

Sanne zei

Dear Bonnie,

oh yes....weekend...

Hpe you will have a nice one,

best wishes,
Sanne

Mayflower zei

Met zo'n prachtig boek kan je weekend niet meer stuk, ik blader het ook nog steeds af en toe door.
Je heb alles weer zo mooi weergegeven Bonnie, echt genietmomentjes.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Unknown zei

I wish you a lovely, funny and cosy weekend, too!!!

Hugs
Tine

Nana zei

Nice crown :) And the book seems very interesting.
Have a beautiful weekend!

Sanneke Panneke zei

iedere keer als ik jouw foto's zie, zit ik te watertanden, wat zou ik graag eens bij jullie binnen willen kijken. Wat een sfeer en gezelligheid.
Het zijn weer hele mooie foto's geworden, maar dat zijn ze gewoon altijd. Ik wens jullie een heel fijn weekend toe.
lieve groet Monique

Maria zei

Wat een prachtige post heb je weer
Loop een beetje achter met bloggen,gatver...
Geweldig he de gedroogde pioenen,doe ik ook al jaren.

Geniet van je weekend
liefs Maria

http://truutske.blogspot.com zei

Dit lijkt me echt zo'n boek om idd kado te krijgen. Ja, zo kom jij je weekend wel door hoor.

Geniet er maar van, Trudie.

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's met je nieuwe boek en gedroogde bloemen. Ik heb van de week een boek binnen gekregen van Ria (van mijn verjaardagsgeld), ik ben nog lang niet uitgekeken!!!

Give-away?? Ik ga even kijken, want ik geloof dat ik wat gemist heb... hahaha

Een héél fijn weekend, Collie

flowing moments zei

Het weekend voor de deur en een prachtig boek erbij wat wil een mens nog meer, een heel fijn weekend!

Groetjes Joke

Met Brocant Label zei

Door jou post kom ik al helemaal in weekend stemming. De foto's zijn prachtig en het kroontje ook erg leuk. Ik heb er 1 in het wit en die heeft ook al overal gestaan. Ik wens je een fijn weekend met veel lees- en kijkplezier.

Lieve Groet,
Yvonne

Kom Achterom zei

Ha Bonnie
wat heb je de pioenen prachtig gedroogd zeg!!
Jij ook een heerlijk weekend
Yolanda

Ingrid zei

Een heel mooi weekend en veel plezier met je prachtig boek,ik geniet hier ook weer van mooie foto's....liefs

Madelief zei

Lieve Bonnie,

Wat een mooi boek heb je cadeau gekregen. Het past helemaal bij jou! Veel leesplezier het komende weekend. Hopelijk knapt het weer een beetje op en kan je met het boek in de tuin genieten :-).

Lieve groetjes van Madelief x

Sylvia zei

Wat een prachtig boek heb je gekregen, Bonnie, geniet ervan !
Mooie foto's, ik vind de gedroogde pioenrozen zo mooi !
Fijn weekend,
Sylvia

Anita zei

Héérlijk met zo'n prachtig boek in de "rieleksstand" ;-)
'Mooie foto's en wat zijn je pioenrozen práchtig gedroogd.
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

It's me zei

Heerlijk weekend....met een prachtig boek......en 96 lootjes schrijven.....whahahahh...wat een werk !!...succes liefs van mij...xxx...geniet !!

hokje zei

Dat wordt lekker op de bank met dit prachtige boek! Het 'tafeltje' onder het boek is volgens mij ook een heel mooi exemplaar...

Fijn weekend,
Miranda

wonen met brocante zei

Ik heb dat boek ook op mijn verlanglijstje staan. Iedereen is er zo positief over! Veel leesplezier en fijn weekend. Groetjes Peggy

Unknown zei

Ja heerlijk....weekend!!!
Het is prachtig, het is momenteel mijn lievelingsboek!
Veel plezier met kijken!
LG,
Nicole

lia zei

Ik heb dat boek ook, en ik weet zeker dat jij helemaal weg bent van dat boek.

Veel leesplezier en een fijn weekend,
liefs Lia

Pauline zei

Geniet van dat prachtige boek. Gekregen; wat bof jij weer.
Wens je een fijn weekend.
Liefs, Pauline

What's in a day zei

Relaxen, met zo'n mooi boek moet dat lukken, geniet ervan,lekker lui,lekker lezen,heerlijk weekend.

Lieve groetjes!!Eefie

north pal zei

Bonnie, i also wish you a good weekend. that book should be wonderful,enjoy! hope it stirs up inspiration. Bestest,Denise

Room Seventeen zei

Oh Bonnie, wat leuk, fluitende vogels op je blog! Daar wordt een mens toch helemaal vrolijk van?
Mooie foto's trouwens!

Jeanette zei

Wil allereerst even zeggen dat de JDL al bovenop de stapel LINDA's ligt, klaar om mee te gaan op vakantie naar Frankrijk. Dank voor de snelle service.
Ik heb mij het boek Belle Blanc zelf cadeau gedaan, heerlijk boek. Iedere ochtend voordat ik naar het werk ga lees ik een paar pagina's. Heb hem dus nog niet uit. Lekker lang genieten.

Groet,
Jeanette

Michelle zei

Oooo wat zou dat nu heerlijk smaken een zure appel hihi

fijn weekend, Bonnie!
Lieve groetjes Michelle

Fia zei

Veel plezier met je prachtige boek en wat heb je toch een sfeervolle blog met allemaal prachtige foto's.

Fijn weekend
Groetjes Fia

greet's foto's zei

mooie post hoor Bonnie,vooral je gedroogde pioenen,heb het zelf nog nooit geprobeerd,

een heel fijn weekeinde..oma nijn

Antonia zei

Jouw weekend kan alvast niet meer stuk, heel veel plezier Bonnie! Lieve groet, Anja

Jeanette zei

Wat zijn je pioenen mooi opgedroogd, zo mooi ook qua kleur, kan je nog lang van genieten meid!

liefs...

Anoniem zei

Prachtig,ik vind het boek ook gaaf,maar het is zo duur allemaal die boeken,ik verzamel liever nog spulletjes,de gedroogde pioenen zijn mooi,mijn zus heeft ook pioenen gedroogd,die ze bij mij had geplukt,op het moment ben ik trosroosjes aan het drogen,ook zo lief,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Joke.

Huis, Tuin en Quilt zei

Wat een prachtige foto's!!! En ik wist niet eens dat je pioenrozen drogen kan, als ik dat had geweten had ik het allang gedaan... doe je het op dezelfde manier als gewone roosjes?

Een hele fijne zondag, met dat prachtige boek van je, ik ben helemaal een beetje jaloers....
Susan.

Pieternel zei

Zo, helaas is het weekend alweer bijna op. Ik heb me niet verveeld, jij waarschijnlijk ook niet. Met dat mooie boek nog te lezen.

Fijne nieuwe week
Pieternel

Gerreke zei

Prachtig die kroon. Ik lees je reactie nu het weekend al bijna voorbij is. Maar ach dat geeft niets.

Vicki Boster zei

Hi Bonnie- such lovely images-- I hope you are enjoying this wonderful weekend! Your beautiful blog touches the lives of so many people--
Vicki

Makkie zei

En toen was het weekend alweer voorbij, helaas. Welheerlijk weer! Wat heb je een prachtig boek gekregen!
Geniet van het mooie weer!
Hartelijks

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat zal jij genoeten hebben dit weekend, met je boek!!

en ook nieuwe ideeen op gedaan???

geniet van deze mooie dag!
gr cindy

Yvonne - Frl. Klein zei

Das Buch hab ich auch, es ist so toll!
Eine schöne Woche,
liebe Grüße,
Yvonne

Ger zei

Het weekend én de maandag is al weer bijna om...
Schreef het vanmorgen ook al aan Mea, telkens als ik aan m'n pc zit ben ik van plan om een post te maken, maar dan zie ik overal van die leuke berichten van anderen en ga die dan eerst lezen en reageren en dan kom ik helemaal niet meer aan de post toe die ik had willen plaatsen.
Dus dat heb ik vanmiddag na het kopje thee maar eerst eens gedaan.

Jou mooie sfeerfoto's kan ik zelden of nooit snel aan voorbij gaan....daar gaat héél wat tijd inzitten...lekker op mijn gemakkie, kijken en reageren:-)

Zo'n kroon heb ik jaren geleden een blauw kleurtje gegeven en hij staat de laatste jaren altijd buiten, nou heeft ie gezelschap van een grote pot Felicia(zie header).

Je Pioenrozen zijn mooi gebleven,heb die van mij met Kerst weg gedaan omdat ik wat anders onder de grote stolp wilden,en dan sta ik met die gedroogde blommen in mijn hand en denk; waar laat ik die nou weer...
en hup dan liggen ze al in de kliko.
Uuuuuh....zou willen dat ik altijd zo'n opruimerig type was;-)hi,hi.

Leuk om zo'n boek te krijgen, denk dat je zoiets telkens weer opnieuw oppakt om door te bladeren.

Fijne avond en liefs,Ger

brocante roos zei

Hallo lieve Bonnie,
Na weken van stilte een reactie.
Ik ben nog maar heel weinig online dus ik heb nu meerdere posten van jou in één keer bekeken, ik vind het zo knap dat jij zo actief bent hier....en dat als moeder van 3 kindjes.....
Ik heb genoten van de prachtige foto's, vooral die van jullie kleine prinses met haar lieve bloemetjes......zo vertederend!!
Ik hoop nog heel lang van jouw foto's te mogen genieten.....

Liefs Marjan