dinsdag 24 mei 2011

Chain of nature.....



Vleugje nostalgie.....

Touch of nostalgia....




Hoe je als kind in het gras je bloemetjes tot ketting reeg

How you made a chain of flowers when you were a child...




-CHAIN OF NATURE-




Hoe je er van kon genieten

How you could enjoy it....



En de ketting werd langer en langer....

And the chain became longer and longer....



- A FLOWER IN YOUR HAIR-





-YOU FELT YOURSELF LIKE A PRINCESS-




-ROMANCE......-



-THE CIRCLE OF LOVE-




-MY LITTLE PRINCESS.










53 opmerkingen:

Unknown zei

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Jade!!! *ZWAAITNAARMNDINNETJE*...wat ben je mooi!!!!
(en de groetjes aan mama en papa;))
X

FF

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's...

Jaaa, dat weet ik nog, op de dijk bij ons groeide bloemetjes die zich goed lieten rijgen tot een ketting. Als de ketting soms te klein was dan legde ik hem gewoon op mijn hoofd als een krans...

Zó romantisch...

Unknown zei

wat een schattig prinsesje!!
met die mooie bloemmetjes in dr haar,erg leuk.
groetjes Anneke.

Unknown zei

Mooie meid heb je daar gefotografeerd!
En ja ik weet het nog ook al moet ik zeggen dat het no niet zo lang geleden is dat ik er nog eentje gemaakt heb.
Je hebt er weer wat moois van gemaaktBonnie
liefs van Vlinder

Home and Lifestyle zei

Ik denk dat we daar allemaal wel hele goede herinneringen aan hebben...we hebbel allemaal vroeger vast wel eens een bloemenketting gemaakt!

Je foto's zijn super mooi!

Lieve groet, Ingrid

Janny zei

Fantastisch mooi en wat een mooi Prinsesje heb je
Fijne dag verder groetjes Janny

Stina zei

wat staat de kleine meid er weer mooi op.

fijne dag nog
liefs Stina

hokje zei

Nostalgie! Wat heb je prachtige foto's gemaakt van je kleine meid en de bloemenkransjes.

Fijne dag,
Miranda

Een sneller kloppend hart zei

Wat een wonderschone foto's...bloemetjes en kindje...super!

Groetjes, Veronique

Sanne zei

What a lovely idea...I always do this with my daughter...

Have a nice& sunny day,
Sanne

~*~ saskia ~*~ zei

Ik geniet, lieve Bonnie! x oo x

Lebenslust was sonst zei

Oh wie wunderschön sind diese Bilder.Die Augen des Mädchens sind so bezaubernd.Liebe Grüße von Edith.

flowersandhome zei

Mooi, mooi, mooi!
en
Lief, lief, lief!
Prachtige foto's weer.
Groetjes,
Marian

jolanda zei

Heerlijk, het doet me weer helemaal denken aan vroeger. Sjonge wat heb ik een meters aan madeliefjes slingers gemaakt, je hing helemaal vol, haarbandje, ketting, armband, enkelbandje het kon niet op :-)
Leuk om weer terug te zien en prachtige foto's ook.

Groetjes Jolanda.

Samira zei

Ontzettend schattig :D wat een mooi meisje en ook zo'n fijne sfeer! Dit maakt me gelukkig..

Heel veel liefs, Samira

Ger zei

Mooi.......fragiel en liefjes...
hoe jij het weergeeft op de foto's die Madeliefjes....

De laatste bloemenkrans die ik reeg was toen mijn kleindochter in de buggy lag en ik die op haar koppie legden, zo'n elf en half jaar geleden.

Afgelopen zondag stak ik nog wel 'n bloemetje van de Guichelheil achter haar oor voor de foto.

Jij hebt een mooi meisje...
ik ook....2 zelfs,'n grote en 'n kleine grote;-)

Liefs,Ger

24 Homes zei

Prachtige foto's, en wat een heerlijke herinnering! Dankjewel voor het delen.
Liefs, Claire

24homes

Bizzy @ home zei

Ja, prachtige foto's! Geweldige herinneringen.
LIeve groet Renny

Sylvia zei

Wat een mooie post, Bonnie, met al die lieve bloemetjes !
Je dochter is een echt prinsesje, zo schattig !
Groetjes,
Sylvia

It's me zei

Wat een schatje .....net als haar moeder.....liefs van mij...xxx...

Corine(THUIS) zei

Ja leuk, laatst heb ik met de jongste (17) nog een ketting gemaakt voordat we het gras gingen maaien :)
Ach en hebben de muggen Jade te pakken gehad of is het een kinderziekte?
Groeten, Corine(THUIS)

Het stokpaardje zei

Mooi die lieve bloemetjes op het gebladerde hout en in het blonde haar.
groetjes Iris

lia zei

Wat leuk,
En ik kan me nog herinneren dat je weleens een foto plaatste zo'n 2 jaar geleden. Ze is echt een kleine dame aan het worden hoor.

liefs Lia

Rozet zei

Wat een mooie foto's weer en leuk die madeliefjes, weet je nog dat die met een vleugje roze of roze randje jarig waren?

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Thuis bij Tjits zei

wat ontzettend lief!!
ik kan me het van mezelf ook nog zo goed herinneringen en mijn dochter was ook altijd met madeliefjes bezig, zie het zo nog voor me:))

lieve groetjes, Tjits

north pal zei

there's that dreamy little girl. you know i love it when you put her photo on your blog. the little girl with a flower in her hair. OXOXOXOX to Jade. :) Bestest,Denise

Kom Achterom zei

Wat een prachtige foto's ooh heerlijke toet dat meiske van je!!
fijne week
Yolanda

Colinda en Jeroen zei

wat een lieve foto van je dochtertje. echt een super model.
mooie kleur groen/blauw waar je de madeliefjes op heb gefotografeerd.

liefs colinda

Bij Guusje Thuis zei

Wat een mooi dametje heb je toch, eentje om trots op te zijn! Bedenk me net hoeveel van die kettingen ik vroeger met vriendinnetjes geregen heb ... nostalgie-momentje :-)

Yvonne zei

wat heb je Jade Prachtig gefotografeerd (kan ook niet anders met zo'n mooi lief meisje natuurlijk:-)
heerlijk om zo een ketting te rijgen he, heb het pas ook samen met Fem zitten doen, "rust" therapie vind ik dat haha
Lieve groetjes Yvon

What's in a day zei

O, zo puur, je ziet jezelf weer zitten, kransen maken van madeliefjes.
Wat een mooie beelden.

Groetjes,Eefie

Anita zei

Lieve Bonnie, wát een nostalgie
zo'n héérlijke romantische post
en je foto's menslief doe er iets mee !!!!
Little princess is een beauty ;-)
Wees maar trots op d'r !!!
Lieve groetjes, Anita

letrecivette zei

What a lovely post you made! Amazing photos! Thanks for sharing!
Monica

Josephine zei

BEELDSCHONE foto's Bonnie, en ooohhh ja ik heb heel wat bloemenkettinkjes gemaakt in mijn jeugd, heerlijk dromerig op mijn knietjes kleine openingetje in de steeltje kerven en bloemetje na bloemetje rijgen.......

Zo MOOI de foto's ook van je kliene meisje, een droomkindje...

Liefs Josephine

Ingrid zei

ik ben verliefd op je foto's Bonnie!!!liefs

@nne zei

je foto's zijn weer echte geluksmomentjes! liefs, @nne

Nana zei

So poetic and nostalgic post. Beautiful flowers and that old table looks great.

Linda zei

Heel heel erg mooi!

Fijne dag. Liefs, Linda

Het Hoogerhuys zei

Ik maakte ze inderdaad ook vroeger, mijn dochter niet.
Ik heb geen meisjes, meisje.
Onze Sarah is een sloper, die liever achter torretjes enz. aangaat, dit wil je niet weten!!
Groetjes, Sandra

himlaverket zei

Lovely photos, lovely girl, lovely flowers.
You are a perfect photografer ;)
hugs ullamaria

Eva zei

Oh, these pictures are so wonderful. And so romantic!

Your little princess is so cute!

And I like the flower chains! My daughter loves doing this too!

Eva xx

Monica zei

Bonnie,
your girl is so cute! And your photography inspiring, as always!
Enjoy your week,
Monica xo

Met Brocant Label zei

Jaaah dat weet ik nog wel, bij mijn oma in de tuin. Het stond er vol mee.....nostalgie hoor.

Lieve groet,
Yvonne

puur wit zei

hoi wat schattig wat een mooi meisje
en inderdaad ik deed dat vroeger ook vaak
gr sandra

Passione Helena zei

Lieve Bonnie wat weer geweldige foto's !!
Je lieve meiske, wat een schattig prinsesje..zo lief! Heerlijk moet dat zijn, om met dat mooie snoetje om te tutten.

Ik heb weer enorm genoten van alles wat ik heb gemist. Het voordeel is dat ik hier dan even lekker kan blijven hangen, alsof ik in een mooi tijdschrift blader.

Liefs, Helena

Fågel Blå zei

All is lovely and beautifuul!!!!
I love your photos!!!
have a nice day!
Kathrine
Fågel Blå

Claudia Leertouwer zei

Simply the best!

rommy moosie68 zei

hoi ja op de vraag is dat je oma op de foto dat was mijn oma martha lieve oma al heb ik haar maar 9 jaar meegemaakt wat een super mooie foto`s een een rust gevendt muziekje heb je op je blog groetjes

Muggensteekjes zei

Wat een ontzettend lieve post is dit Bonnie, Jade met een prachtige bloem in haar haar...brengt me terug in de tijd.
Liefs, Ingrid.

Michelle zei

Geweldig mooi foto's!!

Lieve groetjes Michelle

Pauline zei

Lieve foto's. En het prinsesje is het allermooiste.
Liefs, Pauline

Anoniem zei

Jaa ik weet het nog,geweldig,wat is je kleine meis toch mooi! echt een popje,liefs Joke.

Vicki Boster zei

Bonnie- she is so beautiful- truly - she is a princess--
Vicki