donderdag 19 mei 2011

4th issue 2011 Jeanne d`Arc Living......



Morgen 20 mei is de officiële uitgifte datum van het 4e nummer van JDL

Tomorrow the official publishing day of the 4th number of JDL.



Wederom genieten, genieten.
Volop kleur, sfeer ideeën en heerlijke recepten.

Even een verwen moment voor jezelf

FOR A MOMENT TO ENJOY YOURSELF

Mocht je hem nog niet hebben besteld of gekocht:
Dit is dan nu je kans:


(met gratis attentie)



Ook zijn er weer heel veel leuke verwen artikelen van Jeanne d`Arc Living in onze
webwinkel binnen gekomen.

Heerlijke zepen, prachtige kussens en quilts, mooie kaarten, lieve blikjes en nog veel meer.....


We also have lots of articles from the latest collection of JDL in our webshop now



-HEERLIJK WEGDROMEN BIJ DE NIEUWSTE JDL-



Soms moet je jezelf gewoon eens iets moois gunnen

-BEAUTIFUL ARTICLES-



-FINE EVENING-

35 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het ziet er weer geweldig uit...de Nederlandse versie heeft mijn hart gestolen!

Lieve groet, Ingrid

Het Hoogerhuys zei

Ik heb hem toevallig net gisteren in de deur gehad en hij is mooi..

En de rozenzeep, zo lekker en het blikje is prachtig.

Ik heb mezelf verwend hoor!!
Groetjes, Sandra

Ingrid zei

Echt genieten zo te zien Bonnie,prachtige foto's, en wat een mooie lekkere kleintjes zie ik daar bij je!!!!geniet van een fijne avond...liefs

wonen met brocante zei

Wat een mooie plaatjes weer, dat wordt genieten. Groetjes Peggy

Claudia Leertouwer zei

De magazines worden steeds mooier!

Unknown zei

Hij is weer geweldig,
zulke mooie fotos staan er weer in, echt een cadeautje!!
En jou fotos zijn ook weer prachtig! kunnen ook wel in de jdl.
fijne avond,
groetjes Anneke.

lia zei

Jij gaat het weer druk krijgen, om al die boeken te verzenden.
Maar ja, met plezier denk ik..)

liefs Lia

Anoniem zei

Prachtige foto`s,haha tik ik altijd maar ja het is nu eenmaal zo,iedere dag kijk ik er in en dan pak ik weer een oude,genieten,gister nog 1 besteld uit 2009,nu hoef ik alleen 1 en 2 nog van 2009,dus mocht je ze nog eens vinden in goede staat,dan houdt ik mij aanbevolen,fijne avond,lieve groet Joke.

Hannekie(Sisterly) zei

ik heb hem ook al..geweldig is ie he,,
mooie spulletjes heb je weer binnen zeg
liefs hannie

Unknown zei

en dan kan IK natuurlijk weer alleen maar kijken naar die schattige petit fours....HEMA???:)

*SMAK*

FF

Bianca zei

De mijne ligt al klaar....a.s zaterdag krijg ik 'm.....ben reuze benieuwd hoe deze er weer uit ziet.....zo leuk altijd....al die mooie foto's en ideëen....
Nog een fijne avond,
Groetjes Bianca xx

Michelle zei

Prachtige foto's, Bonnie!

Lieve groet Michelle

What's in a day zei

Hoe krijg je die foto's toch weer zo mooi, iedere keer genieten bij jou.
Ja de nieuwe JDL, ik kan niet wachten...

Groetjes,Eefie

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
deze ziet er ook weer prachtig uit en ook zo fijn in het Nederlands. Ik had bijna je give-away gemist zie ik maar ik doe natuurlijk graag mee. Zal een linkje plaatsen.
Liefs, Ingrid.

Room Seventeen zei

Oef , bijna je Give Away gemist, ik zal hem nog even plaatsen ;-)

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, I love magazine" Jeanne D'Arc Living"
Beautiful photos and wonderful sweets!!!
Have a nice evening and weekend
Big hugs
Fleurette

flowing moments zei

Een heerlijk blad om in weg te dromen.

Groetjes Joke

puur wit zei

hoi wat ziet dat er mooi uit en wat een prachtige foto's
mooie bladen zijn dat
gr sandra

Villa König zei

Oh so wonderful images, love this magazine! Hugs Yvonne

Sylvia zei

Ziet er weer prachtig uit, Bonnie !
Zo sfeervol !
Groetjes,
Sylvia

letrecivette zei

ohh..these pictures are so beautiful!
Have a nice week-end!
Monica

Siljo zei

Dan ga ik zo eens rond neuzen !!
Groetjes Joke en
een mooi weekend

north pal zei

are those real candies? they look like they are and look so yummy. the jeanne de arc items look so tempting. Bestest,Denise

Pauline zei

Genieten van het blad én natuurlijk van die petit fours !
Een goed begin van de dag.
Liefs, Pauline

Unknown zei

Ziet er allemaal super leuk uit.
Heerlijk genieten en een beetje dag dromen.
Groetjes Brigitte

Yvonne zei

Ja genieten, heb hem al een heel eind uit gelezen, en de foto's blader je wel tig keer door, heerlijk inspiratievol blad
fijn weekend
liefs Yvon

Fluitenkruid zei

Mmm zo'n petit fourtje tijdens het lezen van de nieuwe JDL; dubbel genieten :-)

Maria zei

Ziet er weer geweldig uit
en dan die lekkere hapjes erbij mmm
Ik ga hem zeker halen

liefs Maria

Corina zei

Prachtige foto's heb je weer gemaakt, echt genieten!
Groetjes Corina

Thuis bij Tjits zei

ohh wat weer mooi Bonnie!!

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Theemuts Rommelhoekje. zei

Dit was zeker weer genieten,Bedankt !!

groetjes Romkje.

hokje zei

De JDL ziet er weer prachtig uit en onder het genot van je heerlijk petit fourtjes wordt het echt genieten!

Fijn weekend,
Miranda

Juule zei

Hej Bonnie,
Ja lief he.. Bleek dat hemmes ze mee had gegeven..lol..nou ja.. ze zijn er niet minder mooi om toch? Enne.. die petit fourtjes..die foto's... ik smul!!Geniet een fijn weekend.
groetjes
Eef

Jeanette zei

Ik liep wat achter met reageren, kom bij jouw blog langs, zie nr 4 van de JDL, heb deze gelijk besteld. Ik leg hem op de stapel Linda's die ik altijd meeneem als ik op vakantie ga.

Groet,
Jeanette

Cindy at her Country Home zei

Oooohh lieverdje, wat een feest dat jij bent geweest! Wat een smulnummer van JDL zie ik weer bij jou. Ik ga je nog uitgebreid mailen want het is bijna juni en daar had ik een reminder van gemaakt... eindelijk ben ik weer terug ook in blogland. Nu jij bent geweest voelt het als een warme welkomstdeken lieve Bonnie. Voor ons een feestelijke slingergroet zal ik maar zo zeggen, liefs van Cin x