dinsdag 31 mei 2011

Sending you some flowers......


Het was even een werkje
alle lootjes schrijven en dan nog soms dubbel ook
Lootjes van reacties die binnenkwamen via de mail

I was quite some work all those reactions at my give-away
but I am proud to announce the two winners.....




Maar het is me gelukt
en er zijn twee winnaars bekend:

 Alexandra - Objets de charme
Anabel - Tout en vert

(please mail me your addresses so I can send it to you.....)

CONGRATULATIONS!!


Tegen iedereen wil ik zeggen:
Dank voor jullie deelname
Er komt zeker wel weer een give-away dus wie weet.....


Als dank: Een bloemetje....want....

-BLOEMEN KLEUREN JE DAG-


 
FLOWERS MAKE YOUR DAY


Ik heb ze in een mooie oude kist gezet
weer eens wat anders dan een bloempot......

I put them in an old chest
Love it....


De kaart is, hoe kan het ook anders, van JDL
The vintage card is from JDL


-WISHING YOU A FINE NEW BRIGHTFUL DAY-



60 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

wat een lief beeldje staat daar tussen de bloemetjes..

Unknown zei

Was für wunderschöne Fotos!!!!!!
Hab einen schönen Tag.
GGGGLG Tanja

Anoniem zei

Prachtig Bonnie je bloemen in het houten kistje en ohh de emmer ook hoor,gefeliciteerd voor de dames die wonnen,altijd leuk! Ik ben zo blij ik heb dat gave rek van jullie besteld,haha ik ga dan iedere dag kijken tot Bart zegt,koop het dan,ohh erg he,fijne dag,lieve groet Joke.

Mayflower zei

Wat een lief bloemetje Bonnie, staat mooi in de kist en het beeldje viel mij ook al op, wat prachtig.
Felicitaties voor de gelukkige winnaars.
Lieve groet, Mea

Rozmeen zei

Prachtige fotos Bonnie!!

Ik wens je een fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

Nicole Claudia zei

Wat staat het stoer en lief tegelijk die witte bloemetjes in een kistje. Ook in de een beetje roestige pot staat het prachtig.

Alleen jammer dat Chanel, Kirsten's konijn, altijd de bloemetjes opeet... Ze is er dól op!! Mijn tuintafeltje is een beetje te wiebelig voor het gewicht van de plant, dus hoog zetten kan niet...

Moet toch wat anders verzinnen want ze bloeien zo mooi achter elkaar door...

Fijne dag verder, groetjes, Collie

All Seasons zei

wat een mooie Margriet met een roze gloed erover, of lijkt dat zo?

Ik wens je een mooie dag, ondanks de regen. Goed voor de tuin, moet je maar denken..

Liefs,

Nana zei

Wow, I can't believe it! I won! I'm so happy :)
Your flowers are so adorable :) And the wooden box gives them lovely rustic look :)
Have a great day!

Claudia Leertouwer zei

Bedankt voor de bloemen!

Alexandra zei

Joehoe!!!!!, wauw, wat super te gek zeg.
Ik ben er echt heel blij mee.
Ik mail je mijn adresgegevens.

Heel erg bedankt.

Lieve groetjes, Alexandra.

@nne zei

gewoonweg prachtig! lieve groet, @nne

Chrissie en Heidi zei

Wat een heerrrrrlijke plaatjes! Heel mooi!

Fijne dag!

Het stokpaardje zei

Gezellig roze margrietjes. Dat doet goed op z'n regenachtige ochtend.
Groetjes Iris

flowing moments zei

Mooi de bloemen in het kistje, een prachtige combi!

Groetjes Joke

Donata Curtotti zei

bellissimo!

Ingrid zei

Genieten hier weer Bonnie!!!!!!!!!hele fijne dag nog...groetjes

Bakfeest & Creaties zei

Wat leuk gedaan om je bloemen in een kistje te zetten.

Opnieuw ook geweldige mooie foto's.

Fijne dag.
Cynthia

Unknown zei

Heel mooi die bloemen in het kistje.
Ik vind je kaart super.
Grpotjes en een fijne dag.
Groetjes Brigitte

Ger zei

Weer 2 mensen blij!!
Voor hen van harte met deze mooie give away, en voor ALLE andere de volgende keer meer GELUK!!!

Ja, Bonnie ik zie het,oud kistje wat nog gezwaluwstaart is.
Vakmansschap, vroeger werden hoeken van timmerwerk altijd op die manier met elkaar verbonden,tegenwoordig is dat vaak enkel met lijmwerk.

Leuke foto's mooie bloemengift!

Fijne dag!!
Heerlijk die regen vannacht!
Liefs,Ger

Michelle zei

Mooi je bloemetjes in die houten bak!!

Gefeliciteerd aan de winnaars en bedankt voor de give away Bonnie!!

fijne dag!
Lieve groet Michelle

Sanne zei

Dear Bonnie,

thanks for the flowers love how you arranged it...

Have a great day,
Sanne

hokje zei

Wat een leuk idee om de bloemen in een houten bak te zetten en dan mooi 'versierd' met een prachtige kaart en een mooi klemmetje!

Fijne dag,
Miranda

ps. Dames natuurlijk gefeliciteerd met jullie prachtige kado en Bonnie bedankt dat we mee mochten doen.

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd Alexandra en Anabel!!

en Bonnie wat staat dat leuk die bloemen in een houten bak en ik geniet weer van je mooie foto's!!!

lieve groetjes, Tjits

Created by Essie zei

Van Hartelijk gefeliciteerd voor de bofkonten het zij ze van harte gegund

Wat zijn de foto's weer prachtig. Mooi dat lieve en stoere tegelijk

Wens je een fijne dag

Groetjes
Esther

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor je mooie bloemen, ze staan zo leuk in de houten bak en mooie emmer!!

Lieve groet, Ingrid

Eleonore zei

Wat een schitterende foto's heb je gemaakt.Vooral die met het madonna hoofdje ertussen is prachtig.
Groetjes van Eleonore.

Margot zei

Wat een roze weelde...mijn dag is iid weer opgefleurd..
En de winnaars zijn twee grote bofkonten...
Groetjes, Margot

gerrie zei

prachtige foto,s!!
en de winaars gefeliciteerd!
groetjes gerrie

Lisa M Griffin zei

Beautiful photos...

lia zei

Gefeliciteerd voor de winnaars, maar kan ook genieten van jouw bloemetje hoor.

liefs Lia

wonen met brocante zei

Van harte winnaars! Veel plezier met jullie give-away. Wat leuk de kist met label en bloemetje. Groetjes Peggy

It's me zei

Ja bloemen maken mijn dag...zeker ik heb letterlijk groene vingers...tjeeee heb de hele dag boeketten staan draaien......pfffff...ben blij dat ik nu thuis ben......sjuchtt.....maar tis leuk okee .....maar wel een werk hoor....en..gefeliciteerd voor de gelukkige...xxx..fijne avond..

Bianca zei

Gefeliciteerd voor de gelukkige winnaars.......leuke idee.....die kisten....
Fijne avond.
Groetjes Bianca xx

What's in a day zei

Voor de winnaars proficiat en lief dat we mee mochten doen.
Die kisten... ze lijken heel erg op de kisten die bij ons in de kleuterklas staan, dat zijn onze stapelkisten, zijn al ruim 30 jaar oud, ze werden vroeger geleverd bij de blokkenset, ik gooi ze niet weg als ik zie hoe leuk jij ze weer gebruikt!!!

Groetjes,Eefie

Kaatje zei

Dank voor je bloemtje! Het ziet er prachtig uit en het beeld is een plaatje!!
groetjes, Karin

Miss M zei

Dankjewel voor je mooie bloemen! :-)

En de winnaars: gefeliciteerd!

Hé, vis ik weer naast het net :-)

Groetjes, Marjolijn.

Een sneller kloppend hart zei

Gefeliciteerd voor de winnaars en super je bloemen in de houten bak...geweldige foto's weer!

Veel groetjes, Veronique

Jeanette zei

Dat was weer genieten met de grote G.

Groet,
Jeanette

Daniëlle zei

Leuke bloemen! Dankjewel voor het meegenieten :-)
Groetjes
Dani

alma zei

Jij kan zelf wel een tijdschrift beginnen met al die mooie foto's! Prachtig!

Lieve groet
Alma

Thamar, zei

hoihoi

super ik ben ook helemaal gek op bloemen.
Ik heb voor moederdag 2 witte klimrozen gekregen ik ben er zo blij mee, nu maar hopen dat ze heeeeeel groot mogen worden.

Nou voor de meiden die hebben gewonnen van harte.

gr Thamar

Sylvia zei

Proficiat voor de winnaars en bedankt
voor het bloemetje, Bonnie !
Ik heb de nieuwe JDL gekocht, het doosje heb ik al verschillende jaren,
ooit gekocht op een kerstmarkt. Er zitten Victoriaanse wenskaarten in, nieuwe naar oud model. Ik vond dit mooi erbij voor de foto's.
Groetjes,
Sylvia

Bohemian zei

Congratulations to the two lucky winners of your generous giveaway. As always your photography images and nature sounds breathe a breath of fresh air and Country Beauty into my day!

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Marga zei

Hallo Bonnie.
Wat leuk, bloemen in het kistje.
Dank je.
Groetjes Marga

Pauline zei

Ik wil de dames even feliciteren met hun gewonnen give-away. Zelf ben ik ook al blij met deze prachtige bloemenfoto's.
Liefs, Pauline

Anita zei

Gewéldig je foto's zo móói
en de gelukkige winnaars: van harte !!!
Eigenlijk maakt het niet uit of je hebt gewonnen
deze post is echt GENIETEN
Dank je wel dat we daarin mee mogen delen.
Groetjezz lfs mij x

Katjas-Home zei

Danke für deine lieben Worte, bei dir gefällt es mir auch super gut.
Die Windlichter verkaufe ich leider nicht, die gibt´s in dem Laden in dem ich arbeite. Wenn du interesse hast sag mir Bescheid.
Liebe Grüße
Katja

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!!!
Congratulations to the winner!!!!
So happy they will be!!!!
Lovely beautiful flowers!
Kathrine

Met Brocant Label zei

Wat een mooie foto's die kunnen zo in een magazine....van JDL bijvoorbeeld. De bloemen komen in het kistjes extra mooi uit. En dat kaartje vind ik het einde.

Lieve groet,
Yvonne

Bizzy @ home zei

Wat staat dat mooi zo in de kistjes. Proficiat voor de winnaars!
Lieve groet Renny

Unknown zei

De winnaars van harte gefeliciteerd!
Fijne dag voor jou!
Nicole

trudette zei

Gefeliciteerd winnaars !
Ik geniet weer voluit van je mooie foto's !
groetjes
trudette

Een sneller kloppend hart zei

haha...ja hoe herken je 'm als 'ie opkomt?
nou...'t is net een soort sloai die opkomt (klein beetje dialect hier ;)

Groetjes!

Anoniem zei

Haha ja een webwinkeltje,maar tijdelijk hoor,alleen als ik wat spulletjes heb kunnen vinden,ik doe het om zelf andere spulletjes te kunnen kopen,het is wel duur verzamelen ben ik achter gekomen,maar ik vind het zo gaaf al die spulletjes,sommige vragen zich af of ik nog plek heb,maar in een heel huis is het helemaal nog niet veel wat ik heb en ik hou van vol en ja lichtroze vind ik heel mooi,maar ook blauw haha,fijne dagen,liefs Joke.

Antonia zei

Een hartelijke felicitatie voor Alexandra en Anabel! En voor jou natuurlijk Bonnie, met je succesvolle give away. Dankjewel voor de lieve Margrietjes, ze zijn prachtig. Het was gezellig, zo samen even thee drinken in het zonnetje :-) Fijn lang zonnig weekend gewenst, lieve groetjes Anja

Madelief zei

Lieve Bonnie,

Prachtig die roze margrietjes!!

Lieve groet & gezellige dagen,

Madelief x

Maria zei

Wat een geweldige mooi bloemen,ze komen zo mooi uit in een kist
Prachtig dat rose

Dames gefeliciteerd

liefs maria

Unknown zei

Ten eerste van harte gefeliciteerd voor de winnaars, ejoy your lovely present!
En ten tweede, wat een mooie houten bak heb je leuk gevuld zeg!
En dat krukje eronder... vind ik helemaal leuk erbij!
Schattig met dat zinkkleurige bloempotje ervoor met zo'n frisse margriet.
T'is weer genieten bij Bonnie!

Fijne week verder nog.

Lieve groet,
Monique

kiki zei

Was für schöne Bilder! Morgen hole ich gleich meinen alten Hocker aus dem Schuppen, hab nämlich auch noch so einen!
Liebe Grüße,
Kiki

The things I like to do zei

Mooie kist en met die margriet zo lekker zomer's!