dinsdag 17 augustus 2010

Lovely items......



Sommige items zijn het summum van genieten


Plaatjes stuk voor stuk


I love all these items......


from our webshop




Aan alles zit een verhaal


.......
Everything tells you a story


........




Ik zou zelf alles wel in mijn huis willen zetten.

Maar manlief is onverbiddelijk

.......

Elke dag nieuwe items op onze site

You can find new items in our shop every day







Kom gezellig eens langs!!!!


Stop by and visit us if you like......


http://brocantewebshop.nl/




Iets gezien wat er nog niet opstaat?

Mail gerust......


BONJADE




26 opmerkingen:

Unknown zei

Tja, mannen......

All Seasons zei

ooh wat een rust straalt jouw blog uit met die vogeltjes....
en niet te vergeten je mooie foto's die je geplaatst hebt.
Je ziet ik ben ook weer terug in Blogland :-) Heb je zin om even te genieten van onze vakantie foto's, ik heb er een deel geplaatst in een post.
Fijne dag vandaag
Lieve groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

Wat is je man streng hi hi, ik kan me jou wel goed voorstellen hoor! Al dat moois wil je toch in je eigen huis neerzetten!

Lieve groet, Ingrid

Zwergenwelt zei

so schöne bilder... einfach toll!
Die braune runde Box gefällt mir sehr gut!!
Wunderschöne Stillleben sind das!!ganz liebe Grüße, cornelia

Pieternel zei

Het is maar goed dat hij zo is, anders had je alles bij je thuis staan.....

Pieternel

by kuzz zei

Kan me voorstellen dat je alles wel zou willen hebben...lijkt me ook zooo verleidelijk! Prachtige spullen!

Claudia Leertouwer zei

Door je reactie op mijn post klikte ik door en...?...blijkt dat ik nog helemaal geen volger ben, ik ben erg verbaasd maar ik heb nu wel lekker veel te lezen!!!

Liefs Claudia

lia zei

Ja, ik kom eraan.....

Janny zei

Fantastisch weer en de spulletjes in de Webwinkel geweldig en wat maak je prachtige foto's ervan TOP
mijn complimenten
Fijne dag verder groetjes Janny

La Maison zei

Moooooi, ik ga snel kijken.

daag
Hermine

Anoniem zei

Wauw wat mooi...begrijp het helemaal dat je het zelf in huis zou willen..prachtige spullen.
Lieve groetjes Tilly.

Irma zei

wat veel moois i kom een bezoekje brengen hoor:-))

liefs irma
ps verstandige man hihihi

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Wat een verstandige man heb je! Een brocante winkel runnen zo als jullie zou niets voor mij zijn. Ik zou ook alles voor ons zelf willen houden!

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Mayflower zei

Ik zou die verleidingen ook niet kunnen weerstaan hoor Bonnie, maar goed dat er mannen zijn die ons af en toe afremmen hihi.
Prachtige foto's weer.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Tja......Bonnie ...anders word het zo vol in je huis !!!......maarja jij vind ook alles leuk net als ik.......hahahahha!! en dan begrijpen we de mannen niet toch??

Fijne avond liefs Ria.....

Fleurette zei

Hello my dear Bonnie, it are very interesing photos!!!!
Have a very nice evening and week
Hugs
Fleurette

Jeanette zei

Ik kom graag een keertje langs, lekker kopje thee, koekje erbij en dan maar kletsen over het..... interieur.

Lieve groet,
Jeanette

Michaja zei

Gelukkig heb je je winkeltjes :)
Groetjes Michaja
p.s. Het zijn idd prachtige items

G-STYLE zei

Hallo Bonnie ,
ik zal de boeken voor je zoon reserveren hoor en zal morgen eens kijken hoeveel er in een stevige envelop passen .
je hoort nog weer van me , lieve groet Gea

Yvonne zei

Je kunt niet alles zelf houden, maar soms..... is het toch wel moeilijk om weer iets weg te doen hihi
groetjes Yvon

Josephine zei

Kan me dat zo goed voorstellen Bonnie, krijg je al die prachtige dingen in je handen, ik zou daar ook heel hebberig van worden. Gelukkig maar dat mannen wat dat betreft een stuk nuchtiger zijn dan wij vrouwenwezentjes, hihi. Heerlijke foto's weer, en jullie webshop is prachtig!!!

Lieve groet, Josephine

Fågel Blå zei

Hello dear Bonnie!
So many beautiful things you show us!
I will have everything!
Have a nice day!
Kathrine

G-STYLE zei

Hoi Bonnie ,
er passen nog geen vier (twee naast elkaar en op elkaar) door de brievenbus . Ik weet niet of je zoon belang bij meer heeft en dat je dan gewoon de verzendkosten betaald maar je mag ze natuurlijk ook hier weg halen , drinken we gezellig even een kopje thee.......
Kijk maar wat je doet , ik hoor wel van je , groetjes Gea

Brechtje zei

Dat is misschien wel het mooist van al, dat achter elk voorwerp een verhaal is. Je maakt prachtige foto's bonnie. En je kroonluchter (vorig logje)is schitterend. Ik heb er hier ook een paar in huis en geniet daar elke dag weer van.
Groetjes, Tineke.

Margie’s daughter Leiny zei

Your items in the shop are really beautiful. I missed visiting you blog. I am still struggling with no computer at home. Hugs, Margie.

Monica zei

Love your new look!!!!! Beautiful birdcage too.
Hope you're having a Happy Summer!
Monicaxo.