woensdag 25 augustus 2010

Homestyling.......

Het voordeel van buiten naar binnen toe is dat je weer heerlijk kunt schuiven en veranderen
This period of the year I love to restyle my home again

Je huis weer gezellig maken voor het komende najaar
Making your home cosy and comfortable for the autumn and long evenings

De SFEERlichtjes mogen er weer in en de kaarsen komen weer uit de kast
Decorating with my little flower lights and some lovely candles
LITE UP YOUR LIFE A LITTLE BIT



Ik ben klaar voor het najaar.....laat de heerlijke lange avonden maar beginnen

I am ready for autumn the long evenings may start now................




39 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Je bent er inderdaad helemaal klaar voor, ga nu eerst een kijkje nemen in je winkeltje!

Liefs Claudia

Anoniem zei

Prachtig,het roest wat ik zie,het groen en kaarsjes!ja ik kan ook enorm genieten van deze tijd,hoop nog wel op mooie dagen,maar ik ga ook eerdaags weer sfeer in huis brengen,alleen hopen dat de poezenmeisjes het ook waarderen en er met hun neusjes en pootjes afblijven haha,wens je een fijne dag,hier schijnt het zonnetje,wel fris,maar geen regen,lieve groet Joke.

Zwergenwelt zei

wunderschöne Bilder, liebe Bonnie, so leicht und hell!
Ich wünsche dir einen schönen Tag!
Liebe Grüße, cornelia

basiclabelSweden zei

Prachtig weer Bonnie, ik moet ook als een speer naar Ikeabrocante hhahaha... waxinelichtjes kopen, heeeeel veel


Die zinken potjes die jij gebruikt heb die kan ik hier toch nergens in Zweden vinden, hahah.. lees hier op het eiland !!?!? en daar kom ik slechts 1 keer per maand vanaf :)


liefs Marion

It's me zei

Mooi weer Bonnie..tja het najaar zit er aan te komen.............wij zijn in de winkel druk bezig......ruimte maken en.....de kerstengelen zijn al geariveerd !! als alles mee zit komen ze vandaag in de winkel....ik zal er een foto van maken als het lukt....hahahhhah!! erg erg....wat een drukke tijd komt eraan maar wel leuk..............fijne dag meis ! liefs Ria....

Fågel Blå zei

Lovely photos so many lovely thing!
have a nice day!
Kathrine

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschön sind Deine Blumenübertöpfe!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Fluitenkruid zei

Ja en nee, ik hoop toch nog wel op wat nazomerweer maar zie al besjes in de bomen en al die regen.. Nou ja, herfst is een heerlijk jaargetijde, kom maar op dan.
groetjes Jannet

Unknown zei

nou jaaaaaaaaa zeg, wat is dat toch met jullie allemaal..........ik heb nog anderhalve week twee meiden thuis ivm ZOMERVAKANTIE....kan het ff???? Najaar......tsssssssssssssss;)!
Ik heb wel vanmorgen een zinken emmer schoongespoten en mn hortensias afgeknipt.....1+1 is....precies...erg leuk weer:).....maar dat heeft NIKS met najaar en binnenzitten en lange donkere avonden te maken hoor....NAKKES!!!!
Nog een paar wasjes en vakantie 2010 behoort alweer tot het verleden.......kreeg gisteren ook mn bevestiging van mn baas binnen...herfstvakantie vrij en een week tussen kerst en nieuw...hmmm....ik ruik kansen...:D!
TE lang van stof....skoesie!!!

Wat heerlijk om weer thuis te zijn !!!!

Dikke kus!
Lynda

faire un songe zei

Ik ben nog lang niet klaar voor het najaar.. maar helaas het zal er toch van komen.,.
Je sfeerbeelden zijn weer prachtig...
Ik ga naar buiten en probeer nog wat zomerzon te vangen..
Groetjes Hetty

Kind An Huys zei

Wat een mooie fot's weer!! En zo krijg ik ook wel zin het najaar!
(ik vind die zinken potjes altijd zo leuk)
En met die regen en harde wind lijkt het toch echt wel herfst te worden...
Wij gaan vanmiddag naar het bos op zoek naar de paddestoelen.
Lieve groet, Anne.

Anoniem zei

Hier hangt het najaar ook echt in de lucht, het is buiten niet koud maar met de strakke wind en de dreigende wolken ziet het er meer uit als herfst dan als zomer! Ik ben ook volop aan het rondstruinen in huis en de kaarsjes gaan hier 's avonds ook weer aan.
Fijne nog van Sonja

Bizzy @ home zei

Mooie foto's! En ja, najaar. Persoonlijk ben ik er nog niet aan toe. Maar het gaat straks wel weer snel. 's Avonds kunnen inderdaad de kaarsjes weer aan. Ik moet nog even de knop omdraaien, maar wil dat eigenlijk nog niet hoor.
Groetjes, Renny

Caatje zei

Herfstsfeer heerlijk hoor, vandaag nog even niet; hier in de Randstad vandaag veel zon na een paar dagen storm en regen, ik ga gauw de tuin in, bakken die vol met regenwater staan leeg gooien in de regenton die bijna overloopt en dan op m'n vrijde dag effies met m'n neus in 't zonnetje.

Groetjes, Carina

Corine(THUIS) zei

Klaar voor het najaar??? Nee hoor nog lang niet!!!! Eerst een heerlijke zwoele septembermaand graag....
Groeten, Corine(THUIS)

Rozmeen zei

Mooi fotos weer..dat stoere zink met die zachte bloemen!

Een heerlijke dag toegewenst.

Liefs,
Rozmeen

by kuzz zei

Neeeee nog even wachten, nog even een mooie warme september....en dan..heerlijk binnen met de kaarsjes aan, maar ja met dit weer..lijkt het echt wel herfst helaas!
Enne...heb je 1 van mn hartjes te pakken gekregen???????
groetjes, Erna

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ik ben dus niet de enige...

;-)))


Mooie foto's weer!
groetjes Hilde

Irma zei

heej Bonnie joh wat ben ik weer blij dat je er weer bent al die heerlijke posts die ik moest missen, liefs Irma

Irma zei

die van mij heeft een heus buikje en een kaal hoofd hihhi

Laura @ 52 FLEA zei

Your candles and little zinc buckets are charming and I am sure your home reflects all the effort you put into making it a cozy warm nest for your family. Beautiful photos! I hope you have a wonderful day! :)

Irma zei

gille hahahaha ik lig echt onder tafel dat zeg ik hier ook altijd van die brommer hahahaha

Irma zei

vroeger een wasbord nu een droogtrommel

Kom Achterom zei

ooh wat mooi bonny!! heerlijk hé weer helemaal je boeltje binnen aanpakken lekker alles op de kop en je schatkist weer open voor de nieuwe oude hihii decoraties!! altijd een feestje!! heerlijk!!
ennuh ik zal je eerlijk zeggen in winterswijk hebben we helemaal niets gekocht!!! echt waar niet!!! nou en dat mocht in de krant!!! gebeurt eigenlijk nooit. Zelf dochterlief heeft helemaal niets gekocht!! goed HE alleen genieten!!!
ook wel eens de moeite waard.
Fijne dag
Yolanda

Kom Achterom zei

ooh wat mooi bonny!! heerlijk hé weer helemaal je boeltje binnen aanpakken lekker alles op de kop en je schatkist weer open voor de nieuwe oude hihii decoraties!! altijd een feestje!! heerlijk!!
ennuh ik zal je eerlijk zeggen in winterswijk hebben we helemaal niets gekocht!!! echt waar niet!!! nou en dat mocht in de krant!!! gebeurt eigenlijk nooit. Zelf dochterlief heeft helemaal niets gekocht!! goed HE alleen genieten!!!
ook wel eens de moeite waard.
Fijne dag
Yolanda

lia zei

Ja hoor Bonnie, overal komt een einde aan. En ik vind het nog steeds heerlijk buiten, maar straks weer die lekkere lange avonden binnen.
Wat een mooie banner heb je.

lieve groet Lia

Nieneke zei

Wat dacht je van de NAZOMER-avonden??? Kom net terug van een prachtige avondwandeling en dat mag van mij nog wel een aantal weken zo blijven,na het werk en eten, nog even een blokje om...

Unknown zei

Ja, Bonnie, inderdaad met dit soort weer krijg je inderdaad wel weer zin in najaar. Ook in de winkels begint het al te komen. Zo graag als ik de zomer heb, het najaar heeft ook wel iets, maar hopelijk ook nog voldoende zonnestraaltjes...☼ ☼ ☼
Lieve groetjes van Nicole

Josephine zei

Heerlijk sfeertje zet je weer neer Bonnie, daar geniet ik altijd enorm van. Het zit er inderdaad weer aan te komen, lekkere lange avonden, en dan alles binnen weer heelijk knus aangepast. Heerlijk die jaargetijden...

Lieve groet, Josephine

Sylvia zei

Ook hier weer genieten van je mooie foto's, Bonnie !
De verroeste vaasjes met de kaarsen en de kleine bloemetjes zijn prachtig, wat zal het gezellig worden !
Fijne avond,
Sylvia

Inspiration i vitt zei

hey, it was a long time since I looked in, your pictures are always inspiring and beautiful. Hugs to you / Ingela.

Mayflower zei

Ik ben er ook helemaal klaar voor, laat de herfst maar langzaam aan komen. Eerst nog genieten van een heerlijke nazomer en van je prachtige sfeerfoto's.
Lieve groet, Mea

G-STYLE zei

Wat een heerlijk sfeertje zet je weer neer, ik vind de onderste vier foto's helemaal geweldig, de rest trouwens ook !
Ik vind de lange avonden ook wel weer lekker hoor , het begint om 21.00u alweer goed te schemeren en dat is straks met de kaarsjes vroeg aan toch ook wel weer heel knus allemaal.
fijne avond verder, lieve groet Gea

Karin zei

He die Bonnie is veranderd in een nieuw engeltje zag ik.
Ik ben er nog niet klaar voor hoor, ik wil ook nog niet, ik zit met mijn hoofd nog in de zomer, jammer dat het weer niet met mij meedenkt *zucht*. Misschien heb je gelijk, biedt het weer kansen voor de binnenboel en moet ik het dan zo maar bekijken, maar....dat valt nog niet mee :(

Monica zei

Fabulous, Bonnie!! And I DO LOVE seeing your banner changing like crazy ;)))) Always gorgeous!
Hugs,
Monicaxo.

north pal zei

bonnie, your home must be such a lived in dwelling that everyone likes to gather around. i like to think that is the way ours is also. i am leaving your blog and music on to fill my home. Bestest, Denise (p.s. the sounds of the birds and animals.

Michaja zei

Prachtige plaatjes weer. Ik ben echt nog helemaal niet klaar voor het voorjaar. Zou het komen omdat ik weet dat ik morgen weer naar het mooie weer ga? In ieder geval hoop ik nog minstens twee maanden te kunnen genieten van een prachtige nazomer. Laat de herfst nog maar lekker op zich wachten.
Groetjes Michaja

Jeanette zei

Mooie plaatjes, door het slechte regenachtige weer zou je ook gaan geloven dat de herfst is begonnen. Zullen we nog even wachten??

Groet,
Jeanette

Bohemian zei

I'm enjoying your fabulous photography and beautiful Blog... I love the decorating style... what a lovely Home you have!


Dawn... The Bohemian