zondag 1 augustus 2010

Into my hall......


Als je hal gezellig is, is dit een warm welkom voor al je gasten....

If your hall is lovely decorated this is a warm welcome for all of your guests



Zelf ben ik helemaal gek van dit robuuste oude kloosterbankje.

Neemt niet veel plaats in maar o zo handig.......

I love this small saet really rough and nice

And oh so handy



Even zitten om je schoenen aan te trekken.....

maar nog leuker om te stijlen en te decoreren.....

If you need to fasten your shoes......

much nicer is to decorate this lovely seat....





Dan voel je je bij binnenkomst toch direct thuis........?

Don't you feel at home immediately......







MAKE YOUR GUESTS FEEL AT HOME



32 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zo'n bankje is inderdaad super leuk en staat prachtig in je hal! Ik heb er helaas geen ruimte voor, maar ook in de woonkamer kan het geweldig staan!

Maarre...ik voel me thuis in je hal hoor, dus je opzet is geslaagd :-)

Een hele fijne week! Lieve groetjes, Ingrid

Unknown zei

Bij jou heb ik wel zin om even aan te bellen!
Het ziet er schattig uit!!
lieve groet van Romy

Janny zei

Wat gezellig ziet er geweldig uit
en die schaaltjes met die dubbele stokrozen schattig je hebt een hele goede smaak en dan die heerlijke geluidjes erbij helemaal top
Fijne avond Groetjes Janny

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschön und wieder so schöne Blumen!
Eine schöne,neue Woche,
viele liebe Grüße, Yvonne

Jeanette zei

Ik voel me al welkom via de foto's op je blog. Mooi weergegeven.

Groet en een fijne week,

Jeanette

Een sneller kloppend hart zei

Ja....daar zou ik me ook prima thuis voelen!
Wat heb je weer mooie foto's gemaakt zeg, die spiegel is ook zo mooi en ovaal, prachtig, ik heb ooit een ovale gehad...ik was er zo blij mee....tot ik tegen het tafeltje aanstootte waar hij op stond...en hij rolde er zo vanaf, BAF! aan gruzelementen, snikkk
Inmiddels ben ik er overheen hoor ;)

Veel groetjes, Veronique

Daniëlle zei

Mooie tegels op de vloer! En die kloosterbankjes zijn zo leuk. Hier komt er ook ooit nog eens een in de toekomst hopelijk.
Groetjes
Dani

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Wat een mooie stijlvolle hal hebben jullie! Mooi die kleine schaaltjes met bloemen. Onze hal is helaas maar klein, waardoor ik er niet zo heel veel mee kan. Zo'n hal als die van jullie staat nog op mijn verlanglijstje :-)!

Gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

by kuzz zei

Zooo...ik schop mijn schoenen uit...zet ze dan nog wel even netjes onder je bankje natuurlijk...heerlijk, hier voel je je gelijk welkom!!
Ik ben ook nog steeds erg blij met mn kloosterbankje!
Mooie foto's!
fijne week! groetjes Erna

Sanneke Panneke zei

Ooohh..ik voel me zo welkom, wat gezellig. Ja ik ben ook helemaal van meneing dat al de binnenkomst warm en gezellig moet zijn. maar dat vindt ik eigenlijk wel van alle ruimtes in huis.
Het bankje is heel erg mooi, en die pioenrozen, helemaal geweldig in zo.
Groetjes Monique

Willy zei

Je hal ziet er heel uitnodigend uit, die vloer is helemaal geweldig. Ik laat de deur even openstaan en luister nog even naar alle geluiden uit de tuin. Zelfs een paard!
Groetjes

Unknown zei

OEWAAAAAAAAAAAAh zo'n bankje!!!!! Daar ben ik helemaal weg van!!!! Ik heb zelfs even overwogen om er eentje als salontafel te gaan gebruiken, maar daarvoor is hij te smal ben ik bang.....en verder.....had ik al verteld wat wij vrij klein wonen?? Dus aan het voeteneind van mn bed....geen plaats....in de hal...geen plaats......in de woonkamer....nope
Dus je ziet...ik WIL wel ...maar ja ;)

Groetjes
Lynda

Corine(THUIS) zei

Heerlijk binnenkomen in jouw gastvrije hal!!
Wat heb je trouwens een prachtige nieuwe kopfoto.. die bessen op de lepel..helemaal geweldig vind ik die!!
Groeten, Corine(THUIS)

G-STYLE zei

Mooie tinten in je hal , echt een warm welkom hoor !
Fijne week Bonnie en tot een volgende keer,
liev groet Gea

Unknown zei

Hoi Bonnie, leuke hal heb je en dat bankje....geweldig! Heb zelf n te smalle hal voor zo'n bankje,jammergenoeg!
Lieve groetjes van Nicole

It's me zei

Ja gezellig ik loop even bij je binnnen....maar loop niet gelijk door hoor......eerst even een blik in je mooie hal................wat gezellig !!!.heerlijk vertoefen hier.......ik lust wel een bakkie................fijne week liefs Ria.....

Kim zei

Wat een supermooie tegels heb jij in de hal zeg.

Groetjes van Kim

Jolanda zei

Wat heerlijk thuiskomen als je dit ziet als je de voordeur opendoet!
Past bij mij ook niet echt maar ziet er wel super uit!
Zomerse groetjes

Anoniem zei

Wat een heerlijk binnenkomen bij jouw. Prachtige tegels op de vloer en een geweldig bankje..mooi gestylt en op foto gezet.
Lieve groetjes Tilly.

jose zei

Eerst wil ik nog even zeggen dat ik helemaal weg ben van je nieuwe blog foto, ik vind hem geweldig mooi.
En... je hal is super gezellig.

tot over een poosje groetjes Jose

Rozmeen zei

Heerlijk welkom zo met die spiegel en stoere bankje. Ik kom graag een bakje doen!

Liefs,
Rozmeen

Nieneke zei

Wat een heerlijke binnenkomer! Bij ons komt iedereen via de achterdeur...
als de bel gaat neem ik mijn portemonnee mee!
(dus voor de collectanten maak ik het ook wel gezellig hoor...)
Ik vind je bankje super...
Lieve groet, Nieneke

Fluitenkruid zei

Ik heb maar een klein halletje maar wel gezellig. De jouwe is om jaloers op te zijn! groetjes Jannet

flowing moments zei

Inderdaad een super mooi bankje, de hal is toch wel een belangrijke plek in huis ,mooie tegelvloer ook.
P.S ik vind de natuurgeluiden hier als je op je blog komt heerlijk :)

Groetjes Joke

@nne zei

Gewoon leuk hoe jij je gasten welkom heet! En ... ik ben helemaal weg van de vogelgeluidjes. Lieve groet, @nne

Sylvia zei

Ik voel me al helemaal welkom, Bonnie !
Heel gezellig !
Fijne week,
Sylvia

~*~ saskia ~*~ zei

Mooi mooi mooi, Bonnie. Kloosterbankjes, ze zijn zoo leuk. Heb er ook 2 in huis..

Een gezellige maandag en een hele gezellige week. xx

Fleurette zei

Hello my dear Bonnie, Good idea big flowers in trays!!! Amazing photos!!!
Have a very nice August
Hugs
Fleurette

Marian zei

Och wat lief, die poedel. Is die van jezelf geweest?
En met dat jute touw moest ik vroeger de 'tomaten aanbinden' in de kas bij mjn ouders, dus voor mij is dat 'tomatentouw'.

k heb daar 30 jaar geleden eens een vliegengordijn van gemacrameed, wat toen in de Ariadene of de 100 Idees stond, en een paar jaar geleden weggegooid, en heb me daar toch een spijt van, zou nu weer prachtig staan.

Fågel Blå zei

Hello Ant thanks for your comments on my blog!
I love your photos so lovely!
And i like your bluberryheader!
I hope your day be nice!
Kathrine!

Catharina Maria zei

Zeker een gezellige binnenkomer Bonnie !
Wij hebben een plank aangebracht boven de verwarming in de hall , nou ja halletje ,er staan spullen op maar kan er niet op zitten ;-)
Liefs ♥RINI♥

Anoniem zei

Wauw dat is nog eens geweldig binnen komen,ik geloof dat ik een poos in je hal zou blijven haha,om alles te bekijken,lieve groet Joke.