donderdag 26 augustus 2010

Introducing myself.......

Sommigen van jullie is het al opgevallen.....
Ik ken jullie nu al zo goed, het werd tijd om mezelf eens te laten zien.
Vanaf nu ben ik dus helemaal in beeld........
Time to introduce myself
it was time for a picture of myself on the internet.........

Manlief verdiend het om even in het zonnetje gezet te worden......
Hij is weer thuis van een reisje Frankrijk met de meest mooie items
Zó lang naar gezocht, zéér schaars te vinden:
DE ORIGINELE DOLLY TUB
Vroeger gebruikt voor de was maar nu een top item voor een olijfboompje of wat dacht je ervan om er straks je kerstboom in te zetten?
WEES ER SNEL BIJ....JE ZULT ZE NIET SNEL WEER VINDEN!!!!
My husband came back from a trip to France and he found these lovely items:
original old Dolly tubs!!!
Look in your JDL for some lovely ideas.......
like putting your Christmas tree in it.........
We sell them in our webshop......so be quick!!!
Very difficult to find
We also send to foreign countries

Prachtige echte oude franse stokbroodplanken.......
Zie je ook zelden meer........
Pracht item op je tafel met kaarsjes.......straks met kerstballetjes en in het voorjaar met groen.
Het hele jaar door een pracht tafelstuk.
Lovely old shelves for french bread

Mooie robuuste troggen/ slachtbakken.......
Super in je kamer met al je favoriete woonmagazines.....
Food throughs for all your magazines


-flowerfrog-
Een gedeelte is al in de shop te bewonderen en de rest volgt snel.......
You can visit our shop for those lovely items.......

Echte robuuste franse bistro stoeltjes.....
Mooi doorleefd en zeer robuust......
van een kwaliteit...zo worden ze niet meer gemaakt
Voor een franse landelijke sfeer
Lovely french garden chairs.........
For a french touch in your home and garden......

Franse vergrijsde broodmandjes
French basket for french bread

Een man uit duizenden toch.......?
Als je zin hebt kom gezellig bij ons shoppen:
If you like stop by and visit our webshop:
Haal de franse sfeer naar binnen!!!

43 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Eh, een slachtbak komt er hier niet in. Maar de rest van de aankopen zijn weer prachtig. Wat zit je haar mooi in de krul Bonnie :-)

Carre zei

Hoi bonjade
Inderdaad, een mooi sfeertje:)
Groetjes Karolina

Unknown zei

LOL LOL LOL!!!!!! *HAALTADEM*....je vergat de B....van Bonneke...uhm...Bengeltje!!!!!!!!!!!!!!*GRIJNS*......
Allemachtig wat een hoop hebbedingen heeft ie weer meegesleept!!!!! Ik weet nog niet of ik ga kijken;).........*zucht*.....

Liefs,
Lynda

It's me zei

Nou ik ben al geweest hoor Lynnnnnnnda.......zo mooi allemaal..............zucht............die ton !! echt geweldig !!!! Fluister.....manlief is nog niet wakker.................ga het zo gelijk vragen...................hahahhahhah!! ik ga vast een lekker ontbijtje maken.......eitje schat??? hihihi!! lol lol lol....zeg ik heb toch bij Bonnie wat moois gezien.....pompimpompiepom.......

Yvonne zei

Wat een lief kopje.
Ik heb ook zoiets maar dan (brons) bruin...

Toch leuk die beeldjes. Ik heb er 6staan groot en klein.. beetje teveel he .

Gr Yvonne

Josephine zei

Zeker een man uit duizenden Bonnie, schitterend wat hij weer allemaal heeft mee gebracht. Hij heeft er echt oog voor. En die oude stokbrood planken zijn erg leuk en zeer decoratief. En de metalen bloemprikkers zijn weer zo'n heerlijk stukje nostalgie. Mijn moeder had er velen in allerlei formaten en als kind heb ik heel wat bloemstukjes geschikt in deze handige egeltjes...


Lieve groet, Josephine

by kuzz zei

Wat een prachtige stukken heeft je man gevonden! En weer zo mooi gefotograveerd zoals jij dat sfeertje alleen kan krijgen volgens mij!
groetjes, Erna

Stina zei

Wauw hé wat een mooie spullen, leuk dat je dat ons laat zien.

Goed weekend, groet Stina.

alma zei

Wat heerlijk zo'n man! Hij heeft er echt oog voor!

Mooie items hoor!

Groetjes
Alma

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige spullen heeft je man weer gevonden!! Wat leuk een idee die stokbroodplanken om per seizoen mee te veranderen. Die ton is om te watertanden, prachtig!!

En alles is ook weer zo mooi gefotografeerd, ik ga vandaag Bridget weer op de foto zetten met rokjes, ik hoop dat ik net zulke mooie plaatjes krijg als jij!!!

Groetjes, Collie

@nne zei

Ik ga meteen een kijkje nemen op de webshop! Liefs, @nne

Pierelantijntjes zei

Prachtige spullen heeft je man meegenomen. De stokbroodplank is heel erg leuk opgemaakt.
Ga snel even buurten in de webshop.
Lieve groet van Ester

Michaja zei

Wat een geweldige spullen heeft je man gevonden. Ik ben helemaal niet xo van de brocante maar de meer en meer ik naar jullie prachtige blogs kijk hoe meer ik het begin te waarderen. Toch maar eens vaker naar de brocante markt bij mij in de buurt :)
Fijne regenachtige dag
Lieve groet
Michaja

lia zei

Leuk hoor, jij kunt meteen even zelf shoppen. Of mag dat niet????
Ik vind die stokbrood plank zo leuk.
Ik ga misschien even kijken.

lieve groet Lia

Tierlantijn zei

Wat een mooie aankopen!

Super zo'n man. Die zoek ik ook nog. Die heb je niet toevallig in je webshop hé?! ;)

Groetjes! Ilona

Rozmeen zei

Wow weer leuke spullen en prachtige sfeer items.

Liefs,
Rozmeen

Janny zei

Je heeft zeker een man uit duizenden en een hele goede smaak fantastische spullen weer en jij maakt er een schitterende sfeer van
Fijne dag verder groetjes Janny

Mayflower zei

Ohh....wat leuk dat we je nu eindelijk in het echie zien hihi, je bent precies zoals in mij had voorgesteld, echt beeldig haha. Maar zonder gekheid, ik zag gisteren dat leuke koppie al, wat een prachtig beeldje. En die man van jou is er zeker één uit duizenden, wat heb heeft die een prachtige spullen verzameld.
Lieve groet, Mea

flowing moments zei

Mooie vondsten de Dolly Tub vind ik prachtig ze zijn super mooi met een kerstboom erin!

Groetjes Joke

Anna zei

werkelijk prachtig!!!
Ik zie mijn kerstboompie al staan in zo'n mooie ton!!!
super!!

Jennifer zei

from the moment I landed in the dream of your blog... I knew I was in love with all of your glorious ideas and treasures ... so how could I not appreciate the creator? And so I do! Hugs, Jennifer

Jolanda zei

Wat zie je er lekker jong uit...alleen ben je op je kinnetje gevallen?
Schattig koppie hoor, en je man is goed bezig geweest, prachtige spullen weer. Heeft hij 'jou' daar ook opgeduikeld?
Lieve groet Jolanda

Unknown zei

Wow Bonnie, wat n mooie vondsten! Zou graag meteen n kijkje nemen in je webshop,maar doe het maar niet, iemand was in m'n auto gereden en moesten we ff betalen, dus ff rustig aan...volgende keer beslist!
Lieve groetjes en n fijn weekend wenst je Nicole
...en veel ☼

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Wat een mooie spullen heeft je man uit Frankrijk meegenomen!!

Lieve groet, Madelief

Anoniem zei

Oh wat een gave spulletjes zeg,ik weet nog niet wanneer precies,maar jullie winkel staat zeker op mijn lijstje,fijne avond,lieve groet Joke.

Irma zei

Bonnie Bonnie het lijkt er hier verdacht veel op dat je je vorige post en ons vrouwenonderonsje goed wilt maken maar vooruit ik moet toegeven het is een TOP KEREL
Wat een prachtige spullen en heb je de post van Ger gezien over Frankrijk ohhh wat is dat brocante daarvan daan toch mooi.

Liefs groetjes Irma
ps deze van jou vond ik ook wel errrrug leuk ;-))hihihi

Waarom een six-pack als je al een fustje hebt......????

Daniëlle zei

Die tobbe is echt heel erg mooi! En de (stok)broodmanden, allemaal even prachtig.
Leuk al die spulletjes rechtstreeks uit Frankrijk!
Groetjes
Dani

Room Seventeen zei

Mooie vondsten! Z'on man wil ik ook :-)
Groetjes Hennie

Corine(THUIS) zei

Wat zul jij blij geweest zijn toen ie weer thuis kwam.. om hem of om de mooie spullen :))
Ik zou als een gek alles uit de auto trekken en er vanalles voor me zelf uitzoeken..
Prachtig spul!
Groeten, Corine(THUIS)

Jeanette zei

Leuke dingen en leuke ideetjes geef je erbij. Ga denk ik toch nog even kijken.

Groet,
Jeanette

Hannekie(Sisterly) zei

ben een beetje blut maar ga wel ff lekker neuzen.kan ik er gewoon naar kijken... ziet er allemaal prachtig uit
gr hannie

Claudia Leertouwer zei

Ik ben gek op foto's van blogsters, en wat zit je haar goed!

Liefs Claudia

http://lasoffitta.canalblog.com zei

I'm very happy to know your blog...fantastic!!
Have you a great day and see you soon
Nadia


My blog
http://lasoffitta.canalblog.com

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
Thanks for your comments on my blog!
I be so happy!
Oh such lovely things you show us on your lovely blog!
Have a nice weekend!
Kathrine

sylvia zei

wat heb je weer een droomfoto's gemaakt, heerlijk genieten!

Sylvia zei

Wat een mooie spulletjes heeft je man in Franrijk gevonden, Bonnie !
Die oude broodplanken, hoe je die gedecoreerd heb vind ik zo mooi, echt gezellig met de lichtjes. Brengt me weer op een idee !
Ik ga nog eens kijken in je webshop.
Fijn weekend,
Sylvia

Fleurette zei

Hello my dear Bonnie, beautiful photos!! Vintage girls is very gorgeous!!!
Have a nice evening and weekend
Hugs
Fleurette

Karin zei

WOW die tub geweldig...maar daar moet ik toch nog even over nadenken hoor, toch een heel bedrag snap je. En dan die stokbroodplank en de mandjes oooooo ik had gewoon niet moeten kijken, met dit slechte weer lokken al die webshops toch zo :(
Ben blij dat je eindelijk uit de kast bent gekomen, 't is een schatje, ons Bonnie :)

Carole zei

Isn't the new JDL just so lovely!!! I'm getting so many ideas.
Love the new pic of you!
xx

~*~ saskia ~*~ zei

De broodplanken met kaarsjes zijn een geweldig leuk idee. Je zal vast nu aan hebben....
Een gezellig weekend, Bonnie xx

~*~ saskia ~*~ zei

De broodplanken met kaarsjes zijn een geweldig leuk idee. Je zal vast nu aan hebben....
Een gezellig weekend, Bonnie xx

Pieternel zei

Zo, dat zijn nog eens wat je noemt mooi aankopen. Prachtig zijn ze zeg, had je niet mee gewild met hem?

Pieternel

north pal zei

oh my, the french bread baskets are super! they are so great! all these temptations. i can hardly stand it. Bestest,Denise