maandag 30 augustus 2010

Welcome autumn......



Ik ga het toch doen nu, heb even getwijfeld.......

Ik luid de bel voor de herfst!!!!!

I welcome autumn!!!!




Geef toe, het heeft ook z'n charmes deze tijd.....

Een boeketje bramen op vaas ( en echt, het staat wel een week op vaas)

Some blackberries on my table, love it.....




Wat takken in huis, wat bontjes her en der

Geweien mogen weer uit de kast......
Voor het ultieme herfstgevoel

Some braches in my home, some horns in the room...




LUID DE BEL VOOR DE HERFST!!!!!

-WELCOME AUTUMN-








44 opmerkingen:

Pieternel zei

Bonnie,

Ik luid met je mee, prachtige foto's weer. Waar haal je toch je tijd vandaan om ze te maken. Lukken ze ook allemaal in 1x?

Pieternel

Anoniem zei

Liebe Bonnie,
wunderschöne herbstliche Bilder! :-) Ich liebe Brombeeren!
Ich warte noch ein wenig, meinen Blog herbstlich zu gestalten, obwohl es eigentlich schon die richtige Zeit wäre.
Heute ist es hier kalt, stürmisch und verregnet, ... wie im November.
Hübsch siehst Du (Dein neuer Header) aus! ;-)
Liebe Grüße
und eine schöne Woche!
♥Ulrike

Unknown zei

*snik*...en IK maar denken dat je het "goed" met me voor had.......hier is het NOG een week zomervakantie hoor!!!!;)

Oke die bramentakken wil ik straks wel even gaan knippen maar verder hoe ik krampachtig vast aan de zomer....nog een week!!!!;)

Groetjes
Lynda

Nicole Claudia zei

Ik tingeling een beetje mee... want ik wil eigenlijk nog niet, hoewel ik je foto's weer prachtig vind. Wat een mooie kleuren hebben de bramen. Mijn winterrokjes, ik ben nu de laatste voor mijn winkel aan het afmaken, hebben ook de diep rode en diep paarse kleuren die ook in die bramen zitten... prachtige tintjes!!

Ik merkte dat vanochtend de verwarming weer aan was gegaan, dus het is vannacht best frisjes geweest. En dat merkte ik ook bij het uitzwaaien van de oudste twee kinders, die gingen voor het eerst weer naar school op de fiets 6 km fietsen naar school!! Brrrr wat was het bij de voordeur vanochtend vroeg koud..... Ik dacht gelijk aan mijn gelhaardje voor vanavond... lekker warm en gezellig licht.

Maar het regent gelukkig niet, want gisteren wilde het maar niet stoppen.

Groetjes, Collie

Corine(THUIS) zei

NEEEE! Bonnie :(
Wat doe je nu? Dit vind ik niet leuk van je! Oké de herfst heeft best wel mooie kanten..maar nu nog niet!!!!
Groeten, Corine(THUIS)

Hannekie(Sisterly) zei

brrr. nee hoor ik wil gewoon nog niet. maar ik heb het wel koud hoor. ik heb al wel de kaarsjes weer aan s avonds maar verder ..nee..nog niet. ik wacht gewoon nog een paar weekjes.denk ik....
gr hannie

Anoniem zei

Heerlijk...de herfst komt eraan!
Wat een prachtige foto's die het herstfgevoel voor mij helemaal weergeven, de warme kleuren en na een frisse wandeling binnen komen in een knus huis, ik ben er helemaal klaar voor!

groetjes,
Mirelle

It's me zei

O nee Bonnie dit is zo verkeerd.........we krijgen en geloof me of niet nog heerlijk weer deze week!!!......het duurt nog 3 weken en dan is het Herfst.............hier krijg je spijt van..................hahahhahahahha!!......fijne week liefs Ria....

flowing moments zei

Ja we kunnen er ook niet echt onder uit de Herfst komt eraan, Ook weer een leuke en gezellige tijd lekker wandelen soms met een paraplu :) kastanjes , lichtjes, kaarsjes en alles wat erbij hoort. Je hebt met mooie foto's de sfeer alvast weergegeven!

Groetjes Joke

@nne zei

Wat een mooie ode aan de nakende herfst! Lieve groet, @nne

chrissi zei

Wunderschöne herbstliche Impressionen. Mmmmmmmh.....lecker Brombeeren. Ich habe auch schon Marmelade daraus gemacht. Bei uns wachsen die Sträucher wild hinterm Haus.
Hoffentlich hört es bald auf zu regnen und der goldene Herbst zeigt sich.
Liebe Grüße, Chrissi

Michaja zei

Nou ik doe niet mee hoor. Laat de herfst nog maar mooi op zich wachten ik ben er nog niet klaar voor!
Fijne dag
Lieve groet
Michaja

Claudia Leertouwer zei

Ik weet het maar dit kan de zomer toch nog niet geweest zijn?

Liefs Claudia

jolanda zei

Prachtige foto's!!! En ja, ik vind de herfst ook helemaal niet verkeerd hoor. Maar dan wel het liefst met dat mooie zonnige weer inplaats van deze enorme regenbuien!
liefs, jolanda

Unknown zei

heeeeeeeeerlijk ik doe met je mee :-)
zachtjessss tikt de reeeeegen tegen het zolderraammm lalalalala
(nou ja zachtjes haha)

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ik doe met je mee!
Prachtig die bramen!
Groetjes Hilde

Yvonne zei

Ach zie poes nu, die ligt te dromen over de herfst, vallende blaadjes waar hij achteraan moet rennen, hij is er nu al moe van geworden hihi

inderdaad HERFST Bonnie, ik doe met je mee
heb afgelopen weekend, rozenbottels geknipt, takken eikenblad, hortensia enz.
en wil proberen deze week een krans te maken (stond een leuke in de landleven)
vind dat ook wel weer gezellig hoor, heb de geurkaarsjes vanmorgen ook nog lekker aan gehad, ruikt het zo lekker in huis, heerlijk !!!
Groetjes Yvonne

Ger zei

Niks op tegen hoor....en zeker niet bij het zien van je mooie foto's.

Maar we gaan voorlopig de eerstkomende weken ons nog koesteren in het lekkere najaarszonnetje wat op 'n beschut plekje uit de wind 'n mens goed doet.
Ook de vele warme herfstkleuren in de natuur krijgen we er helemaal gratis bij.
En ook die prachtige takken met bramen zoals bij jou, daar kan geen bloemistenboeket tegenop!

Geniet en ga net als Antonio Vivaldi door:De Vier Jaargetijden (Le quattro stagioni

Lieve groet,
Ger

Mayflower zei

Ik dacht ik hoor ergens de klokken luiden hihi....maar dat was bij jou.
Ik doe met je mee, een prachtig seizoen de herfst en wat een mooie foto's, je heb die sfeer prachtig weergegeven.
Oh....en dan die lieve luie poes.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

~*~ saskia ~*~ zei

Ooh, ik doe meeeee, de herfst (en lente) zijn mijn favoriete seizoenen, dus hier gaan we, ding dong ding dong. Mooie close-ups, Bonnie!

Een leuke week. xxx

Madelief zei

Hoi Bonjade,

Je hebt helemaal gelijk. We kunnen er nu echt niet meer omheen. Het weer is gewoonweg te vies. Ik hoop nog wel op een paar mooie herfstdagen. Ik heb de afgelopen maanden veel te weinig rokken gedragen!

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

yvonne zei

Weet je !!! ik vindt de herfst echt niet erg.
De regen wel wat minder maar die mooie kleuren die de natuur je gaan geven is geweldig!!!!!
Voorjaar is ook mijn ding ,na de zware winter gaat alles weer open en kleuren;Prachtig is dat.
En de mooie foto,s in een woord P*R*A*C*H*T*I*G groetjes yvonne

Anoniem zei

Zo overgehaald voor de herfst haha,ik vind het ook niet erg,ik hou van buiten en binnen leven,wil alleen opeens gaan verven dus hoop nog wel op opendeur dagen,zodat het kan drogen en niet zo stinkt,mooi he bramen,ik had een keer samen met mijn zus stukjes gemaakt voor op tafel,ook met bramen erin,kwam ze thuis uit der werk,had haar zoontje de bramen eruit gegeten hahaha,wens je een fijne avond en jaa Bart is heel blij met mij,ik ben ook zo lief ;-) lieve groetjes Joke.

Sylvia zei

Aan het weer te zien, lijkt de zomer wel voorbij, maar als ik je mooie foto's zie, vind ik die herfst nog niet zo erg !
Prachtig, die foto van je kat erbij !
Fijne week, Bonnie,
Sylvia

Fleurette zei

Very perfect photos my dear Bonnie!!!!
Have a nice evening and very nice new week:)
Big hugs
Fleurette

Pierelantijntjes zei

Prachtig lieve Bonnie. Ik ben een herst-mens en jouw foto's maken mij zo blij.
Liefs Ester

lia zei

Ja het zit er aan te komen, maar er zullen heel veel dames niet blij zijn. Want de meeste willen zon, en ik ook wel een beetje hoor.

fijne avond vol met herfstdingetjes.

Unknown zei

Ja inderdaad, datzelfde dacht ik ook, zo zie je op mijn blog, maar naar buiten om bramentakken te gaan plukken ben ik nog niet...wel mooi!
Groetejs,
Nicole

Stina zei

Vindt de herfst ook mooi hoor,paddestoelen zoeken eikels rapen en kastanjes en beukenootjes, de kinderen vinden het altijd geweldig leuk, om dan naar het bos te gaan.
En vooral als het dan hard waait héérlijk joh uitwaaien, ja ik geniet ervan!

Liefs Stina

Jeanette zei

We willen er allemaal nog niet aan maar hij komt er echt aan , de herfst. Jij hebt dit jaargetijde alvast heel sfeervol vastgelegd. Tcoh blijf ik hopen op een aantal mooie nazomerdagen.

Groet,
Jeanette

Marian zei

Tja, als de herfst zo mooi wordt als je foto's, dan mag die wel komen....

Bij Guusje Thuis zei

Nee, nee, nee ... niet doen, je foto's zijn te leuk om er iets negatiefs over te zeggen maar hier hebben kids nog ZOMERvakantie en ik geniet nou juist altijd zo van het nazomeren en in een ritme komen. Echt, ik ben nog niet klaar voor de herfst ... maar je foto's zijn prachtig!!

Groetjes,
Colinda

Fågel Blå zei

Hello My dear Bonnie!
I love your beautiful photos!!!!!!
And the cat!!!!!
So lovely!
And yes the autmn is here to stay!
Have a lovely day!
Kathrine

chrissi zei

Liebe Bonnie,
danke für deinen lieben Besuch. Freut mich, dass dir die Sachen, die ich verlosen möchte gefallen. Und na klar kannst du mitmachen. Bist drin im Lostopf. Ich wünsch dir viel Glück.
Hab einen wunderschönen Dienstag. Die Sonne scheint hier mal wieder.
Liebe Grüße, Chrissi

Marianne zei

Ha met dat weer van de laatste dagen, moeten we wel. De herfst is hier en gaat niet meer weg. Ik denk dat ik dit weekend ook maar eens ga kijken of ik wat herfstige decoraties kan verzinnen. De jouwe zijn in ieder geval een goede inspiratie.

Les Cotrions zei

Lovely Autumn photos! Mmmmm....I love berries!
Here is still Summer and I'm still mentally on vacation...but I'll have to wake up soon!
A nice week!
Vale

Anoniem zei

Hoi, dankjewel voor het welkom! ik ben erg benieuwd maar ik vind bloggersland nu al leuk! wat een mooie foto's maak je! ik wil er eigenlijk ook nog niet aan, maar er is geen ontkomen aan: herfst! groetjes Marjo

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wah......ik hoop nog steeds op een lekker nazomer en jij luidt de herfst al in!? Nou ja vooruit dan maar....*zucht*

Josephine zei

De Herfst periode heeft zeker grote charme Bonnie maar het mag voor mij nog een tijdje nazomeren hoor. Je hebt wel al weer een heerlijke sfeer gecreëerd binnenshuis, en schitternd op de foto gezet.

Lieve groet, Josephine

Susie~From My Home To Yours zei

Your autumn berry pictures sure are beautiful...but the best is your kitty!
Blessings,
Susie

greet's foto's zei

lieve bonnie,geef mij maar dat beetje zon en herfst,paddenstoelen,pompoenen,en stampotten,heerlijk.
nu ga ik de tuin snoeien,moet ook gebeuren.

lieve groetjes oma nijn

Kaatje zei

leuk idee die bramen, ga ik meteen doen! groetjes, Karin

Janny zei

Ha ha ik vind het wel mooi de Herfst
de zomer was soms veel te warm en hopelijk hebben we een prachtige Herfst met al zijn kleurenpracht
je foto's zijn weer geweldig mooi
fijne avond groetjes Janny

Rumour has it zei

Geweldig, de herfst is echt mijn beste jaargetijde!! :D
Prachtige impressies met de mooiste kleuren die er zijn!