donderdag 29 maart 2012

Sheep and eggs...




Hier in het hoge noorden lijkt het vandaag wel herfst.

Geen zon te bekennen en de wind waait om het huis



Today it looks here almost autumn

No sunshine and the wind is blowing around the house




 



Ach zo'n dagje tussendoor is ook wel gezellig

We maken het gezellig thuis





BREEK DE DAG TIK EEN EITJE




Oh one day like this doesn't matter

We make it cosy inside








MAKE

IT

YOURSELF

COMFORTABLE

AT

HOME




 



Neem gerust een heerlijk chocolade eitje

genoeg voor ieder één






If you like a chocolate egg

please take one ;)









WISHING YOU A FINE NEW DAY






 







47 opmerkingen:

Sarina zei

Wat een geinig schaapje, heel erg leuk en die eitjes zien er uit,om te watertanden.Hier is het ook geen mooi weer, grijs en somber,maar weinig wind.
Fijne dag, groetjes,
Sarina

Nicole (MLBV crafting) zei

Die eitjes zien er wel heel lekker uit. Hier piept zo nu en dan het zonnetje erdoor.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Sjoukje zei

Het is hier gewoon koud~! Laat het kacheltje maar weer lekker branden. En bakje koffie erbij, heerlijk....Zon is mooier natuurlijk maar volgens mij zit dat er voorlopig niet in...
Jij zegt hoge noorden, mag ik weten waar je woont want wij wonen ook in het "hoge noorden"Wie weet wonen we wel dicht bijelkaar??
Ik vind je nieuwe header prachtig, vooral die prachtige ranonkel en die schelp met de parelmoer binnenkant, tenminste het lijkt een schelp. Erg mooi in elk geval..
En dan het kinderkopje van deze post, zooo lief ach ik vind altijd alles prachtig in jouw posten. Het was weer genieten...Een heerlijk sfeertje, ik hou ervan~!
Ik wens je alvast een fijn weekend,
groetjes Sjoukje

idémakeriet zei

Ja joh zo ontzettend mooi kon het natuurlijk niet blijven. Maar zoals je zelf ook al schrijft kun je het dan lekker gezellig thuis maken.
Hier is het ook een stuk kouder geworden. Heerlijke foto´s en o wat krijg ik nu ineens zijn in die lekkere eitjes.
Helaas zit ons tripje naar Nl er nu net in, mijn man wordt morgen geopereerd en als pleistertje op de wond komen mijn schoonouders hier een paar dagen in plaats dat wij naar hun gaan.
Fijne dag.
Liefs Gerda

Ger zei

Ik wilde eest schrijven, ''als je de zon zoekt....die is hier volop aanwezig''
maar jij mist hem niet vandaag want maakte het binnen al gezellig en tikte een eitje....en liet vast het eibruin op je tong smelten...
nou dat deed ik met het eigeel....is beter voor mij;-)

Ga ik nou toch die hele oude schilderstukken uit de familie maar eens voor de dag halen en met de achterkant naar voor zetten.....mwah...dat heeft wel wat bij jou, ik heb alleen niet zo'n leuk schaapje;-)

Fijn weekeind!!
Ger

Maaike zei

Die eitjes zijn mooi he! Hier ook geen zonnetje, dus ik ben druk aan het schoonmaken vandaag!

Fijne dag! Groeten Maaike

Huys 50 zei

Hoi Bon..
Ja hoor de detector kwam er inderdaad aan te pas ;-)).....
Wat...het stormt hier bijna,bahhh en volgende week..8 á 9 gr de winterjas kan weer aan.
Lekker eitje, hmmmmmmm thanks !!

groetjessss
Dicky Marie

Claudia Leertouwer zei

We zijn gewoon alweer teveel verwend!

yvonne zei

Hier is de zon minnetjes en de wind is fris ...
Maar wel weer om de tuin te doen .
jou foto,s zijn weer geweldig ....
Jammer ik ben diabetis dus geen hapje van jou overheerlijke eitjes ..

Fijne dagen liefs Yvonne

hokje zei

Hier vandaag helaas ook geen zon (en dat terwijl ik nog wel de hele dag vrij ben ;)) Dan maar wat klusjes in huis doen en blogjes lezen, onder het genot van een lekker eitje!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

Het kacheltje brandt weer, de koffie is warm, ik neem er een eitje van je bij en we maken er binnen weer wat van.
Hier is het ook bewolkt.

Blomkje en Wenje zei

Moest net even naar buiten...toch weer even de winterjas aan...
Leuke foto's!

Groetjes, Pietrik

Pierelantijntjes zei

Wat een lief schaapje! En ik zou best wel zo'n eitje lusten hoor!
Prachtige foto's Bonnie!
fijne dag verder
liefs Ester

Martine zei

wat een leuk schaapje. Het is weer even wennen dit koudere weer, wat zijn we de laatste tijd verwend met het warme weer. Wat mij betreft mocht het nog heel lang duren hi hi.
Nou ja, dan maken we het binnen maar gezellig.
lieve groet, Martine

Peet zei

Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt. En die eitjes zijn leuk! Echt om op te eten.
Fijne dag nog (ik zit hier ook weer met een trui aan).
Lieve groetjes, Peet.

Hannekie(Sisterly) zei

mmmm dank je wel voor het lekker eitje..en de geweldige fotos
liefs hannie

Elisabeth zei

Wat een leuk schaapje!! En mmm lekker chocolade eitjes en wat zien ze er mooi uit ook nog.Het is hier koud brr,gisteren in zomerkleren en open schoenen op een terras ,nu een trui aan en de verwarming op 20.Maar we maken het gewoon binnen gezellig.
Liefs Elisabeth

Barbara zei

Wat een prachtige sfeer foto’s. Je blog voelt als een warme deken... een plekje waar ik als lid graag wil vertoeven en zeker zal volgen.

Alvast een fijn weekend

PS.
zoals je ziet ben ik er achter hoe ik een berichtje op je blog kan zetten.

Oude lappen zei

bedankt voor het eitje, het was net wat ik nodig had.
liefs Liliane

Home and Lifestyle zei

Hier kleppert het klepje van de afzuigkap ook al de hele tijd, dat zit aan de buitenkant van het huis en is dus mijn windmeter :)! En ja, hier waait het dus ook :(!

Maar je eitjes maken alles goed, ik heb er één genomen hoor...wat ben je toch lief aan het uitdelen :)!

Lieve groetjes van mij...

'Inga' zei

Jammer dat het weer niet mee zit, neem nog maar een eitje dan!

Prachtige sfeerfoto's!

Lieve groet

Michelle zei

Wat een mooie post! ik heb geholpen bij mijn dochter op het werk, morgen ook, dus niet erg als het wat minder weer is ;-)

Liefs Michelle

Unknown zei

Mooi en heel sfeervol! Alvast fijne paasdagen!
Lieve groet van Linda

@nne zei

wat een leuk idee om het schildersdoek om te draaien ... én het kopje is super. net voor ik ziek werd, kocht ik een meisjeskopje, waarover binnenkort een postje. tussen de 2 kopjes zou nog iets moois kunnen opbloeien. liefs, @nne

Grietje zei

Jammer he dat het weer zo omslaat...maar ja....
Wat een prachtige eitjes zijn dat......net echte eitjes.
Het hoofdje is prachtig....

Groetjes Grietje

Homemade Home zei

Hier was de zon ook niet te vinden, dus ik ben lekker gaan shoppen, is niet echt mijn ding maar soms moet je wel eens, ik ben net een paar kilootjes kwijt dus even geen eitje voor mij, maar toch bedankt.
Het is heel sfeervol bij jou.
Fijne avond groetjes Nelly

Thuis bij Tjits zei

ja het is echt wel weer even wennen nu he!! de verwarming en de schemerlampjes zijn weer aan en ik geniet van een heerlijk eitje van jou en van je mooie blog!

lieve groet van Tjits

Loraine Living zei

Mmm heerlijk eitjes tikken. Het wordt hier midden nederland, ook frisser buiten. Wat een mooie post, nu ben ik natuurlijk ook wel een beetje benieuwd wat op het schilderij staat hihi, maar hij staat nu super! Lieve groet Diana

Anita zei

Zie ik chocolade mmm net wat ik nodig heb !!!!
Daar zit toch zo'n opwekend stofje in ;-)
Hier in het oosten was het verschil met gisteren ook enorm groot.
Gisteren zat ik in een hemdje te zonnen en vandaag heb ik het de hele dag al koud.
Mijn wintervest maar weer tevoorschijn getoverd !!!
Alvast een fijn weekend Bonnie !!! Groetjezz lfs mij

Met Brocant Label zei

Wat een prachtige chocolade eitjes om te zien maar ook om te proeven lijkt mij. Ja na dat heerlijke weer van de afgelopen dagen is dit even omschakelen.

Lieve groet,
Yvon

lien zei

Wat een mooi kinderhoofdje ook! En grappig dat schilderij met de achterkant naar voren gezet :-) Mooie beelden, eitjes zijn snoezig!!

Bij Guusje Thuis zei

Na het avondeten kwam het zonnetje gelukkig toch nog even, maar wat was het koud vandaag. Je schaapje is zo leuk!

Nana zei

Oh, those chocolate eggs look like real ones :) It was windy here too. And it was hailing but I hope it will be sunny and warm soon.
Hugs.

Het Hoogerhuys zei

Nou hier kwam eind van de middag de zon, maar ik had evengoed mijn winterjas aan want er stond best wel wind, achja komt wel weer goed.

Je hebt het wel weer mooi in huis..... heb jij nou je schilderij verkeerd om hangen......:)
Sandra

Unknown zei

Wat een verschil met gisteren met het weer he. Poeh, vond het echt koud vandaag. Had ik gisteren net nieuwe zomerkleding gekocht en deed ik het vandaag aan (was in de veronderstelling dat het vandaag nog mooi weer zou worden) Heb het heel de dag koud gehad. Vanmiddag gelijk weer omgekleed toen ik thuis was.
Wat heb je mooie paaseitjes. Haast zonde om op te eten.
Groetjes, Nancy

Corine(THUIS) zei

Die eitjes..waar heb je die gekocht? Zo net echt, zulke wil ik ook graag in een schaaltje! Die met een gekleurd papiertje vind ik echt niet passen in ons huis ;))
Groeten, Corine

Anneke zei

de eitjes zien er heerlijk uit en wat een leuke post weer bonnie
ondanks dat het nu weer kouder is , vrolijk deze post mij op.
fijn weekend meisje en liefs

Fågel Blå zei

Lovbely lovely photos!!!
Whish you a nice weekend
Hugs Kathrine

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Die eitjes heb ik ook, en ze zijn echt de allerlekkerste. En ook zo mooi om te zien...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Wat een zalige eitjes ...
en dat kastje is ook om van te smullen.
liefs kari

Ingrid zei

Zalig je post weer Bonnie!!!!

fijn weekend met liefs...

bleudelavandou zei

Heel positieve en leuke post!!

Liefs
marieke

Joke zei

Kei leuk schaapje
maar je eierdopjes
blijven het overtreffen.
Fijn weekend
Lieve groetjes Joke

Tutti Chic zei

what a beautiful blog~so glad I found it! Such pretty pictures...hope you are staying cozy! :) chris

Sylvia zei

Mmm, de eitjes zien er heerlijk uit, Bonnie !
Mooie foto's weer !
Het mooie weer is gedaan, ook hier bewolkt en koude wind ...
Fijn weekend,
Sylvia

Claudia. zei

Hoi, leuk jouw reactie op mijn blog.
En al dat lekker nee dat gaat niet in één dag op, er zitten pepermuntjes in, en de koekje, tja moeilijk gevalletje.
Fijne zondag, en lekker genieten.
Claudia.

Gardener's Gaze zei

Beautiful! Have a wonderful day...Kimberly..